quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:40 schreef GotC het volgende:
Maar zo'n jaren 80/90 vaantje is echt super leuk old school kneuterigheid![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ben benieuwd, het gaat hier voorspoedig, morgen even afwachten, maar de hoop is er!
"De 10km wedstrijd kent een limiet van 5.000 deelnemers en alleen mensen die het afgelopen jaar een tijd onder de 60 minuten hebben gelopen op de 10km, worden toegelaten tot de 10km wedstrijd."quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:51 schreef streamnl het volgende:
Dan heb ik er over heen gelezen![]()
Hij is inderdaad prijzig maar lijkt mij wel leuk om te kunnen zeggen dat je er ooit overheen gelopen hebt.
En vooral in de file kunnen zeggen dat je sneller te voet was
Daarom heb je ook de FunRun. Even verder lezen op de website..quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:44 schreef zipper4u het volgende:
[..]
"De 10km wedstrijd kent een limiet van 5.000 deelnemers en alleen mensen die het afgelopen jaar een tijd onder de 60 minuten hebben gelopen op de 10km, worden toegelaten tot de 10km wedstrijd."
Wat is dit voor een run?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Poll: Wil je meedoen met de FOK! Color Run
• Ja als vrijwilliger
• Ja als deelnemer
• Ja als deelnemend vrijwilliger
• Ja als vrijwillige van de organisatie/voorbereider
• Nee ik durf niet, niet leuk, Ben een watje, Ben saai, andere ...smoes
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Funrun is voor maximaal 1 uur rennen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Daarom heb je ook de FunRun. Even verder lezen op de website..
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
http://thecolorrun.com/about/
Het lijkt wel het Indiase Holi feest
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:46 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Funrun is voor maximaal 1 uur rennen.
Even terug lezen op de website...
Even verder lezen op de websitequote:Het tijdschema voor 24 november zal er als volgt uit komen te zien:
12.00u terreinen open voor deelnemers
14.30u start 10km wedstrijdlopers
16.00u start halve marathon
20.15u start 10km FunRun. LET OP: Om organisatorische redenen kan er bij de 10km FunRun niet harder gelopen worden dan 60 minuten. Indien u harder wilt lopen, dient u zich op te geven voor de wedstrijd. De deelnemerslimiet voor de 10km ligt op 5.000 deelnemers en de opgegeven tijden worden gecontroleerd.
21.45u onthaal laatste deelnemer finishlocatie
23.30u einde afterparty
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:46 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Funrun is voor maximaal 1 uur rennen.
Even terug lezen op de website...
Je mag dus niet sneller dan één uurquote:Bij de 10km Fun Run kan om organisatorische redenen niet harder gelopen worden dan 60 minuten. Wilt u harder lopen dan zult u mee moeten doen aan de 10km wedstrijd.
verveel je je??quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:47 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
Even verder lezen op de website
I know, reken maar op een jaar voorbereiding minimaal voor een 1e editiequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het duurt wel even voordat zoiets van de grond is hoor
Mijn medailles/vaantjes/bekers liggen ook in een doos.. Is nou niet iets dat ik ergens ga uitstallen moet ik zeggen, zo mooi zijn die dingen meestal nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Die van mij zitten trouwens in een doosje
[ link | afbeelding ]
Maar..dan kan je ze niet continu bewonderen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Die van mij zitten trouwens in een doosje
[ link | afbeelding ]
Jamaar het doosje staat op m'n nachtkastjequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar..dan kan je ze niet continu bewonderen!![]()
Je droomt eroverquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar het doosje staat op m'n nachtkastje
Jahoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Je droomt erover
En, nog steeds blij met de medaille met koeien en schapen erop?
Maar je was wel even in paniek toen je DtD medaille niet kon vinden zondagquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:56 schreef YUR het volgende:
Ik hecht echt 0 waarde aan medailles enzo![]()
Alleen T-shirts zijn wel handig
En bidonsquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:56 schreef YUR het volgende:
Ik hecht echt 0 waarde aan medailles enzo![]()
Alleen T-shirts zijn wel handig
Huh? Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar je was wel even in paniek toen je DtD medaille niet kon vinden zondag
Je zei het zelf nog: "Huh? Waar ik m'n medaille??" en ging vervolgens je tas doorzoeken. Mja, ik had 'm al opgehangen.quote:
Ja, ik wist dat jij m graag op wilde hangen, dus dat wilde ik je met alle liefde laten doen. Wist ik veel dat je me weer eens voor was... Was al bijna bang dat ik je teleur moest stellenquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Je zei het zelf nog: "Huh? Waar ik m'n medaille??" en ging vervolgens je tas doorzoeken. Mja, ik had 'm al opgehangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |