Stress is wel wat anders als PTSS of een depressiequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:09 schreef xenobinol het volgende:
[..]
MDMA en cocaine hebben mij van al mijn stress afgeholpen![]()
Maar niet te lang mee doorgaan hé want anders krijg je weer stress omdat je een habit aan het ontwikkelen bent die op lange termijn niet zo goed voor je lichaam en geest is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van alcohol kan je ook psychotische verschijnselen krijgen en dat is gewoon 'legaal' verkrijgbaar en ik ga nog maar zwijgen over de vervelende eigenschappen van cannabis, dit is in mijn ogen een veel gevaarlijker drug dan MDMA. (natuurlijk is MDMA ook een heel gevaarlijk goedje).quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:11 schreef MaLo het volgende:
MDMA in combinatie met een depressie / angststoornis kan heel verkeerd uitpakken.
Een kennis van mij was psychisch niet de meest stabiele persoon, gebruikte toch redelijk wat MDMA en is uiteindelijk daadwerkelijk op de PAAZ terechtgekomen.
MDMA versterkt je gevoelens. Als je in een goede stemming / flow bent, kun je heerlijke avonden met MDMA hebben. Je kunt anders en 'dieper' naar je leven en de mensen om je heen kijken. Voel je je echter niet goed, dan kan XTC je vreselijk in de put helpen, zelfs een psychose uitlokken. Zeker als je bekend bent met psychische problemen.
[..]
[..]
Ik raad je dan ook ten sterkste af om zelf met MDMA te gaan experimenteren.
En bijt je niet vast in MDMA als oplossing, het lijkt me dat je helemaal in je hoofd hebt geprent dat dit het enige is dat je kan helpen.
Klopt, in de situatie van TS zou ik me ook niet dagelijks klem gaan zuipen of gaan blowen. Alcohol en andere drugs zijn niet per definitie gevaarlijk, voor sommige mensen kunnen ze dat echter wel zijn. En TS lijkt me duidelijk in die risicogroep te vallenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Van alcohol kan je ook psychotische verschijnselen krijgen en dat is gewoon 'legaal' verkrijgbaar en ik ga nog maar zwijgen over de vervelende eigenschappen van cannabis, dit is in mijn ogen een veel gevaarlijker drug dan MDMA. (natuurlijk is MDMA ook een heel gevaarlijk goedje).
Niet alleen het enige dat kan helpen, maar hetgeen dat ZAL helpen. Dit is het wondermiddel en hierna is ze genezen. Ik ben daar niet zo zeker van, integendeel, en jij haalt hier en aantal heel goed redenen aan waarom het geen goed idee is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:11 schreef MaLo het volgende:
MDMA in combinatie met een depressie / angststoornis kan heel verkeerd uitpakken.
Een kennis van mij was psychisch niet de meest stabiele persoon, gebruikte toch redelijk wat MDMA en is uiteindelijk daadwerkelijk op de PAAZ terechtgekomen.
MDMA versterkt je gevoelens. Als je in een goede stemming / flow bent, kun je heerlijke avonden met MDMA hebben. Je kunt anders en 'dieper' naar je leven en de mensen om je heen kijken. Voel je je echter niet goed, dan kan XTC je vreselijk in de put helpen, zelfs een psychose uitlokken. Zeker als je bekend bent met psychische problemen.
[..]
[..]
Ik raad je dan ook ten sterkste af om zelf met MDMA te gaan experimenteren.
En bijt je niet vast in MDMA als oplossing, het lijkt me dat je helemaal in je hoofd hebt geprent dat dit het enige is dat je kan helpen.
Dat is waar, in geval van die zaken zou ik gewoon even met een professionele therapeut gaan praten, die weet misschien wel raad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef MaLo het volgende:
Stress is wel wat anders als PTSS of een depressie.
quote:Tegen gewone stress kan het wel even goed helpen ja.
Dinsdag avonden zijn inderdaad heel stressvol, vooral als je ook nog allerlei huishoudelijke taken moet uitvoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Stress is wel wat anders als PTSS of een depressie. Tegen gewone stress kan het wel even goed helpen ja
.
Ik hebnooit last gehad van de dinsdag-dip, maar ik heb vriendinnen die er echt depressief van werden. Als je al depressief bent, zoals ts, lijkt me het risico op een ernstige, langdurige zo niet blijvende, dinsdag-dip wel aanwezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
quote:Op woensdag 26 september 2012 01:10 schreef boekenplank het volgende:
Het is bewezen dat het gebruiken van MDMA een serotine tekort geeft. Depressies komen vaak voort uit een tekort aan kerosine.
Dus het lijkt mij niet erg verstandig.
Ha ha er staat toch echt serotine. Verder weet ik niet wat de TS aan spelletjes speelt.quote:
Ja, ik zag al dat je het gewijzigd had. Blijft grappig though.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:20 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ha ha er staat toch echt serotine. Verder weet ik niet wat de TS aan spelletjes speelt.
Dat is !Fok's schuld.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja, ik zag al dat je het gewijzigd had. Blijft grappig though.
Je werpt je iets te duidelijk op als een perfect slachtoffer en hebt tot iets minder dan 2 weken terug geheel geen sporen gemaakt online. Niet toevallig betrokken bij iets van een loverboyteam? If so is je timing - en effort - ronduit belabberd.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:17 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Bar rafaeli is mijn idool, haha! Was ik maar zo mooi als zij! Ik heb ook gewoon wel normale foto's hoor! Haha
Nee dat wil ik niet. Er staat namelijk geheel geen content van jou op, buiten een verzonnen naam. Je gebruik van foto's van een ander alsof ze eigen zijn, zonder hier melding van te maken, neigt imo naar identiteitsfraude/oplichting.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:25 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Maar not you, ik vind het niet zo fijn dat je foto's van mijn facebook op het forum zet. Zou je die misschien kunnen verwijderen?
Ja lekker zelf experimenteren zal haar helpen. En mensen die echt willen helpen zolderkamerfiguren noemen is erg denigrerend. Maar blijf lekker pillen slikken zou ik zeggen.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:31 schreef 16meter het volgende:
Zoek gewoon zelf wat goede pillen, neem een dosis in een rustige setting (chille muziek, kaarslicht etc) en ga over je issues praten met een goede vriend of vriendin, die ook onder invloed is. Werkt ook therapeutisch. Dan weet je in ieder geval alvast of MDMA je evt. zou kunnen helpen.
MDMA is ook lang niet zo gevaarlijk als diverse zolderkamerfiguren hier willen doen geloven.
Een aandachtshoer dus.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je werpt je iets te duidelijk op als een perfect slachtoffer en hebt tot iets minder dan 2 weken terug geheel geen sporen gemaakt online. Niet toevallig betrokken bij iets van een loverboyteam? If so is je timing - en effort - ronduit belabberd.
[..]
Nee dat wil ik niet. Er staat namelijk geheel geen content van jou op, buiten een verzonnen naam. Je gebruik van foto's van een ander alsof ze eigen zijn, zonder hier melding van te maken, neigt imo naar identiteitsfraude/oplichting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |