quote:Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht deze zin ooit te zien.
5,5 jaar alweer pfoequote:Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, als ik na 5,5 jaar nog steeds niet weet hoe ik thuis moet komen....
quote:Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht deze zin ooit te zien.
Wist ikquote:Op maandag 24 september 2012 16:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag nog een maandje he
Zeg wulps moppie, doe eens een dansje voor me misschien kan ik dan helder nadenken.quote:
Ik ben een beer, ik ben sterkerquote:Op maandag 24 september 2012 16:30 schreef MeneerLogica het volgende:
PAK M CRY! HIJ VERSIERT UW VROUWKE!
Cry is een website designer, die eten beren voor lunch met huid en haar.quote:Op maandag 24 september 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben een beer, ik ben sterker
quote:Op maandag 24 september 2012 16:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Cry is een website designer, die eten beren voor lunch met huid en haar.
Die is briljantquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 16:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik heb een vacht met haarquote:Op maandag 24 september 2012 16:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ohja, begint allebei met de Bquote:Op maandag 24 september 2012 16:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die is briljant
[..]
Nee, dat zijn bugs... beren... daar doen we net alsof we dood zijn. Dan doen ze niks.
hmm.. ik zie steeds minder seksuele aantrekkingskracht.. en lemme tell you.. that does not happen quick...quote:
Zag je die eerst wel dan?quote:Op maandag 24 september 2012 16:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. ik zie steeds minder seksuele aantrekkingskracht.. en lemme tell you.. that does not happen quick...
quote:Op maandag 24 september 2012 16:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. ik zie steeds minder seksuele aantrekkingskracht.. en lemme tell you.. that does not happen quick...
Ik zie in iedereen potentieelquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 16:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zie in iedereen potentieel
Ah, wat spreekt je aan in mij?quote:Op maandag 24 september 2012 16:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zie in iedereen potentieel
het was je mooie huid, maar nu weet ze t ook ff niet meerquote:Op maandag 24 september 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, wat spreekt je aan in mij?
quote:Op maandag 24 september 2012 16:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
het was je mooie huid, maar nu weet ze t ook ff niet meer
je hebt een piemol ergo je hebt potentieel.quote:Op maandag 24 september 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, wat spreekt je aan in mij?
Pff, beetje slappe hapquote:Op maandag 24 september 2012 16:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt een piemol ergo je hebt potentieel.
wil niet zeggen dat ik je zou doen..
maar iedereen heeft potentie voor seks
* LovelyLady doet een wulps dansjequote:Op maandag 24 september 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg wulps moppie, doe eens een dansje voor me misschien kan ik dan helder nadenken.
ik zei ook nergens dat je wat verloren had..quote:Op maandag 24 september 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pff, beetje slappe hapNiks verloren dus.
Hmm, even opnieuw denkenquote:Op maandag 24 september 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady doet een wulps dansje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |