Turk is broer van die chick die hij naar huis liep met die honden.quote:Op zondag 23 september 2012 01:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik begin hem ook te waarderen jah, snap alleen niet wat die turk van hem wil
ah zoquote:Op zondag 23 september 2012 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Turk is broer van die chick die hij naar huis liep met die honden.
Gewoon doen man, YOLO.quote:Op zondag 23 september 2012 01:11 schreef TwenteFC het volgende:
Maat van me heeft me naar huis gereden omdat het "feest over was" maar heb echt de neiging om terug te gaan..
Je moet niet zeggen dat je iets gaat doen. Komt een beetje zwak over.quote:Op zondag 23 september 2012 01:11 schreef TwenteFC het volgende:
Maat van me heeft me naar huis gereden omdat het "feest over was" maar heb echt de neiging om terug te gaan..
Gewoon terug gaan dan met een buis?quote:Op zondag 23 september 2012 01:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet niet zeggen dat je iets gaat doen. Komt een beetje zwak over.
Wat was er trouwens te doen in Amersfoort vandaag? Was moeilijk druk in de garage.quote:
Je kan toch lezen? 4 man dreigen, hij slaat 1 op zijn bek en vervolgens gaan ze bier halen en is er niks aan de hand.quote:
Bij mij nietquote:Op zondag 23 september 2012 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan toch lezen? 4 man dreigen, hij slaat 1 op zijn bek en vervolgens gaan ze bier halen en is er niks aan de hand.
Logisch toch, zo gaat dat altijd man.
Uiteindelijk heeft hij de ruzie gesust door te zeggen dat hij ook Feyenoorder is en is hij bier voor ze gaan halen.quote:Op zondag 23 september 2012 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan toch lezen? 4 man dreigen, hij slaat 1 op zijn bek en vervolgens gaan ze bier halen en is er niks aan de hand.
Logisch toch, zo gaat dat altijd man.
Ik denk dat hij een paar jongens zag vechten of hij was die pussy en zijn vriend ging hem helpenquote:Op zondag 23 september 2012 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarschijnlijk is er niets gebeurd is hij uitscholden en komt twente hier stoere verhalen vertellen.
Rot op man junk, heb je al genoeg gegeven.quote:Op zondag 23 september 2012 01:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan ik nog wat testers krijgen
Zet die link hier maar neer anders kijk ik niet.quote:Op zondag 23 september 2012 01:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan ik nog wat testers krijgen, heb EDL1 HD nu opstaan. PM/DM voor link!
Ja ik ga die stream niet hier neerzettenquote:Op zondag 23 september 2012 01:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zet die link hier maar neer anders kijk ik niet.
Volgende keer even topic in KLB maken, dat is het subforum voor stoere zaterdagavond verhalen.quote:Op zondag 23 september 2012 01:16 schreef Doublepain het volgende:
Leuk verzonnen verhaaltje, was even vermakelijk
Jammer dan.quote:Op zondag 23 september 2012 01:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja ik ga die stream niet hier neerzetten
moet ik het doen?quote:Op zondag 23 september 2012 01:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is alles mag nacht in de VBL SC. Straks gaat GGMM tieten posten.quote:Op zondag 23 september 2012 01:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof je hier een ban gaat krijgenquote:Op zondag 23 september 2012 01:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om de contentproviders die meelezenquote:Op zondag 23 september 2012 01:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof je hier een ban gaat krijgen
haha goeiequote:
Hoezo, heb je ook al je eigen snackbar.quote:Op zondag 23 september 2012 01:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ga je ook vette bek hebben, kom dan jong
Heb je nog gefrituurd Calland?quote:Op zondag 23 september 2012 01:21 schreef TwenteFC het volgende:
Bij Caland moet je het niet laten bij maar 1 klap.quote:Op zondag 23 september 2012 01:21 schreef TwenteFC het volgende:
jupquote:Op zondag 23 september 2012 01:24 schreef TwenteFC het volgende:
Terug fietsen dan en fotos maken voor jullie wanneer ik ze kapot sla?
Ik zeg doen.quote:Op zondag 23 september 2012 01:24 schreef TwenteFC het volgende:
Terug fietsen dan en fotos maken voor jullie wanneer ik ze kapot sla?
Ah gelukkig.quote:
Ja sorry, ik zie niet wanneer ik dm heb. Maar zie dm.quote:
Ik snap je grap niet.quote:
Nee, hij deed alsof om nog even te computeren. Dat heb ik er gelijk uitgeslagen.quote:
Ik begreep uit betrouwbare bron dat jij tieten gaat posten.quote:
De Telegraaf?quote:Op zondag 23 september 2012 01:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begreep uit betrouwbare bron dat jij tieten gaat posten.
Klopt. Als moest ik wel glimlachen om z'n Wikipedia-comment.quote:
Sorry man, zal er op letten in het vervolg.quote:Op zondag 23 september 2012 01:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Als moest ik wel glimlachen om z'n Wikipedia-comment.
Maar normaal is hij scherper en groffer.
Bedankt. Ik ga bijna terugverlangen aan je 4045-grappen.quote:Op zondag 23 september 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry man, zal er op letten in het vervolg.
Niet echt. Voortaan minder schelden man.quote:Op zondag 23 september 2012 01:39 schreef TwenteFC het volgende:
3 notes erbij in 1x.. zeker voor een onzin reden.
Hier mag je toch schelden of niet?quote:Op zondag 23 september 2012 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt. Voortaan minder schelden man.
Doodverwensingen zijn meestal gewoon een ban. Je komt goed weg jochie.quote:Op zondag 23 september 2012 01:39 schreef TwenteFC het volgende:
Tot op zekere hoogte.quote:Op zondag 23 september 2012 01:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hier mag je toch schelden of niet?
Done.quote:Op zondag 23 september 2012 01:41 schreef TwenteFC het volgende:
Geef hier ook maar een note voor dan, kanker zeg.
Ziekte met de grote K wordt minder gewaardeerd.quote:Op zondag 23 september 2012 01:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hier mag je toch schelden of niet?
Zeg gewoon kanker ipv K..quote:Op zondag 23 september 2012 01:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ziekte met de grote K wordt minder gewaardeerd.
ik heb wel eens 5 euro van een turkman gehad. Maar die was zijn parkeerkaart kwijt.quote:Op zondag 23 september 2012 01:41 schreef Doublepain het volgende:
Wat een kut Turk ben je als je een joch 80.000 meegeeft
beter kanker je op met je kanker commentaar.quote:
Tot op zekere hoogte gedoog ik het gekanker hier, maar je ging gewoon te ver met je verhaaltje. Als je dan na een waarschuwing gewoon doorgaat ben je niet slim. Maar wees gerust, je wordt niet gebannend ofzo, dus wat boeit het.quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte gedoog ik het gekanker hier, maar je ging gewoon te ver met je verhaaltje. Als je dan na een waarschuwing gewoon doorgaat ben je niet slim. Maar wees gerust, je wordt niet gebannend ofzo, dus wat boeit het.
Ben aan het kijken bradda.quote:Op zondag 23 september 2012 01:44 schreef Doublepain het volgende:
Kijk gewoon TV flikkers, jullie missen goeie film
Kan je lang doorgaan.quote:Op zondag 23 september 2012 01:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
TwenteFC
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
quote:
23quote:
nee hoor, je bent gewoon een debielquote:Op zondag 23 september 2012 01:39 schreef TwenteFC het volgende:
Ga lekker aan mijn piemel zuigen johquote:Op zondag 23 september 2012 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee hoor, je bent gewoon een debiel
lekker klaar komen over het kale hoofdje van stevenquote:Op zondag 23 september 2012 01:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga lekker aan mijn piemel zuigen joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |