Er zijn ook wel andere pillen die je van al je problemen afhelpen..quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:40 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Ja, dat ben ik natuurlijk, duh! Nee, maar ik heb de afgelopen maanden al tientallen psychologen gemaild of gebeld, m'n oproep op meerdere fora geplaatst maar niemand die me verder helpen kon..
Nu ben ik dus van plan om zelf anders maar wat MDMA te kopen om vervolgens te slikken en zelf maar te kijken of ik tot wat introspectie kom..
Zelf gaan zitten hobbyen is natuurlijk het meest domme wat je kan doen....quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:40 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Ja, dat ben ik natuurlijk, duh! Nee, maar ik heb de afgelopen maanden al tientallen psychologen gemaild of gebeld, m'n oproep op meerdere fora geplaatst maar niemand die me verder helpen kon..
Nu ben ik dus van plan om zelf anders maar wat MDMA te kopen om vervolgens te slikken en zelf maar te kijken of ik tot wat introspectie kom..
Serieus hequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:40 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Dan denk ik dat je je doel gaat missen. In essentie slik je gewoon xtc, niet één of ander wondermiddel tegen geestelijke problemen. Sterker nog, gebruik van xtc heeft weer een eigen weerslag op je geestelijke gesteldheid. What goes up, must come down.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:40 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Dus antidepressiva mixen met mdma?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:50 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@eleusis: Ik moet toch hoop houden en doorgaan met zoeken... ook al is het op FOK!. Ik heb trouwens inderdaad met wat vrienden besproken om het dan misschien bij mij thuis te doen en dat we dan allemaal een likje nemen om vervolgens diepzinnige gesprekken te voeren! Aan mijn psycholoog durf ik het echter niet te vragen; ik denk dat hij hier niet open voor staat.
@Valkyrie: Oo oke! Wat goed! Waar was dat als ik vragen mag? Ik ben hier namelijk precies naar opzoek, haha!
@Deeltjesversneller: Thanks voor de tip! Ga ik zeker kijken dan! Weet je ook welke datum?
@Zwaardegekste: Precies wat ik bedoel, wat fijn dat je de mening deelt! Ik zit helaas al bij een therapeut en die staat er niet voor open... zal ik dan doorgaan met zoeken naar een andere therapeut?
@Deetch: Nee, helaas; ik ben een jong volwassen vrouw met een probleem.
@Ticootje: Ik zit al aan de antidepressiva, maar deze pillen willen niet echt helpen..
echt het domste dat ik ooit gehoord hebquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@Netsplitter: Ja, dat dacht ik eerst ook maar ik heb nu echt al heel veel psychologen gebeld, gemaild maar geen van hen kon mij verder helpen! Dus tsja, dan maar zelf proberen? lees anders dit artikel: gaat over een man die zelf ook mdma had geslikt en zo uit z'n depressie kwamhttp://www.apexx.nl/index.php?id=66
ja of je gaat helemaal slecht en omdat er niemand van verstand van zaken bij is ben je nog verder van huis en zit je de volgende dag op de paazquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@Valkyrie: Ja, daar ben ik me ook bewust van. Alleen de drug zal mij niet verder helpen maar misschien als ik het samen met goede vrienden neem en aan hun vraag of ze met mij over m'n problemen willen praten kan het wel helpen.
en wat vind je therapeut van stoppen met je medicatie?quote:@Netsplitter: Nee, no way dat ik het combineren ga. Ik wil sowieso stoppen met ad en dan pas aan de M gaan.
Is een persoonlijke ervaring welke totaal niet op jou hoeft te slaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@Netsplitter: Ja, dat dacht ik eerst ook maar ik heb nu echt al heel veel psychologen gebeld, gemaild maar geen van hen kon mij verder helpen! Dus tsja, dan maar zelf proberen? lees anders dit artikel: gaat over een man die zelf ook mdma had geslikt en zo uit z'n depressie kwamhttp://www.apexx.nl/index.php?id=66
Dus eerst wil je weer last krijgen van depressies en dan als je daar goed in zit mdma gaan gebruiken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@Valkyrie: Ja, daar ben ik me ook bewust van. Alleen de drug zal mij niet verder helpen maar misschien als ik het samen met goede vrienden neem en aan hun vraag of ze met mij over m'n problemen willen praten kan het wel helpen.
@Netsplitter: Nee, no way dat ik het combineren ga. Ik wil sowieso stoppen met ad en dan pas aan de M gaan.
Nouja, bij goed getrainde therapeuten zou ik me wel voor kunnen stellen dat het helpt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:58 schreef Liberteh het volgende:
Heeft TS ooit van psychosesgehoord?
Daarnaast kan ik als ervaringsdeskundige over dit onderwerp het volgende zeggen: Vanaf het moment dat de effecten waarneembaar beginnen te worden is de gemoedstoestand van de gebruiker bepalend voor de richting van de trip.
Aangezien de therapeutische variant van het gebruik - zoals gezegd - ongetwijfeld in gecontroleerde en gebestudeerde omstandigheden plaats vind, kan ik je meegeven dat je kans om er slechter uit te komen dan dat je er in ging, aanzienlijk tot zeer hoog is.
ik oordeel over wat je gaat doen en zo te lezen weet ik een stuk beter wat dat inhoud dan jij zelfquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:01 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@rhuhbarbje: ik leef nu al 7 jaar in een hel: elke nacht nachtmerries, flashbacks, ik durfde een tijd niet meer over straat. Oordeel alsjeblieft niet als je niet precies weet wat het inhoudt. Ik ben zelf niet iemand die snel onredelijk beslissingen maakt maar dit heb ik er echt voor over, ik heb er alles voor over om ooit weer eens wakker te worden en zin in het leven te hebben.
Je gaat zelf beslissen wanneer je gaat stoppen met antidepressiva? Slecht plan kan ik je uit ervaring melden. Moet je echt in overleg met arts/psycholoog doen, anders heb je grote kans op een heel vervelende terugslag.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@Netsplitter: Nee, no way dat ik het combineren ga. Ik wil sowieso stoppen met ad en dan pas aan de M gaan.
Dit dus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik oordeel over wat je gaat doen en zo te lezen weet ik een stuk beter wat dat inhoud dan jij zelf
en dit is een onredelijke beslissing
de kans dat alles erger word is groter dan dat je amateuristische gekloot je gaat helpen
Je weet bij god niet waar je aan gaat beginnen, dus ik zou daar eerst maar eens goed over na gaan denken voordat je dingen gaat doen waar je later gigantisch veel spijt van gaat krijgen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:01 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@rhuhbarbje: ik leef nu al 7 jaar in een hel: elke nacht nachtmerries, flashbacks, ik durfde een tijd niet meer over straat. Oordeel alsjeblieft niet als je niet precies weet wat het inhoudt. Ik ben zelf niet iemand die snel onredelijk beslissingen maakt maar dit heb ik er echt voor over, ik heb er alles voor over om ooit weer eens wakker te worden en zin in het leven te hebben.
nogmaals: als je het verschil niet snapt tussen een gecontroleerde studie onder professioneel begeleiding en wat jij wil gaan doen moet je er al helemaal niet aan beginnen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Dat is niet waar: 80% van alle deelnemers met chronische Ptss die mededen aan het onderzoek van organisatie MAPS, waren na 2 MDMA-sessies volledig genezen. Er is veel over gepubliceerd:
http://www.maps.org/research/mdma/
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Of kijk dit filmpje, dit werd uitgezonden op National Geographic
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
Welke therapieën heb je al achter de rug Lana?
In Spanje zijn er maar 6!!!! mensen onderzocht.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Dat is niet waar: 80% van alle deelnemers met chronische Ptss die mededen aan het onderzoek van organisatie MAPS, waren na 2 MDMA-sessies volledig genezen. Er is veel over gepubliceerd:
luister zelf eens na de eerste 6 woordenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Of kijk dit filmpje, dit werd uitgezonden op National Geographic
Even de eerste zin:quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Lijkt me niet dat een paar goed bedoelende vrienden geschikt zijn voor een sessie psychotherapie.quote:Preliminary studies have shown that MDMA in conjunction with psychotherapy can help people overcome PTSD, and possibly other disorders as well.
Niet zo gek natuurlijk. Je bent tenslotte alleen tijdelijk, door het gebruik van een chemische samenstelling, verdoofd (lees: euforisch)quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:02 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Je gaat zelf beslissen wanneer je gaat stoppen met antidepressiva? Slecht plan kan ik je uit ervaring melden. Moet je echt in overleg met arts/psycholoog doen, anders heb je grote kans op een heel vervelende terugslag.
Fout.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:07 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Alleen in Spanje ja, maar dit onderzoek heeft plaatsgevonden over de hele wereld.
Sowieso mensen die best heftige drugs aan mensen met zware psychische problemen gaan geven zijn geen vrienden te noemen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
btw, als ik met zo'n briljant plan zou komen zou ik geen enkele vriend bereid vinden om amateur psycholoogje te spelen onder invloed van mdma
toffe vrienden heb je als ze hier in mee gaan
ja nice en dan krijgt mdma een slechte naam en word het verboden net als paddo's omdat een paar wauzen niet weten wat ze doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Fout.
Er zijn maar 2 onderzoeken klaar, de rest loopt nog.
Als je een bron aanhaalt om jezelf moed in te praten, pak dan wel de goede.
Maar goed, ik kan hier net zo goed tegen een stuk beton aan gaan lullen.
Je hebt al besloten voor jezelf dat je het wil doen.
Doe het dan en dan lezen we vanzelf wel of er iemand van een dak is afgesprongen omdat ze vastzat in een negatieve trip.
Het zal mij een rotzorg wezen namelijk aangezien je weigert te luisteren naar zeer goed bedoeld advies.
precies!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sowieso mensen die best heftige drugs aan mensen met zware psychische problemen gaan geven zijn geen vrienden te noemen.
Selectief lezen, vragen niet beantwoorden en je vastbijten in een ridicule oplossing.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@Rhubarbje: wat is jouw probleem? Vind je het leuk om zo ongelooflijk lullig te doen? Ik ben hier zoals ik al eerder zei om een psycholoog te vinden die mij hiermee helpen kan... En tsja, als ik die na een jaar zoeken nog niet heb gevonden en weet dat chronische ptss (die ik heb) niet te genezen is ben ik wel bereid om het zelf te proberen. Don't judge if you don't know.
Volg je al therapie?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@Rhubarbje: wat is jouw probleem? Vind je het leuk om zo ongelooflijk lullig te doen? Ik ben hier zoals ik al eerder zei om een psycholoog te vinden die mij hiermee helpen kan... En tsja, als ik die na een jaar zoeken nog niet heb gevonden en weet dat chronische ptss (die ik heb) niet te genezen is ben ik wel bereid om het zelf te proberen. Don't judge if you don't know.
Nee, want dat is verboden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Nee, ik wil een gouden tip: iemand die mij doorverwijzen kan naar een psycholoog die aan MDMA-therapie doet.
I judge omdat je iets onwijs onwijs onwijs dom gaat doen en dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Die zijn er dus niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Nee, ik wil een gouden tip: iemand die mij doorverwijzen kan naar een psycholoog die aan MDMA-therapie doet.
Die zijn er niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
die bestaan niet omdat het (in nederland) nog geen erkende therapie is door gebrek aan voltooide studies met een positieve uitkomstquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Die zijn er niet. Koop gewoon wat en gebruik het met wat vrienden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Die zijn er niet, daarnaast neem je aan dat dat een geschikte therapie voor jou zou zijn. Je bent niet de aangewezen persoon om zelf een therapie voor te schrijven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
OKEE DAN GA JE DAAR TOCH HEENquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
http://www.misbruikdoorhu(...)ntherapiemetxtc.html
DIE ZIJN ER DUS WEL
en waarom denk je dat die in het geheim worden toegepast?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
DIE ZIJN ER DUS WEL
Ga daarheen danquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
DIE ZIJN ER DUS WEL
Godsklere kut, koop gewoon wat schijven en flikker er 2 in je mik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:18 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
haha, ja maar ik weet toch niet waar die zich bevinden.
Gebruik google ofzo, misschien vind je wel iets. Ik denk niet dat iemand hier jou wil helpen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:18 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
haha, ja maar ik weet toch niet waar die zich bevinden.
Goed plan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben er klaar mee.
TS: heel veel succes met je stupide experiment gewenst.
Je luister toch niet naar goed bedoeld advies, dus ik trek me terug uit dit draadje.
Mocht ik niks meer horen dan hoop ik dat het goed gegaan is, anders lees ik het wel in de krant ofzo of je dood bent.
Toedels.
Door het met enige regelmaat lezen van de krant blijf je op de hoogte van alle actualiteiten in de wereld, dus dat is zeker een goed plan van onze Netsplitter ja.quote:
TS binnenkort op de frontpagequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Door het met enige regelmaat lezen van de krant blijf je op de hoogte van alle actualiteiten in de wereld, dus dat is zeker een goed plan van onze Netsplitter ja.
Ja, graag wat informatie over welke therapieën je al hebt afgesloten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:27 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
http://www.deondernemer.n(...)aags-aan-de-xtc.html
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)stresssyndroom.dhtml
http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_journal2.shtml
http://www.heffter.org/board-greer2.htm
http://www.organicauthori(...)html#s.abkgue6tqbaaa
http://thedea.org/therapy.html
http://www.bbc.co.uk/news/health-10663863
http://www.newscientist.c(...)p-trauma-victim.html
http://www.kijk.nl/nieuws/ecstasy-voor-getraumatiseerden/
http://www.news-medical.net/news/20100720/55/Dutch.aspx
http://www.oprah.com/heal(...)y-Medical-Uses-of-Ec
Oke, zal ik nog meer informatie sturen?
MDMA therapie onder begeleiding van iemand die weet wat hij/zij doet is zeker niet ridicuulquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:28 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
heb ik jullie nu genoeg overtuigd dat mijn plan niet ridicuul is?
je kunt wel kappen hoorquote:
Dit. Ik ben ook wel zo'n beetje klaar met TS.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
het probleem van de users is niet met die therapie maar met jouw plan
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja nice en dan krijgt mdma een slechte naam en word het verboden net als paddo's omdat een paar wauzen niet weten wat ze doen
de sgp en het cda zullen blij zijn met TS
quote:
Welkom in het Nederland van rhubarbje waar mdma in tegenstelling tot psychedelische paddestoelen nog niet verboden is en waar anderen onwijs dom doen! ..oh wait.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I judge omdat je iets onwijs onwijs onwijs dom gaat doen en dat weet ik wel zeker
ik irriteer me gewoon kapot aan je houding
ik wist niet dat zulke naive mensen bestonden
en volgende maand sta jij in de krant omdat je zelfmoord hebt gepleegd onder invloed van mdma en dan gaan ze weer kamer vragen stellen en iedereen gaat roepen drugs are bad omdat jij tegen elk zinnig advies in bent gegaan
owja en je bent dood en dat zou ik ook nogal sneu vinden
ik weet ook wel dat het al verboden isquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welkom in het Nederland van rhubarbje waar mdma in tegenstelling tot psychedelische paddestoelen nog niet verboden is en waar anderen onwijs dom doen! ..oh wait.![]()
Overigens "irriteer je je" niet aan iets, maar iets irriteert je of je ergert je aan iets en over het ergeren aan de houding van een ander gesproken..Ik gok dat zelfs jij wel begrijpt waar ik hiermee heen wil.
er kan kei veel mis gaan! je kunt helemaal slecht gaan en al je problemen kunnen erger wordenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:47 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Oke, ik stuurde de rest van de info omdat ik het echt even duidelijk wilde hebben dat mijn plan niet nergens op gebaseerd is. Daarnaast weet ik ook dat het plan om het met een paar vrienden te doen misschien niet het meest verstandige plan is, echter kan er vrijwel niets misgaan (mdma is fysiek niet verslavend) ik laat het namelijk sowieso eerst testen bij de jellinek en ben niet van plan om grote hoeveelheden te gaan slikken. Daarnaast is het niet zo dat je zonder therapeut geen enkele kans op genezing hebt... De therapeut is er om het helingsproces in goede banen te leiden, maar als er goede vrienden aanwezig zijn aan wie je kan aangeven wannee het niet goed gaat zal er toch niet heel eel kwaad geschied kunnen worden?
heb jij dan ook het respect om posts echt te lezenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:49 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Ik vind het bovendien jammer dat jullie 'klaar' zijn met me, je hoeft het niet met mij eens te zijn maar een beetje respect kan geen kwaad
kijk nu doe je het weer, je leest blijkbaar niet want ik heb daar al lang op gereageerdquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:55 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@rhubarbje kennelijk heb je krantenartikel dat ik al eerder stuurde niet gelezen, doe dat dan alsnog maar even en dan praten we verder..
not the pointquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:58 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@rhuhbarbje: chick, ik weet dat het illegaal is.. Wat dafuq wil je nou?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:05 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Lieve schat, niet alles wat legaal is is goed voor je en niet alles wat illegaal is is slecht voor je. In de jaren 70' en 80' was mdma namelijk legaal en werd het volop gebruikt in de therapeutische context, totdat in de jaren 90' de drug werd gebruikt in het uitgaansleven, er voor het eerst sprake was van mensen die een overdoses namen en de drug combineerde met andere drugs. Toen pas werd het illegaal: toen mensen niet wisten hoe ze hiermee om moesten gaan.
en nu hou ik er echt mee op want je snapt het toch nietquote:
Eens.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:49 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Ik vind het bovendien jammer dat jullie 'klaar' zijn met me, je hoeft het niet met mij eens te zijn maar een beetje respect kan geen kwaad
Verslaving is, helemaal voor iemand in jouw positie, niet het gevaar. Nuchter is het blijkbaar al ontzettend moeilijk voor je, je gemoedstoestand en gedachten te sturen, onder MDMA zal dit in alle waarschijnlijkheid niet gemakkelijker zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:47 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Oke, ik stuurde de rest van de info omdat ik het echt even duidelijk wilde hebben dat mijn plan niet nergens op gebaseerd is. Daarnaast weet ik ook dat het plan om het met een paar vrienden te doen misschien niet het meest verstandige plan is, echter kan er vrijwel niets misgaan (mdma is fysiek niet verslavend) ik laat het namelijk sowieso eerst testen bij de jellinek en ben niet van plan om grote hoeveelheden te gaan slikken. Daarnaast is het niet zo dat je zonder therapeut geen enkele kans op genezing hebt... De therapeut is er om het helingsproces in goede banen te leiden, maar als er goede vrienden aanwezig zijn aan wie je kan aangeven wannee het niet goed gaat zal er toch niet heel eel kwaad geschied kunnen worden?
Drugs zijn vaak wel niet helemaal verstandig voor je als je mentaal niet helemaal gezond bent.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:05 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Lieve schat, niet alles wat legaal is is goed voor je en niet alles wat illegaal is is slecht voor je. In de jaren 70' en 80' was mdma namelijk legaal en werd het volop gebruikt in de therapeutische context, totdat in de jaren 90' de drug werd gebruikt in het uitgaansleven, er voor het eerst sprake was van mensen die een overdoses namen en de drug combineerde met andere drugs. Toen pas werd het illegaal: toen mensen niet wisten hoe ze hiermee om moesten gaan.
Oke dus eigenlijk wordt het gewoon een gezellig tripje met vrienden, waarvoor je speciaal gaat stoppen met je medicatie. Strak planquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Notyou: bedankt voor je advies het was eerlijk maar waar. Ik heb besloten om het Met een stel vrienden te doen die mij vrijwel hun leven kennen. Ik vertrouw hen dan ook voor een volle 1000%.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef VaLkyRie het volgende:
Die therapie heb ik ook regelmatig gehad vroeger. Was wel nuttig ja, samen met een heleboel anderen groepsessies houden in een opgeleukte veehal. Dan ging de psycholoog plaatjes draaien met een ferme percussie erin en 8 uur later gingen we moe maar voldaan weer naar huis.
Als je niet gezond bent krijg je drugs om gezond te wordenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Drugs zijn vaak wel niet helemaal verstandig voor je als je mentaal niet helemaal gezond bent.
Sorry hoor maar wanneer je niets doet dan iemand dom noemen, tig keer, dan is het toch niet zo gek dat de persoon in kwestie niet naar je luistert? Als je iets al een slecht idee vind kun je ook op een normale manier proberen uit te leggen waarom je die mening bent toegedaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
maar goed, ik doe het zelfde als de rest en knijp er tussen uit
of TS wil niet luisteren of is niet slim genoeg om te snappen wat iedereen hier al 100 keer gezegd heeft
veel plezier in de paaz
Geen dank.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Notyou: bedankt voor je advies het was eerlijk maar waar. Ik heb besloten om het Met een stel vrienden te doen die mij vrijwel hun leven kennen. Ik vertrouw hen dan ook voor een volle 1000%.
Dat denk ik niet, als je het met je vrienden gaat doen, dan ga je namelijk alleen maar lachen om vage dingen in plaats van praten over je leven, over het algemeen. Mijn problemen leken wel altijd eventjes helemaal weg als ik MDMA had gebruikt hoor, daar denk je dan waarschijnlijk niet eens meer aanquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:24 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Lokasenna: het is geen tripje, het is Waarschijnlijk de enige manier waardoor ik genezen kan.
Ik heb persoonlijk toch heel andere ervaringen. Hangt natuurlijk ook af van je vrienden en de setting alsook je eigen insteek.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, als je het met je vrienden gaat doen, dan ga je namelijk alleen maar lachen om vage dingen in plaats van praten over je leven, over het algemeen.
Die slikt ze al, en ze wil ermee stoppen vanwege eenmalig MDMA-gebruikquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als je niet gezond bent krijg je drugs om gezond te worden
Het is vrij gemakkelijk daar een raar gezicht bij te trekken maar leg mij maar eens uit waarom je dit kennelijk triest vindt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die slikt ze al, en ze wil ermee stoppen vanwege eenmalig MDMA-gebruik
Je denkt serieus dat het niet schadelijk kan zijn als je het met mate gebruikt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:05 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Tjah er zijn nou eenmaal onderzoeken waar mensen er veel baat bij hebben gehad, kun je moeilijk iemand kwalijk nemen dat ze dat willen proberen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die slikt ze al, en ze wil ermee stoppen vanwege eenmalig MDMA-gebruik
Die medicatie krijgt ze niet voor niets. Je moet een maand of 3 voor het nemen van MDMA stoppen met die antidepressiva, waardoor ze allerlei klachten kan krijgen zonder dat een arts er vanaf weet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het is vrij gemakkelijk daar een raar gezicht bij te trekken maar leg mij maar eens uit waarom je dit kennelijk triest vindt.
Volgens mij heeft TS al aangegeven dat ze met AD wil stoppen onder begeleiding van haar behandelaar..quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die medicatie krijgt ze niet voor niets. Je moet een maand of 3 voor het nemen van MDMA stoppen met die antidepressiva, waardoor ze allerlei klachten kan krijgen zonder dat een arts er vanaf weet.
Weet die behandelaar ook van haar plan dat ze hier post?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij heeft TS al aangegeven dat ze met AD wil stoppen onder begeleiding van haar behandelaar..
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het hem zou vertellen, zou hij dan nog steeds achter je plan de AD af te bouwen staan?
Sowieso goed om te overleggen met je behandelaar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:45 schreef NotYou het volgende:
[..]Interessantere vraag is misschien welke behandeling hij dan voor zich ziet en op welke termijn (if any) hij verbetering verwacht.
Ja, maar het voorleggen aan iemand die doorgeleerd heeft wat betreft medicatie en verstand heeft van middelen die je mentaal beïnvloeden lijkt me wel een goed plan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:45 schreef NotYou het volgende:
[..]Interessantere vraag is misschien welke behandeling hij dan voor zich ziet en op welke termijn (if any) hij verbetering verwacht.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
alleen ik neem genoegen met vitaminepillen ipv mdmaquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:07 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@joene: ziek, dat ben jij. Zieker dan ik.
Het is niet zo dat TS zich aan drugsgebruik waagt uit verveling of omdat het haar wel leuk lijkt. Zoals ik het lees ervaart zij het als bittere noodzaak, goed mogelijk de enige oplossing voor haar levensbepalende problemen. Het is dieptriest hoe the war (en ook het taboe) on drugs een potentieel nuttige stof als MDMA in zo'n fout hoekje heeft gedrukt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:13 schreef Joene het volgende:
[..]
alleen ik neem genoegen met vitaminepillen ipv mdma
Lijkt me wat voorbarig na +/-4 uur.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:28 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Maar goed, all in all komt het erop neer dat niemand mijn vraag kan beantwoorden. Jammer. Dank overigens aan degenen die wel bereid waren om aardig en weloverwogen te reageren.
Als dit de reactie is op mijn post, is het tekenend, vind ik.quote:
Als je echt je PTSS wil verwerken, kan dat ook zonder MDMA of andere drugs.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:56 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Lieverd ik heb echt wel wat argumenten maar als je die weten wil moet je gewoon even een paar pagina's terug klikken.
Je zou een toontje lager kunnen zingen. Wat een houding, zeg, heel onsympathiek.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:56 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Lieverd ik heb echt wel wat argumenten maar als je die weten wil moet je gewoon even een paar pagina's terug klikken.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:58 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als je echt je PTSS wil verwerken, kan dat ook zonder MDMA of andere drugs.
EMDR:
http://www.emdr.nl/
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:29 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
EMDR, Cognitieve gedragstherapie, Lichaamstherapie, Accupuntuur, Hypnose en dat was het
MDMA en cocaine hebben mij van al mijn stress afgeholpenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:21 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Hallo jij! Ik heet Lana, ben 25 jaar, woon in Amsterdam en ben door de stoornis die ik heb (PTSS) (posttraumatische stressstoornis) opzoek naar iemand die mij van m'n problemen af zou kunnen helpen. De therapie waar ik naar opzoek ben is misschien alleen wat ongewoon; 'MDMA-therapie'. Maar misschien heb jij heir wel eens eerder van gehoord en kan je mij uit de brand helpen. Ik heb gelezen dat deze harddrug namelijk, wanneer gecombineerd met een therapeutisch gesprek, mijn stoornis helemaal genezen kan! Als jij dus een psycholoog kent of bent die met MDMA werkt, laat het mij dan alsjeblieft weten! Mail naar:
Het zou ontzettend veel voor mij betekenen als jij me verder helpen kan!
Als je het fijner vindt om anders een berichtje op facebook te sturen:
Groetjes,
Lana
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zelf gaan zitten hobbyen is natuurlijk het meest domme wat je kan doen....
quote:XTC kan angstaanvallen en psychoses versterken. Bij langdurig gebruik kunnen zich ook depressies, angsten, paniekreacties en slaapstoornissen voordoen. Bestaande problemen komen dan vaak in verhevigde mate terug.
Ik raad je dan ook ten sterkste af om zelf met MDMA te gaan experimenteren.quote:Acute paranoïde psychose
Een acute paranoïde psychose na XTC-gebruik wordt in de literatuur gerapporteerd bij mensen met een psychiatrische voorgeschiedenis of belaste familiare belasting van een psychose.
• Paniekaanval
XTC-gebruik kan een paniekaanval uitlokken.
• Stemming
Na inname van XTC bestaat vaak, soms dagen lang, een gedeprimeerd gevoel, soms kan zelfs een depressie ontstaan.
Stress is wel wat anders als PTSS of een depressiequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:09 schreef xenobinol het volgende:
[..]
MDMA en cocaine hebben mij van al mijn stress afgeholpen![]()
Maar niet te lang mee doorgaan hé want anders krijg je weer stress omdat je een habit aan het ontwikkelen bent die op lange termijn niet zo goed voor je lichaam en geest is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Van alcohol kan je ook psychotische verschijnselen krijgen en dat is gewoon 'legaal' verkrijgbaar en ik ga nog maar zwijgen over de vervelende eigenschappen van cannabis, dit is in mijn ogen een veel gevaarlijker drug dan MDMA. (natuurlijk is MDMA ook een heel gevaarlijk goedje).quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:11 schreef MaLo het volgende:
MDMA in combinatie met een depressie / angststoornis kan heel verkeerd uitpakken.
Een kennis van mij was psychisch niet de meest stabiele persoon, gebruikte toch redelijk wat MDMA en is uiteindelijk daadwerkelijk op de PAAZ terechtgekomen.
MDMA versterkt je gevoelens. Als je in een goede stemming / flow bent, kun je heerlijke avonden met MDMA hebben. Je kunt anders en 'dieper' naar je leven en de mensen om je heen kijken. Voel je je echter niet goed, dan kan XTC je vreselijk in de put helpen, zelfs een psychose uitlokken. Zeker als je bekend bent met psychische problemen.
[..]
[..]
Ik raad je dan ook ten sterkste af om zelf met MDMA te gaan experimenteren.
En bijt je niet vast in MDMA als oplossing, het lijkt me dat je helemaal in je hoofd hebt geprent dat dit het enige is dat je kan helpen.
Klopt, in de situatie van TS zou ik me ook niet dagelijks klem gaan zuipen of gaan blowen. Alcohol en andere drugs zijn niet per definitie gevaarlijk, voor sommige mensen kunnen ze dat echter wel zijn. En TS lijkt me duidelijk in die risicogroep te vallenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Van alcohol kan je ook psychotische verschijnselen krijgen en dat is gewoon 'legaal' verkrijgbaar en ik ga nog maar zwijgen over de vervelende eigenschappen van cannabis, dit is in mijn ogen een veel gevaarlijker drug dan MDMA. (natuurlijk is MDMA ook een heel gevaarlijk goedje).
Niet alleen het enige dat kan helpen, maar hetgeen dat ZAL helpen. Dit is het wondermiddel en hierna is ze genezen. Ik ben daar niet zo zeker van, integendeel, en jij haalt hier en aantal heel goed redenen aan waarom het geen goed idee is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:11 schreef MaLo het volgende:
MDMA in combinatie met een depressie / angststoornis kan heel verkeerd uitpakken.
Een kennis van mij was psychisch niet de meest stabiele persoon, gebruikte toch redelijk wat MDMA en is uiteindelijk daadwerkelijk op de PAAZ terechtgekomen.
MDMA versterkt je gevoelens. Als je in een goede stemming / flow bent, kun je heerlijke avonden met MDMA hebben. Je kunt anders en 'dieper' naar je leven en de mensen om je heen kijken. Voel je je echter niet goed, dan kan XTC je vreselijk in de put helpen, zelfs een psychose uitlokken. Zeker als je bekend bent met psychische problemen.
[..]
[..]
Ik raad je dan ook ten sterkste af om zelf met MDMA te gaan experimenteren.
En bijt je niet vast in MDMA als oplossing, het lijkt me dat je helemaal in je hoofd hebt geprent dat dit het enige is dat je kan helpen.
Dat is waar, in geval van die zaken zou ik gewoon even met een professionele therapeut gaan praten, die weet misschien wel raad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef MaLo het volgende:
Stress is wel wat anders als PTSS of een depressie.
quote:Tegen gewone stress kan het wel even goed helpen ja.
Dinsdag avonden zijn inderdaad heel stressvol, vooral als je ook nog allerlei huishoudelijke taken moet uitvoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Stress is wel wat anders als PTSS of een depressie. Tegen gewone stress kan het wel even goed helpen ja
.
Ik hebnooit last gehad van de dinsdag-dip, maar ik heb vriendinnen die er echt depressief van werden. Als je al depressief bent, zoals ts, lijkt me het risico op een ernstige, langdurige zo niet blijvende, dinsdag-dip wel aanwezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
quote:Op woensdag 26 september 2012 01:10 schreef boekenplank het volgende:
Het is bewezen dat het gebruiken van MDMA een serotine tekort geeft. Depressies komen vaak voort uit een tekort aan kerosine.
Dus het lijkt mij niet erg verstandig.
Ha ha er staat toch echt serotine. Verder weet ik niet wat de TS aan spelletjes speelt.quote:
Ja, ik zag al dat je het gewijzigd had. Blijft grappig though.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:20 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ha ha er staat toch echt serotine. Verder weet ik niet wat de TS aan spelletjes speelt.
Dat is !Fok's schuld.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja, ik zag al dat je het gewijzigd had. Blijft grappig though.
Je werpt je iets te duidelijk op als een perfect slachtoffer en hebt tot iets minder dan 2 weken terug geheel geen sporen gemaakt online. Niet toevallig betrokken bij iets van een loverboyteam? If so is je timing - en effort - ronduit belabberd.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:17 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Bar rafaeli is mijn idool, haha! Was ik maar zo mooi als zij! Ik heb ook gewoon wel normale foto's hoor! Haha
Nee dat wil ik niet. Er staat namelijk geheel geen content van jou op, buiten een verzonnen naam. Je gebruik van foto's van een ander alsof ze eigen zijn, zonder hier melding van te maken, neigt imo naar identiteitsfraude/oplichting.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:25 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Maar not you, ik vind het niet zo fijn dat je foto's van mijn facebook op het forum zet. Zou je die misschien kunnen verwijderen?
Ja lekker zelf experimenteren zal haar helpen. En mensen die echt willen helpen zolderkamerfiguren noemen is erg denigrerend. Maar blijf lekker pillen slikken zou ik zeggen.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:31 schreef 16meter het volgende:
Zoek gewoon zelf wat goede pillen, neem een dosis in een rustige setting (chille muziek, kaarslicht etc) en ga over je issues praten met een goede vriend of vriendin, die ook onder invloed is. Werkt ook therapeutisch. Dan weet je in ieder geval alvast of MDMA je evt. zou kunnen helpen.
MDMA is ook lang niet zo gevaarlijk als diverse zolderkamerfiguren hier willen doen geloven.
Een aandachtshoer dus.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je werpt je iets te duidelijk op als een perfect slachtoffer en hebt tot iets minder dan 2 weken terug geheel geen sporen gemaakt online. Niet toevallig betrokken bij iets van een loverboyteam? If so is je timing - en effort - ronduit belabberd.
[..]
Nee dat wil ik niet. Er staat namelijk geheel geen content van jou op, buiten een verzonnen naam. Je gebruik van foto's van een ander alsof ze eigen zijn, zonder hier melding van te maken, neigt imo naar identiteitsfraude/oplichting.
Nogmaals, het enige 'prive-gegeven' in dit screenshot is de verzonnen naam. Deze heb je open en bloot elders op het internet gepost onder topics van gelijke strekking en heb je hier zelfs opgenomen in je profiel. Ook krijg je deze hier op Fok! te zien als je met je muis boven het homepage-icoontje (naast je username) hovert, welke overigens ook doorlinkt naar de facebookpagina in kwestie.quote:Op woensdag 26 september 2012 02:05 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
NotYou, ik heb toch echt graag dat je de foto's van mijn facebook-account verwijderd. Het is niet fijn als iemand je prive gegevens zo en public op het internet gooit. Alsjeblieft.
quote:Op woensdag 26 september 2012 02:12 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Ik ben kwetsbaar, dat is zeker geen leugen. Of ik aantrekkelijk ben mogen mensen die mij kennen beoordelen. Not You, het is niet zo dat mijn identiteit 'fake' is, haha! Ik zei toch dat ik een fan was van Bar en graag foto's van haar op mijn facebook zet? Kan je nu die foto's van mijn profiel weghalen? Volgens mij weet ik trouwens wel wie jij bent.
NotYou, NorHimquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:30 schreef zwaardegekste het volgende:
Er is al sinds de jaren 60 of 70 meer dan genoeg onderzoek naar gedaan, en het schijnt in heel veel gevallen echt "wonderen" te doen...
Buiten dat is het lastig om zulke zaken tegen de illegaliteit aan publiekelijk te vinden...
Zoek een thearpeut, regel MDMA, en ga dan eens een gesprek aan (meld het wel effe vantevoren..)
Dan ben je een eindje op weg dacht ik zo!
Gast....quote:Op woensdag 26 september 2012 02:05 schreef NotYou het volgende:
Ik denk niet dat je een loverboy bent, ik denk dat je iemand bent die zich tracht uit te geven voor een aantrekkelijke kwetsbare jonge vrouw, for whatever reason.
Het loverboyteam is deel van het politiekorps Rotterdam-Rijnmond en bestaat uit iig een aantal rechercheurs en een officier van justitie die loverboy netwerken oprollen onder andere na deze op het spoor te zijn gekomen door zich online voor te doen als potentiele slachtoffers, iets wat belicht wordt in de gelinkte documentaire.
Hoe het ook zij, ik denk dat als je oprecht op zoek zou zijn naar hulp hiermee, je, je online verder zo anoniem mogelijk zou houden. Het opzetten van een slechte fake identiteit draagt hier geenszins aan bij en maakt je enkel verdacht.
Heb je dan uberhaupt iets gedaan om dat te bewijzen?quote:Op woensdag 26 september 2012 02:26 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Haha m'n achternaam is gewoon echt Lana van Goedhopp, daarmee ben ik geboren en getogen, gek! Haha! En wie mij nu nog niet gelooft is gewoon een aap! Ben echt klaar met bewijzen dat ik gewoon ik ben
Laat die amateurrechercheur gewoon johquote:Op woensdag 26 september 2012 02:28 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Goedhoop, en dan laat je mij uit alle frustratie ook nog eens een keer m'n eigen fucking achternaam verkeerd typen.
Hetzelfde dacht ik bij jouw vorige post.quote:
Words are like bullets hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 02:30 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Laat die amateurrechercheur gewoon joh
Negerenquote:Op woensdag 26 september 2012 02:31 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Hahaha, ik heb hier geen tijd voor
Dat is in verschillende bewoording al een aantal keren gezegd, maar TS blijft ervan overtuigd dat dit wondermiddel kan genezen...als het allemaal echt is, uiteraard.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:55 schreef Copycat het volgende:
Wat is deze? En waarom nu opeens huilen over je FB-page/fanpage als je hem zelf met alle plezier in je OP's knalde?
Mocht dit serieus zijn, dan hoop ik dat TS wat dieper nadenkt en snapt dat gebruiken met vrienden van een totaal andere -niet-therapeutische- orde is dan onder strikte begeleiding hiermee aan de slag te gaan. De gevolgen kunnen wel eens stukken slechter zijn dan de aanleiding.
Check facebook.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ben je lekker? dan wil ik wel je therapeut zijn, ik heb pillen.
Voor foto's van een topmodel. Fake written all over it. Dit en dat.quote:
Dat bedoelde ik jaquote:Op woensdag 26 september 2012 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor foto's van een topmodel. Fake written all over it. Dit en dat.
Ga met je ID op de fotoquote:Op woensdag 26 september 2012 02:26 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Haha m'n achternaam is gewoon echt Lana van Goedhopp, daarmee ben ik geboren en getogen, gek! Haha! En wie mij nu nog niet gelooft is gewoon een aap! Ben echt klaar met bewijzen dat ik gewoon ik ben
Zolang Dutank zelf niks neemt, anders wordt er weinig geneuktquote:Op woensdag 26 september 2012 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Als dat geen kontneuken wordt...
Jij kunt ook mij pb'en! En ik woon ook in Amsterdam. Is dat even ideaal!quote:Op woensdag 26 september 2012 12:06 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
DuTank! Awesome! Kan je mij
Misschien pb'en? Groetjes!
Dit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Probeer EMDR in plaats van MDMA.
En als MDMA toch niet mocht werken, heb je dan ook ervaring met coke en speed op therapeutische basis? Of zegeltjes? Je moet je natuurlijk niet vastpinnen op één middel he!quote:Op woensdag 26 september 2012 13:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij kunt ook mij pb'en! En ik woon ook in Amsterdam. Is dat even ideaal!
Kosten zijn wel 150 euro per sessie, inclusief. Is dat een probleem?
Ik zou toch eerder 2-cb adviseren danquote:Op woensdag 26 september 2012 13:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
En als MDMA toch niet mocht werken, heb je dan ook ervaring met coke en speed op therapeutische basis? Of zegeltjes? Je moet je natuurlijk niet vastpinnen op één middel he!
OMG, kansloos..quote:Op woensdag 26 september 2012 13:22 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Die 150 euro is geen probleem!
LSD ben ik ook goed mee!quote:Op woensdag 26 september 2012 13:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
En als MDMA toch niet mocht werken, heb je dan ook ervaring met coke en speed op therapeutische basis? Of zegeltjes? Je moet je natuurlijk niet vastpinnen op één middel he!
En nazorg tot aan de slaapkamerdeur?quote:
GHB ook toevallig?quote:
Ook dat lijkt me kansloos.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:30 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
DuTank: ik heb je ge-dm't ,en haters gaan haten, ik probeer m'n leven te redden.
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:21 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Ik zou toch eerder 2-cb adviseren dan
Er liggen nog zoveel wegen open voor TS, en met DuTank erbij komt het allemaal goedquote:
Tuurlijk, wil je ook?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nazorg tot aan de slaapkamerdeur?
Naah, wel lekker om in de comedown van xtc te pakkenquote:
Mijn leven is al reddeloos verloren.quote:
Ik heb even je FoBo gecheckt. En ja, ik zie het... Sterkte verderquote:Op woensdag 26 september 2012 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn leven is al reddeloos verloren.
Dank je.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:35 schreef DuTank het volgende:
Ik heb even je FoBo gecheckt. En ja, ik zie het... Sterkte verder
Misschien is paddo-therapie wat voor jou? Vind je jezelf in het echt misschien ook even op Doutzen lijkenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je.
Op mijn Facebook zie ik er beter uit. Daar lijk ik wel op Doutzen Kroes.
Valt mee joh... Als je bij de goede therapeut zit ..quote:Op woensdag 26 september 2012 13:39 schreef johnykamau het volgende:
[..]
NEE MAN GHB IS GEVAARLIJK!!!
linkje?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je.
Op mijn Facebook zie ik er beter uit. Daar lijk ik wel op Doutzen Kroes.
De laatste keer dat ik dat deed, zorgde de spiegel voor een trauma.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:39 schreef MaLo het volgende:
Misschien is paddo-therapie wat voor jou? Vind je jezelf in het echt misschien ook even op Doutzen lijken
En dat was de schuld van de paddo's?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed, zorgde de spiegel voor een trauma.
Ja!quote:Op woensdag 26 september 2012 13:46 schreef Ticootje het volgende:
En dat was de schuld van de paddo's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |