Hakken is nostalgisch, dus tofquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen op hakken![]()
vrouwen die hakken.
Voor mij nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hakken is nostalgisch, dus tof
Zoveel wijsheid deze man.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:02 schreef Murdera het volgende:
Vrouwen die enkel hakken dragen.
Op feestjes vind ik dat overigens wel ver gaan.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen op hakken![]()
vrouwen die hakken.
pics van jou op je hakken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef Tegan het volgende:
Wat wel handig is aan mijn hakken, dat zoenen dan niet zo'n nekpijn geeft. Alleen, lange mensen hebben het maar vervelend in badkamers zeg, alles veel te laag.
Ging je dan ook in een trainingspak naar school?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
ik kon vroeger hakken!
maar nu niet meer
Ik wel!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ging je dan ook in een trainingspak naar school?
Neemt niet weg dat vrouwen het niet behoren te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hakken is nostalgisch, dus tof
Ja, en hield me heel ver vrwijderd van de gabbersquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij zat ook op de middelbare school in de 90's
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Eigenlijk is het wel grappig dat gabbers toen zo kansloos waren, en nu zo tof!
Nee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Eigenlijk is het wel grappig dat gabbers toen zo kansloos waren, en nu zo tof!
oh nee zo'n meisje was ik juist nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ging je dan ook in een trainingspak naar school?
Ze snapt de grap niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij vond ze vroeger niet kansloos?
Lapagayo, Dito Dito, Naf Nafquote:
naf naf was ik ook helemaal gek van jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lapagayo, Dito Dito, Naf Naf
Oudere nichtjes die dure kleren kregen en werden doorgegeven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verse pic.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef Tegan het volgende:
[..]nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verse pic.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:02 schreef MohMi het volgende:
goeie tt, ik kwam stiekem meteen even kijken![]()
Benetton ging me te ver.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naf naf was ik ook helemaal gek van ja
en benetton
misschien voelen hun piemels zich aangesproken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
Nou Grrrrrr je TT trekt wel een blik mannen open zeg
Ik ken hier geen enkel merk vanquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lapagayo, Dito Dito, Naf Naf
Oudere nichtjes die dure kleren kregen en werden doorgegeven
[..]Draag je nu een panty in open schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verse pic.?
Het zijn wel erg leuke schoentjes, waar heb je die weg?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
misschien voelen hun piemels zich aangesproken?
Whut?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
misschien voelen hun piemels zich aangesproken?
[..]jeetje wat ouderwets!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verse pic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had een kei mooie benetton blousequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Benetton ging me te ver.
Dat vind ik nu soms wel leuk
O en Oilily natuurlijk.
generatie kloofjequote:
Nee, dat doe ik normaal ook niet, maar nu heeft het een redenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Draag je nu een panty in open schoenen?
Het zijn wel erg leuke schoentjes, waar heb je die weg?
Moet wel een goede reden zijn danquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik normaal ook niet, maar nu heeft het een reden.
En ehm even denken, Tango gok ik, van de zomer in de aanbieding.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
jeetje wat ouderwets!!!Hij is twee jaar oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, dat was niet echt wat ik in gedachten hadquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
Nou Grrrrrr je TT trekt wel een blik mannen open zeg
Er posten ook nog wat vrouwen, hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat was niet echt wat ik in gedachten had
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet wel een goede reden zijn dan.
Erg leuk.
ja maar ik merk het ook met mijn vriendquote:
Hoe hoog is de hak dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ze lopen ook echt erg fijn voor zo'n flinke hak.
Jij bent er gelukkig!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er posten ook nog wat vrouwen, hoor. Je hebt niet helemaal gefaald.
nu je hakkencollectie nog uitbreiden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ze lopen ook echt erg fijn voor zo'n flinke hak.
Wat weet jij van mijn hakkencollectiequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:42 schreef dawg het volgende:
[..]
nu je hakkencollectie nog uitbreiden.
niets, behalve dat er meer hakken bij moeten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn hakkencollectie.
Jaquote:
Maak je de hele bak schoon?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik wilde schilderen, maar na het schoonmaken van m'n aquarium heb ik geen zin meer
.
De bodem en de plantjes in dit geval. En dan water verversen.quote:
ja je hoeft er blijkbaar geen enkele vorm van intelligentie te hebben!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)groot-probleem.dhtmlIk ga stoppen met mijn studie en presidentskandidaat worden.
Het bewijst maar weer eens mijn stelling dat intelligentie geen voorwaarde voor succes is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)groot-probleem.dhtmlIk ga stoppen met mijn studie en presidentskandidaat worden.
Inteelt heeft zo haar nadelen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het bewijst maar weer eens mijn stelling dat intelligentie geen voorwaarde voor succes is.
Overigens kan ik me niet voorstellen dat hij echt zo onnozel is, aan de andere kant: het rechts-conservatisme poept natuurlijk wel de ene na de andere zwakzinnige uit.
Nou ja, zo'n opmerking zou ik idd verwachten van een of andere tokkie uit een inteelt-familiequote:
Stomme radio hier staat alleen op ma en di op 3FM, daarna twee dagen Veronica met altijd weer dezelfde nummers. Goed, altijd nog beter dan de Q-Music op vrijdag, met op het eind van de dag de lachband. Altijd een goed teken dat het weekend is zeg maar.quote:
Veronica is best oke, maar om 4 uur moet die echt uit staanquote:Op woensdag 26 september 2012 08:38 schreef stbabylon het volgende:
Stomme radio hier staat alleen op ma en di op 3FM, daarna twee dagen Veronica met altijd weer dezelfde nummers. Goed, altijd nog beter dan de Q-Music op vrijdag, met op het eind van de dag de lachband. Altijd een goed teken dat het weekend is zeg maar.
Ik ook!quote:
Hoe laat?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
vanmiddag komt de half uur happy hardcore mix
holy crap ja! *kijkt of hij streaming aan krijgt*quote:Op woensdag 26 september 2012 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
vanmiddag komt de half uur happy hardcore mix
Kewlquote:Op woensdag 26 september 2012 11:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Rab radio, ergens tussen 2 en 4
Nee joh, woensdag hakkuhdag jeweetzquote:Op woensdag 26 september 2012 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kewl![]()
Dacht om 1 of andere reden dat het vrijdag pas was
Dat is toch.. zaagdagquote:Op woensdag 26 september 2012 11:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Nee joh, woensdag hakkuhdag jeweetz
http://www.metric-conversions.org/area/acres-to-hectares.htmquote:Op woensdag 26 september 2012 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, het is weel zover, ik en ruimtelijk inzicht
Wat is 100.000.000 acres in hectare?
Ja er zijn honderden van die sites maar ik word een beetje duizelig van al die getallenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.metric-conversions.org/area/acres-to-hectares.htm
https://www.google.nl/#q=100+milion+acres+in+hectarequote:Op woensdag 26 september 2012 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja er zijn honderden van die sites maar ik word een beetje duizelig van al die getallen
Ja, maar dan staat er een getal als 100 000 000 acres = 40 468 564.2 hectaresquote:Op woensdag 26 september 2012 12:12 schreef HeatWave het volgende:
je kan het gewoon in google intikken, je vraag.
hoeveel X is Y?
Als je minder acres invult, komt dat wel goedquote:Op woensdag 26 september 2012 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dan staat er een getal als 100 000 000 acres = 40 468 564.2 hectares
Kan dat getal van de hectare niet korter?
Waarom vertalen in hectares? Veel meer mensen die km2 of m2 zullen snappen...quote:Op woensdag 26 september 2012 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, het is weel zover, ik en ruimtelijk inzicht
Wat is 100.000.000 acres in hectare?
40,5 miljoen?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wordt het getal nog ellendigerquote:Op woensdag 26 september 2012 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom vertalen in hectares? Veel meer mensen die km2 of m2 zullen snappen...
400k km2quote:Op woensdag 26 september 2012 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan maak je er gewoon 40 miljoen hectare van.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wordt het getal nog ellendiger
Iemand roept op tv 'a hundred million acres!' en dan kom ik met zo'n enorm getal aanzetten, dat leest voor geen meter.
Dat iddquote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan maak je er gewoon 40 miljoen hectare van.
100.000.000 acres ~= 400.000km2quote:Op woensdag 26 september 2012 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
400.000 km2 ja?
Dat bekt al een stuk beter
Het is nog fout ook trouwens, dan zou het 0,4 Mm² zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat gaan alleen nerds kunnen lezen
quote:
Kijk, ik heb niet het ruimtelijk inzicht om te zien of dit hetzelfde is.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan maak je er gewoon 40 miljoen hectare van.
Ik kan het ook lezen hoor. Ik heb alleen geen idee hoeveel vierkante kilometer dat is.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat gaan alleen nerds kunnen lezen
Ja jawel dus, daarom snap ik die getallen niet want die zijn zo debiel groot.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:20 schreef stbabylon het volgende:
Maar ik hoop niet dat diegene het over landoppervlakte op aarde heeft...
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Dus het zal wel gewoon grootspraak zijn.
Zo klinkt het wel jaquote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Iemand roept op tv 'a hundred million acres!'
Lekker boeiend, gewoon raar doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
Hopelijk is 1 collega dan weg.. de andere in vergadering en dan kan ik mooi meezingen en raar doen
Maar denk dat die laatste nog gewoon tegenover mij zal zitten
We zullen het zienquote:Op woensdag 26 september 2012 12:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Lekker boeiend, gewoon raar doen.
*opnameapparatuur klaar heeft staan.
Met GHB iedereen Angelquote:Op woensdag 26 september 2012 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Oke, wie zijn er hier cute en geil (en mannelijk)?
Hier aanmelden dan!
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Oke, wie zijn er hier cute en geil (en mannelijk)?
Hier aanmelden dan!
Oeh. Dus ik heb keuze?quote:
Buk jij of buk ik?quote:
geen 'overeenkomsten met bestaande personen berust op toeval' disclaimer? dan ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik begon gister trouwens met t kijken van een film: el sexo de los Angeles.
Ja. Angel.
Ging over een homoseksuele danser (goh) in Barcelona (mijn fav stad) die een relatie krijgt met een bezette hetero (joh).
Kan ik ze aanklagen?
Half uurquote:Op woensdag 26 september 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Een nummertje vind ik nog best grappig maar een uur, nee dank je
Ik vond het toen al verschrikkelijk dus waarom zou het nu ineens leuk zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 15:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet zeiken, meedoen![ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Welk?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:29 schreef KomtTijd... het volgende:
T! Je favoriete nummer nu op 3FM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |