Oehhh!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:34 schreef Selestha het volgende:
Ravioli gevuld met geroosterde groenten met geitenkaas & basilicum
Helaas met rijstquote:
Vul je kipfilet met blauwschimmelkaas en rol ze in ontbijtspek, in de oven bij 175 graden garen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:48 schreef PureEvil het volgende:
bonen, friet (aardappels waren aangebrandBedankt
voor het opletten
) , karbonade
en voor mezelf had ik kipblokjes gekruid en met ananas en kaas in de oven gedaan! Is lekker! Nu alleen op zoek naar een andere kaas, die wat beter smaakt dan deze in de oven....Iemand tips?
Ik doelde meer op een 'gewone' kaas....Schimmelkaas heb ik nog nooit op, maar ga ik ook écht niet proberenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vul je kipfilet met blauwschimmelkaas en rol ze in ontbijtspek, in de oven bij 175 graden garen.
Smaakexplosie
Tja, doe je jezelf echt tekort.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:04 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een 'gewone' kaas....Schimmelkaas heb ik nog nooit op, maar ga ik ook écht niet proberen
Nog nooit geprobeerd....quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, doe je jezelf echt tekort.
Schapen of geitenkaas zeker ook niet?
dan denk je het woord schimmel toch gewoon weg? Of denk je ook schimmelchampignon?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:10 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd....
Maar dat klinkt iig al niet zo vies als schimmelkaas
Nou dat werd yoghurt met cruesli en n handje chipsquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks kippensoep en een broodje shoarma.
Die hoef ik ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan denk je het woord schimmel toch gewoon weg? Of denk je ook schimmelchampignon?
Jij ook 's avonds geen eten meer? En malibu-chocomel klinkt alsof ik er kotsmisselijk van wordquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef theKiD het volgende:
Vanmiddag chili con carne left-over van gisteren.Net een malibu-chocomel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |