ditquote:Op maandag 24 september 2012 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de waterval..ik denk gelijk aan hele uhm.. 18+ dingen![]()
ik ben verpest
Dacht ik ook aanquote:Op maandag 24 september 2012 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben verpest
Ik denk aan een bepaalde Foksterquote:Op maandag 24 september 2012 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben verpest
oh wie? pics/filmpjes in mijn dm pleasequote:
Ik dacht gelijk aan me vriendin, passende bijnaamquote:Op maandag 24 september 2012 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben verpest
Ik denk niet dat ze pics heeft van de watervalquote:Op maandag 24 september 2012 15:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh wie? pics/filmpjes in mijn dm please
Daar dacht ik dus ook aan.quote:
oh ik denk die heeft dames in de busquote:Op maandag 24 september 2012 15:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn bus glibbert alle kanten op
regen+blubber+harde wind+gladde banden
Driftenquote:Op maandag 24 september 2012 15:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn bus glibbert alle kanten op
regen+blubber+harde wind+gladde banden
Altijd dicht bij de motor gaan zitten want dat trilt lekkerquote:Op maandag 24 september 2012 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik denk die heeft dames in de busen doet iets heeel erg goed
www.watersport.com dingen? (nsfw)quote:Op maandag 24 september 2012 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben verpest
eyquote:
He jijquote:Op maandag 24 september 2012 15:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
www.watersport.com dingen?
[..]
ey
niet helemaalquote:Op maandag 24 september 2012 15:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
www.watersport.com dingen? (nsfw)
[..]
ey
quote:Op maandag 24 september 2012 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kusje er opquote:Op maandag 24 september 2012 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Het waait hier mega hard, en ik moet zo werken
kindjes met een veiligheidskoortje vast bindenquote:Op maandag 24 september 2012 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Conditie trainingquote:Op maandag 24 september 2012 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Bunjee-elastiekquote:Op maandag 24 september 2012 15:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
kindjes met een veiligheidskoortje vast binden
Nou en? je zit binnen... bij jou zal het om 17:00 wel droog zijn.quote:
waarop?quote:
ze hebben al een heel keeperspak aan dus wegvliegen doen ze nietquote:Op maandag 24 september 2012 15:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
kindjes met een veiligheidskoortje vast binden
Ik bepaal de oefeningen nietquote:
Hey, je hebt gelijk.quote:Op maandag 24 september 2012 15:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou en? je zit binnen... bij jou zal het om 17:00 wel droog zijn.
Ik zit in Zwaag... tussen half 5 en half 6 hoost het hier waarschijnlijk
op jouquote:Op maandag 24 september 2012 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarop?
[..]
ze hebben al een heel keeperspak aan dus wegvliegen doen ze niet
[..]
Ik bepaal de oefeningen niet
nou vooral niet te enthousiast worden hoor..quote:
Hockey terwijl je aan een bungie-koort vast zit... er zit denk ik best een leuk spel-element in.quote:
ik ben heel enthousiastquote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou vooral niet te enthousiast worden hoor..
oh dus omdat je droog staat wil je wel een kusje van mequote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben heel enthousiast, met mijn 25 pandapunten
25quote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar dan wordt ik automatisch enthousiaster van kusjesquote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dus omdat je droog staat wil je wel een kusje van me
Het is echt superleuk om te doen. Alleen nog best gevaarlijk met tegen elkaar opknallen etc.quote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hockey terwijl je aan een bungie-koort vast zit... er zit denk ik best een leuk spel-element in.
Net als Slamball. Basketball + American Football + trampolines![]()
Lijkt me stiekem best eens vet om te doen, al ben ik niet zo'n fysiek
25!?quote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zolang je nog niet klaarkomt door enkel de gedachte van een kusje zit je nog wel goedquote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja nou nu krijg je m niet meerquote:Op maandag 24 september 2012 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar dan wordt ik automatisch enthousiaster van kusjes
quote:Op maandag 24 september 2012 15:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou nu krijg je m niet meer
Fucking vetquote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hockey terwijl je aan een bungie-koort vast zit... er zit denk ik best een leuk spel-element in.
Net als Slamball. Basketball + American Football + trampolines![]()
Lijkt me stiekem best eens vet om te doen, al ben ik niet zo'n fysiek
Ah, verklaart een hoop haha.quote:Op maandag 24 september 2012 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
student, dus dan gaat het hard
Owja dat is wel zoquote:Op maandag 24 september 2012 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
student, dus dan gaat het hard
Ondankbare hond is t ookquote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou vooral niet te enthousiast worden hoor..
kan niet verwachten dat iedereen blij wordt van een kusje van mijquote:
Dat is ook weer zo.quote:Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet verwachten dat iedereen blij wordt van een kusje van mij
Ik wil jouw kusjequote:Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet verwachten dat iedereen blij wordt van een kusje van mij
i wish..quote:Op maandag 24 september 2012 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat jij ook amper ervaring hebt en blij wordt van elke vrouw die zich op je stortquote:
pechquote:
Heul niet elke vrouwquote:Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat jij ook amper ervaring hebt en blij wordt van elke vrouw die zich op je stort
* Knetter zwaait ter herkenningquote:Op maandag 24 september 2012 15:51 schreef MeneerLogica het volgende:
Voel me genegeerd, ga wel weer aan het werk
Kan altijd op jou rekenen in moeilijke tijdenquote:Op maandag 24 september 2012 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetter zwaait ter herkenning
ik wil geen kusje doe maar terugzwaaienquote:Op maandag 24 september 2012 15:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Kan altijd op jou rekenen in moeilijke tijden
quote:Op maandag 24 september 2012 15:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil geen kusje doe maar terugzwaaien
quote:Op maandag 24 september 2012 15:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil je een kusje van mij?quote:Op maandag 24 september 2012 15:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zucht.. neeheee van niemandquote:
Owquote:Op maandag 24 september 2012 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zucht.. neeheee van niemand
Zelfs niet van JJH?quote:Op maandag 24 september 2012 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zucht.. neeheee van niemand
ja en gewoon alles is stomquote:
als jij ze nou ff allemaal een kus geeft kunnen hun ook weer rustig verder fappenquote:
van mijn kusjes klaar je op hoorquote:Op maandag 24 september 2012 15:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en gewoon alles is stomdunno.. meh
ik ben geen weerbericht ik hoef niet op te klarenquote:Op maandag 24 september 2012 15:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
van mijn kusjes klaar je op hoor
quote:Op maandag 24 september 2012 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben geen weerbericht ik hoef niet op te klaren
Oh noesquote:Op maandag 24 september 2012 15:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en gewoon alles is stomdunno.. meh
nope, nog nietquote:Op maandag 24 september 2012 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me wel geniaal, driften met een bus
Heb jij al eens zo'n slipcursus gedaan?
Vanavond even downloaden en op mn tablet gooien samen met wat films voor morgen in de trein/vliegtuigquote:Op maandag 24 september 2012 16:00 schreef Cryothic het volgende:
Iemand hier de nieuwe cd van NoDoubt al geluisterd?
Ik weet namelijk nog niet of ik hem goed of ruk vind
waar ga je heen in España ?quote:Op maandag 24 september 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanavond even downloaden en op mn tablet gooien samen met wat films voor morgen in de trein/vliegtuig
Neequote:Op maandag 24 september 2012 15:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als jij ze nou ff allemaal een kus geeft kunnen hun ook weer rustig verder fappen
Barcalonaquote:Op maandag 24 september 2012 16:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waar ga je heen in España ?
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell yeahquote:Op maandag 24 september 2012 16:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Haha Ik kreeg net een compliment van mijn huisgenote over mijn bakkebaarden
quote:Op maandag 24 september 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik schrokNIEUW: Foto's!
quote:Op maandag 24 september 2012 16:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Haha Ik kreeg net een compliment van mijn huisgenote over mijn bakkebaarden
quote:Op maandag 24 september 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NeeWaarom hij wel, ik ben dichterbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 16:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Waarom hij wel, ik ben dichterbij
Je weet niet waar mijn huis woontquote:Op maandag 24 september 2012 16:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Geweldigquote:Op maandag 24 september 2012 16:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo mevrouw, hoe maakt u het?
Vlakbij!quote:Op maandag 24 september 2012 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet niet waar mijn huis woont
Jaja, i know... Maar schattig is niet zo seksueel opwindend ehquote:Op maandag 24 september 2012 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
evengoed ben je wel schattig hoor
Je bent een grote zwarte beer..quote:Op maandag 24 september 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, i know... Maar schattig is niet zo seksueel opwindend eh
Ik heb toch geen idee hoe je eruit ziet dus voor nu ben je schattigquote:Op maandag 24 september 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, i know... Maar schattig is niet zo seksueel opwindend eh
Lieve schattige fluffy grote beer ja.quote:Op maandag 24 september 2012 16:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je bent een grote zwarte beer..
Wat wil je nog meer!
Maar dan nog, niet seksueel opwindend right? Schattig?quote:Op maandag 24 september 2012 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb toch geen idee hoe je eruit ziet dus voor nu ben je schattig
Enge gemene blote tanden zwarte *HELP WEGRENNEN* grizzly beer!quote:Op maandag 24 september 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lieve schattige fluffy grote beer ja.
It's so fluffyquote:Op maandag 24 september 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lieve schattige fluffy grote beer ja.
Zeg eens wat seksueel opwindendsquote:Op maandag 24 september 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dan nog, niet seksueel opwindend right? Schattig?
het klopt nog ook...quote:Op maandag 24 september 2012 16:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Goed voor elkaarquote:Op maandag 24 september 2012 16:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Whoaa keiharde regen
dekentje op de bank
jazzmuziek aan
whoaaaaaaaaa
1 2 3 | <?php ?> |
Rawr!quote:Op maandag 24 september 2012 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
It's so fluffy
[ afbeelding ]
[..]
Zeg eens wat seksueel opwindends
scary shitquote:Op maandag 24 september 2012 16:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
het klopt nog ook...
ff uitgaande van het midden van HN80 hoor...
hemelsbreed zit jij 500 meter dichterbij. En over de weg zo'n 800 a 900 meter
quote:Op maandag 24 september 2012 16:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
het klopt nog ook...
ff uitgaande van het midden van HN80 hoor...
hemelsbreed zit jij 500 meter dichterbij. En over de weg zo'n 800 a 900 meter
Dat dusquote:Op maandag 24 september 2012 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
It's so fluffy
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 16:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Whoaa keiharde regen
dekentje op de bank
jazzmuziek aan
whoaaaaaaaaa
quote:Op maandag 24 september 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh kingtoppie wat ben je seksueel opwindend
Die combi... "it's so fluffy" werkt natuurlijk niet echt opwindendquote:Op maandag 24 september 2012 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
It's so fluffy
[ afbeelding ]
[..]
gelukkig wel..quote:Op maandag 24 september 2012 16:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet de weg... dat helpt mij dan weer
Ik had niet verwacht deze zin ooit te zien.quote:Op maandag 24 september 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh kingtoppie wat ben je seksueel opwindend
quote:Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht deze zin ooit te zien.
5,5 jaar alweer pfoequote:Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, als ik na 5,5 jaar nog steeds niet weet hoe ik thuis moet komen....
quote:Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht deze zin ooit te zien.
Wist ikquote:Op maandag 24 september 2012 16:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag nog een maandje he
Zeg wulps moppie, doe eens een dansje voor me misschien kan ik dan helder nadenken.quote:
Ik ben een beer, ik ben sterkerquote:Op maandag 24 september 2012 16:30 schreef MeneerLogica het volgende:
PAK M CRY! HIJ VERSIERT UW VROUWKE!
Cry is een website designer, die eten beren voor lunch met huid en haar.quote:Op maandag 24 september 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben een beer, ik ben sterker
quote:Op maandag 24 september 2012 16:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Cry is een website designer, die eten beren voor lunch met huid en haar.
Die is briljantquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 16:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik heb een vacht met haarquote:Op maandag 24 september 2012 16:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ohja, begint allebei met de Bquote:Op maandag 24 september 2012 16:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die is briljant
[..]
Nee, dat zijn bugs... beren... daar doen we net alsof we dood zijn. Dan doen ze niks.
hmm.. ik zie steeds minder seksuele aantrekkingskracht.. en lemme tell you.. that does not happen quick...quote:
Zag je die eerst wel dan?quote:Op maandag 24 september 2012 16:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. ik zie steeds minder seksuele aantrekkingskracht.. en lemme tell you.. that does not happen quick...
quote:Op maandag 24 september 2012 16:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. ik zie steeds minder seksuele aantrekkingskracht.. en lemme tell you.. that does not happen quick...
Ik zie in iedereen potentieelquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 16:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zie in iedereen potentieel
Ah, wat spreekt je aan in mij?quote:Op maandag 24 september 2012 16:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zie in iedereen potentieel
het was je mooie huid, maar nu weet ze t ook ff niet meerquote:Op maandag 24 september 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, wat spreekt je aan in mij?
quote:Op maandag 24 september 2012 16:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
het was je mooie huid, maar nu weet ze t ook ff niet meer
je hebt een piemol ergo je hebt potentieel.quote:Op maandag 24 september 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, wat spreekt je aan in mij?
Pff, beetje slappe hapquote:Op maandag 24 september 2012 16:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt een piemol ergo je hebt potentieel.
wil niet zeggen dat ik je zou doen..
maar iedereen heeft potentie voor seks
* LovelyLady doet een wulps dansjequote:Op maandag 24 september 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg wulps moppie, doe eens een dansje voor me misschien kan ik dan helder nadenken.
ik zei ook nergens dat je wat verloren had..quote:Op maandag 24 september 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pff, beetje slappe hapNiks verloren dus.
Hmm, even opnieuw denkenquote:Op maandag 24 september 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady doet een wulps dansje
Maar dat denk ik wel als iemand zegt dat ik potentieel seksueel aantrekkelijk ben, maar dat die aantrekkingskracht minder wordt.quote:Op maandag 24 september 2012 16:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zei ook nergens dat je wat verloren had..
doe ik daarvoor moeitequote:Op maandag 24 september 2012 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, even opnieuw denken
Neuh werkt niet...
Maar niet denken is wel goed denk ik, denk toch al teveel.
Waarom hij welquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 24 september 2012 16:30 schreef MeneerLogica het volgende:
PAK M CRY! HIJ VERSIERT UW VROUWKE!
Je durft toch nietquote:Op maandag 24 september 2012 16:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Waarom hij welIk ga maar naar huis. Me dag is nu toch al naar de klote, eerst KKJ nu jij.
Doei
Ik ga al naar mijn plekquote:Op maandag 24 september 2012 16:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan kom ik wel.
Haha, ik zei dat ik kom... hihi
quote:Op maandag 24 september 2012 16:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, op de valreep... maar ik ga naar huis.hoi en doei
Hallo lieverd.quote:
Hallow.quote:
Goudvingertje.quote:
Goedquote:
Ik ben net thuis, ik dacht dat jij zou koken ...quote:Op maandag 24 september 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat heb je voor me gekookt schat?
Superchill! Geniet ervan!quote:Op maandag 24 september 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook goed hoor
Nog 10 minuten en dan vakantie![]()
Ah...quote:Op maandag 24 september 2012 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, ik dacht dat jij zou koken ...
Makkelijk doch lekker.quote:Op maandag 24 september 2012 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
spinazie/aardappels/ kipcordonblue
Je hebt een vent gezoend?quote:
Nah, dan krijgen we ruzie.quote:Op maandag 24 september 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah...
Naja, dan gaan we wel samen koken....??
Wie is dat?quote:
Ik kan niet 'samen' koken.quote:
Dan kan je mij zeker ook niet leren fatsoenlijk koken? (quote:Op maandag 24 september 2012 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan niet 'samen' koken.Weet ik uit ervaring.
Ach ik heb het nog nooit met je gedaan dus niet zeuren.quote:Op maandag 24 september 2012 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga dan leiding geven. Dat wordt niet echt gewaardeerd.quote:Op maandag 24 september 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach ik heb het nog nooit met je gedaan dus niet zeuren.
ik ook nietquote:Op maandag 24 september 2012 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh ... Oké.quote:
Bossy woman... Probeer het nou maar eerst.. Voordat je oordeelt ;Pquote:Op maandag 24 september 2012 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga dan leiding geven. Dat wordt niet echt gewaardeerd.
Jij waait met je bus al bijna weg. Hoe moet dat met mij zo op de motor?quote:Op maandag 24 september 2012 16:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oi, alles waait weg, ik ook bijna
Dan waai ik wegquote:Op maandag 24 september 2012 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
Met deze wind naar het strand ...
lopend waaide ik bijna weg, bus is 12 meter aan oppervlakte, dus dat vangt lekker veel wind ookquote:Op maandag 24 september 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij waait met je bus al bijna weg. Hoe moet dat met mij zo op de motor?
De behoefte is er niet.quote:Op maandag 24 september 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bossy woman... Probeer het nou maar eerst.. Voordat je oordeelt ;P
Ik gun jou de wereld lieve schat, maar zonder mezelf.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
lopend waaide ik bijna weg, bus is 12 meter aan oppervlakte, dus dat vangt lekker veel wind ook
quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gun jou de wereld lieve schat, maar zonder mezelf.
Pffquote:Op maandag 24 september 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ow snap!quote:Op maandag 24 september 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
hier zijn al diverse bomen omgewaaidquote:Op maandag 24 september 2012 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
lopend waaide ik bijna weg, bus is 12 meter aan oppervlakte, dus dat vangt lekker veel wind ook
Geen suicide?quote:Op maandag 24 september 2012 16:59 schreef Grijsbaard het volgende:
Wat vreselijk.. In Hoorn is een meisje onder de trein terrecht gekomen..
Doet ze kunstig...quote:Op maandag 24 september 2012 17:00 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk een meisje die uit school kwam..
die pi..quote:Op maandag 24 september 2012 16:59 schreef Grijsbaard het volgende:
oh neuhquote:Op maandag 24 september 2012 16:59 schreef Grijsbaard het volgende:
Dat zegt nog niksquote:Op maandag 24 september 2012 17:00 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk een meisje die uit school kwam..
Ik was er niet bij, dus weet ook niet helemaal hoe alles in elkaar steekt natuurlijk..quote:Op maandag 24 september 2012 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zegt nog niks
Blijft zielig
ZU HAUSE
Via Twitter werd/wordt er druk over gesproken..quote:Op maandag 24 september 2012 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh neuh
nog niks gehoord hier
Ik heb al die pubertjes niet op twitter johquote:Op maandag 24 september 2012 17:02 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Via Twitter werd/wordt er druk over gesproken..
Ik ook niet, maar stond toevallig op Alkmaar CS..quote:Op maandag 24 september 2012 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb al die pubertjes niet op twitter joh
Zo gaat dat... en als de trein dan vertraging heeft al helemaalquote:Op maandag 24 september 2012 17:03 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar stond toevallig op Alkmaar CS..
En toch gebeurd het hoorquote:Op maandag 24 september 2012 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ik geloof niet zo goed in perongeluk voor de trein komen te vallen...
Slagbomen dalen altijd ruim van te voren....
Ja gebeurt wel....quote:Op maandag 24 september 2012 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En toch gebeurd het hoor
Mensen die nog even snel hun trein willen halen
(geloof een paar jaar terug in castricum/heiloo )
absoluutquote:Op maandag 24 september 2012 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja gebeurt wel....
Maar ik gok toch dat er veel ''ongelukken'' suicides zijn.
Hm?quote:Op maandag 24 september 2012 17:10 schreef Grijsbaard het volgende:
Sterker nog.. er worden pittige boetes voor gegeven!
twitter:NS_online twitterde op maandag 24-09-2012 om 17:07:50Het treinverkeer van en naar Hoorn wordt weer opgestart. http://t.co/z23egl7C #hn reageer retweet
? School?quote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
Damn ... Dat Milgram experiment is hard.
Ja, videocollege.quote:
Myeah, kan alle kanten op met die artikelen qua prijs..quote:Op maandag 24 september 2012 17:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mr heeft geshopt heur.. en komt thuis met:
een pantalon
een pak: broek en jasje
een paar schoenen
kosten: 250 euro.
tering man ik kan beter shoppen
voor 250 euro zou ik wel een complete outfit hebben.. en een paar schoenen van 100 euro (afgeprijsd moet ik hem nagevenquote:Op maandag 24 september 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Myeah, kan alle kanten op met die artikelen qua prijs..
Tis ook redelijk een complete outfit....quote:Op maandag 24 september 2012 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voor 250 euro zou ik wel een complete outfit hebben.. en een paar schoenen van 100 euro (afgeprijsd moet ik hem nageven) die lijken op zijn vorige 4 paar.. tja.. ik zie het niet zo hoor..
nee hoor..quote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis ook redelijk een complete outfit....
quote:Op maandag 24 september 2012 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hoor..
geen ondergoed, geen sokken, geen overhemd, geen manchetknopen, geen stropdas als hij dat er evt bij wou.
dat zou hetzelfde zijn als:
naaldhakken, rokje en jasje..daarmee heb ik ook geen outfit.. als ziet het er miss wel leuk uit
huh?quote:Op maandag 24 september 2012 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
Bekijk je jezelf wel eens in de spiegel met gekke outfitjes oid?Terwijl je denkt ''woahhh''
Dat.quote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis ook redelijk een complete outfit....
Nouja... Gewoon terwijl je lingerie aan hebt en dan geen broek / rokje mar wel naakthakken ofzo... Weet ikhet.quote:
Heerlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Storm, wind, regen alles, we gaan eraan!
/ carequote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
we gaan er aan! Kapot zeg ik je, dood!
Ja, voor jou maakt het me niet uitquote:
Zeg je nu dat ik niet leuk ben?quote:Op maandag 24 september 2012 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, voor jou maakt het me niet uit, maar de leuke mensen hoeven nog niet kapot hoor..;(
Nee inderdaad. Ik wil nog leven!quote:Op maandag 24 september 2012 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, voor jou maakt het me niet uit, maar de leuke mensen hoeven nog niet kapot hoor..;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |