Niks aan te doen. Houtje bijten anno 2012quote:Op maandag 24 september 2012 18:47 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Enschede?
Was paar uurtjes geleden in 074, dus als ik het eerder wist...
Is dat lekker bij thee en mozartballen?quote:Op maandag 24 september 2012 18:47 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Rijst met vis in masala
Ow ja, en verse madame jeannet pepers
Nou, sterkte kerel!quote:Op maandag 24 september 2012 18:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Niks aan te doen. Houtje bijten anno 2012
Een kop warme thee kan je er wel bij hebben, wordt de peper alleen maar heter vanquote:Op maandag 24 september 2012 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is dat lekker bij thee en mozartballen?
nope, geen student. Eerder een werknemer die ontslagen is omdat die te duur was. Best kut om nu opeens rond te komen van een WW.quote:Op maandag 24 september 2012 18:49 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Nou, sterkte kerel!
(ben je student ofzo?)
Ik wens je veel sterkte.quote:Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
nope, geen student. Eerder een werknemer die ontslagen is omdat die te duur was. Best kut om nu opeens rond te komen van een WW.
Welke bank heb je?quote:Op maandag 24 september 2012 18:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Thnx!
Een dag zonder eten is te doen. Gelukkig is er nog water uit de kraan.
Rabo, al snap ik niet de gedachte erachterquote:
Jammer, ik heb ABN, als je ABN had, dan had ik paar euro's overgemaakt en had je ff nog wat eten kunnen halen. Als ik van ABN naar Rabo overmaak dan heb je het vanavond niet.quote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Rabo, al snap ik niet de gedachte erachter![]()
Morgen moet mijn WW erop staan, om de 4 weken enzo.
quote:Op maandag 24 september 2012 19:05 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Jammer, ik heb ABN, als je ABN had, dan had ik paar euro's overgemaakt en had je ff nog wat eten kunnen halen. Als ik van ABN naar Rabo overmaak dan heb je het vanavond niet.
Geen dank! Vind het wel jammer dat ik op dit moment niets voor jou kan betekenen. Hoop dat iemand met een Rabo rekening hier leest en besluit beetje te helpen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]thnxs voor de gulheid, dat waardeer ik wel! Dat dit op FOK! kan
![]()
Respect man!
Ach, ik red mij wel. Een dag zonder eten, soit! In het veld heb ik ook honger gehad, ik weet hoe ik ermee om moet gaan. Ik denk, als mijn doggies maar eten hebben, dan is het goed. Ik kom daarna wel aan de beurt. Toch onwijs veel credits omdat je wil helpenquote:Op maandag 24 september 2012 19:10 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Geen dank! Vind het wel jammer dat ik op dit moment niets voor jou kan betekenen. Hoop dat iemand met een Rabo rekening hier leest en besluit beetje te helpen.
quote:Op maandag 24 september 2012 19:50 schreef CrashO het volgende:
Ik heb nog pizzas in de vriezer liggen . Hengelosestraat vlakbij de singel. mag je zo ophalen als je wilt
Of een pot wortels/doperwten en een bevroren gehaktbal als je de voorkeur aan geen junkfood geeft![]()
*edit*
Verneem net dat ts al geholpen is door een andere Fokker!![]()
Wow super!quote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Gummiebeer het volgende:
Grote dankjewel aan de FOK!ker! Al wil diegene niet zichzelf kenbaar maken, toch dikke thnx! Het heeft gesmaakt
quote:Op maandag 24 september 2012 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoor dat die lekker is
quote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef Mandéra het volgende:
Waar FOK! toch wel niet goed voor is.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kip braadstomen provinciaalse kruiden, meergranenrijst en appelmoes
Oehhh!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:34 schreef Selestha het volgende:
Ravioli gevuld met geroosterde groenten met geitenkaas & basilicum
Helaas met rijstquote:
Vul je kipfilet met blauwschimmelkaas en rol ze in ontbijtspek, in de oven bij 175 graden garen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:48 schreef PureEvil het volgende:
bonen, friet (aardappels waren aangebrandBedankt
voor het opletten
) , karbonade
en voor mezelf had ik kipblokjes gekruid en met ananas en kaas in de oven gedaan! Is lekker! Nu alleen op zoek naar een andere kaas, die wat beter smaakt dan deze in de oven....Iemand tips?
Ik doelde meer op een 'gewone' kaas....Schimmelkaas heb ik nog nooit op, maar ga ik ook écht niet proberenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vul je kipfilet met blauwschimmelkaas en rol ze in ontbijtspek, in de oven bij 175 graden garen.
Smaakexplosie
Tja, doe je jezelf echt tekort.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:04 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een 'gewone' kaas....Schimmelkaas heb ik nog nooit op, maar ga ik ook écht niet proberen
Nog nooit geprobeerd....quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, doe je jezelf echt tekort.
Schapen of geitenkaas zeker ook niet?
dan denk je het woord schimmel toch gewoon weg? Of denk je ook schimmelchampignon?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:10 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd....
Maar dat klinkt iig al niet zo vies als schimmelkaas
Nou dat werd yoghurt met cruesli en n handje chipsquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks kippensoep en een broodje shoarma.
Die hoef ik ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan denk je het woord schimmel toch gewoon weg? Of denk je ook schimmelchampignon?
Jij ook 's avonds geen eten meer? En malibu-chocomel klinkt alsof ik er kotsmisselijk van wordquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef theKiD het volgende:
Vanmiddag chili con carne left-over van gisteren.Net een malibu-chocomel
Ik wil eten wat jij eetquote:Op woensdag 26 september 2012 05:01 schreef vats het volgende:
Het blijft een leuk topic dit, en moet van mijzelf hier vaker in gaan posten!
Gisteravond:
Mijn vriendin had een bon gekocht voor een Vietnamees restaurant hier in de buurt, voor de bon kregen we 1 flinke gestoomde vis in zure/zoete soep, 1 portie rollen met koude noedels en garnalen, 1 curry schotel met groenten en vlees, 1 schaal gebakken groenten ,2 kommen rijst, 2 mocktails (zonder alchol) en een ombelet met hierin clams en basil. Totale schade voor deze schranspartij was 78rmb wat 9.60 euro! En dat was voor 2 personen!
Net 3 gestoomde broodjes op gevuld met eenden ei dooiers en suiker (klinkt goor, is zalig!)
Haha ja dat denk je nu, totdat je een tijdje in Azie zit en dan wil je gewoon volkoren boterhammen kaas. Ik zit in Thailand, dagje ruilen?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik wil eten wat jij eet
Wil wel een maand ruilenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja dat denk je nu, totdat je een tijdje in Azie zit en dan wil je gewoon volkoren boterhammen kaas. Ik zit in Thailand, dagje ruilen?
Oh jawel, ze hebben wel brood.. Maar is niet heel lekker, sterker nog, het is niet echt te eten als je het niet in de broodrooster gooit. En ik mis kaasquote:Op woensdag 26 september 2012 13:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wil wel een maand ruilen.
Kennen ze daar geen brood? 4 jaar geleden in Korea vond ik zelfs verse broodjes.
ach das balen. Ook geen zoete broodjes in de supermarkt? In Korea had je veel 'Paris Baguette' zaken met ieder uur verse bagels, croissants en (belegde sandwiches). Zelfs pindakaas kon je kopenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh jawel, ze hebben wel brood.. Maar is niet heel lekker, sterker nog, het is niet echt te eten als je het niet in de broodrooster gooit. En ik mis kaasjong belegen, oud, schapenkaas, geitenkaas, kaas
Ik eet 's avonds niet meerquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jij ook 's avonds geen eten meer? En malibu-chocomel klinkt alsof ik er kotsmisselijk van word
Late reactie maar het is inderdaad nummer 2 gewordenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:25 schreef Zo-is-dat het volgende:
Nummer 2! Ik lunch straks met simpel brood, misschien een eitje erbij of ik maak tonijnsalade
Klinkt weer heerlijkquote:Op donderdag 27 september 2012 08:59 schreef vats het volgende:
Gisteravond met een vriend van me naar een hot pot restaurant hier met lopende band, Hot pot is soort van fondu, je gaat zitten krijgt een pannetje met bouilon voor je met de smaak naar keuze (spicy voor mij dus) Op de lopende band voor je komt van alles en nog wat langs van schaaltjes met vlees, vis, groente, gehaktballetjes, champignons, noodles, enz enz enz..
alles zijn hele kleine porties dus je pakt lekker waar je zin in hebt, mikt het in je pannetje en eet het als het gaar is! Bij de sauzen bar kun je van alles en nog wat aan sauzen, olies, kruiden, knoflook, ui, koreander pakken om zo je eigen dip te maken.
We hadden een schaal met rundlvees rolletjes erbij besteld en 2 flessen bier (650ml flessen) en met zijn tweeen betaalden we 150rmb wat ongeveer 18 euro is voor 2 personen.
Net ontbeten met een boterham met gebakken ei met hier op wat kaas en zwarte peper!
Zit je in Thailand ofzo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:52 schreef vats het volgende:
vanochtend ontbeten met wat boazi gevuld met varkensvlees (kleine gestoomde broodjes, soort van bapao maar deze waren de maat van 2 op elkaar geplakt poffertjes) Hier bij wat riceroll zoals ze hier veel eten, gestoomd rijstmeel met wat vlees en wat soja saus, erg lekker.
Net lunch onderweg op aangzien we stuk moesten rijden, gestoomde rijst met daarop een topping van groente en vlees, ik had zoetzuur varkensvlees met ui en paprika en andere groenten, en mijn vriendin had rundvlees met chapignons. Hierbij thee van het huis gedronken natuurlijk
totale kosten voor 2 personen was 35rmb = 4 euro.
Ja, preciesquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DitLekker spul!
Van de week eens gekocht omdat het in de aanbieding was.
Die heb ik ook altijd!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DitLekker spul!
Van de week eens gekocht omdat het in de aanbieding was.
Ja wel zoete broodjes, maar daar ben ik niet dol op. Ik ben ook gewoon verwend hoor want ze hebben hier ook bagels en croissants etc maar niet het echt lekkere Nederlandse brood.. En pindakaas hebben we hier ook in huis, haha, maar ik mis de kaas.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ach das balen. Ook geen zoete broodjes in de supermarkt? In Korea had je veel 'Paris Baguette' zaken met ieder uur verse bagels, croissants en (belegde sandwiches). Zelfs pindakaas kon je kopen. Vond t voor t ontbijt/lunch wel fijn om vers brood te eten, anders zou ik t eten daar denk ook zat worden.
Toch ben ik gek op Aziatisch eten.
Nu 2 koppen kippen-groentesoep, even warm worden.
Balsamico kaviaar wat is dat? Of hoe maak je dat?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:15 schreef rhubarb het volgende:
Bouillabaisse, risotto en panna cotta met aardbeien en balsamicokaviaar.
een halve zalm.. dat zij nog eens restjes!quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:58 schreef Iemand91 het volgende:
Restjes van de afgelopen week met daarbij een halve zalm- en een halve babi pangang-loempia.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk je als kok?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond een Krustenbraten met zuurkool en puree, daarbij de bramensaus die gisteren is overgebleven van het wilde varken
Aparte loempia's! Zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:58 schreef Iemand91 het volgende:
Restjes van de afgelopen week met daarbij een halve zalm- en een halve babi pangang-loempia.
That is: 2 loempia's; een zalm en een babi pangang loempia. En beide gedeeld met iemand anders.![]()
Nope.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Aparte loempia's! Zelf gemaakt?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:23 schreef Thorical het volgende:
[..]
Balsamico kaviaar wat is dat? Of hoe maak je dat?
Ik krijg ineens zin in vockingworstquote:Op zondag 30 september 2012 12:53 schreef boertie het volgende:
Een paar boterhammetjes met Bakleverworst.
[ afbeelding ]
Dat at ik 's middags op campings, op geroosterd- of stokbroodquote:Op zondag 30 september 2012 13:49 schreef mazaru het volgende:
Kattenkots!![]()
Gebakken tomaat, ui, paprika en ei.
Spezie, dat klinkt als een cocktail van sperma met smegma. Maar dat zal wel niet. Dus vertel!quote:Op zondag 30 september 2012 18:10 schreef boertie het volgende:
Zoute stengels met een glaasje spezie
In Duitsland kan je dat kant en klaar kopen maar hier is het gewoon een mix van cola met sinasquote:Op zondag 30 september 2012 18:19 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Spezie, dat klinkt als een cocktail van sperma met smegma. Maar dat zal wel niet. Dus vertel!
Bij de hemaquote:Op zondag 30 september 2012 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik krijg ineens zin in vockingworst
Maar dat verkopen ze hier in NH niet
Die vind ik zelf best lekker!quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:47 schreef BasEnAad het volgende:
Een Turkse aardappelschotel van Aviko, uit het vriesvak. Ik hoop dat het een beetje te vreten is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Simpel, simpelThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Oh o...quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:47 schreef BasEnAad het volgende:
Een Turkse aardappelschotel van Aviko, uit het vriesvak. Ik hoop dat het een beetje te vreten is.
Wat had je als hoofdgerecht?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:19 schreef Sylvana het volgende:
Aardappelen, salade en iets wat in de vriezer nog op vis leek
[ afbeelding ]
Uhm, dit was het hoofdgerechtquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat had je als hoofdgerecht?
Net een mini snickerijsje en een kop thee op.
Kleine eterquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:19 schreef Sylvana het volgende:
Aardappelen, salade en iets wat in de vriezer nog op vis leek
[ afbeelding ]
Die salade is wel een ok bijgerecht maar alles bij elkaar wel weinig hoorquote:
Die moet er nog van groeienquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die salade is wel een ok bijgerecht maar alles bij elkaar wel weinig hoor. Mn nichtje van bijna 2 eet dit ook.
Zo, nu is het goed.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WOK week
Basmati Rijst+Thaise wokgroente(zoetzure saus) met gebraden varkenslap en atjar tjampur
Energie drank en blik Dr Pepper
Ja, het was te doen. Het was meer aardappel dan schotel. Maar heel weinig groente en vlees helaas.quote:
Gebiedende toekomend voltooide tijd, een veel te weinig gebruikte stijlvorm...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:58 schreef golfer het volgende:
Ik laat straks een Indische Rames speciaal bezorgen.
Hmm lekker boerenkool! Denk dat ik dat morgen ga maken!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Boerenkool met rookworst
Net als gister had teveel gehaald
Ja is ook lekkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:10 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Hmm lekker boerenkool! Denk dat ik dat morgen ga maken!
Kan trouwens goed hoor 2 dagen boerenkool, doen wij altijd! (en anders kan je het altijd nog invriezen)
Veel plezier nog in Leidenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:40 schreef Mirjam het volgende:
Hutspot met klapstuk gegeten met honderdmiljoenmiljard andere mensen
Waarom een pakje? wat zit er in dat pakje? moet toch niet zo moeilijk zijn om een omelet te maken met ei, melke, peper/zout en de groente die jij lekker vind eventueel met wat spek en kaas...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:10 schreef Mandéra het volgende:
Boerenomelet uit zo'n pakje van Honig, volgende keer wel wat eerder keren of het vuur iets lager zetten, onderkant was nogal donker.
Nachtdienst of gewoon groot ontbijt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 05:56 schreef Metalfrost het volgende:
net 6 broodjes met hagelslag achter de kiezen
groot ontbijtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nachtdienst of gewoon groot ontbijt?
Mijn ontbijt is 2 boterhammen sambalsmeerkaas met komkommer.
Het is gewoon handig. Dan weet je ook meteen hoeveel je van alles nodig hebt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 05:44 schreef vats het volgende:
[..]
Waarom een pakje? wat zit er in dat pakje? moet toch niet zo moeilijk zijn om een omelet te maken met ei, melke, peper/zout en de groente die jij lekker vind eventueel met wat spek en kaas...
hmm 2 dagen hutspot achter elkaar lijkt me niksquote:
niet zelfgemaakt en wel zelfgemaakt, zit toch een groot verschil tussenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm 2 dagen hutspot achter elkaar lijkt me niks
Ik eet altijd 2 dagen hetzelfde.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm 2 dagen hutspot achter elkaar lijkt me niks
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Zalm met champignons en uien in een heerlijke maar behoorlijk pikante saus!
Ik ook vaak maar hutspot vind ik erg saai en dat 2 dagen eten lijkt me persoonlijk niksquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik eet altijd 2 dagen hetzelfde.
Ik woon alleen en bijna alles is bedoeld voor 2 personen, dus dan maar 2 dagen hetzelfde eten.
?quote:[..]
Door al die salmonellaberichten durf ik zelf even geen zalm te eten.quote:
Lees het nu ja! Gerookte zalm zie ik.... Ik heb gelukkig gebakken zalmfilet gegeten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Door al die salmonellaberichten durf ik zelf even geen zalm te eten.
Bij de Aldi verkopen ze gerookte wilde zalm uit alaska, heeft niets met de zalmonella te maken. Zwarte plastic bakjes.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Door al die salmonellaberichten durf ik zelf even geen zalm te eten.
Bovenstaande vanavond op. Gister lasagne gemaakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Nu broodje met kaas, espresso en glas jus.
Vanavond rijst met sugarsnaps, cherry tomaatjes, boemboe en kip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |