? School?quote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
Damn ... Dat Milgram experiment is hard.
Ja, videocollege.quote:
Myeah, kan alle kanten op met die artikelen qua prijs..quote:Op maandag 24 september 2012 17:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mr heeft geshopt heur.. en komt thuis met:
een pantalon
een pak: broek en jasje
een paar schoenen
kosten: 250 euro.
tering man ik kan beter shoppen
voor 250 euro zou ik wel een complete outfit hebben.. en een paar schoenen van 100 euro (afgeprijsd moet ik hem nagevenquote:Op maandag 24 september 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Myeah, kan alle kanten op met die artikelen qua prijs..
Tis ook redelijk een complete outfit....quote:Op maandag 24 september 2012 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voor 250 euro zou ik wel een complete outfit hebben.. en een paar schoenen van 100 euro (afgeprijsd moet ik hem nageven) die lijken op zijn vorige 4 paar.. tja.. ik zie het niet zo hoor..
nee hoor..quote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis ook redelijk een complete outfit....
quote:Op maandag 24 september 2012 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hoor..
geen ondergoed, geen sokken, geen overhemd, geen manchetknopen, geen stropdas als hij dat er evt bij wou.
dat zou hetzelfde zijn als:
naaldhakken, rokje en jasje..daarmee heb ik ook geen outfit.. als ziet het er miss wel leuk uit
huh?quote:Op maandag 24 september 2012 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
Bekijk je jezelf wel eens in de spiegel met gekke outfitjes oid?Terwijl je denkt ''woahhh''
Dat.quote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis ook redelijk een complete outfit....
Nouja... Gewoon terwijl je lingerie aan hebt en dan geen broek / rokje mar wel naakthakken ofzo... Weet ikhet.quote:
Heerlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Storm, wind, regen alles, we gaan eraan!
/ carequote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
we gaan er aan! Kapot zeg ik je, dood!
Ja, voor jou maakt het me niet uitquote:
Zeg je nu dat ik niet leuk ben?quote:Op maandag 24 september 2012 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, voor jou maakt het me niet uit, maar de leuke mensen hoeven nog niet kapot hoor..;(
Nee inderdaad. Ik wil nog leven!quote:Op maandag 24 september 2012 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, voor jou maakt het me niet uit, maar de leuke mensen hoeven nog niet kapot hoor..;(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |