quote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie 'm daar al staan met z'n handjes. "En nu gaan we, een stukkie anaal doen. Zodat jij ook, een beter gevoel daar benede heb"
"Lekker naturel en dan kan ik een stukkie leegte opvullen."quote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie 'm daar al staan met z'n handjes. "En nu gaan we, een stukkie anaal doen. Zodat jij ook, een beter gevoel daar benede heb"
Aad is de enige die dit seizoen kan redden eigenlijk. Voor de rest behoorlijk saaie aflevering.quote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Die vrouw met rode bril bij Aad, Linda? Wat een gek wijf is dat ook, ze kijkt elke keer als een dooie muis, en lichtelijk scheel3 merkwaardige vrouwen bij een merkwaardige vent.
Ah ja deze:
[ afbeelding ]
Met alle respect, Thomas ziet er wat beter uitquote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef Marieke_w het volgende:
Die Henrieke lijkt op Thomas Berge zonder make up
quote:Op zondag 23 september 2012 21:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Lekker naturel en dan kan ik een stukkie leegte opvullen."
Jup, het is een saai seizoen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Aad is de enige die dit seizoen kan redden eigenlijk. Voor de rest behoorlijk saaie aflevering.
[..]
[..]
[..]
Waarom? Alleen om het scheel kijken?quote:
Siepie is vergeleken met Linda een vlammende feministische kenau met haren op de tanden en een vuurspuwende flamoes.quote:
Juistquote:Op zondag 23 september 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom? Alleen om het scheel kijken?
Ah, ik dacht alquote:
Ah mooi, dat vergemakkelijkt onze zoektocht naar zijn username.quote:Op zondag 23 september 2012 21:32 schreef Zipportal het volgende:
Bertje is een echte VI Hooligang.![]()
Kijk gewoon Voetbal Inside noemen.![]()
http://boerzoektvrouw.kro(...)-uit-gelderland/bert
Die antwoorden ook op die vragen, typisch Bert. Zo kort mogelijkquote:Op zondag 23 september 2012 21:32 schreef Zipportal het volgende:
quote:Je zag de oproep van jouw boer. Wat was je eerste gedachte?
Ik dacht: een vrouw met dezelfde interesses als ik.
Hoe snel heb je gereageerd?
Binnen 2 weken, vlak voor het einde.
Waarom heeft zij je uit alle brieven gepikt?
Weet ik niet.
Wat heb jij met het boerenleven?
Ik werk in het boerenleven, ik ben dierenarts en kom bij veel veehouders over de vloer.
Hoe ziet jouw bruiloft eruit?
Grote boerenbruiloft.
Wat vind jij romantisch?
Kaarslicht met een ondergaande zon.
Wat zoek je in een vrouw?
De liefde.
Hobby's?
Van mijn hobby mijn beroep gemaakt.
Mooiste boek?
Vakliteratuur.
Mooiste film?
-
Favoriete acteur/actrice?
-
Favoriete tv-programma?
Boer zoekt Vrouw, Voetbal Inside.
Favoriete website?
Facebook, boerderij.nl
Lievelingseten?
Boerenkool.
Bier/wijn, of..?
Bier.
Favoriete vakantie?
Skivakantie.
Wat is je motto?
Gewoon doorgaan!
Wat is je toekomstdroom?
Toekomst is samen met een vrouw gezond oud mogen worden
Nou heb je bij Barrie gekeken? Die heeft bijna niets ingevuld...quote:Op zondag 23 september 2012 21:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die antwoorden ook op die vragen, typisch Bert. Zo kort mogelijk
[..]
Meteen al zo zakelijkquote:Op zondag 23 september 2012 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Die blik ook van Bert, tijdens het bekijken van de boerderie
"Ja sommige dingen kunnen ook beter"
Met twee pannen op het vuur is het makkelijk.quote:Op zondag 23 september 2012 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was alweer vergeten dat ze twee kanten op kon kijken in 1 blik.
Henk kijkt overigens ook wel eens een beetje scheel...quote:
Dat is hier pas 4 keer gezegd.quote:Op zondag 23 september 2012 21:52 schreef mevrouwdebok het volgende:
die Jurjen , die klinkt toch wel verdacht als Pim Fortuyn ,nog niemand opgevallen ?
Ja, ik vrees voor slecht nieuws! Exit Barriequote:Op zondag 23 september 2012 21:59 schreef Cee het volgende:
In de preview van volgende week zag BakkeBarrie er trouwens echt lijkbleek en ineengekrompen uit, alsof ie net een kalf geboren heeft zien worden.
Ina heeft al twee kleinkinderen (soms ik het wel handig dat ik te veel details in m'n blog schrijf, kan ik ze opzoekenquote:Op zondag 23 september 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Haha, die blondine die zich bij Aad zo genegeerd voelde, toen ze aan kwam wandelen
En volgens mij kwam ze ook nog met een halve sneer, of hij die kleinkinderen en kinderen bij de andere dames dan niet te druk vond, maar ik twijfelde of ik het goed hoorde, en of zij kinderlöse is.
Lievelingseten?quote:Op zondag 23 september 2012 21:32 schreef Zipportal het volgende:
Ervan uitgaande dat Linda in den here is, vind ik het best grappig dat ze 'waargebeurd of christelijke boeken' zegt.quote:Op zondag 23 september 2012 22:23 schreef JohnDDD het volgende:
Linda zegt over haar favoriete boek: "Weet geen titels. Hou van waargebeurd of christelijke boeken."
Oh, God.
quote:Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat Linda in den here is, vind ik het best grappig dat ze 'waargebeurd of christelijke boeken' zegt.
Ah vandaar, die dodelijke blik steeds, alles valt op zijn plaatsquote:Op zondag 23 september 2012 22:23 schreef JohnDDD het volgende:
Linda zegt over haar favoriete boek: "Weet geen titels. Hou van waargebeurd of christelijke boeken."
Oh, God.
quote:Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat Linda in den here is, vind ik het best grappig dat ze 'waargebeurd of christelijke boeken' zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |