ditquote:Op maandag 24 september 2012 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de waterval..ik denk gelijk aan hele uhm.. 18+ dingen![]()
ik ben verpest
Dacht ik ook aanquote:Op maandag 24 september 2012 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben verpest
Ik denk aan een bepaalde Foksterquote:Op maandag 24 september 2012 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben verpest
oh wie? pics/filmpjes in mijn dm pleasequote:
Ik dacht gelijk aan me vriendin, passende bijnaamquote:Op maandag 24 september 2012 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben verpest
Ik denk niet dat ze pics heeft van de watervalquote:Op maandag 24 september 2012 15:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh wie? pics/filmpjes in mijn dm please
Daar dacht ik dus ook aan.quote:
oh ik denk die heeft dames in de busquote:Op maandag 24 september 2012 15:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn bus glibbert alle kanten op
regen+blubber+harde wind+gladde banden
Driftenquote:Op maandag 24 september 2012 15:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn bus glibbert alle kanten op
regen+blubber+harde wind+gladde banden
Altijd dicht bij de motor gaan zitten want dat trilt lekkerquote:Op maandag 24 september 2012 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik denk die heeft dames in de busen doet iets heeel erg goed
www.watersport.com dingen? (nsfw)quote:Op maandag 24 september 2012 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben verpest
eyquote:
He jijquote:Op maandag 24 september 2012 15:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
www.watersport.com dingen?
[..]
ey
niet helemaalquote:Op maandag 24 september 2012 15:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
www.watersport.com dingen? (nsfw)
[..]
ey
quote:Op maandag 24 september 2012 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik denk die heeft dames in de busen doet iets heeel erg goed
kusje er opquote:Op maandag 24 september 2012 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Het waait hier mega hard, en ik moet zo werken
kindjes met een veiligheidskoortje vast bindenquote:Op maandag 24 september 2012 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Conditie trainingquote:Op maandag 24 september 2012 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Bunjee-elastiekquote:Op maandag 24 september 2012 15:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
kindjes met een veiligheidskoortje vast binden
Nou en? je zit binnen... bij jou zal het om 17:00 wel droog zijn.quote:
waarop?quote:
ze hebben al een heel keeperspak aan dus wegvliegen doen ze nietquote:Op maandag 24 september 2012 15:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
kindjes met een veiligheidskoortje vast binden
Ik bepaal de oefeningen nietquote:
Hey, je hebt gelijk.quote:Op maandag 24 september 2012 15:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou en? je zit binnen... bij jou zal het om 17:00 wel droog zijn.
Ik zit in Zwaag... tussen half 5 en half 6 hoost het hier waarschijnlijk
op jouquote:Op maandag 24 september 2012 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarop?
[..]
ze hebben al een heel keeperspak aan dus wegvliegen doen ze niet
[..]
Ik bepaal de oefeningen niet
nou vooral niet te enthousiast worden hoor..quote:
Hockey terwijl je aan een bungie-koort vast zit... er zit denk ik best een leuk spel-element in.quote:
ik ben heel enthousiastquote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou vooral niet te enthousiast worden hoor..
oh dus omdat je droog staat wil je wel een kusje van mequote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben heel enthousiast, met mijn 25 pandapunten
25quote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar dan wordt ik automatisch enthousiaster van kusjesquote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dus omdat je droog staat wil je wel een kusje van me
Het is echt superleuk om te doen. Alleen nog best gevaarlijk met tegen elkaar opknallen etc.quote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hockey terwijl je aan een bungie-koort vast zit... er zit denk ik best een leuk spel-element in.
Net als Slamball. Basketball + American Football + trampolines![]()
Lijkt me stiekem best eens vet om te doen, al ben ik niet zo'n fysiek
25!?quote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zolang je nog niet klaarkomt door enkel de gedachte van een kusje zit je nog wel goedquote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja nou nu krijg je m niet meerquote:Op maandag 24 september 2012 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar dan wordt ik automatisch enthousiaster van kusjes
quote:Op maandag 24 september 2012 15:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou nu krijg je m niet meer
Fucking vetquote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hockey terwijl je aan een bungie-koort vast zit... er zit denk ik best een leuk spel-element in.
Net als Slamball. Basketball + American Football + trampolines![]()
Lijkt me stiekem best eens vet om te doen, al ben ik niet zo'n fysiek
Ah, verklaart een hoop haha.quote:Op maandag 24 september 2012 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
student, dus dan gaat het hard
Owja dat is wel zoquote:Op maandag 24 september 2012 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
student, dus dan gaat het hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |