Ik ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:13 schreef Miezziej het volgende:
Ik wil de foto's van de dam tot dam
Natrillen is ook erg fijnquote:
Ja, dat is waar. Stiekem kan ik er wel van genieten omdat het een hoger doel heeft maar de trap- op en af is gewoon bijna niet te doen.quote:
Donequote:Op dinsdag 25 september 2012 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
YUR, kan jij me bij de bruggenloop op 9 december toevoegen?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
thats is, na vier maanden slacken ( afstuderen, feestjes, vakantie, nieuwe baan) ga ik over vijf minuten de confrontatie met mijn overleden conditie weer aan![]()
ik durf niet zo goed
Ja man, gedoe. Even lekker uitwaaien straks, en verder maar gewoon wakkerblijven. Voor m'n hele ritme naar dr kl*te isquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:41 schreef Arquero het volgende:
Lekker nachtje geweest waarschijnlijk.
Ff lekker rennen met frisse wind, word je wakker van
Die is al gepost... ik vind m veeeeeeeeeeel te duurquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:47 schreef streamnl het volgende:
Omdat dit een eenmalige loop wordt even een speciale post ervoor:
http://www.westrandwegrun.nl/
Wat zijn normale prijzen dan? En verschilt het veel per afstand?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Die is al gepost... ik vind m veeeeeeeeeeel te duur
Het ligt er ook aan hoe goed het verzorgd is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zijn normale prijzen dan? En verschilt het veel per afstand?
Heb voor mijn tot nu toe enige wedstrijdje 11 euro betaald voor 5km.
Oke, bij die wat ik heb gedaan was geen kledingopslag, geen medaille/lintje/t-shirt, maar wel 2 waterpunten en goed afgezette route.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe goed het verzorgd is.
Wel of geen kledingopslag, kleedhokken, waterpunten, goed aangegeven route voldoende suppoosten bekendheid van de loop.
Is het inclusief b.v. een medaille, lintje, T-shirt.
Het is dus van vele zaken afhankelijk.
Lijkt me wel leuk om te doen, maar die 10 kilometer ga ik nog niet halen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:47 schreef streamnl het volgende:
Omdat dit een eenmalige loop wordt even een speciale post ervoor:
http://www.westrandwegrun.nl/
Ah okequote:Op dinsdag 25 september 2012 12:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik heb me nog maar voor 1tje ingeschreven de lvml
Die kost voor de 5KM ¤ 8,00 zonder kledingopslag/kleedruimte
Geen lintje/t-shirt.
Wel;
Evenement
Alle deelnemers aan het evenement ontvangen:
- startnummer met geïntegreerde chip
- verkeersvrij, veilig en uitdagend parcours
- muzikale ondersteuning langs het parcours
- flesje drank bij de finish
- speciale herinneringsmedaille
- uitslag met persoonlijk filmpje van de finish
Dus 11 is iets aan de dure kant.
Ik heb me al ingeschreven! Lijkt me echt gaaf lekker in het donker over de snelweg! En medaille!! (haha ja dat vind ik tof)quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:51 schreef streamnl het volgende:
Dan heb ik er over heen gelezen![]()
Hij is inderdaad prijzig maar lijkt mij wel leuk om te kunnen zeggen dat je er ooit overheen gelopen hebt.
En vooral in de file kunnen zeggen dat je sneller te voet was
Het is toch net wat je er zelf voor over hebt? Ik vind de westrandwegrun niet goedkoop maar heb het ervoor over omdat het me leuk lijkt en je krijgt er wel het een en ander voor terug als het goed is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zijn normale prijzen dan? En verschilt het veel per afstand?
Heb voor mijn tot nu toe enige wedstrijdje 11 euro betaald voor 5km.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |