Er zijn ook wel andere pillen die je van al je problemen afhelpen..quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:40 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Ja, dat ben ik natuurlijk, duh! Nee, maar ik heb de afgelopen maanden al tientallen psychologen gemaild of gebeld, m'n oproep op meerdere fora geplaatst maar niemand die me verder helpen kon..
Nu ben ik dus van plan om zelf anders maar wat MDMA te kopen om vervolgens te slikken en zelf maar te kijken of ik tot wat introspectie kom..
Zelf gaan zitten hobbyen is natuurlijk het meest domme wat je kan doen....quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:40 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Ja, dat ben ik natuurlijk, duh! Nee, maar ik heb de afgelopen maanden al tientallen psychologen gemaild of gebeld, m'n oproep op meerdere fora geplaatst maar niemand die me verder helpen kon..
Nu ben ik dus van plan om zelf anders maar wat MDMA te kopen om vervolgens te slikken en zelf maar te kijken of ik tot wat introspectie kom..
Serieus hequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:40 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Dan denk ik dat je je doel gaat missen. In essentie slik je gewoon xtc, niet één of ander wondermiddel tegen geestelijke problemen. Sterker nog, gebruik van xtc heeft weer een eigen weerslag op je geestelijke gesteldheid. What goes up, must come down.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:40 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Dus antidepressiva mixen met mdma?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:50 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@eleusis: Ik moet toch hoop houden en doorgaan met zoeken... ook al is het op FOK!. Ik heb trouwens inderdaad met wat vrienden besproken om het dan misschien bij mij thuis te doen en dat we dan allemaal een likje nemen om vervolgens diepzinnige gesprekken te voeren! Aan mijn psycholoog durf ik het echter niet te vragen; ik denk dat hij hier niet open voor staat.
@Valkyrie: Oo oke! Wat goed! Waar was dat als ik vragen mag? Ik ben hier namelijk precies naar opzoek, haha!
@Deeltjesversneller: Thanks voor de tip! Ga ik zeker kijken dan! Weet je ook welke datum?
@Zwaardegekste: Precies wat ik bedoel, wat fijn dat je de mening deelt! Ik zit helaas al bij een therapeut en die staat er niet voor open... zal ik dan doorgaan met zoeken naar een andere therapeut?
@Deetch: Nee, helaas; ik ben een jong volwassen vrouw met een probleem.
@Ticootje: Ik zit al aan de antidepressiva, maar deze pillen willen niet echt helpen..
echt het domste dat ik ooit gehoord hebquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@Netsplitter: Ja, dat dacht ik eerst ook maar ik heb nu echt al heel veel psychologen gebeld, gemaild maar geen van hen kon mij verder helpen! Dus tsja, dan maar zelf proberen? lees anders dit artikel: gaat over een man die zelf ook mdma had geslikt en zo uit z'n depressie kwamhttp://www.apexx.nl/index.php?id=66
ja of je gaat helemaal slecht en omdat er niemand van verstand van zaken bij is ben je nog verder van huis en zit je de volgende dag op de paazquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@Valkyrie: Ja, daar ben ik me ook bewust van. Alleen de drug zal mij niet verder helpen maar misschien als ik het samen met goede vrienden neem en aan hun vraag of ze met mij over m'n problemen willen praten kan het wel helpen.
en wat vind je therapeut van stoppen met je medicatie?quote:@Netsplitter: Nee, no way dat ik het combineren ga. Ik wil sowieso stoppen met ad en dan pas aan de M gaan.
Is een persoonlijke ervaring welke totaal niet op jou hoeft te slaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@Netsplitter: Ja, dat dacht ik eerst ook maar ik heb nu echt al heel veel psychologen gebeld, gemaild maar geen van hen kon mij verder helpen! Dus tsja, dan maar zelf proberen? lees anders dit artikel: gaat over een man die zelf ook mdma had geslikt en zo uit z'n depressie kwamhttp://www.apexx.nl/index.php?id=66
Dus eerst wil je weer last krijgen van depressies en dan als je daar goed in zit mdma gaan gebruiken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@Valkyrie: Ja, daar ben ik me ook bewust van. Alleen de drug zal mij niet verder helpen maar misschien als ik het samen met goede vrienden neem en aan hun vraag of ze met mij over m'n problemen willen praten kan het wel helpen.
@Netsplitter: Nee, no way dat ik het combineren ga. Ik wil sowieso stoppen met ad en dan pas aan de M gaan.
Nouja, bij goed getrainde therapeuten zou ik me wel voor kunnen stellen dat het helpt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:58 schreef Liberteh het volgende:
Heeft TS ooit van psychosesgehoord?
Daarnaast kan ik als ervaringsdeskundige over dit onderwerp het volgende zeggen: Vanaf het moment dat de effecten waarneembaar beginnen te worden is de gemoedstoestand van de gebruiker bepalend voor de richting van de trip.
Aangezien de therapeutische variant van het gebruik - zoals gezegd - ongetwijfeld in gecontroleerde en gebestudeerde omstandigheden plaats vind, kan ik je meegeven dat je kans om er slechter uit te komen dan dat je er in ging, aanzienlijk tot zeer hoog is.
ik oordeel over wat je gaat doen en zo te lezen weet ik een stuk beter wat dat inhoud dan jij zelfquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:01 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@rhuhbarbje: ik leef nu al 7 jaar in een hel: elke nacht nachtmerries, flashbacks, ik durfde een tijd niet meer over straat. Oordeel alsjeblieft niet als je niet precies weet wat het inhoudt. Ik ben zelf niet iemand die snel onredelijk beslissingen maakt maar dit heb ik er echt voor over, ik heb er alles voor over om ooit weer eens wakker te worden en zin in het leven te hebben.
Je gaat zelf beslissen wanneer je gaat stoppen met antidepressiva? Slecht plan kan ik je uit ervaring melden. Moet je echt in overleg met arts/psycholoog doen, anders heb je grote kans op een heel vervelende terugslag.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@Netsplitter: Nee, no way dat ik het combineren ga. Ik wil sowieso stoppen met ad en dan pas aan de M gaan.
Dit dus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik oordeel over wat je gaat doen en zo te lezen weet ik een stuk beter wat dat inhoud dan jij zelf
en dit is een onredelijke beslissing
de kans dat alles erger word is groter dan dat je amateuristische gekloot je gaat helpen
Je weet bij god niet waar je aan gaat beginnen, dus ik zou daar eerst maar eens goed over na gaan denken voordat je dingen gaat doen waar je later gigantisch veel spijt van gaat krijgen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:01 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@rhuhbarbje: ik leef nu al 7 jaar in een hel: elke nacht nachtmerries, flashbacks, ik durfde een tijd niet meer over straat. Oordeel alsjeblieft niet als je niet precies weet wat het inhoudt. Ik ben zelf niet iemand die snel onredelijk beslissingen maakt maar dit heb ik er echt voor over, ik heb er alles voor over om ooit weer eens wakker te worden en zin in het leven te hebben.
nogmaals: als je het verschil niet snapt tussen een gecontroleerde studie onder professioneel begeleiding en wat jij wil gaan doen moet je er al helemaal niet aan beginnen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Dat is niet waar: 80% van alle deelnemers met chronische Ptss die mededen aan het onderzoek van organisatie MAPS, waren na 2 MDMA-sessies volledig genezen. Er is veel over gepubliceerd:
http://www.maps.org/research/mdma/
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Of kijk dit filmpje, dit werd uitgezonden op National Geographic
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
Welke therapieën heb je al achter de rug Lana?
In Spanje zijn er maar 6!!!! mensen onderzocht.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Dat is niet waar: 80% van alle deelnemers met chronische Ptss die mededen aan het onderzoek van organisatie MAPS, waren na 2 MDMA-sessies volledig genezen. Er is veel over gepubliceerd:
luister zelf eens na de eerste 6 woordenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Of kijk dit filmpje, dit werd uitgezonden op National Geographic
Even de eerste zin:quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Lijkt me niet dat een paar goed bedoelende vrienden geschikt zijn voor een sessie psychotherapie.quote:Preliminary studies have shown that MDMA in conjunction with psychotherapy can help people overcome PTSD, and possibly other disorders as well.
Niet zo gek natuurlijk. Je bent tenslotte alleen tijdelijk, door het gebruik van een chemische samenstelling, verdoofd (lees: euforisch)quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:02 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Je gaat zelf beslissen wanneer je gaat stoppen met antidepressiva? Slecht plan kan ik je uit ervaring melden. Moet je echt in overleg met arts/psycholoog doen, anders heb je grote kans op een heel vervelende terugslag.
Fout.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:07 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Alleen in Spanje ja, maar dit onderzoek heeft plaatsgevonden over de hele wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |