Inderdaad, niet echt veel boeiends. Zelfs Aad was een mak lammetje.quote:Op zondag 23 september 2012 21:13 schreef Silenus het volgende:
Nouja eerlijk gezegd weer een saaie uitzending...
Saaie kutboerenquote:Op zondag 23 september 2012 21:14 schreef Starlie het volgende:
Sorry maar het is echt vreselijk saai dit seizoen, het kan me totaaaaaal niet boeien!!
Yvon vertelde wel dat het nog onstuimig ging worden qua weer en qua ruzies en zo. Nu is Jeannet volgende week gewond aan d'r vinger dus het begin is er, maar toch. Er moet nog veel gebeuren.quote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef RedFever007 het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat dit een topseizoen wordt eerlijk gezegd
ik hoop het!quote:Op zondag 23 september 2012 21:14 schreef vuvuzela het volgende:
Misschien dat Alberto de avond nog kan redden
mwa, gewoon ff op en neer en klaar sowiesoquote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef prinsrob het volgende:
ik denk dat aad redelijk dominant is in bed
Ik zie 'm daar al staan met z'n handjes. "En nu gaan we, een stukkie anaal doen. Zodat jij ook, een beter gevoel daar benede heb"quote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef prinsrob het volgende:
ik denk dat aad redelijk dominant is in bed
tijdens een oratie over hoe magisch het moment wasquote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
mwa, gewoon ff op en neer en klaar sowieso
quote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie 'm daar al staan met z'n handjes. "En nu gaan we, een stukkie anaal doen. Zodat jij ook, een beter gevoel daar benede heb"
"Lekker naturel en dan kan ik een stukkie leegte opvullen."quote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie 'm daar al staan met z'n handjes. "En nu gaan we, een stukkie anaal doen. Zodat jij ook, een beter gevoel daar benede heb"
Aad is de enige die dit seizoen kan redden eigenlijk. Voor de rest behoorlijk saaie aflevering.quote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Die vrouw met rode bril bij Aad, Linda? Wat een gek wijf is dat ook, ze kijkt elke keer als een dooie muis, en lichtelijk scheel3 merkwaardige vrouwen bij een merkwaardige vent.
Ah ja deze:
[ afbeelding ]
Met alle respect, Thomas ziet er wat beter uitquote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef Marieke_w het volgende:
Die Henrieke lijkt op Thomas Berge zonder make up
quote:Op zondag 23 september 2012 21:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Lekker naturel en dan kan ik een stukkie leegte opvullen."
Jup, het is een saai seizoen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Aad is de enige die dit seizoen kan redden eigenlijk. Voor de rest behoorlijk saaie aflevering.
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |