ik volgens mijn rooster ook niet, maar vraag toch ernstig af waar ze de toets gaan houdenquote:
Ja. Ik kan het hondje niet alleen laten als hij zo vaak moet. Dat is gewoon zielig. Ook moet hij genoeg kunnen drinken de hele dag, hij verliest zo wel erg veel vocht.quote:
Dat is helemaal kut ...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]
ik volgens mijn rooster ook niet, maar vraag toch ernstig af waar ze de toets gaan houden![]()
Kneuzen weer...
Ahhquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ik kan het hondje niet alleen laten als hij zo vaak moet. Dat is gewoon zielig. Ook moet hij genoeg kunnen drinken de hele dag, hij verliest zo wel erg veel vocht.
Ach ga gewoon naar waar ik denk.. zo niet dan ga ik nietquote:
Dank je.quote:
Ik hoop het niet, ze kunnen je er toch aardig op afrekenen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach ga gewoon naar waar ik denk.. zo niet dan ga ik nietEn dan is het ook niet mijn verantwoordelijkheid als ik het nergens kan vinden
mwoah moet ik er later een extra makenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ze kunnen je er toch aardig op afrekenen.
Oké.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef Evie het volgende:
[..]
mwoah moet ik er later een extra maken
Ik ga denk ik voor de 30% goed oid.. iets met voortgangstoetsen wat je niet serieus kan nemen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
Zie deze meid eens cassettebandjes gebruiken en de functie van een equalizer niet begrijpen
Kweetniet, heb eigenlijk alleen het begin gekeken en de rest geluisterd zonder beeld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:53 schreef Evie het volgende:
[..]WT..
Ik snap dat ze leuk huppelt als een hertje, maar dat kan toch ook met het geluid uit?
Zo ietsquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een kinderarm die een appel vast houd zeker?
Begrijp ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat nog moeilijk he.
Zij is wel afgevallen volgens mij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
Zie deze meid eens cassettebandjes gebruiken en de functie van een equalizer niet begrijpen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kweetniet, heb eigenlijk alleen het begin gekeken en de rest geluisterd zonder beeld.
De deurbel ging in de clip en ik keek hier naar buiten wie er was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De deurbel ging in de clip en ik keek hier naar buiten wie er was.
Hij klinkt gewoon als mijn deurbel.quote:
Ik lach je nu een beetje uitquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De deurbel ging in de clip en ik keek hier naar buiten wie er was.
* Fera belt aan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij klinkt gewoon als mijn deurbel.
En omdat ik nakend rondloop, doe ik niet direct open.
Ergens in een NOFX-album hoor je door de muziek opeens een klopje wat ook nog zo geschoven is dat het achter je lijkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |