Check facebook.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ben je lekker? dan wil ik wel je therapeut zijn, ik heb pillen.
Voor foto's van een topmodel. Fake written all over it. Dit en dat.quote:
Dat bedoelde ik jaquote:Op woensdag 26 september 2012 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor foto's van een topmodel. Fake written all over it. Dit en dat.
Ga met je ID op de fotoquote:Op woensdag 26 september 2012 02:26 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Haha m'n achternaam is gewoon echt Lana van Goedhopp, daarmee ben ik geboren en getogen, gek! Haha! En wie mij nu nog niet gelooft is gewoon een aap! Ben echt klaar met bewijzen dat ik gewoon ik ben
Zolang Dutank zelf niks neemt, anders wordt er weinig geneuktquote:Op woensdag 26 september 2012 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Als dat geen kontneuken wordt...
Jij kunt ook mij pb'en! En ik woon ook in Amsterdam. Is dat even ideaal!quote:Op woensdag 26 september 2012 12:06 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
DuTank! Awesome! Kan je mij
Misschien pb'en? Groetjes!
Dit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Probeer EMDR in plaats van MDMA.
En als MDMA toch niet mocht werken, heb je dan ook ervaring met coke en speed op therapeutische basis? Of zegeltjes? Je moet je natuurlijk niet vastpinnen op één middel he!quote:Op woensdag 26 september 2012 13:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij kunt ook mij pb'en! En ik woon ook in Amsterdam. Is dat even ideaal!
Kosten zijn wel 150 euro per sessie, inclusief. Is dat een probleem?
Ik zou toch eerder 2-cb adviseren danquote:Op woensdag 26 september 2012 13:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
En als MDMA toch niet mocht werken, heb je dan ook ervaring met coke en speed op therapeutische basis? Of zegeltjes? Je moet je natuurlijk niet vastpinnen op één middel he!
OMG, kansloos..quote:Op woensdag 26 september 2012 13:22 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Die 150 euro is geen probleem!
LSD ben ik ook goed mee!quote:Op woensdag 26 september 2012 13:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
En als MDMA toch niet mocht werken, heb je dan ook ervaring met coke en speed op therapeutische basis? Of zegeltjes? Je moet je natuurlijk niet vastpinnen op één middel he!
En nazorg tot aan de slaapkamerdeur?quote:
GHB ook toevallig?quote:
Ook dat lijkt me kansloos.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:30 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
DuTank: ik heb je ge-dm't ,en haters gaan haten, ik probeer m'n leven te redden.
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:21 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Ik zou toch eerder 2-cb adviseren dan
Er liggen nog zoveel wegen open voor TS, en met DuTank erbij komt het allemaal goedquote:
Tuurlijk, wil je ook?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nazorg tot aan de slaapkamerdeur?
Naah, wel lekker om in de comedown van xtc te pakkenquote:
Mijn leven is al reddeloos verloren.quote:
Ik heb even je FoBo gecheckt. En ja, ik zie het... Sterkte verderquote:Op woensdag 26 september 2012 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn leven is al reddeloos verloren.
Dank je.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:35 schreef DuTank het volgende:
Ik heb even je FoBo gecheckt. En ja, ik zie het... Sterkte verder
Misschien is paddo-therapie wat voor jou? Vind je jezelf in het echt misschien ook even op Doutzen lijkenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je.
Op mijn Facebook zie ik er beter uit. Daar lijk ik wel op Doutzen Kroes.
Valt mee joh... Als je bij de goede therapeut zit ..quote:Op woensdag 26 september 2012 13:39 schreef johnykamau het volgende:
[..]
NEE MAN GHB IS GEVAARLIJK!!!
linkje?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je.
Op mijn Facebook zie ik er beter uit. Daar lijk ik wel op Doutzen Kroes.
De laatste keer dat ik dat deed, zorgde de spiegel voor een trauma.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:39 schreef MaLo het volgende:
Misschien is paddo-therapie wat voor jou? Vind je jezelf in het echt misschien ook even op Doutzen lijken
En dat was de schuld van de paddo's?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed, zorgde de spiegel voor een trauma.
Ja!quote:Op woensdag 26 september 2012 13:46 schreef Ticootje het volgende:
En dat was de schuld van de paddo's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |