Ja.quote:Op maandag 24 september 2012 19:46 schreef Captainp00face het volgende:
Jelte is van Geenstijl naar DWDD gegaan?!
Ik dacht "Job onderzoekt de gekkies", maar gezien zijn thuissituatie is dat niet zo gepast waarschijnlijkquote:Op maandag 24 september 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Rachel naar het Hemeltje geweest''
quote:Op maandag 24 september 2012 19:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht "Job onderzoekt de gekkies", maar gezien zijn thuissituatie is dat niet zo gepast waarschijnlijk![]()
MS is een geestesziekte?quote:Op maandag 24 september 2012 19:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht "Job onderzoekt de gekkies", maar gezien zijn thuissituatie is dat niet zo gepast waarschijnlijk![]()
En ze praat ook altijd wat geforceerd.quote:Op maandag 24 september 2012 19:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Carice heeft geen zangstem, en ze heeft een te dikke plamuurlaag op.
Nee, is realisme.quote:Op maandag 24 september 2012 19:50 schreef Captainp00face het volgende:
Wat een negativiteit jongens.
quote:Op maandag 24 september 2012 19:51 schreef Specularium het volgende:
Is JB zijn naam?
Beetje luie ouders dan.
EINDELIJK.quote:
Zou kunnen. Vind een iets afwijkend gebit vaak wel mooi. Zolang het niet heel schots en scheef is.quote:Op maandag 24 september 2012 19:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is ze niet naar Amerika geweest? Meteen even wat laten corrigeren.
Live zou het inderdaad waardeloos zijnquote:Op maandag 24 september 2012 19:51 schreef Adelante het volgende:
Ze acteert godver dat ze kan zingen![]()
![]()
Ik ook wel, maar gelijk bij elke lach tandvlees zien vind ik toch wel erg jammer.quote:Op maandag 24 september 2012 19:52 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Zou kunnen. Vind een iets afwijkend gebit vaak wel mooi. Zolang het niet heel schots en scheef is.
Nou, 'geniaal' is toch een wat te groot woord dunkt me.quote:Op maandag 24 september 2012 19:51 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het niet onaardig eigenlijk.
Dan werkt autotune iets minder goed.quote:Op maandag 24 september 2012 19:53 schreef marcodej het volgende:
Oh, ze durft dan weer niet live te zingen. Dat is dan wel weer tekenend en zwak.
Ik ontken inderdaad niet dat er een enorm gat zit tussen geniaal en niet onaardig.quote:Op maandag 24 september 2012 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, 'geniaal' is toch een wat te groot woord dunkt me.
Ze moet fluisterliedjes zingen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:53 schreef Adelante het volgende:
Haar stem mist echt alle kracht. Die zou niet door The Voice komen
Beetje Franse luisterliedjes idd, a la Carla Bruniquote:Op maandag 24 september 2012 19:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze moet fluisterliedjes zingen.
Ik hoor nog liever Monique Smit.quote:Op maandag 24 september 2012 19:55 schreef Fascination het volgende:
Kate Bushisch? WAT??!! Dit gaat te ver.
Roxanne Hazesquote:
Dit. Alles om haar te paaien zodat ze de volgende keer weer wil komen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:55 schreef ShevaJB het volgende:
Niemand durft te zeggen dat het gigantisch kut is.
Dat is wel weer het andere uiterste.quote:
Iddquote:Op maandag 24 september 2012 19:55 schreef ShevaJB het volgende:
Niemand durft te zeggen dat het gigantisch kut is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |