Die hadden ze bij iemand anders zelfs doorgeknipt. Was ook een oudje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon 1 of 2 bromfietssloten erop!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die heb ik meestal al uit. Broek uit en dan ga ik in een stiltecoupe zitten, dan kan er namelijk niemand iets van zeggen
Sorryquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
Die van mij is vrij nieuw, maar lelijk omdat slachtoffer geworden van spuitpraktijken
Geil.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
Die van mij is vrij nieuw, maar lelijk omdat slachtoffer geworden van spuitpraktijken
Gadverdammequote:Op dinsdag 25 september 2012 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
Hihihi.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
all gonequote:Op dinsdag 25 september 2012 19:42 schreef xFriendx het volgende:
En weg waren de tieten, bier, geiligheid, erotiek en fietsen.
Wat een faal weer, MohMi.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hi KS! Neen, mij te ver weg, misschien haak ik een keer aan als het wat dichterbij is
Scherpquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
volgende keer je broek toch maar aanhouden dan, mur.
Vaste prik bij jou lijkt het wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:58 schreef Evie het volgende:
'cause I drank it.. oef net weer wakker
tussendoor tukken hoe durf ik?
Wij zoenen toch niet op die Leiden meet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Mannen die uit de bek stinken naar chipito's
Valt reuze meequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaste prik bij jou lijkt het wel.
Niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wij zoenen toch niet op die Leiden meet.
quote:
ghehehe komt lekker willekeurig overquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jou zou ik ook wel zoenen
Kom je ook naar de meet?
Ja maar jullie zijn allemaal leuke dames en er is genoeg Faxie voor iedereenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
[..]
ghehehe komt lekker willekeurig over
Dit is de waarheid.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn allemaal leuke dames en er is genoeg Faxie voor iedereen
Heb je plannen dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon lepeltje-lepeltje tijdens een privé-meet.
is faxie zo groot dan...?:Pquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn allemaal leuke dames en er is genoeg Faxie voor iedereen
ghehequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar mag je zelf achterkomen
(ojee ik ben weer goed bezig)
Ik heb begrepen van de seksshop-eigenaren in Brabant en Zeeland dat de replica van Faxie zijn penis het best verkochte item is.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb begrepen van de seksshop-eigenaren in Brabant en Zeeland dat de replica van Faxie zijn penis het best verkochte item is.
Verassingsplannenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier laat ik mij niet over uit, dan is de verrassing er af.
Niet als je zo overdrijft neequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet erg goed in wingen, niet?
Ik herken dat probleem.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb begrepen van de seksshop-eigenaren in Brabant en Zeeland dat de replica van Faxie zijn penis het best verkochte item is.
nee, ik zag t gewoon even voor me, dat er zoooooo over je opgeschept werd dat de baas van de seksshop met een bak gips naar buiten kwam rennen om een afgietsel te makenquote:
Jongen hij moest een extra zak kopen zelfs.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, ik zag t gewoon even voor me, dat er zoooooo over je opgeschept werd dat de baas van de seksshop met een bak gips naar buiten kwam rennen om een afgietsel te maken
Nothing beats the originalquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, ik zag t gewoon even voor me, dat er zoooooo over je opgeschept werd dat de baas van de seksshop met een bak gips naar buiten kwam rennen om een afgietsel te maken
WT! Kom je naar de meet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jongen hij moest een extra zak kopen zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |