Hakken is nostalgisch, dus tofquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen op hakken![]()
vrouwen die hakken.
Voor mij nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hakken is nostalgisch, dus tof
Zoveel wijsheid deze man.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:02 schreef Murdera het volgende:
Vrouwen die enkel hakken dragen.
Op feestjes vind ik dat overigens wel ver gaan.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen op hakken![]()
vrouwen die hakken.
pics van jou op je hakken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef Tegan het volgende:
Wat wel handig is aan mijn hakken, dat zoenen dan niet zo'n nekpijn geeft. Alleen, lange mensen hebben het maar vervelend in badkamers zeg, alles veel te laag.
Ging je dan ook in een trainingspak naar school?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
ik kon vroeger hakken!
maar nu niet meer
Ik wel!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ging je dan ook in een trainingspak naar school?
Neemt niet weg dat vrouwen het niet behoren te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hakken is nostalgisch, dus tof
Ja, en hield me heel ver vrwijderd van de gabbersquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij zat ook op de middelbare school in de 90's
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Eigenlijk is het wel grappig dat gabbers toen zo kansloos waren, en nu zo tof!
Nee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Eigenlijk is het wel grappig dat gabbers toen zo kansloos waren, en nu zo tof!
oh nee zo'n meisje was ik juist nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ging je dan ook in een trainingspak naar school?
Ze snapt de grap niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij vond ze vroeger niet kansloos?
Lapagayo, Dito Dito, Naf Nafquote:
naf naf was ik ook helemaal gek van jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lapagayo, Dito Dito, Naf Naf
Oudere nichtjes die dure kleren kregen en werden doorgegeven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verse pic.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef Tegan het volgende:
[..]nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verse pic.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:02 schreef MohMi het volgende:
goeie tt, ik kwam stiekem meteen even kijken![]()
Benetton ging me te ver.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naf naf was ik ook helemaal gek van ja
en benetton
misschien voelen hun piemels zich aangesproken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
Nou Grrrrrr je TT trekt wel een blik mannen open zeg
Ik ken hier geen enkel merk vanquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lapagayo, Dito Dito, Naf Naf
Oudere nichtjes die dure kleren kregen en werden doorgegeven
[..]Draag je nu een panty in open schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verse pic.?
Het zijn wel erg leuke schoentjes, waar heb je die weg?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
misschien voelen hun piemels zich aangesproken?
Whut?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
misschien voelen hun piemels zich aangesproken?
[..]jeetje wat ouderwets!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verse pic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had een kei mooie benetton blousequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Benetton ging me te ver.
Dat vind ik nu soms wel leuk
O en Oilily natuurlijk.
generatie kloofjequote:
Nee, dat doe ik normaal ook niet, maar nu heeft het een redenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Draag je nu een panty in open schoenen?
Het zijn wel erg leuke schoentjes, waar heb je die weg?
Moet wel een goede reden zijn danquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik normaal ook niet, maar nu heeft het een reden.
En ehm even denken, Tango gok ik, van de zomer in de aanbieding.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
jeetje wat ouderwets!!!Hij is twee jaar oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, dat was niet echt wat ik in gedachten hadquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
Nou Grrrrrr je TT trekt wel een blik mannen open zeg
Er posten ook nog wat vrouwen, hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat was niet echt wat ik in gedachten had
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet wel een goede reden zijn dan.
Erg leuk.
ja maar ik merk het ook met mijn vriendquote:
Hoe hoog is de hak dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ze lopen ook echt erg fijn voor zo'n flinke hak.
Jij bent er gelukkig!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er posten ook nog wat vrouwen, hoor. Je hebt niet helemaal gefaald.
nu je hakkencollectie nog uitbreiden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ze lopen ook echt erg fijn voor zo'n flinke hak.
Wat weet jij van mijn hakkencollectiequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:42 schreef dawg het volgende:
[..]
nu je hakkencollectie nog uitbreiden.
niets, behalve dat er meer hakken bij moeten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn hakkencollectie.
Jaquote:
Maak je de hele bak schoon?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik wilde schilderen, maar na het schoonmaken van m'n aquarium heb ik geen zin meer
.
De bodem en de plantjes in dit geval. En dan water verversen.quote:
ja je hoeft er blijkbaar geen enkele vorm van intelligentie te hebben!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)groot-probleem.dhtmlIk ga stoppen met mijn studie en presidentskandidaat worden.
Het bewijst maar weer eens mijn stelling dat intelligentie geen voorwaarde voor succes is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)groot-probleem.dhtmlIk ga stoppen met mijn studie en presidentskandidaat worden.
Inteelt heeft zo haar nadelen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het bewijst maar weer eens mijn stelling dat intelligentie geen voorwaarde voor succes is.
Overigens kan ik me niet voorstellen dat hij echt zo onnozel is, aan de andere kant: het rechts-conservatisme poept natuurlijk wel de ene na de andere zwakzinnige uit.
Nou ja, zo'n opmerking zou ik idd verwachten van een of andere tokkie uit een inteelt-familiequote:
Stomme radio hier staat alleen op ma en di op 3FM, daarna twee dagen Veronica met altijd weer dezelfde nummers. Goed, altijd nog beter dan de Q-Music op vrijdag, met op het eind van de dag de lachband. Altijd een goed teken dat het weekend is zeg maar.quote:
Veronica is best oke, maar om 4 uur moet die echt uit staanquote:Op woensdag 26 september 2012 08:38 schreef stbabylon het volgende:
Stomme radio hier staat alleen op ma en di op 3FM, daarna twee dagen Veronica met altijd weer dezelfde nummers. Goed, altijd nog beter dan de Q-Music op vrijdag, met op het eind van de dag de lachband. Altijd een goed teken dat het weekend is zeg maar.
Ik ook!quote:
Hoe laat?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
vanmiddag komt de half uur happy hardcore mix
holy crap ja! *kijkt of hij streaming aan krijgt*quote:Op woensdag 26 september 2012 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
vanmiddag komt de half uur happy hardcore mix
Kewlquote:Op woensdag 26 september 2012 11:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Rab radio, ergens tussen 2 en 4
Nee joh, woensdag hakkuhdag jeweetzquote:Op woensdag 26 september 2012 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kewl![]()
Dacht om 1 of andere reden dat het vrijdag pas was
Dat is toch.. zaagdagquote:Op woensdag 26 september 2012 11:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Nee joh, woensdag hakkuhdag jeweetz
http://www.metric-conversions.org/area/acres-to-hectares.htmquote:Op woensdag 26 september 2012 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, het is weel zover, ik en ruimtelijk inzicht
Wat is 100.000.000 acres in hectare?
Ja er zijn honderden van die sites maar ik word een beetje duizelig van al die getallenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.metric-conversions.org/area/acres-to-hectares.htm
https://www.google.nl/#q=100+milion+acres+in+hectarequote:Op woensdag 26 september 2012 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja er zijn honderden van die sites maar ik word een beetje duizelig van al die getallen
Ja, maar dan staat er een getal als 100 000 000 acres = 40 468 564.2 hectaresquote:Op woensdag 26 september 2012 12:12 schreef HeatWave het volgende:
je kan het gewoon in google intikken, je vraag.
hoeveel X is Y?
Als je minder acres invult, komt dat wel goedquote:Op woensdag 26 september 2012 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dan staat er een getal als 100 000 000 acres = 40 468 564.2 hectares
Kan dat getal van de hectare niet korter?
Waarom vertalen in hectares? Veel meer mensen die km2 of m2 zullen snappen...quote:Op woensdag 26 september 2012 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, het is weel zover, ik en ruimtelijk inzicht
Wat is 100.000.000 acres in hectare?
40,5 miljoen?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wordt het getal nog ellendigerquote:Op woensdag 26 september 2012 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom vertalen in hectares? Veel meer mensen die km2 of m2 zullen snappen...
400k km2quote:Op woensdag 26 september 2012 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan maak je er gewoon 40 miljoen hectare van.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wordt het getal nog ellendiger
Iemand roept op tv 'a hundred million acres!' en dan kom ik met zo'n enorm getal aanzetten, dat leest voor geen meter.
Dat iddquote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan maak je er gewoon 40 miljoen hectare van.
100.000.000 acres ~= 400.000km2quote:Op woensdag 26 september 2012 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
400.000 km2 ja?
Dat bekt al een stuk beter
Het is nog fout ook trouwens, dan zou het 0,4 Mm² zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat gaan alleen nerds kunnen lezen
quote:
Kijk, ik heb niet het ruimtelijk inzicht om te zien of dit hetzelfde is.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan maak je er gewoon 40 miljoen hectare van.
Ik kan het ook lezen hoor. Ik heb alleen geen idee hoeveel vierkante kilometer dat is.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat gaan alleen nerds kunnen lezen
Ja jawel dus, daarom snap ik die getallen niet want die zijn zo debiel groot.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:20 schreef stbabylon het volgende:
Maar ik hoop niet dat diegene het over landoppervlakte op aarde heeft...
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Dus het zal wel gewoon grootspraak zijn.
Zo klinkt het wel jaquote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Iemand roept op tv 'a hundred million acres!'
Lekker boeiend, gewoon raar doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
Hopelijk is 1 collega dan weg.. de andere in vergadering en dan kan ik mooi meezingen en raar doen
Maar denk dat die laatste nog gewoon tegenover mij zal zitten
We zullen het zienquote:Op woensdag 26 september 2012 12:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Lekker boeiend, gewoon raar doen.
*opnameapparatuur klaar heeft staan.
Met GHB iedereen Angelquote:Op woensdag 26 september 2012 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Oke, wie zijn er hier cute en geil (en mannelijk)?
Hier aanmelden dan!
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Oke, wie zijn er hier cute en geil (en mannelijk)?
Hier aanmelden dan!
Oeh. Dus ik heb keuze?quote:
Buk jij of buk ik?quote:
geen 'overeenkomsten met bestaande personen berust op toeval' disclaimer? dan ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik begon gister trouwens met t kijken van een film: el sexo de los Angeles.
Ja. Angel.
Ging over een homoseksuele danser (goh) in Barcelona (mijn fav stad) die een relatie krijgt met een bezette hetero (joh).
Kan ik ze aanklagen?
Half uurquote:Op woensdag 26 september 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Een nummertje vind ik nog best grappig maar een uur, nee dank je
Ik vond het toen al verschrikkelijk dus waarom zou het nu ineens leuk zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 15:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet zeiken, meedoen![ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Welk?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:29 schreef KomtTijd... het volgende:
T! Je favoriete nummer nu op 3FM.
Ik dacht eerder aan 'Laat mij maar alleen' van Klein Orkest.quote:
Hoe heette dat ene nummer ook alweer dat jij toen stuurde over doodgaan ofzo? Nederlandstalig.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan 'Laat mij maar alleen' van Klein Orkest.
Poeh, ik ken zoveel nummers die daar over gaan. Heb je iets meer info misschien?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:04 schreef Tegan het volgende:
Hoe heette dat ene nummer ook alweer dat jij toen stuurde over doodgaan ofzo? Nederlandstalig.
Iets met kerkhof? Als ik straks thuis ben zoek ik het wel even op.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Poeh, ik ken zoveel nummers die daar over gaan. Heb je iets meer info misschien?
Ah, Jaap Fischer met Het Kerkhof. Die is mooi ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:07 schreef Tegan het volgende:
Iets met kerkhof? Als ik straks thuis ben zoek ik het wel even op.
Die is het, 100% zeker weten!quote:
Yup!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:14 schreef Tegan het volgende:
Je herinnert je weer dat dat het nummer was dat je mij stuurde?
Dat heb ik ervoor overquote:Op woensdag 26 september 2012 17:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Als wij gaan trouwen moet je gewoon 1x per jaar een half uurtje oordoppen in.
Tof. Wanneer gaan we trouwen?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ervoor over
Jij moet het vaker denk ik.
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tof. Wanneer gaan we trouwen?
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:27 schreef Tegan het volgende:
Date voor de lusten en jij voor de intellectuele gesprekken.
MSN is dood, dus onze gesprekken ook.quote:
Jouw msn dood? Dat je me daarvoor al eraf had gegooid is bijzaak ja!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MSN is dood, dus onze gesprekken ook.
Friendzone alert.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Met CL kan ik ten minste IRL praten..
Oorzaak - gevolg... Je gooit iedereen eraf, dan wordt het vanzelf wel dood.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:32 schreef Tegan het volgende:
Jouw msn dood? Dat je me daarvoor al eraf had gegooid is bijzaak ja!
Heb je haar gemeetquote:Op woensdag 26 september 2012 20:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Met CL kan ik ten minste IRL praten..
Ze is sowieso jaloers op mensen met sociale contacten.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je jaloers op hem of op mij
O, dan is ze niet jaloers op mij.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze is sowieso jaloers op mensen met sociale contacten.
Jouquote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je jaloers op hem of op mij
Wij zijn nog voor slechts 19% getrouwdquote:Op woensdag 26 september 2012 20:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg trouwens de afrekening van de notaris voor alle kosten koper-shit, datum van de factuur is 25 september en de 21% BTW is al doorberekend. Enthousiastelingen.
Is goed, kunnen we het vast over de voorbereiding van mijn bruiloft met CL hebbenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gaan we straks weer chatten schatje?
Ik ga zaterdagavond sociaal doenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze is sowieso jaloers op mensen met sociale contacten.
Slaat toch nergens op, zij dragen over september ook nog 19% af hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij zijn nog voor slechts 19% getrouwd.
Komt doordat jij CL nog nooit IRL gezien hebtquote:Op woensdag 26 september 2012 20:55 schreef Bartholomeus het volgende:
Voor een topic met 'geil' in de TT vind ik er bar weinig an
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oorzaak - gevolg... Je gooit iedereen eraf, dan wordt het vanzelf wel dood.
CL niet nee. Niet nodig ookquote:Op woensdag 26 september 2012 20:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Komt doordat jij CL nog nooit IRL gezien hebt
Sterf.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
CL niet nee. Niet nodig ook
No offence CL
Ik was even naar huis aan het lopenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Zo, KT weggejaagd. En alle andere mensen.
heeft ze hem nou voor jou gedumpt eigenlijk?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
CL niet nee. Niet nodig ook
No offence CL
Whut!quote:
Nog enge kerels van je afgeslagen zo in het donker?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was even naar huis aan het lopen.
Nee. Maar vraag zulke dingen lekker aan haar zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:59 schreef dawg het volgende:
[..]
heeft ze hem nou voor jou gedumpt eigenlijk?
Nope. Dat gebeurt bar weinig hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog enge kerels van je afgeslagen zo in het donker?
neequote:Op woensdag 26 september 2012 20:59 schreef dawg het volgende:
[..]
heeft ze hem nou voor jou gedumpt eigenlijk?
Waarschijnlijk de afslag naar de SC Relaties gemist.quote:
Nu je hier toch bent....quote:
Kun je meteen ff koffie halen voor mij.quote:
EN WIE IS ER NU NIET OP MSN? JIJ!!!!!quote:
Ik heul wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
EN WIE IS ER NU NIET OP MSN? JIJ!!!!!
Ik zie je niet.quote:
En weer toegevoegd, al ging dat per ongeluk.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef Tegan het volgende:
Ja, dat komt omdat je me eraf gooide.
Je bent offline bij mij. Dus nee.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En weer toegevoegd, al ging dat per ongeluk.
Date zal mij wel hebben weggesloopt. De hufter!quote:
Doe ff de goeie terug dan.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik zie het al. Je hebt mijn gmail-adres geadd, daar heb ik helemaal geen msn mee.
Date mag niet met mijn electronica spelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Date zal mij wel hebben weggesloopt. De hufter!
Je bedoelt Mr. T?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Date zal mij wel hebben weggesloopt. De hufter!
smaakte t?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je meteen ff koffie halen voor mij.
Ik wacht nog...quote:
Blijkbaar wel. Dus doe nog maar een poging.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Gaat me nou toch niet zeggen dat ik dat pokkenend voor niks én verkeerd heb gelopen??
Ontzettende vrouw.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef Cassandra87 het volgende:
ja dahag. nu te moe. moet morgen ook al een wereldreis maken.. is wel weer mooi zo
Wie heb je verleid om dat te doen?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Wordt wel halverwege opgehaaldDat doe ik dan wel weer goed
mijn vriendquote:Op woensdag 26 september 2012 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie heb je verleid om dat te doen?
Ja 4 t/m 6 oktober.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Oja, die Doldwaze Dagen zijn volgende week he
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig lag ik niet voor de deur.
Je mag wel bij ons voor de deur liggen dit weekend hoor CLquote:Op donderdag 27 september 2012 09:07 schreef Tally het volgende:
[..]Kweenie waarom maar ik zie nu zo'n slaperige met ontploft haar CL voor me voor een deur liggen in de stad
Goeie oude tijd dat je voor concertkaartjes in de rij moest staan bij het postkantoorquote:Op donderdag 27 september 2012 09:07 schreef Tally het volgende:
[..]Kweenie waarom maar ik zie nu zo'n slaperige met ontploft haar CL voor me voor een deur liggen in de stad
Jaquote:Op donderdag 27 september 2012 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goeie oude tijd dat je voor concertkaartjes in de rij moest staan bij het postkantoor
Heb je een Pip-dekbed?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je mag wel bij ons voor de deur liggen dit weekend hoor CL
Bij Robbie Williams was het helemaal niet gezellig, tenzij je bij het kliekje hoorde. Verzuurde dikke wijven in visserstoeltje en met erwtensoep, te zaniken op alle nieuwe mensen die in de rij kwamen en het licht niet in de ogen gunden, alleen hun vriendinnekes waren liefquote:Op donderdag 27 september 2012 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
JaWas hartstikke leuk, zo'n nacht wachten op Pearl Jam kaartjes!
quote:
Dat onepiece doet 't hemquote:Op donderdag 27 september 2012 09:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee. Wel biefstuk. En wodka. En een Onepiece.
Moet je ook voor de goede band gaan liggen he.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Robbie Williams was het helemaal niet gezellig, tenzij je bij het kliekje hoorde. Verzuurde dikke wijven in visserstoeltje en met erwtensoep, te zaniken op alle nieuwe mensen die in de rij kwamen en het licht niet in de ogen gunden, alleen hun vriendinnekes waren lief
Nee echt, supergezellig
I knowquote:
Maar hoe is KT nu in het echt?quote:
Robbie is goedquote:Op donderdag 27 september 2012 09:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je ook voor de goede band gaan liggen he.
Huuh, je klinkt al zoals CL die wieven net uitlegde.quote:
quote:
Die zanikten op Robbie liefhebbers, das domquote:Op donderdag 27 september 2012 09:14 schreef missbehavin het volgende:
Huuh, je klinkt al zoals CL die wieven net uitlegde.
Bij Take That was er niemandquote:Op donderdag 27 september 2012 09:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je ook voor de goede band gaan liggen he.
Omdat je op je mobiel bezig bent?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Eh, waarom wordt photobucket.com omgeleid naar de mobiele versie?
Nee?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je op je mobiel bezig bent?
Dan heb ik geen ideequote:
Doet die man nog iets?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die zanikten op Robbie liefhebbers, das dom
Er is net een nieuwe single uit en de cd komt 5 novemberquote:
Het is de schuld van het grootkapitaal!quote:Op donderdag 27 september 2012 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Eh, waarom wordt photobucket.com omgeleid naar de mobiele versie?
Ja vreselijke kutmuziek makenquote:
Vrouw?:oquote:Op donderdag 27 september 2012 09:49 schreef CherryLips het volgende:
En z'n vrouw heeft net geworpen.
Nouja mondeling oefenend dusquote:Op donderdag 27 september 2012 09:55 schreef rhubarbje het volgende:
bah ik heb zo een mondeling en ik weet niet hoe ik me voor moet bereiden
ik moet een opdracht uit juni komen toe lichten
ja maar ik bedoel dat ik niet weet wat ze gaan vragenquote:
Ho. Ly. Fu. Ck.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de afslag naar de SC Relaties gemist.
Nouja in ieder geval even doorlezen enzo, beetje geheugen opfrissen is wel verstandig.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:00 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar ik bedoel dat ik niet weet wat ze gaan vragen
ze zeggen alleen toelichting bij het stuk te willen maar ik weet van andere dat dat niet zo is
maar alles van die cursus opnieuw proberen te leren (is dus maanden geleden) schiet ook niet echt op
ja ben ik aan het doen maar ik heb niet veel aantekeningen omdat de colleges steeds uit vielen (vandaar dat het nu allemaal aan bod komt en niet toen)quote:Op donderdag 27 september 2012 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja in ieder geval even doorlezen enzo, beetje geheugen opfrissen is wel verstandig.
waar over dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:06 schreef stbabylon het volgende:
w000t, een presentatie van meer dan een uur zometeen, over iets wat me niet boeit, maar wat wel verplicht isKut..
Gelukkig 2 blikjes bontkraagjessap op, misschien blijf ik net wakker.
ik ehm.. Vertrouwde blindelings op jou.. Zag jouw naam rechts staan, denk kom ook ff gedag zeggen. Mannen, niet te vertrouwen. Dat doe ik bij deze ook niet meerquote:Op donderdag 27 september 2012 10:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ho. Ly. Fu. Ck.
Ik had écht m'n dag niet gister![]()
![]()
![]()
Nouja, hoi
Hooguit biquote:Op donderdag 27 september 2012 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, hij is toch niet zo heel erg homo.
Bij ons was het vaka niet letterlijk JE mening geven maar letterlijk ZIJN mening geven en dat had je een 8quote:Op donderdag 27 september 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:
Verder gewoon dom ouwehoeren. Als ik vroeger wist hoe m'n nederlands leraar de boekbesprekingen wou hebben. Gewoon echt letterlijk je mening erover geven. dan had ik 8en moeten kunnen halen
Lolquote:Op donderdag 27 september 2012 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Bij ons was het vaka niet letterlijk JE mening geven maar letterlijk ZIJN mening geven en dat had je een 8
Nou ja, dat was voornamelijk bij Godsdienst. O wee als je je eigen mening gaf en bv zei dat je pro-abortus was. ONVOLDOENDE! Wat echt neeeergens op slaat natuurlijkAl onderbouwde je je mening nog zo goed
Jezelfquote:Op donderdag 27 september 2012 10:47 schreef KomtTijd... het volgende:
presenteren is tof, ik wil ook wat presenteren.
ik word er soms wat moe vanquote:Op donderdag 27 september 2012 10:47 schreef KomtTijd... het volgende:
presenteren is tof, ik wil ook wat presenteren.
idemquote:Op donderdag 27 september 2012 10:56 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoef nooit te presenteren
ben er ook niet geschikt voor
vroeger vond ik het vreselijk, maar sinds een paar jaar vind ik het wel tof. Had vorig jaar nog een 9 gehaald voor een project presentatiequote:Op donderdag 27 september 2012 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik word er soms wat moe van
ik presenteer me suf op school
ik vind het gewoon zo irritant dat het bij elk vak moetquote:Op donderdag 27 september 2012 10:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
vroeger vond ik het vreselijk, maar sinds een paar jaar vind ik het wel tof. Had vorig jaar nog een 9 gehaald voor een project presentatie
Awwquote:Op donderdag 27 september 2012 11:01 schreef missbehavin het volgende:
Oh mijn sufkutterige lief! Heeft ie zoonlief beloofd 'm mee te nemen naar First Look, was ie vergeten dat hij weekenddienst heeft dat weekend.
Dan moettie maar vrij nemenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:01 schreef missbehavin het volgende:
Oh mijn sufkutterige lief! Heeft ie zoonlief beloofd 'm mee te nemen naar First Look, was ie vergeten dat hij weekenddienst heeft dat weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |