Nee de derde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:54 schreef rival het volgende:
Leiden is in oktober toch ontzet? is dat de 5e?
Bang dat we bij de eerste blikken in elkaars ogen hopeloos verliefd worden, en dat dat qua afstand problemen zal geven he? Snap ik.quote:
Evie haar verzekering dekt maar 2 keer per maand het uit haar huis takelen door de brandweer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bang dat we bij de eerste blikken in elkaars ogen hopeloos verliefd worden, en dat dat qua afstand problemen zal geven he? Snap ik.
DAAR ZOUDEN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG EENS WAT AAN MOETEN DOEN!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie haar verzekering dekt maar 2 keer per maand het uit haar huis takelen door de brandweer.
Denk het niet neequote:
Ben ik zeker doodsbang voorquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bang dat we bij de eerste blikken in elkaars ogen hopeloos verliefd worden, en dat dat qua afstand problemen zal geven he? Snap ik.
Whut?quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk het niet nee
[..]
Ben ik zeker doodsbang voor![]()
[..]
Whut?
Begrijpelijk hoor! Je hoeft je niet te verontschuldigenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik heb een beetje een vol programma tegenwoordig
Drommel!!!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik heb een beetje een vol programma tegenwoordig
Ja, prima x2quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor! Je hoeft je niet te verontschuldigen
Maar alles wel goed?En met je meisje?
Dat durfde ik altijd al. Jij wil graag vragen of ik ook daadwerkelijk Groningen uitga. Het antwoord is ja Kaneel, ik kan niet langer zonder je en wil een keer met je afspreken in Amsterdamquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Drommel!!!!
Durf je inmiddels al uit Groningen te komen?
Ga dan gewoon naar de leiden meet, kan je me daarna wingen als de baas die je bent.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat durfde ik altijd al. Jij wil graag vragen of ik ook daadwerkelijk Groningen uitga. Het antwoord is ja Kaneel, ik kan niet langer zonder je en wil een keer met je afspreken in Amsterdam
OMGquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat durfde ik altijd al. Jij wil graag vragen of ik ook daadwerkelijk Groningen uitga. Het antwoord is ja Kaneel, ik kan niet langer zonder je en wil een keer met je afspreken in Amsterdam
Moet drom wel eerst pedopasjes meenemen voor de vrouwen die je probeert te hosselen he?! just in casequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar de leiden meet, kan je me daarna wingen als de baas die je bent.
Ik houd mijn wingkunsten aanbevolen in Groningenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar de leiden meet, kan je me daarna wingen als de baas die je bent.
Ik zal je eens laten trillenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik sta te trillen op mijn benen.
Hey magnetron!quote:
Sorry yvonne, maar ik heb niet dezelfde voorkeuren als jij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet drom wel eerst pedopasjes meenemen voor de vrouwen die je probeert te hosselen he?! just in case
Wat moet ik met groningse wijven dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik houd mijn wingkunsten aanbevolen in Groningen
Je weet mijn D&D naam nooooquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry yvonne, maar ik heb niet dezelfde voorkeuren als jij.
Je probeert me te pakken op mijn bromance met drommel, dat is erg kinderachtig en hier wens ik dan ook niet op in te gaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Je weet mijn D&D naam noooo![]()
Val jij niet op bloedmooie blonde mannen dan?
Mooiste studentes van Nederland Gquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat moet ik met groningse wijven dan.
quote:
Daar ga ik echt niet elke keer dat kutend voor reizen hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mooiste studentes van Nederland G
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je probeert me te pakken op mijn bromance met drommel, dat is erg kinderachtig en hier wens ik dan ook niet op in te gaan.
Ik niet iigquote:
Weet niet of dat mijn kant uit isquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook niet als ik je zeg dat ik in de middag in Ermelo moet zijn? Dat is jouw kant uit toch?
Die moet je dan idd beter opleiden,, lijkt nergens op zoquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, dan moet ik mijn agenten eens beter trainen.
Dat kan geregeld worden, maar je wilt niet naar de meet komenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik niet iig![]()
[..]
Weet niet of dat mijn kant uit is
Mur wil me toch nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden, maar je wilt niet naar de meet komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |