nee ik vind privacy ook heel belangrijk en kom echt wel in actie als het me op gelegd word maar in dit geval is het een keus van jou zelf om met een instantie in zee te gaan die het niet nauw neemt met je privacyquote:Op maandag 24 september 2012 16:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja mama. Zeik ik trouwens of verwonder ik over hoe makkelijk men over privacy heen stapt?
Denk eens aub na voor je iets post want er komt van alles uit je vingertjes op je toetsenbord?
Ik ben absoluut voor respect van privacy, maar als je instemt met de voorwaarden van een organisatie (in dit geval een bank) dan heeft het dus niets meer met privacy te maken. Het is niet dat ze je bankgegevens buiten op de muur hangen of zo.quote:Op maandag 24 september 2012 16:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe dan ook, het is overduidelijk dat dit een afzeiktopic is, ipv enigszins toe te geven dat privacy wel wat meer gerespecteerd zou mogen worden moeten ik en TS maar ontgelden want we hebben niks te willen.
Nee hoor, ik verbaas me alleen dat er makkelijk over privacy heen gestapt wordt want het is privacy of niet soms. Maak er niet meer van dan dat het is aub?quote:Op maandag 24 september 2012 16:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je zeikt, makkelijk zat. Het staat in de voorwaarden die je weigert te lezen, je maakt er een privacy issue van wat het niet is en zo kan ik nog wel even doorgaan. Als je het er niet mee eens bent, ga je naar een andere bank, maar die zullen ongetwijfeld hetzelfde doen.
Ik maak er niet meer van dan het is, dat laat ik aan jou en TS over in dit geval.quote:Op maandag 24 september 2012 16:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verbaas me alleen dat er makkelijk over privacy heen gestapt wordt want het is privacy of niet soms. Maak er niet meer van dan dat het is aub?
Oh en uiteraard zijn hier automated scripst voor, denk je dat er 100 man hele dagen bankrekeningen doorspit? Dat zijn scripts die allerlei dingen controleren zoals eerder genoemd.quote:Op maandag 24 september 2012 16:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat gebeurd is, want ik heb geen weet van 'flags'. Als zoiets in dit geval gebeurd is, zou zoiets kunnen verklaren waarom er navraag is gedaan. Van dat systeem heb ik geen weet, maar kan dus best dat het zo gegaan is.
Uit zn verband rukken is al eerder gezegd, maar als het hek van de dam is en de bank vogelvrij.. dan kunnen die dingen best gebeuren.
nogmaals: ga dan niet met die bank in zeequote:Op maandag 24 september 2012 16:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verbaas me alleen dat er makkelijk over privacy heen gestapt wordt want het is privacy of niet soms. Maak er niet meer van dan dat het is aub?
Maar in algemene voorwaarden zul je niet zelden dingen aantreffen die tegen de wet ingaan... en die dus kennelijk niet mogen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
De bank is alleen vogelvrij omdat je ER MEE AKKOORD GAAT.
Zint het je niet steek je je geld in een oude sok. En ga je niet achteraf huilen. Ze hebben alle recht toe, hebben je netjes op gewezen wat ze mogen, en zullen doen in de voorwaarde. (Let op, dit zal ook bij jou eigen bank zo zijn...)
Jij gedraagt je best kinderachtig. Kijk eens naar jezelf?quote:Op maandag 24 september 2012 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aangezien alleen jij en TS (die allebei op het zelfde kleuterniveau discussiėren) nog mekkeren gok ik het eerste
maar by all means, vraag het aan de rest hier
en we roepen niet dat het niet verboden is en dat je daarom niet moet zeuren
we zeggen dat je niet met die instelling in zee had moeten gaan als het je niet aan stond
je neemt toch ook geen abbo af als je het een kuttijdschrift vind?
quote:Op maandag 24 september 2012 16:33 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Idiootdus de bankmedewerker/ster heeft jou de hele algemene, en bijkomende toepasselijke voorwaarde opgelezen?
Stompzinnig argument, je kan ze zelf opzoeken en lezen. En je hebt getekend dat je er mee akkoord bent, achteraf niet gaan huilen dat niemand je handje vast heeft gehouden en alles voorgelezen heeft.
[..]
Banken mogen klanten weigeren, om imagoschade, verdenking van illegale activiteiten. Klanten mogen dit aanvechten als ze zich ongegrond geweigerd voelen (discriminatie en andere ongein)...
Dus nee, is niet krom.
Reageer eens inhoudelijk. Anders heb ik al die moeite voor niets gedaanquote:Op maandag 24 september 2012 16:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Blijkbaar zet de bank bij sommige mensen een pistool tegen het hoofd en dwingt ze een rekening af te sluiten.quote:Op maandag 24 september 2012 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nogmaals: ga dan niet met die bank in zee
niemand dwingt je
Jij weet iig niet hoe marketing werkt.quote:Op maandag 24 september 2012 16:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]Jij krijgt dagelijks reclame van de bank?
In de AV van de lokale kaartclub misschien wel, maar een bank opereert op nationaal en internationaal niveau, ik denk dat die het wel iets beter (laten) controleren.quote:Op maandag 24 september 2012 16:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar in algemene voorwaarden zul je niet zelden dingen aantreffen die tegen de wet ingaan... en die dus kennelijk niet mogen.
Toch wel, we zeiken en mogen geen verbazing uiten over het feit dat banken geen privacy kennen. Dus moeten we maar afgezeken worden, thats life toch?quote:Op maandag 24 september 2012 16:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik maak er niet meer van dan het is, dat laat ik aan jou en TS over in dit geval.
dan moet je ze lezen, dan kun je dat aan de kaak stellenquote:Op maandag 24 september 2012 16:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar in algemene voorwaarden zul je niet zelden dingen aantreffen die tegen de wet ingaan... en die dus kennelijk niet mogen.
Blijkbaar niet neequote:Op maandag 24 september 2012 16:38 schreef BertV het volgende:
[..]
Jij weet iig niet hoe marketing werkt.
En dan zeg je dat ik doordraaf en alles uit zn verband rukt.quote:Op maandag 24 september 2012 16:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik vind privacy ook heel belangrijk en kom echt wel in actie als het me op gelegd word maar in dit geval is het een keus van jou zelf om met een instantie in zee te gaan die het niet nauw neemt met je privacy
en als jij dat ook zo belangrijk vind zou je wat beter op letten op algemene voorwaarden voor je iets tekent
als ik tegen jou zeg: je mag van mij een huis huren voor 50 euro per maand
maar dan mag ik ten alle tijde je huis checken en al je kasten door spitten
ja dan word je privacy geschonden maar je hoeft het niet te doen
als jij akkoord gaat met deze voorwaarden kun je niet achteraf zeiken als ik je kast kom door spitten
Banken kennen wel degelijk privacy, als ik bij de bank naar binnen loop kan ik alleen mijn eigen gegevens inzien, niet die van de buurmanquote:Op maandag 24 september 2012 16:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Toch wel, we zeiken en mogen geen verbazing uiten over het feit dat banken geen privacy kennen. Dus moeten we maar afgezeken worden, thats life toch?
kerelquote:Op maandag 24 september 2012 16:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij gedraagt je best kinderachtig. Kijk eens naar jezelf?Denigerend over mij en TS schrijven om welk reden? Dat we verbaasd zijn dat privacy niet hoog staat bij banken. Dat is alles? Zie je me verder zeiken? Nee dus, wel haal je continu uit naar ons, geen idee waarom. Misschien ongesteld?
Banken zijn strikt verbonden met verzekeraars, die hebben bepaalde interesses.quote:
Ik kon niet verder lezen dan de 1e 2 woorden, vreemd?quote:Op maandag 24 september 2012 16:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Reageer eens inhoudelijk. Anders heb ik al die moeite voor niets gedaan
Ja dat zal het zijnquote:Op maandag 24 september 2012 16:40 schreef BertV het volgende:
[..]
Banken zijn strikt verbonden met verzekeraars, die hebben bepaalde interesses.
ik dacht ik leg het uit met een aap noot mies voorbeeld want je snapt het niet zonderquote:Op maandag 24 september 2012 16:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik doordraaf en alles uit zn verband rukt.
Maar hoe zit het dan als ik zeg: 'Ho effe, leuk dat dat in het contract staat opgenomen, maar dat mag helemaal niet van de wet!' Als in dit geval huurder van jou...
Nee, maar wel binnen de bank zelf.quote:Op maandag 24 september 2012 16:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut voor respect van privacy, maar als je instemt met de voorwaarden van een organisatie (in dit geval een bank) dan heeft het dus niets meer met privacy te maken. Het is niet dat ze je bankgegevens buiten op de muur hangen of zo.
ik moet huilen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, maar wel binnen de bank zelf.
En, ik weet niet of dit opgenomen staat in de algemene voorwaarden. Daar heb ik niet eens over gedacht..
Binnen de bank zelf komen je gegevens alleen bij mensen terecht die er iets mee te maken hebben. Als ik bij de bank binnen loop gaan ze me niet jou gegevens vertellenquote:Op maandag 24 september 2012 16:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, maar wel binnen de bank zelf.
En, ik weet niet of dit opgenomen staat in de algemene voorwaarden. Daar heb ik niet eens over gedacht..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |