quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:40 schreef GotC het volgende:
Maar zo'n jaren 80/90 vaantje is echt super leuk old school kneuterigheid![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ben benieuwd, het gaat hier voorspoedig, morgen even afwachten, maar de hoop is er!
"De 10km wedstrijd kent een limiet van 5.000 deelnemers en alleen mensen die het afgelopen jaar een tijd onder de 60 minuten hebben gelopen op de 10km, worden toegelaten tot de 10km wedstrijd."quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:51 schreef streamnl het volgende:
Dan heb ik er over heen gelezen![]()
Hij is inderdaad prijzig maar lijkt mij wel leuk om te kunnen zeggen dat je er ooit overheen gelopen hebt.
En vooral in de file kunnen zeggen dat je sneller te voet was
Daarom heb je ook de FunRun. Even verder lezen op de website..quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:44 schreef zipper4u het volgende:
[..]
"De 10km wedstrijd kent een limiet van 5.000 deelnemers en alleen mensen die het afgelopen jaar een tijd onder de 60 minuten hebben gelopen op de 10km, worden toegelaten tot de 10km wedstrijd."
Wat is dit voor een run?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Poll: Wil je meedoen met de FOK! Color Run
• Ja als vrijwilliger
• Ja als deelnemer
• Ja als deelnemend vrijwilliger
• Ja als vrijwillige van de organisatie/voorbereider
• Nee ik durf niet, niet leuk, Ben een watje, Ben saai, andere ...smoes
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Funrun is voor maximaal 1 uur rennen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Daarom heb je ook de FunRun. Even verder lezen op de website..
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
http://thecolorrun.com/about/
Het lijkt wel het Indiase Holi feest
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:46 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Funrun is voor maximaal 1 uur rennen.
Even terug lezen op de website...
Even verder lezen op de websitequote:Het tijdschema voor 24 november zal er als volgt uit komen te zien:
12.00u terreinen open voor deelnemers
14.30u start 10km wedstrijdlopers
16.00u start halve marathon
20.15u start 10km FunRun. LET OP: Om organisatorische redenen kan er bij de 10km FunRun niet harder gelopen worden dan 60 minuten. Indien u harder wilt lopen, dient u zich op te geven voor de wedstrijd. De deelnemerslimiet voor de 10km ligt op 5.000 deelnemers en de opgegeven tijden worden gecontroleerd.
21.45u onthaal laatste deelnemer finishlocatie
23.30u einde afterparty
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:46 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Funrun is voor maximaal 1 uur rennen.
Even terug lezen op de website...
Je mag dus niet sneller dan één uurquote:Bij de 10km Fun Run kan om organisatorische redenen niet harder gelopen worden dan 60 minuten. Wilt u harder lopen dan zult u mee moeten doen aan de 10km wedstrijd.
verveel je je??quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:47 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
Even verder lezen op de website
I know, reken maar op een jaar voorbereiding minimaal voor een 1e editiequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het duurt wel even voordat zoiets van de grond is hoor
Mijn medailles/vaantjes/bekers liggen ook in een doos.. Is nou niet iets dat ik ergens ga uitstallen moet ik zeggen, zo mooi zijn die dingen meestal nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Die van mij zitten trouwens in een doosje
[ link | afbeelding ]
Maar..dan kan je ze niet continu bewonderen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Die van mij zitten trouwens in een doosje
[ link | afbeelding ]
Jamaar het doosje staat op m'n nachtkastjequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar..dan kan je ze niet continu bewonderen!![]()
Je droomt eroverquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar het doosje staat op m'n nachtkastje
Jahoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Je droomt erover
En, nog steeds blij met de medaille met koeien en schapen erop?
Maar je was wel even in paniek toen je DtD medaille niet kon vinden zondagquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:56 schreef YUR het volgende:
Ik hecht echt 0 waarde aan medailles enzo![]()
Alleen T-shirts zijn wel handig
En bidonsquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:56 schreef YUR het volgende:
Alleen T-shirts zijn wel handig
Huh? Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar je was wel even in paniek toen je DtD medaille niet kon vinden zondag
Je zei het zelf nog: "Huh? Waar ik m'n medaille??" en ging vervolgens je tas doorzoeken. Mja, ik had 'm al opgehangen.quote:
Ja, ik wist dat jij m graag op wilde hangen, dus dat wilde ik je met alle liefde laten doen. Wist ik veel dat je me weer eens voor was... Was al bijna bang dat ik je teleur moest stellenquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Je zei het zelf nog: "Huh? Waar ik m'n medaille??" en ging vervolgens je tas doorzoeken. Mja, ik had 'm al opgehangen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat jij m graag op wilde hangen, dus dat wilde ik je met alle liefde laten doen. Wist ik veel dat je me weer eens voor was... Was al bijna bang dat ik je teleur moest stellen
Ja, daar hadden ze hem om gehangen inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:03 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Je weet dat je 'm om je nek had he?
Hij hangt er inderdaad niet tussen....die foto is niet van vandaagquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar doe m eens showen dan! Want hij hangt er nu niet tussen, of wel?
Ga ik ondertussen eens kijken hoe een stukje rennen bevalt na maar 2,5 uur slaap![]()
Komt wel gewoon een keer meedoenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:13 schreef gcjoel het volgende:
Ik vind medailles tof! En heb er nog geen 1
Mag ik ook bij de 8km van de Amsterdam Marathon en de 10 km van de Rotterdam Marathon (14 april 2013)quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:03 schreef YUR het volgende:
Arquero en Miezziej zijn toegevoegd aan de OP!
Krijg er in ieder geval 1 bij de westrandweg run! Hahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:23 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Komt wel gewoon een keer meedoen
Ja, nou, ik zit precies op die rand (zondag 58 min) dus dat is toch te langzaam voor een wedstrijd run (voor mijn gevoel, dan eindig je toch laatstequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
[..]
Je mag dus niet sneller dan één uur
Als je je PR wilt verbeteren, zou ik voor de wedstrijd gaan. Maar je loopt dan inderdaad wel kans om in de achterhoede te eindigen. Aan de andere kant, is dat nou zo erg? Nee toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja, nou, ik zit precies op die rand (zondag 58 min) dus dat is toch te langzaam voor een wedstrijd run (voor mijn gevoel, dan eindig je toch laatste) en te snel voor funrun?
Personal records is what counts!quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:56 schreef YUR het volgende:
En bij de funrun gaat het niet om je PR verbeteren, dus zul je eigenlijk bewust langzamer moeten gaan lopen. En je mag in het donker met lampjes lopen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja, nou, ik zit precies op die rand (zondag 58 min) dus dat is toch te langzaam voor een wedstrijd run (voor mijn gevoel, dan eindig je toch laatste) en te snel voor funrun?
Mooi zo! Hophopquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:46 schreef alors het volgende:
Bedankt voor de input allemaal, ik ga denk ik eerst maar een paar keer rustig aan (heb toch niet meer conditie) op deze schoenen lopen.
Ik heb er ook wel gedacht om eerst goedkopere niet aangemeten hardloopschoenen te kopen, maarja dan denk ik, als ik me dat geld nu kan besparen dan doe ik er straks nog wat bij en dan heb ik echt goede... Je hebt maar één stel voeten, ik ben daar verder wel zuinig mee en ik houd het ook wel goed in de gaten.
Verder geen afwijkingen of iets (ook niet dermate veel gesport) maar ik heb nog nooit blessures gehad.
Brrr dan heb ik nu helemaal geen excuses meer om het nog langer uit te stellen
Zeker als je al last van je rug hebt, zou ik zeker aanraden om schoenen te laten aanmeten. Mijn schoenen kosten 130 euro, maar het verschil is erg groot met de afgetrapte zaalbasketbalschoenen waar ik eerst op liep. Zeker als je van plan bent om al te gaan investeren in loopschoenen, zou ik het zeker laten aanmeten in een hardloopzaak.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:47 schreef Jort227 het volgende:
Ik heb toevallig bijna precies dezelfde situatie als Alors. Ik ben eigenlijk een mountainbiker, maar door mijn werk ben ik iedere dag pas laat thuis en vind ik het niet echt chill om 's avonds in het donker nog te gaan MTB'en (zeker omdat je toch al snel 20 kilometer op de MTB maakt wil het beetje effectief zijn voor calorieverbranding).
Daarom wilde ik misschien gaan hardlopen, zeker omdat dat al redelijk effectief is, na een paar kilometer en dat dus prima te doen is in het donker ook. Alleen twijfel ik dus ook wat ik allemaal zou moeten kopen, zeker dus ook voor schoenen. Ik wil niet meteen teveel geld uitgeven, omdat ik niet zeker weet of ik het echt consistent vol ga houden.
Ik heb nog tegoedbonnen liggen van de Perry Sport, dus wilde eigenlijk daar een paar Nike+ schoenen gaan halen. Maar nu ik de posts hierboven lees, ben ik toch aan het twijfelen. Ik wil dus gaan afvallen en ik heb al jaren rugklachten en ik heb inlegzooltjes in mijn gewone schoenen. Ben ik dan heel dom bezig als ik gewoon schoenen koop en moet ik deze echt aan laten meten? Zo ja, hoeveel scheelt dat (qua prijs) ongeveer met bijvoorbeeld een paar Nikes?
Aah oke, dat valt eigenlijk nog best mee als je kijkt dat de gemiddelde schoen van Nike ook zo rond die prijs ligt. Wel jammer dat aangemeten schoenen waarschijnlijk geen Nike+ integratie hebben, of hebben hun ook aangemeten schoenen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker als je al last van je rug hebt, zou ik zeker aanraden om schoenen te laten aanmeten. Mijn schoenen kosten 130 euro, maar het verschil is erg groot met de afgetrapte zaalbasketbalschoenen waar ik eerst op liep. Zeker als je van plan bent om al te gaan investeren in loopschoenen, zou ik het zeker laten aanmeten in een hardloopzaak.
Ik heb zelf 3.5 maand (toen maar 1x per week 5 km) op die oude schoenen gelopen en kreeg toen last van mijn knieën en met de nieuwe schoenen waren die klachten zo over...
Netjes hoor gemiddeld onder de 6quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:51 schreef Jumparound het volgende:
niet zonder slag op stoot, maar we hebben het gere(n)d
http://www.endomondo.com/workouts/95070701
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |