Alsof je iets hebt aan een 17 jarige zigeunerquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat zal ze balen dat ze niet goed genoeg is voor zolderkamer bewoner ClapClap
is dat die bolle nicht uit Haren gisteren?quote:
Homelandquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:36 schreef Smoofie het volgende:
Ik kom tot de conclusie dat er eigenlijk geen leuke series meer zijn.
The end.
Ik val niet op boerinnen. Laat staan die goedkope van zondag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Zondagavond![]()
Goedkope hoeren neuken, mooi man
Is dat zijn vriendje?quote:
Jij valt niet meer te reddenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:42 schreef Saind het volgende:
volgens internet helpt lsd tegen alcoholisme
volgende week TRIPPENNNNN
Te veel moeite ;dquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je kan beter een lijstje maken met wat je allemaal al gezien hebt
is dat die paul van TVoH?quote:
het geluid van hollandquote:
1 keer, gelijk ooraids. nu heb ik net zulke mooie oren als stijntje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Poeh geen idee, nog nooit gezien.
laatste 10 minuten waren wel leukquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:55 schreef GGMM het volgende:
Zo. Dat was weer een matige wedstrijd.
Wel aardig ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
laatste 10 minuten waren wel leuk
dat geluid werd wel even vervormd ofzo bij die 1-0. Of was het massale geluid van het publiek overweldigendquote:
Ah, je bent er alweer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
laatste 10 minuten waren wel leuk
Geen idee, ik keek zonder geluid.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat geluid werd wel even vervormd ofzo bij die 1-0. Of was het massale geluid van het publiek overweldigend
misschien hebben er lekkere chicks geen facebook/twitter.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is 15, godverdomme wtf, Waarom zo vaak in de US of A en niet hier
Nee serieus. Ik ga er verder niet meer op in, anders begin ik voor Sierd te worden wat Inanity voor Barca is. Maar ik kan er niet naar luisteren. Dan zet ik liever m'n muziek aan.quote:
Jailbait alertquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
je hebt ze hier ook man, maar dan in de provincie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Ajuusepluusquote:
Jouw DM systeem lijkt veel op mijn Chrome, ze crashen elke dag 89234823894 keer.quote:Op zondag 23 september 2012 00:00 schreef GGMM het volgende:
Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
M'n DM doet het weer.
Ja, echt fucking irritant.quote:Op zondag 23 september 2012 00:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jouw DM systeem lijkt veel op mijn Chrome, ze crashen elke dag 89234823894 keer.
Ik vind het iets hebben, maar hebben andere smaak blijkbaar.quote:Op zondag 23 september 2012 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zal ongetwijfeld mooi zijn, maar die oogschaduw..
Ik vind het ook iets hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het iets hebben, maar hebben andere smaak blijkbaar.
Hoop alleen niet dat je geo eisen stelt.
Komt door je achternaam.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
tabby oid toch?quote:
waarom?quote:Op zondag 23 september 2012 00:11 schreef mrstylo het volgende:
Doe die plaatjes niet na twaalven aub.
Of gewoon helemaal niet.quote:Op zondag 23 september 2012 00:11 schreef mrstylo het volgende:
Doe die plaatjes niet na twaalven aub.
Wilde het net zeggen.quote:
jupquote:Op zondag 23 september 2012 00:12 schreef Caland het volgende:
Bazenfilm the bank job. Had hem alleen al gezien.
Ok, weg.quote:Op zondag 23 september 2012 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
2e van rechts is naakt, mag niet van Google man.
The Bankjob?quote:Op zondag 23 september 2012 00:20 schreef Caland het volgende:
Komen er altijd van die bazenfilms op 3 op zaterdagavond? nu ook weer één.
Is dit weer die paddenstoel shit?quote:
Ja man en ik weet nog steeds niet waar het eigenlijk over gaat.quote:Op zondag 23 september 2012 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie hebben net dus ook dat kamper programma gezien?
Ja. Ik zal het dit keer maar gelijk zeggen, anders ben je weer 2 dagen aan het zoeken..quote:Op zondag 23 september 2012 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dit weer die paddenstoel shit?
Waren geen 2 dagen maar 1 uurtje totaal.quote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Ik zal het dit keer maar gelijk zeggen, anders ben je weer 2 dagen aan het zoeken..
Niet liegen.quote:Op zondag 23 september 2012 00:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waren geen 2 dagen maar 1 uurtje totaal.
Was verspreid over 2 dagen, dat weer wel.quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet minder sterren springen kijken, Patty
O damnquote:Op zondag 23 september 2012 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
elman10.wordpress.com is no longer available.quote:Op zondag 23 september 2012 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naakt nog mooier. Maar dat mag nietquote:Op zondag 23 september 2012 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
elman10.wordpress.com is no longer available.
Ik zag het ja. Kutsite.quote:Op zondag 23 september 2012 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
elman10.wordpress.com is no longer available.
link anders straf.quote:Op zondag 23 september 2012 00:31 schreef Caland het volgende:
Er post zo een wijf mee in dat Haren topic, en die is helemaal gestoord.
zie haar wel eens vaker als ik in nws kijk ja. Past perfect op nujij.nlquote:Op zondag 23 september 2012 00:32 schreef Caland het volgende:
Haren (Groningen) PROJECT X Reunie #31
Schijnt dat ze altijd zo post.
Anders loopt ze alleen maar mensen te quoten zonder reactie erbij verder.quote:Op zondag 23 september 2012 00:32 schreef Caland het volgende:
Haren (Groningen) PROJECT X Reunie #31
Schijnt dat ze altijd zo post.
Dat vindt GGMM altijd zo leuk als mensen dat doenquote:Op zondag 23 september 2012 00:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders loopt ze alleen maar mensen te quoten zonder reactie erbij verder.
quote:Op zondag 23 september 2012 00:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat vindt GGMM altijd zo leuk als mensen dat doen
beste topickillquote:
Wat je zegt ben je zelf.quote:
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 23 september 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus jij voelt je aangesproken, homo zijn is haram
oooooooooohhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 23 september 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus jij voelt je aangesproken, homo zijn is haram
Hou je erbuiten met je kleine hond.quote:
Zoiets zeg je alleen bij gevoelens van bedreiging.quote:Op zondag 23 september 2012 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Ik constateer alleen dat jezelf homo bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft mijn juf vroegah nooit verteld.quote:Op zondag 23 september 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoiets zeg je alleen bij gevoelens van bedreiging.
ooohhhhhhhquote:Op zondag 23 september 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hou je erbuiten met je kleine hond.
[..]
Vond je papa het wel goed dat je les kreeg van een vrouw?quote:Op zondag 23 september 2012 00:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat heeft mijn juf vroegah nooit verteld.
Mijn hond bijt je dood man, hou je stil.quote:Op zondag 23 september 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hou je erbuiten met je kleine hond.
[..]
hij heeft een kat toch?quote:Op zondag 23 september 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
Ik vind niet dat we Jordii moeten pesten om zijn hond, het is overduidelijk zijn weak spot.
quote:Op zondag 23 september 2012 00:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vond je papa het wel goed dat je les kreeg van een vrouw?
Hij had toch een cavia?quote:Op zondag 23 september 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
Ik vind niet dat we Jordii moeten pesten om zijn hond, het is overduidelijk zijn weak spot.
Nee joh, dan ben ik de hele dag bezig.quote:Op zondag 23 september 2012 00:52 schreef mrstylo het volgende:
Gaan jullie nou alle slechte grappen van Caland herhalen?
Daar ging nog een dorpjequote:
En gebeurt er iets me jou bij volle maan?quote:Op zondag 23 september 2012 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ben verbonden aan hem, 3 tanden staan in mijn linkervoet. Toen hij nog niet zo oud was flipte die een keer om wat eten en toen greep hij mijn voet.
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 23 september 2012 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En gebeurt er iets me jou bij volle maan?
En je hebt hem toen niet laten inslapenquote:Op zondag 23 september 2012 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ben verbonden aan hem, 3 tanden staan in mijn linkervoet. Toen hij nog niet zo oud was flipte die een keer om wat eten en toen greep hij mijn voet.
Je zult toch maar schieten met je Ak-47 en Allahu ackbar roepen en dan een JDAM op je hoofd krijgenquote:Op zondag 23 september 2012 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
tututuututututututututututututututututuuttututututu
YOLOquote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
Vuile kanker Feyenoord net ruzie gehad niet normaal .. vieze tering kakkerlak kwam met zijn zin tot "Ik steek je" en toen had ik hem al voor zijn kankerbek geslagen .. niet normaal.
Gingen ze eerst een vriendin van me kameraad uitschelden, kameraad was te pussy om er iets van te zeggen en toen begonnen ze tegen mij.. heb geslagen was niet normaal 4 30+ers tegen mij.. heb ze gezegd dat ze mee naar oven moesten komen.. 1 had ik al voor zijn kankermuil geslagen.
Laat al die Feyenoorders langzaam de kanker krijgen en sterven.
Lekker voor je.quote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
Vuile kanker Feyenoord net ruzie gehad niet normaal .. vieze tering kakkerlak kwam met zijn zin tot "Ik steek je" en toen had ik hem al voor zijn kankerbek geslagen .. niet normaal.
Gingen ze eerst een vriendin van me kameraad uitschelden, kameraad was te pussy om er iets van te zeggen en toen begonnen ze tegen mij.. heb geslagen was niet normaal 4 30+ers tegen mij.. heb ze gezegd dat ze mee naar oven moesten komen.. 1 had ik al voor zijn kankermuil geslagen.
Was het de vriendin van je kameraad? Zo niet, zou ik haar nu nemen, nu vindt ze je tof.quote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
eens, vandaag gaan ze kapiot!! EINTHOVUH!11 040!!! YEAH!H!! FUCK YEAH!!quote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
Ga lekker slapen, en denk er morgen nog eens over na. Of vannacht, als de Nederlandse politie om een verklaring komt vragen.quote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
Vriendin van me kameraad ja, en die lafbek durfde niks te zeggen toen ze aan haar begonnen te voelen etc.quote:Op zondag 23 september 2012 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was het de vriendin van je kameraad? Zo niet, zou ik haar nu nemen, nu vindt ze je tof.
Wat een watje, pak haar af dan.quote:Op zondag 23 september 2012 01:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vriendin van me kameraad ja, en die lafbek durfde niks te zeggen toen ze aan haar begonnen te voelen etc.
Oja, ik mag de kanker krijgen en sterven van deze stoere boi.quote:
Doe niet zo stoer ouwe, kom je aan TwenteFC, kom je aan mij.quote:Op zondag 23 september 2012 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, ik mag de kanker krijgen en sterven van deze stoere boi.
doodverwensing callie, ik ga even een tr plaatsen. Beetje trotsmeelopen met het Twentse volk.quote:Op zondag 23 september 2012 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach die gozer loopt stoer te doen met zijn "vroeger bij Feyenoord" en mee naar voren komen durftie niet..quote:Op zondag 23 september 2012 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt man. Heb net al een extra slot op de deur gezet.quote:Op zondag 23 september 2012 01:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doodverwensing callie, ik ga even een tr plaatsen. Beetje trotsmeelopen met het Twentse volk.
Ben jij sterk dan? Breed? Vechtersbaasje?quote:Op zondag 23 september 2012 01:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach die gozer loopt stoer te doen met zijn "vroeger bij Feyenoord" en mee naar voren komen durftie niet..
Dat is niet genoegquote:Op zondag 23 september 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt man. Heb net al een extra slot op de deur gezet.
Wat heeft die vriend van je gedaan? Lekker lopen kijken?quote:Op zondag 23 september 2012 01:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach die gozer loopt stoer te doen met zijn "vroeger bij Feyenoord" en mee naar voren komen durftie niet..
Als mannen van 30+ aan je vriendin zitten ga je toch iets doen, wat een pussy. Caland had die gasten doodgeslagen manquote:Op zondag 23 september 2012 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat heeft die vriend van je gedaan? Lekker lopen kijken?
Vroeger bij Feyenoord hadden ze je dan allang neergestoken.quote:Op zondag 23 september 2012 01:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als mannen van 30+ aan je vriendin zitten ga je toch iets doen, wat een pussy. Caland had die gasten doodgeslagen man
Die gozer liep naar binnen toen ze zijn vriendin begonnen af te zeiken ... laffe herder.quote:Op zondag 23 september 2012 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat heeft die vriend van je gedaan? Lekker lopen kijken?
Sowieso, helemaal die mofjes.quote:Op zondag 23 september 2012 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vroeger bij Feyenoord hadden ze je dan allang neergestoken.
Een jood.quote:Op zondag 23 september 2012 01:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die gozer liep naar binnen toen ze zijn vriendin begonnen af te zeiken ... laffe herder.
Die vriendin is nu voor het oprapen. Grijp je kans.quote:Op zondag 23 september 2012 01:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die gozer liep naar binnen toen ze zijn vriendin begonnen af te zeiken ... laffe herder.
quote:Op zondag 23 september 2012 01:06 schreef Doublepain het volgende:
Bij Ajax zou dit nooit gebeuren, dan zitten ze eerder aan je vriend
Ben lang ( 1.92 ) en qua breedte normaal .. maar je gaat toch niet weglopen wanneer ze een meid gaan lopen bedreigen?quote:Op zondag 23 september 2012 01:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben jij sterk dan? Breed? Vechtersbaasje?
quote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
Godver.quote:Op zondag 23 september 2012 01:06 schreef Doublepain het volgende:
Bij Ajax zou dit nooit gebeuren, dan zitten ze eerder aan je vriend
Doe ff relax.quote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
Nee, vooral als het je vriendin is.quote:Op zondag 23 september 2012 01:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben lang ( 1.92 ) en qua breedte normaal .. maar je gaat toch niet weglopen wanneer ze een meid gaan lopen bedreigen?
Dat hebben ze ook een aantal keer gezegd tegen mij ... dat ze me door midden zouden breken maar bij praatjes bleef het ook.quote:Op zondag 23 september 2012 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vroeger bij Feyenoord hadden ze je dan allang neergestoken.
Film op 3 is echt tof.quote:Op zondag 23 september 2012 01:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Godver.![]()
Dit is de eerste keer dat ik je een goeie grap zie maken.
snel naar huis gerend om dit op foks te zetten.quote:Op zondag 23 september 2012 01:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe is het afgelopen? Jij sloeg eentje en toen?
Niet veel denk ik want hij leeft nogquote:Op zondag 23 september 2012 01:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Zij waren met zijn 4en .. allemaal 30-45 jaar oud.. en ik was in mijn eentje omdat de rest wegliep.quote:Op zondag 23 september 2012 01:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat ?quote:Op zondag 23 september 2012 01:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zei waren met zijn 4en .. allemaal 30-45 jaar oud.. en ik was in mijn eentje omdat de rest wegliep.
Niks gebeurt uit eindelijk omdat ze bier gingen halen voor me.
En hoe oud ben jij?quote:Op zondag 23 september 2012 01:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zij waren met zijn 4en .. allemaal 30-45 jaar oud.. en ik was in mijn eentje omdat de rest wegliep.
Niks gebeurt uit eindelijk omdat ze bier gingen halen voor me.
Turk is broer van die chick die hij naar huis liep met die honden.quote:Op zondag 23 september 2012 01:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik begin hem ook te waarderen jah, snap alleen niet wat die turk van hem wil
ah zoquote:Op zondag 23 september 2012 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Turk is broer van die chick die hij naar huis liep met die honden.
Gewoon doen man, YOLO.quote:Op zondag 23 september 2012 01:11 schreef TwenteFC het volgende:
Maat van me heeft me naar huis gereden omdat het "feest over was" maar heb echt de neiging om terug te gaan..
Je moet niet zeggen dat je iets gaat doen. Komt een beetje zwak over.quote:Op zondag 23 september 2012 01:11 schreef TwenteFC het volgende:
Maat van me heeft me naar huis gereden omdat het "feest over was" maar heb echt de neiging om terug te gaan..
Gewoon terug gaan dan met een buis?quote:Op zondag 23 september 2012 01:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet niet zeggen dat je iets gaat doen. Komt een beetje zwak over.
Wat was er trouwens te doen in Amersfoort vandaag? Was moeilijk druk in de garage.quote:
Je kan toch lezen? 4 man dreigen, hij slaat 1 op zijn bek en vervolgens gaan ze bier halen en is er niks aan de hand.quote:
Bij mij nietquote:Op zondag 23 september 2012 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan toch lezen? 4 man dreigen, hij slaat 1 op zijn bek en vervolgens gaan ze bier halen en is er niks aan de hand.
Logisch toch, zo gaat dat altijd man.
Uiteindelijk heeft hij de ruzie gesust door te zeggen dat hij ook Feyenoorder is en is hij bier voor ze gaan halen.quote:Op zondag 23 september 2012 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan toch lezen? 4 man dreigen, hij slaat 1 op zijn bek en vervolgens gaan ze bier halen en is er niks aan de hand.
Logisch toch, zo gaat dat altijd man.
Ik denk dat hij een paar jongens zag vechten of hij was die pussy en zijn vriend ging hem helpenquote:Op zondag 23 september 2012 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarschijnlijk is er niets gebeurd is hij uitscholden en komt twente hier stoere verhalen vertellen.
Rot op man junk, heb je al genoeg gegeven.quote:Op zondag 23 september 2012 01:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan ik nog wat testers krijgen
Zet die link hier maar neer anders kijk ik niet.quote:Op zondag 23 september 2012 01:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan ik nog wat testers krijgen, heb EDL1 HD nu opstaan. PM/DM voor link!
Ja ik ga die stream niet hier neerzettenquote:Op zondag 23 september 2012 01:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zet die link hier maar neer anders kijk ik niet.
Volgende keer even topic in KLB maken, dat is het subforum voor stoere zaterdagavond verhalen.quote:Op zondag 23 september 2012 01:16 schreef Doublepain het volgende:
Leuk verzonnen verhaaltje, was even vermakelijk
Jammer dan.quote:Op zondag 23 september 2012 01:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja ik ga die stream niet hier neerzetten
moet ik het doen?quote:Op zondag 23 september 2012 01:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is alles mag nacht in de VBL SC. Straks gaat GGMM tieten posten.quote:Op zondag 23 september 2012 01:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof je hier een ban gaat krijgenquote:Op zondag 23 september 2012 01:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om de contentproviders die meelezenquote:Op zondag 23 september 2012 01:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof je hier een ban gaat krijgen
haha goeiequote:
Hoezo, heb je ook al je eigen snackbar.quote:Op zondag 23 september 2012 01:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ga je ook vette bek hebben, kom dan jong
Heb je nog gefrituurd Calland?quote:Op zondag 23 september 2012 01:21 schreef TwenteFC het volgende:
Bij Caland moet je het niet laten bij maar 1 klap.quote:Op zondag 23 september 2012 01:21 schreef TwenteFC het volgende:
jupquote:Op zondag 23 september 2012 01:24 schreef TwenteFC het volgende:
Terug fietsen dan en fotos maken voor jullie wanneer ik ze kapot sla?
Ik zeg doen.quote:Op zondag 23 september 2012 01:24 schreef TwenteFC het volgende:
Terug fietsen dan en fotos maken voor jullie wanneer ik ze kapot sla?
Ah gelukkig.quote:
Ja sorry, ik zie niet wanneer ik dm heb. Maar zie dm.quote:
Ik snap je grap niet.quote:
Nee, hij deed alsof om nog even te computeren. Dat heb ik er gelijk uitgeslagen.quote:
Ik begreep uit betrouwbare bron dat jij tieten gaat posten.quote:
De Telegraaf?quote:Op zondag 23 september 2012 01:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begreep uit betrouwbare bron dat jij tieten gaat posten.
Klopt. Als moest ik wel glimlachen om z'n Wikipedia-comment.quote:
Sorry man, zal er op letten in het vervolg.quote:Op zondag 23 september 2012 01:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Als moest ik wel glimlachen om z'n Wikipedia-comment.
Maar normaal is hij scherper en groffer.
Bedankt. Ik ga bijna terugverlangen aan je 4045-grappen.quote:Op zondag 23 september 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry man, zal er op letten in het vervolg.
Niet echt. Voortaan minder schelden man.quote:Op zondag 23 september 2012 01:39 schreef TwenteFC het volgende:
3 notes erbij in 1x.. zeker voor een onzin reden.
Hier mag je toch schelden of niet?quote:Op zondag 23 september 2012 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt. Voortaan minder schelden man.
Doodverwensingen zijn meestal gewoon een ban. Je komt goed weg jochie.quote:Op zondag 23 september 2012 01:39 schreef TwenteFC het volgende:
Tot op zekere hoogte.quote:Op zondag 23 september 2012 01:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hier mag je toch schelden of niet?
Done.quote:Op zondag 23 september 2012 01:41 schreef TwenteFC het volgende:
Geef hier ook maar een note voor dan, kanker zeg.
Ziekte met de grote K wordt minder gewaardeerd.quote:Op zondag 23 september 2012 01:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hier mag je toch schelden of niet?
Zeg gewoon kanker ipv K..quote:Op zondag 23 september 2012 01:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ziekte met de grote K wordt minder gewaardeerd.
ik heb wel eens 5 euro van een turkman gehad. Maar die was zijn parkeerkaart kwijt.quote:Op zondag 23 september 2012 01:41 schreef Doublepain het volgende:
Wat een kut Turk ben je als je een joch 80.000 meegeeft
beter kanker je op met je kanker commentaar.quote:
Tot op zekere hoogte gedoog ik het gekanker hier, maar je ging gewoon te ver met je verhaaltje. Als je dan na een waarschuwing gewoon doorgaat ben je niet slim. Maar wees gerust, je wordt niet gebannend ofzo, dus wat boeit het.quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte gedoog ik het gekanker hier, maar je ging gewoon te ver met je verhaaltje. Als je dan na een waarschuwing gewoon doorgaat ben je niet slim. Maar wees gerust, je wordt niet gebannend ofzo, dus wat boeit het.
Ben aan het kijken bradda.quote:Op zondag 23 september 2012 01:44 schreef Doublepain het volgende:
Kijk gewoon TV flikkers, jullie missen goeie film
Kan je lang doorgaan.quote:Op zondag 23 september 2012 01:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
TwenteFC
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
quote:
23quote:
nee hoor, je bent gewoon een debielquote:Op zondag 23 september 2012 01:39 schreef TwenteFC het volgende:
Ga lekker aan mijn piemel zuigen johquote:Op zondag 23 september 2012 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee hoor, je bent gewoon een debiel
lekker klaar komen over het kale hoofdje van stevenquote:Op zondag 23 september 2012 01:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga lekker aan mijn piemel zuigen joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |