Ja.quote:Op maandag 24 september 2012 19:46 schreef Captainp00face het volgende:
Jelte is van Geenstijl naar DWDD gegaan?!
Ik dacht "Job onderzoekt de gekkies", maar gezien zijn thuissituatie is dat niet zo gepast waarschijnlijkquote:Op maandag 24 september 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Rachel naar het Hemeltje geweest''
quote:Op maandag 24 september 2012 19:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht "Job onderzoekt de gekkies", maar gezien zijn thuissituatie is dat niet zo gepast waarschijnlijk![]()
MS is een geestesziekte?quote:Op maandag 24 september 2012 19:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht "Job onderzoekt de gekkies", maar gezien zijn thuissituatie is dat niet zo gepast waarschijnlijk![]()
En ze praat ook altijd wat geforceerd.quote:Op maandag 24 september 2012 19:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Carice heeft geen zangstem, en ze heeft een te dikke plamuurlaag op.
Nee, is realisme.quote:Op maandag 24 september 2012 19:50 schreef Captainp00face het volgende:
Wat een negativiteit jongens.
quote:Op maandag 24 september 2012 19:51 schreef Specularium het volgende:
Is JB zijn naam?
Beetje luie ouders dan.
EINDELIJK.quote:
Zou kunnen. Vind een iets afwijkend gebit vaak wel mooi. Zolang het niet heel schots en scheef is.quote:Op maandag 24 september 2012 19:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is ze niet naar Amerika geweest? Meteen even wat laten corrigeren.
Live zou het inderdaad waardeloos zijnquote:Op maandag 24 september 2012 19:51 schreef Adelante het volgende:
Ze acteert godver dat ze kan zingen![]()
![]()
Ik ook wel, maar gelijk bij elke lach tandvlees zien vind ik toch wel erg jammer.quote:Op maandag 24 september 2012 19:52 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Zou kunnen. Vind een iets afwijkend gebit vaak wel mooi. Zolang het niet heel schots en scheef is.
Nou, 'geniaal' is toch een wat te groot woord dunkt me.quote:Op maandag 24 september 2012 19:51 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het niet onaardig eigenlijk.
Dan werkt autotune iets minder goed.quote:Op maandag 24 september 2012 19:53 schreef marcodej het volgende:
Oh, ze durft dan weer niet live te zingen. Dat is dan wel weer tekenend en zwak.
Ik ontken inderdaad niet dat er een enorm gat zit tussen geniaal en niet onaardig.quote:Op maandag 24 september 2012 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, 'geniaal' is toch een wat te groot woord dunkt me.
Ze moet fluisterliedjes zingen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:53 schreef Adelante het volgende:
Haar stem mist echt alle kracht. Die zou niet door The Voice komen
Beetje Franse luisterliedjes idd, a la Carla Bruniquote:Op maandag 24 september 2012 19:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze moet fluisterliedjes zingen.
Ik hoor nog liever Monique Smit.quote:Op maandag 24 september 2012 19:55 schreef Fascination het volgende:
Kate Bushisch? WAT??!! Dit gaat te ver.
Roxanne Hazesquote:
Dit. Alles om haar te paaien zodat ze de volgende keer weer wil komen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:55 schreef ShevaJB het volgende:
Niemand durft te zeggen dat het gigantisch kut is.
Dat is wel weer het andere uiterste.quote:
Iddquote:Op maandag 24 september 2012 19:55 schreef ShevaJB het volgende:
Niemand durft te zeggen dat het gigantisch kut is.
Net zo irritant als die streberige meisjes die zeggen niets te verwachten van het tentamen, niet geleerd hebben, superzenuwachtig zijn. En dan een negen halen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef hexje het volgende:
Vindt ze het weer dood en dood en dood en dood eng.
quote:Op maandag 24 september 2012 19:58 schreef ShevaJB het volgende:
De enige die de cd gaat kopen is haar stalker.
Eens!quote:Op maandag 24 september 2012 19:58 schreef Modus het volgende:
Als ze nou een beetje lef hadden bij DWDD, dan hadden ze vandaag een item over de rol van de media (en dus ook DWDD) afgelopen vrijdag m.b.t. Haren.
Not sure if...quote:Op maandag 24 september 2012 19:58 schreef Modus het volgende:
Als ze nou een beetje lef hadden bij DWDD, dan hadden ze vandaag een item over de rol van de media (en dus ook DWDD) afgelopen vrijdag m.b.t. Haren.
Zal vast net zo saai zijn als hun muziek.quote:Op maandag 24 september 2012 20:04 schreef marcodej het volgende:
Racoon is tof, maar een boek over ze zou ik dan nooit gaan lezen.
lekker publiek ook, pittige kapsels galorequote:
Hoe boeiend kan zo'n boek zijn?quote:Op maandag 24 september 2012 20:04 schreef marcodej het volgende:
Racoon is tof, maar een boek over ze zou ik dan nooit gaan lezen.
Volgens mij zijn die kapsels in, misschien moet ik er ook maar eens aan beginnenquote:Op maandag 24 september 2012 20:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
lekker publiek ook, pittige kapsels galore
Alleen voor de de hard fan.quote:
En Philips zonnebankenquote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Specularium het volgende:
Musical gesponsord door Heineken natuurlijk?
Precies.quote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef marcodej het volgende:
Hazes, de zanger die iedereen goed vond toen hij dood was.
+ die twee kinderen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Injetta het volgende:
Waarom erger ik me toch altijd aan dat mens.....
Volgens mij is ze pas begin 40 ofzo.quote:
En al bijna 2 x zo vet als pa.quote:Op maandag 24 september 2012 20:08 schreef marcodej het volgende:
Roksan heeft hetzelfde chagrijnige smoelwerk als Raggel.
Jeroen Krabbe ookquote:Op maandag 24 september 2012 20:08 schreef Specularium het volgende:
Frits Barend was zijn allerbeste vriend, volgens Frits.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Adelante het volgende:
huh een foto van Frans Duijts op de kist???
Met een doorgezonde sacherijnige kop van 62 jaar.quote:
Neuj...hoef die plastic troep niet zo graag te zien hoor...quote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
En alle mannen hier hopen nu een blik te kunnen werpen op de nieuwe tetten van Roxanne.
Ehhh.quote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
En alle mannen hier hopen nu een blik te kunnen werpen op de nieuwe tetten van Roxanne.
Waren dr ouwe niet goed meer?quote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Cee het volgende:
Ik dacht echt zeker een half uur lang bij het kijken van dat herdenkingsconcert dat dat bloemstuk van vak H6 of zo kwam. Totdat ik het me hardop ging afvragen.![]()
Jeroen Krabbéquote:Op maandag 24 september 2012 20:08 schreef Specularium het volgende:
Frits Barend was zijn allerbeste vriend, volgens Frits.
Eenzame kerst van Hazes zit bij mijn schoonvader onder nummer H6 in zn jukeboxquote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Cee het volgende:
Ik dacht echt zeker een half uur lang bij het kijken van dat herdenkingsconcert dat dat bloemstuk van vak H6 of zo kwam. Totdat ik het me hardop ging afvragen.![]()
Das sneller dan ik.quote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Cee het volgende:
Niet echt.quote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Das inderdaad niet zo mooiquote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Met een doorgezonde sacherijnige kop van 62 jaar.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
Joop heeft die straight out of bed gel.
Ekdom, held!quote:Op maandag 24 september 2012 20:00 schreef Specularium het volgende:
Gerard Ekdom, wat haat ik die gozer.
Bewerkstelligt.quote:Op maandag 24 september 2012 20:10 schreef GGMM het volgende:
'Wat hopen jullie dat deze musical bewerkstelligd eigenlijk?'
Geld natuurlijk.
Of er was heel veel as over na de tattooages en dit is wat gaan zakkenquote:Op maandag 24 september 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
Ma en Dreetje hebben zich uit piëteit ook alvast een beetje laten cremeren.
Warrumme broowdjes!quote:Op maandag 24 september 2012 20:11 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij is Leontien van Moorsel haar dochter.
quote:
Hadewych is leuker.quote:
Dit...quote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef thettes het volgende:
ligt het aan mij of kan die man wel acteren maar chantal janzen niet?
Bij mij trekken ze juist altijd spontaan recht bij haar.quote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef Captainp00face het volgende:
Krijg altijd kromme tenen van Chantal..
quote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Bij mij trekken ze juist altijd spontaan recht bij haar.
Ze zouden alleen haar stembanden met een gloeiend hete tang eruit moeten rukken.quote:
Polder-romantiekquote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef tong80 het volgende:
Tekstfragment.
'Kuthoer met je geplamuurde harsers.'
'Nee jij vieze vent met je pleuresbuik.'
'ik kots op je geld.'
'Rot dan op pleuresslet.'
En dan André Rieu op viool.
De Vlieger blijft z'n beste nummer.quote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef Adelante het volgende:
Dit is wel een van z'n betere nummers
quote:
Nee, niets mis met d'r stem. Hadewychquote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze zouden alleen haar stembanden met een gloeiend hete tang eruit moeten rukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |