Nogmaals, het enige 'prive-gegeven' in dit screenshot is de verzonnen naam. Deze heb je open en bloot elders op het internet gepost onder topics van gelijke strekking en heb je hier zelfs opgenomen in je profiel. Ook krijg je deze hier op Fok! te zien als je met je muis boven het homepage-icoontje (naast je username) hovert, welke overigens ook doorlinkt naar de facebookpagina in kwestie.quote:Op woensdag 26 september 2012 02:05 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
NotYou, ik heb toch echt graag dat je de foto's van mijn facebook-account verwijderd. Het is niet fijn als iemand je prive gegevens zo en public op het internet gooit. Alsjeblieft.
quote:Op woensdag 26 september 2012 02:12 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Ik ben kwetsbaar, dat is zeker geen leugen. Of ik aantrekkelijk ben mogen mensen die mij kennen beoordelen. Not You, het is niet zo dat mijn identiteit 'fake' is, haha! Ik zei toch dat ik een fan was van Bar en graag foto's van haar op mijn facebook zet? Kan je nu die foto's van mijn profiel weghalen? Volgens mij weet ik trouwens wel wie jij bent.
NotYou, NorHimquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:30 schreef zwaardegekste het volgende:
Er is al sinds de jaren 60 of 70 meer dan genoeg onderzoek naar gedaan, en het schijnt in heel veel gevallen echt "wonderen" te doen...
Buiten dat is het lastig om zulke zaken tegen de illegaliteit aan publiekelijk te vinden...
Zoek een thearpeut, regel MDMA, en ga dan eens een gesprek aan (meld het wel effe vantevoren..)
Dan ben je een eindje op weg dacht ik zo!
Gast....quote:Op woensdag 26 september 2012 02:05 schreef NotYou het volgende:
Ik denk niet dat je een loverboy bent, ik denk dat je iemand bent die zich tracht uit te geven voor een aantrekkelijke kwetsbare jonge vrouw, for whatever reason.
Het loverboyteam is deel van het politiekorps Rotterdam-Rijnmond en bestaat uit iig een aantal rechercheurs en een officier van justitie die loverboy netwerken oprollen onder andere na deze op het spoor te zijn gekomen door zich online voor te doen als potentiele slachtoffers, iets wat belicht wordt in de gelinkte documentaire.
Hoe het ook zij, ik denk dat als je oprecht op zoek zou zijn naar hulp hiermee, je, je online verder zo anoniem mogelijk zou houden. Het opzetten van een slechte fake identiteit draagt hier geenszins aan bij en maakt je enkel verdacht.
Heb je dan uberhaupt iets gedaan om dat te bewijzen?quote:Op woensdag 26 september 2012 02:26 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Haha m'n achternaam is gewoon echt Lana van Goedhopp, daarmee ben ik geboren en getogen, gek! Haha! En wie mij nu nog niet gelooft is gewoon een aap! Ben echt klaar met bewijzen dat ik gewoon ik ben
Laat die amateurrechercheur gewoon johquote:Op woensdag 26 september 2012 02:28 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Goedhoop, en dan laat je mij uit alle frustratie ook nog eens een keer m'n eigen fucking achternaam verkeerd typen.
Hetzelfde dacht ik bij jouw vorige post.quote:
Words are like bullets hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 02:30 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Laat die amateurrechercheur gewoon joh
Negerenquote:Op woensdag 26 september 2012 02:31 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Hahaha, ik heb hier geen tijd voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |