Hakken is nostalgisch, dus tofquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen op hakken![]()
vrouwen die hakken.
Voor mij nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hakken is nostalgisch, dus tof
Zoveel wijsheid deze man.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:02 schreef Murdera het volgende:
Vrouwen die enkel hakken dragen.
Op feestjes vind ik dat overigens wel ver gaan.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen op hakken![]()
vrouwen die hakken.
pics van jou op je hakken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef Tegan het volgende:
Wat wel handig is aan mijn hakken, dat zoenen dan niet zo'n nekpijn geeft. Alleen, lange mensen hebben het maar vervelend in badkamers zeg, alles veel te laag.
Ging je dan ook in een trainingspak naar school?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
ik kon vroeger hakken!
maar nu niet meer
Ik wel!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ging je dan ook in een trainingspak naar school?
Neemt niet weg dat vrouwen het niet behoren te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hakken is nostalgisch, dus tof
Ja, en hield me heel ver vrwijderd van de gabbersquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij zat ook op de middelbare school in de 90's
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Eigenlijk is het wel grappig dat gabbers toen zo kansloos waren, en nu zo tof!
Nee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Eigenlijk is het wel grappig dat gabbers toen zo kansloos waren, en nu zo tof!
oh nee zo'n meisje was ik juist nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ging je dan ook in een trainingspak naar school?
Ze snapt de grap niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij vond ze vroeger niet kansloos?
Lapagayo, Dito Dito, Naf Nafquote:
naf naf was ik ook helemaal gek van jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lapagayo, Dito Dito, Naf Naf
Oudere nichtjes die dure kleren kregen en werden doorgegeven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verse pic.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef Tegan het volgende:
[..]nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verse pic.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:02 schreef MohMi het volgende:
goeie tt, ik kwam stiekem meteen even kijken![]()
Benetton ging me te ver.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naf naf was ik ook helemaal gek van ja
en benetton
misschien voelen hun piemels zich aangesproken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
Nou Grrrrrr je TT trekt wel een blik mannen open zeg
Ik ken hier geen enkel merk vanquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lapagayo, Dito Dito, Naf Naf
Oudere nichtjes die dure kleren kregen en werden doorgegeven
[..]Draag je nu een panty in open schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verse pic.?
Het zijn wel erg leuke schoentjes, waar heb je die weg?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
misschien voelen hun piemels zich aangesproken?
Whut?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
misschien voelen hun piemels zich aangesproken?
[..]jeetje wat ouderwets!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verse pic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had een kei mooie benetton blousequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Benetton ging me te ver.
Dat vind ik nu soms wel leuk
O en Oilily natuurlijk.
generatie kloofjequote:
Nee, dat doe ik normaal ook niet, maar nu heeft het een redenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Draag je nu een panty in open schoenen?
Het zijn wel erg leuke schoentjes, waar heb je die weg?
Moet wel een goede reden zijn danquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik normaal ook niet, maar nu heeft het een reden.
En ehm even denken, Tango gok ik, van de zomer in de aanbieding.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
jeetje wat ouderwets!!!Hij is twee jaar oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, dat was niet echt wat ik in gedachten hadquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
Nou Grrrrrr je TT trekt wel een blik mannen open zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |