abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117242751
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:45 schreef NotYou het volgende:

[..]

:D Interessantere vraag is misschien welke behandeling hij dan voor zich ziet en op welke termijn (if any) hij verbetering verwacht.
Sowieso goed om te overleggen met je behandelaar.
pi_117243063
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:45 schreef NotYou het volgende:

[..]

:D Interessantere vraag is misschien welke behandeling hij dan voor zich ziet en op welke termijn (if any) hij verbetering verwacht.
Ja, maar het voorleggen aan iemand die doorgeleerd heeft wat betreft medicatie en verstand heeft van middelen die je mentaal beïnvloeden lijkt me wel een goed plan.
pi_117244142
Fijn dat rhuhbarbje of wha'eva haar naam is ook heeft besloten haar muil te houden, wijs.
What do I wear in bed? Chanel No. 5 of course.
pi_117244497
Daar heb je gelijk in lokasenna: maar stel dat hij het afwijst, wat moet ik dan? De rest van m'n leven me zo blijven voelen als de afgelopen 7 jaar? Dan ben ik liever dood. Daarnaast: wie is mij therapeut om dit te beoordelen: onderzoekers het onderzoek naar mdma en ptss gedaan en konden daaruit concluderen dat het een geneeskrachtige werking heeft.
pi_117244617
Dus wie is mijn therapeut dan om mij dit af te raden. Aan het onderzoek deden er namelijk deelnemers met veel ernstigere vormen van ptss mee (ex-soldaten). 80% van hen was na slechts 2 sessies genezen van iets waar ze eerst over dachten dat het hun leven lang niet zou lukken.
pi_117245416
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Notyou: bedankt voor je advies het was eerlijk maar waar. Ik heb besloten om het Met een stel vrienden te doen die mij vrijwel hun leven kennen. Ik vertrouw hen dan ook voor een volle 1000%.
pi_117245425
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:42 schreef Amsterdamsemeid het volgende: rhubarbje

[..]

pi_117246158
De soldaten die je aanhaalt die al na twee sessies volledig genezen zijn, hadden die ook allemaal andere problematiek, waarvoor ze AD slikten?
Hoe groot is de groep van mensen die 100% is genezen na een dergelijke therapie, goed begeleid door therapeuten?

Ik heb er best geloof in dat een dergelijke therapie voor sommige emotionele/psychische problemen kan helpen. Ik denk wel dat daarvoor aan een aantal voorwaarden voldaan moet worden. Als jij met een paar goede vrienden een avondje aan de pillen gaat, komt dat nog niet een beetje n de buurt van deze therapie. Ik vermoed dus dat de kans dat het het gewenste effect heeft, vrij klein is. Jij bent er nogal van overtuigd dat het je gaat genezen. Ik hoop dat je zonder AD om zult kunnen gaan met de teleurstelling als het niet blijkt te werken. En ik hoop dat je uiteindelijk geen grotere problemen tegemoet gaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_117246247
- Wegwezen. -

[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2012 21:08:16 ]
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_117246691
@joene: ziek, dat ben jij. Zieker dan ik.
pi_117247008
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:07 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@joene: ziek, dat ben jij. Zieker dan ik.
alleen ik neem genoegen met vitaminepillen ipv mdma :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_117247199
Ja, dat hoop ik ook.
pi_117247573
Joene, je bent verschrikkelijk. Ga alsjeblieft weg en zoek een leven.
pi_117247702
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:13 schreef Joene het volgende:

[..]

alleen ik neem genoegen met vitaminepillen ipv mdma :)
Het is niet zo dat TS zich aan drugsgebruik waagt uit verveling of omdat het haar wel leuk lijkt. Zoals ik het lees ervaart zij het als bittere noodzaak, goed mogelijk de enige oplossing voor haar levensbepalende problemen. Het is dieptriest hoe the war (en ook het taboe) on drugs een potentieel nuttige stof als MDMA in zo'n fout hoekje heeft gedrukt.

Verder stel ik voor dat je weer lekker met je computers gaat pielen in plaats van 'grappig' zelfmoord te opperen, in gesprek met een getraumatiseerd meisje. 8)7 :') :N
Je suis Charlie Sheen
pi_117247815
Maar goed, all in all komt het erop neer dat niemand mijn vraag kan beantwoorden. Jammer. Dank overigens aan degenen die wel bereid waren om aardig en weloverwogen te reageren.
pi_117248003
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:28 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Maar goed, all in all komt het erop neer dat niemand mijn vraag kan beantwoorden. Jammer. Dank overigens aan degenen die wel bereid waren om aardig en weloverwogen te reageren.
Lijkt me wat voorbarig na +/-4 uur. :P
Je suis Charlie Sheen
pi_117248161
Haha, oke. Ik ben hier net nieuw dus weet niet precies hoe dit allemaal werkt. Ik zal wachten totdat iemand mij dm't! (zo heet dat toch?)
pi_117248789
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:17 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Ja, dat hoop ik ook.
Als dit de reactie is op mijn post, is het tekenend, vind ik.
Je staat op het punt een redelijk domme actie te begaan, en je bent doof voor de argumenten van mensen waarom je het niet zou moeten doen. Je hebt geen argumenten, wat doet vermoeden dat je er eigenlijk toch niet heel erg goed over nagedacht hebt.
pi_117249363
Lieverd ik heb echt wel wat argumenten maar als je die weten wil moet je gewoon even een paar pagina's terug klikken.
  dinsdag 25 september 2012 @ 20:58:47 #145
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117249464
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:56 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Lieverd ik heb echt wel wat argumenten maar als je die weten wil moet je gewoon even een paar pagina's terug klikken.
Als je echt je PTSS wil verwerken, kan dat ook zonder MDMA of andere drugs.

EMDR:

http://www.emdr.nl/
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_117249686
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:56 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Je zou een toontje lager kunnen zingen. Wat een houding, zeg, heel onsympathiek.
pi_117249739
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als je echt je PTSS wil verwerken, kan dat ook zonder MDMA of andere drugs.

EMDR:

http://www.emdr.nl/
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:29 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
EMDR, Cognitieve gedragstherapie, Lichaamstherapie, Accupuntuur, Hypnose en dat was het
pi_117250037
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:21 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Hallo jij! Ik heet Lana, ben 25 jaar, woon in Amsterdam en ben door de stoornis die ik heb (PTSS) (posttraumatische stressstoornis) opzoek naar iemand die mij van m'n problemen af zou kunnen helpen. De therapie waar ik naar opzoek ben is misschien alleen wat ongewoon; 'MDMA-therapie'. Maar misschien heb jij heir wel eens eerder van gehoord en kan je mij uit de brand helpen. Ik heb gelezen dat deze harddrug namelijk, wanneer gecombineerd met een therapeutisch gesprek, mijn stoornis helemaal genezen kan! Als jij dus een psycholoog kent of bent die met MDMA werkt, laat het mij dan alsjeblieft weten! Mail naar:
Het zou ontzettend veel voor mij betekenen als jij me verder helpen kan!
Als je het fijner vindt om anders een berichtje op facebook te sturen:

Groetjes,

Lana
MDMA en cocaine hebben mij van al mijn stress afgeholpen :Y

Maar niet te lang mee doorgaan hé want anders krijg je weer stress omdat je een habit aan het ontwikkelen bent die op lange termijn niet zo goed voor je lichaam en geest is :*
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_117250115
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:44 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Zelf gaan zitten hobbyen is natuurlijk het meest domme wat je kan doen....
Dat dan weer wel :@

Maar het was wel ontzettend leuk om te doen :D
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_117250124
MDMA in combinatie met een depressie / angststoornis kan heel verkeerd uitpakken.
Een kennis van mij was psychisch niet de meest stabiele persoon, gebruikte toch redelijk wat MDMA en is uiteindelijk daadwerkelijk op de PAAZ terechtgekomen.

MDMA versterkt je gevoelens. Als je in een goede stemming / flow bent, kun je heerlijke avonden met MDMA hebben. Je kunt anders en 'dieper' naar je leven en de mensen om je heen kijken. Voel je je echter niet goed, dan kan XTC je vreselijk in de put helpen, zelfs een psychose uitlokken. Zeker als je bekend bent met psychische problemen.

quote:
XTC kan angstaanvallen en psychoses versterken. Bij langdurig gebruik kunnen zich ook depressies, angsten, paniekreacties en slaapstoornissen voordoen. Bestaande problemen komen dan vaak in verhevigde mate terug.
quote:
Acute paranoïde psychose
Een acute paranoïde psychose na XTC-gebruik wordt in de literatuur gerapporteerd bij mensen met een psychiatrische voorgeschiedenis of belaste familiare belasting van een psychose.
• Paniekaanval
XTC-gebruik kan een paniekaanval uitlokken.
• Stemming
Na inname van XTC bestaat vaak, soms dagen lang, een gedeprimeerd gevoel, soms kan zelfs een depressie ontstaan.
Ik raad je dan ook ten sterkste af om zelf met MDMA te gaan experimenteren.

En bijt je niet vast in MDMA als oplossing, het lijkt me dat je helemaal in je hoofd hebt geprent dat dit het enige is dat je kan helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')