Ondankbare hond is t ookquote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou vooral niet te enthousiast worden hoor..
kan niet verwachten dat iedereen blij wordt van een kusje van mijquote:
Dat is ook weer zo.quote:Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet verwachten dat iedereen blij wordt van een kusje van mij
Ik wil jouw kusjequote:Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet verwachten dat iedereen blij wordt van een kusje van mij
i wish..quote:Op maandag 24 september 2012 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik denk die heeft dames in de busen doet iets heeel erg goed
omdat jij ook amper ervaring hebt en blij wordt van elke vrouw die zich op je stortquote:
pechquote:
Heul niet elke vrouwquote:Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat jij ook amper ervaring hebt en blij wordt van elke vrouw die zich op je stort
* Knetter zwaait ter herkenningquote:Op maandag 24 september 2012 15:51 schreef MeneerLogica het volgende:
Voel me genegeerd, ga wel weer aan het werk
Kan altijd op jou rekenen in moeilijke tijdenquote:Op maandag 24 september 2012 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetter zwaait ter herkenning
ik wil geen kusje doe maar terugzwaaienquote:Op maandag 24 september 2012 15:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Kan altijd op jou rekenen in moeilijke tijden
quote:Op maandag 24 september 2012 15:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil geen kusje doe maar terugzwaaien
quote:Op maandag 24 september 2012 15:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil je een kusje van mij?quote:Op maandag 24 september 2012 15:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zucht.. neeheee van niemandquote:
Owquote:Op maandag 24 september 2012 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zucht.. neeheee van niemand
Zelfs niet van JJH?quote:Op maandag 24 september 2012 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zucht.. neeheee van niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |