Dat gaat dan volgens mij een soort droog-kanoen wordenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:51 schreef YUR het volgende:
Snelnordicwandelen, anders snappen papa en mama het niet meer
Neem alvast een gezamelijk FB accountquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:43 schreef YUR het volgende:
[..]
En als ons kind dan is geboren, ga ik op mijn Facebook alles posten op deze manier:
" Kind heeft vandaag voor het eerst gezwommen. Kind vond dat best wel eng, maar uiteindelijk heeft kind het super naar de zin gehad. Kind kan niet wachten tot de volgende keer!"
Ik ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:13 schreef Miezziej het volgende:
Ik wil de foto's van de dam tot dam
Natrillen is ook erg fijnquote:
Ja, dat is waar. Stiekem kan ik er wel van genieten omdat het een hoger doel heeft maar de trap- op en af is gewoon bijna niet te doen.quote:
Donequote:Op dinsdag 25 september 2012 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
YUR, kan jij me bij de bruggenloop op 9 december toevoegen?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
thats is, na vier maanden slacken ( afstuderen, feestjes, vakantie, nieuwe baan) ga ik over vijf minuten de confrontatie met mijn overleden conditie weer aan![]()
ik durf niet zo goed
Ja man, gedoe. Even lekker uitwaaien straks, en verder maar gewoon wakkerblijven. Voor m'n hele ritme naar dr kl*te isquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:41 schreef Arquero het volgende:
Lekker nachtje geweest waarschijnlijk.
Ff lekker rennen met frisse wind, word je wakker van
Die is al gepost... ik vind m veeeeeeeeeeel te duurquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:47 schreef streamnl het volgende:
Omdat dit een eenmalige loop wordt even een speciale post ervoor:
http://www.westrandwegrun.nl/
Wat zijn normale prijzen dan? En verschilt het veel per afstand?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Die is al gepost... ik vind m veeeeeeeeeeel te duur
Het ligt er ook aan hoe goed het verzorgd is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zijn normale prijzen dan? En verschilt het veel per afstand?
Heb voor mijn tot nu toe enige wedstrijdje 11 euro betaald voor 5km.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |