Oke, bij die wat ik heb gedaan was geen kledingopslag, geen medaille/lintje/t-shirt, maar wel 2 waterpunten en goed afgezette route.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe goed het verzorgd is.
Wel of geen kledingopslag, kleedhokken, waterpunten, goed aangegeven route voldoende suppoosten bekendheid van de loop.
Is het inclusief b.v. een medaille, lintje, T-shirt.
Het is dus van vele zaken afhankelijk.
Lijkt me wel leuk om te doen, maar die 10 kilometer ga ik nog niet halen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:47 schreef streamnl het volgende:
Omdat dit een eenmalige loop wordt even een speciale post ervoor:
http://www.westrandwegrun.nl/
Ah okequote:Op dinsdag 25 september 2012 12:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik heb me nog maar voor 1tje ingeschreven de lvml
Die kost voor de 5KM ¤ 8,00 zonder kledingopslag/kleedruimte
Geen lintje/t-shirt.
Wel;
Evenement
Alle deelnemers aan het evenement ontvangen:
- startnummer met geīntegreerde chip
- verkeersvrij, veilig en uitdagend parcours
- muzikale ondersteuning langs het parcours
- flesje drank bij de finish
- speciale herinneringsmedaille
- uitslag met persoonlijk filmpje van de finish
Dus 11 is iets aan de dure kant.
Ik heb me al ingeschreven! Lijkt me echt gaaf lekker in het donker over de snelweg! En medaille!! (haha ja dat vind ik tof)quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:51 schreef streamnl het volgende:
Dan heb ik er over heen gelezen![]()
Hij is inderdaad prijzig maar lijkt mij wel leuk om te kunnen zeggen dat je er ooit overheen gelopen hebt.
En vooral in de file kunnen zeggen dat je sneller te voet was
Het is toch net wat je er zelf voor over hebt? Ik vind de westrandwegrun niet goedkoop maar heb het ervoor over omdat het me leuk lijkt en je krijgt er wel het een en ander voor terug als het goed is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zijn normale prijzen dan? En verschilt het veel per afstand?
Heb voor mijn tot nu toe enige wedstrijdje 11 euro betaald voor 5km.
Ja klopt. Ik vond die strandwegrun alleen eerst nog vrij goedkoop omdat ik als referentie alleen dat ene wedstrijdje had, en toen ik zag dat anderen de strandwegrun wat duur vonden vroeg ik me ineens af of die van mij dan niet ook aan de dure kant wasquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is toch net wat je er zelf voor over hebt? Ik vind de westrandwegrun niet goedkoop maar heb het ervoor over omdat het me leuk lijkt en je krijgt er wel het een en ander voor terug als het goed is.
Het scheelt ook nogal waar het is, als ik eerst naar de andere kant van het land moet reizen kunnen de inschrijfkosten wel laag zijn maar dan zijn mijn reiskosten weer heel hoog.
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik vond die strandwegrun alleen eerst nog vrij goedkoop omdat ik als referentie alleen dat ene wedstrijdje had, en toen ik zag dat anderen de strandwegrun wat duur vonden vroeg ik me ineens af of die van mij dan niet ook aan de dure kant was
http://thecolorrun.com/about/quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:36 schreef kwiwi het volgende:
Ben een color run aan het uitzoeken om volgend jaar aan mee te doenDit jaar is wat kort dag, wil natuurlijk wel met een goede looptechniek op die filmpjes staan straks
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
http://thecolorrun.com/about/
Het lijkt wel het Indiase Holi feest
![]()
![]()
![]()
Ook in Australie inmiddels zag ik. Het begint zich langzaam uit te breiden volgens mij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarom is dat nou alleen in Americazo jammer!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:57 schreef mosselmossel het volgende:
Fysio gesproken. Vanavond of aan het eind van de middag (als ik thuis ben tenminste) lekker weer hetzelfde als zaterdag. Stuk lopen, met oefeningen tussendoor. En dan donderdag weer de loopscholing op de baan. Het gaat echt steeds beter. Voel met goed
Ik kan niet wachten tot het hier eens in de buurt isquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook in Australie inmiddels zag ik. Het begint zich langzaam uit te breiden volgens mij.
Top!quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:57 schreef mosselmossel het volgende:
Fysio gesproken. Vanavond of aan het eind van de middag (als ik thuis ben tenminste) lekker weer hetzelfde als zaterdag. Stuk lopen, met oefeningen tussendoor. En dan donderdag weer de loopscholing op de baan. Het gaat echt steeds beter. Voel me goed
Wat denk je van met FOK! zelf organiseren?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarom is dat nou alleen in Americazo jammer!
Ik heb geen kaas gegeven van organiserenquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wat denk je van met FOK! zelf organiseren?
Zitten en wachten gaat niet helpen![]()
Ik ben voor en doe mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was al van plan om eens te informeren over hoe het zit als je er zo eentje in een ander land zou willen organiseren. Maar goed je moet altijd eerst even een keer meedoen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het hier eens in de buurt is
Precies! Maar je moet maar net in de buurt zijn... Hmmm, ik kom de komende maanden niet meer in Amerika geloof ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was al van plan om eens te informeren over zit als je er zo eentje in een ander land zou willen organiseren. Maar goed je moet altijd eerst even een keer meedoen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:57 schreef mosselmossel het volgende:
Fysio gesproken. Vanavond of aan het eind van de middag (als ik thuis ben tenminste) lekker weer hetzelfde als zaterdag. Stuk lopen, met oefeningen tussendoor. En dan donderdag weer de loopscholing op de baan. Het gaat echt steeds beter. Voel me goed
Thanksquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:03 schreef YUR het volgende:
Arquero en Miezziej zijn toegevoegd aan de OP!
Ik weet niet wie Molly is, maar kan ze niet meelopen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Precies! Maar je moet maar net in de buurt zijn... Hmmm, ik kom de komende maanden niet meer in Amerika geloof ik
Ik wilde me net gaan omkleden om een rondje te doen, maar Molly hupt zo lekker door de kamer. En ik vind het zielig als ze nu alweer in d'r hok moetnog maar even wachten dan
Goed idee, we maken een Fok! Runquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wat denk je van met FOK! zelf organiseren?
Misschien Endomondo vragen om advies/sponsoring ? of runnersworld benaderen?
Zitten en wachten gaat niet helpen![]()
Ik ben voor en doe mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, Molly is een konijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Molly is, maar kan ze niet meelopen?
Volgens mij is dat het konijn dat niet bij de schoenen inbegrepen wasquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Molly is, maar kan ze niet meelopen?
Nee dat wordt lastig inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja, Molly is een konijngaat m niet worden denk ik
Ik doe mee, lijkt me wel leuk om te regelenquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Je kan aan Hindoestanen vragen wat je het beste als kleurstof kan gebruiken en waar je die kan kopen.
Niet schadelijk en uitwasbaar enzv.
Verder moet je denken aan gemeentelijk ontheffing/vergunning.
Ook contract opstellen voor eventuele schade dus ook het evenement verzekeren.
website maken met ideal link en veel informatie.
vrijwilligers vinden voor de begeleiding ehbo blarenprikkers wateruitdelers enzv.
Is wel wat meer werk dan je nu schetst, was het maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Je kan aan Hindoestanen vragen wat je het beste als kleurstof kan gebruiken en waar je die kan kopen.
Niet schadelijk en uitwasbaar enzv.
Verder moet je denken aan gemeentelijk ontheffing/vergunning.
Ook contract opstellen voor eventuele schade dus ook het evenement verzekeren.
website maken met ideal link en veel informatie.
vrijwilligers vinden voor de begeleiding ehbo blarenprikkers wateruitdelers enzv.
Bij de nieuwjaarsduik is er ook altijd nog een duik voor medewerkers/vrijwilligers.. Maar dat is het toch net nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Er zit wel een nadeel aan het zelf organiseren en of meehelpen.
Je kan dan zelf waarschijnlijk niet meelopen omdat je te druk ben met het evenement.
Of er moet iets geregeld worden met meerdere starttijden en dubbele vrijwilligers zodat iedereen mee kan doen dat lijkt me gaaf want je wilt het zelf toch niet missen
Je kan iets doen met verschillende afstanden en dan verdelen onder de vrijwilligersquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij de nieuwjaarsduik is er ook altijd nog een duik voor medewerkers/vrijwilligers.. Maar dat is het toch net niet
Weet ik, het moet ergens mee beginnen hčquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is wel wat meer werk dan je nu schetst, was het maar zo makkelijk
Het duurt wel even voordat zoiets van de grond is hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb 5 jaar lang een groot evenement georganiseerd, dit jaar was het helaas voor het laatst![]()
Maar veel ervaring opgedaan dus ik meld me vast als algemene regelteefEn aangezien ik toch nog lang niet ver genoeg kan rennen hou ik de boel wel in de gaten, kunnen jullie zelf mee doen
![]()
Ahhquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mis de optie 'nee want het is te ver weg'
Daar kom je toch wel voor over?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
Geen lintje?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik heb me nog maar voor 1tje ingeschreven de lvml
Die kost voor de 5KM ¤ 8,00 zonder kledingopslag/kleedruimte
Geen lintje/t-shirt.
Wel;
Evenement
Alle deelnemers aan het evenement ontvangen:
- startnummer met geīntegreerde chip
- verkeersvrij, veilig en uitdagend parcours
- muzikale ondersteuning langs het parcours
- flesje drank bij de finish
- speciale herinneringsmedaille
- uitslag met persoonlijk filmpje van de finish
Dus 11 is iets aan de dure kant.
Daar kom je toch zeker wel voor over?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is toch niet hetzelfdequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen lintje?
Maar..je krijgt toch een medaille?
Dat valt me nou tegen van Beatrixquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een lintje gekregen voor een wedstrijd hoor
M'n moeder wel, die kreeg laatst een vaantje bij de plaatselijk atletiekverenigingquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n aha vaantje is het juiste woordquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:35 schreef GotC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |