ja en gewoon alles is stomquote:
als jij ze nou ff allemaal een kus geeft kunnen hun ook weer rustig verder fappenquote:
van mijn kusjes klaar je op hoorquote:Op maandag 24 september 2012 15:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en gewoon alles is stomdunno.. meh
ik ben geen weerbericht ik hoef niet op te klarenquote:Op maandag 24 september 2012 15:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
van mijn kusjes klaar je op hoor
quote:Op maandag 24 september 2012 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben geen weerbericht ik hoef niet op te klaren
Oh noesquote:Op maandag 24 september 2012 15:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en gewoon alles is stomdunno.. meh
nope, nog nietquote:Op maandag 24 september 2012 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me wel geniaal, driften met een bus
Heb jij al eens zo'n slipcursus gedaan?
Vanavond even downloaden en op mn tablet gooien samen met wat films voor morgen in de trein/vliegtuigquote:Op maandag 24 september 2012 16:00 schreef Cryothic het volgende:
Iemand hier de nieuwe cd van NoDoubt al geluisterd?
Ik weet namelijk nog niet of ik hem goed of ruk vind
waar ga je heen in España ?quote:Op maandag 24 september 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanavond even downloaden en op mn tablet gooien samen met wat films voor morgen in de trein/vliegtuig
Neequote:Op maandag 24 september 2012 15:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als jij ze nou ff allemaal een kus geeft kunnen hun ook weer rustig verder fappen
Barcalonaquote:Op maandag 24 september 2012 16:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waar ga je heen in España ?
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell yeahquote:Op maandag 24 september 2012 16:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Haha Ik kreeg net een compliment van mijn huisgenote over mijn bakkebaarden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |