je hebt een piemol ergo je hebt potentieel.quote:Op maandag 24 september 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, wat spreekt je aan in mij?
Pff, beetje slappe hapquote:Op maandag 24 september 2012 16:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt een piemol ergo je hebt potentieel.
wil niet zeggen dat ik je zou doen..
maar iedereen heeft potentie voor seks
* LovelyLady doet een wulps dansjequote:Op maandag 24 september 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg wulps moppie, doe eens een dansje voor me misschien kan ik dan helder nadenken.
ik zei ook nergens dat je wat verloren had..quote:Op maandag 24 september 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pff, beetje slappe hapNiks verloren dus.
Hmm, even opnieuw denkenquote:Op maandag 24 september 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady doet een wulps dansje
Maar dat denk ik wel als iemand zegt dat ik potentieel seksueel aantrekkelijk ben, maar dat die aantrekkingskracht minder wordt.quote:Op maandag 24 september 2012 16:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zei ook nergens dat je wat verloren had..
doe ik daarvoor moeitequote:Op maandag 24 september 2012 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, even opnieuw denken
Neuh werkt niet...
Maar niet denken is wel goed denk ik, denk toch al teveel.
Waarom hij welquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 24 september 2012 16:30 schreef MeneerLogica het volgende:
PAK M CRY! HIJ VERSIERT UW VROUWKE!
Je durft toch nietquote:Op maandag 24 september 2012 16:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Waarom hij welIk ga maar naar huis. Me dag is nu toch al naar de klote, eerst KKJ nu jij.
Doei
Ik ga al naar mijn plekquote:Op maandag 24 september 2012 16:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan kom ik wel.
Haha, ik zei dat ik kom... hihi
quote:Op maandag 24 september 2012 16:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, op de valreep... maar ik ga naar huis.hoi en doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |