Ja, door het ultraeffectieve palingdieet.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
[..]
* Kaneelstokje doet open![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ergens in een NOFX-album hoor je door de muziek opeens een klopje wat ook nog zo geschoven is dat het achter je lijkt.
Heeft me 10 keer naar de deur lopen gekost voordat ik het doorhad.
Ik vond haar koppie wel wat leuker toen ze voller was.quote:
Ik heb laatst haar plastic schijfje weer eens in de cd-speler gemikt en dat eerste nummer is ook best lekker!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
Maar WT weet ook, ER GAAT NIKS BOVEN DEZE DAME
Wat, nu al een nieuwe vlamquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ex neemt zijn nieuwe vlam mee naar onze verjaardag.
Beetje lomp wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind haar sowieso niet zo leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond haar koppie wel wat leuker toen ze voller was.
I don't really care ... Maar om haar nou mee te nemen naar de verjaardag waar onze ouders enz. komen.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
Maar WT weet ook, ER GAAT NIKS BOVEN DEZE DAME
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb laatst haar plastic schijfje weer eens in de cd-speler gemikt en dat eerste nummer is ook best lekker!
Hij vroeg of jij ook kwam.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje lomp wel.
[..]
Vind haar sowieso niet zo leuk.
Haha heb ik ook af en toequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ergens in een NOFX-album hoor je door de muziek opeens een klopje wat ook nog zo geschoven is dat het achter je lijkt.
Heeft me 10 keer naar de deur lopen gekost voordat ik het doorhad.
Dat is wel heel lomp, ja. En voor dat meisje ook heel ongemakkelijk lijkt me.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
I don't really care ... Maar om haar nou mee te nemen naar de verjaardag waar onze ouders enz. komen.
Wat? Hij weet van mij?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij vroeg of jij ook kwam.
Ze is wel schattig, maar niet heel aantrekkelijk of zo.
Lijkt me echt een rare situatie, maar hij doet lekker. Mij zal het echt weinig kunnen schelen verder.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel heel lomp, ja. En voor dat meisje ook heel ongemakkelijk lijkt me.
Ligt het aan mij, maar hoe kan je over "onze verjaardag" spreken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh ja, is dat erg?quote:
Wat ernstigquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En deze moet ik zeggen is toch beter dan van die Simon en Garfunkel.
Omdat we onze verjaardagen samen vieren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, maar hoe kan je over "onze verjaardag" spreken?
Ah op die manier.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat we onze verjaardagen samen vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |