Als mannen van 30+ aan je vriendin zitten ga je toch iets doen, wat een pussy. Caland had die gasten doodgeslagen manquote:Op zondag 23 september 2012 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat heeft die vriend van je gedaan? Lekker lopen kijken?
Vroeger bij Feyenoord hadden ze je dan allang neergestoken.quote:Op zondag 23 september 2012 01:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als mannen van 30+ aan je vriendin zitten ga je toch iets doen, wat een pussy. Caland had die gasten doodgeslagen man
Die gozer liep naar binnen toen ze zijn vriendin begonnen af te zeiken ... laffe herder.quote:Op zondag 23 september 2012 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat heeft die vriend van je gedaan? Lekker lopen kijken?
Sowieso, helemaal die mofjes.quote:Op zondag 23 september 2012 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vroeger bij Feyenoord hadden ze je dan allang neergestoken.
Een jood.quote:Op zondag 23 september 2012 01:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die gozer liep naar binnen toen ze zijn vriendin begonnen af te zeiken ... laffe herder.
Die vriendin is nu voor het oprapen. Grijp je kans.quote:Op zondag 23 september 2012 01:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die gozer liep naar binnen toen ze zijn vriendin begonnen af te zeiken ... laffe herder.
quote:Op zondag 23 september 2012 01:06 schreef Doublepain het volgende:
Bij Ajax zou dit nooit gebeuren, dan zitten ze eerder aan je vriend
Ben lang ( 1.92 ) en qua breedte normaal .. maar je gaat toch niet weglopen wanneer ze een meid gaan lopen bedreigen?quote:Op zondag 23 september 2012 01:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben jij sterk dan? Breed? Vechtersbaasje?
quote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
Vuile kanker Feyenoord net ruzie gehad niet normaal .. vieze tering kakkerlak kwam met zijn zin tot "Ik steek je" en toen had ik hem al voor zijn kankerbek geslagen .. niet normaal.
Gingen ze eerst een vriendin van me kameraad uitschelden, kameraad was te pussy om er iets van te zeggen en toen begonnen ze tegen mij.. heb geslagen was niet normaal 4 30+ers tegen mij.. heb ze gezegd dat ze mee naar oven moesten komen.. 1 had ik al voor zijn kankermuil geslagen.
Laat al die Feyenoorders langzaam de kanker krijgen en sterven.
Godver.quote:Op zondag 23 september 2012 01:06 schreef Doublepain het volgende:
Bij Ajax zou dit nooit gebeuren, dan zitten ze eerder aan je vriend
Doe ff relax.quote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
Vuile kanker Feyenoord net ruzie gehad niet normaal .. vieze tering kakkerlak kwam met zijn zin tot "Ik steek je" en toen had ik hem al voor zijn kankerbek geslagen .. niet normaal.
Gingen ze eerst een vriendin van me kameraad uitschelden, kameraad was te pussy om er iets van te zeggen en toen begonnen ze tegen mij.. heb geslagen was niet normaal 4 30+ers tegen mij.. heb ze gezegd dat ze mee naar oven moesten komen.. 1 had ik al voor zijn kankermuil geslagen.
Laat al die Feyenoorders langzaam de kanker krijgen en sterven.
Nee, vooral als het je vriendin is.quote:Op zondag 23 september 2012 01:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben lang ( 1.92 ) en qua breedte normaal .. maar je gaat toch niet weglopen wanneer ze een meid gaan lopen bedreigen?
Dat hebben ze ook een aantal keer gezegd tegen mij ... dat ze me door midden zouden breken maar bij praatjes bleef het ook.quote:Op zondag 23 september 2012 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vroeger bij Feyenoord hadden ze je dan allang neergestoken.
Film op 3 is echt tof.quote:Op zondag 23 september 2012 01:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Godver.![]()
Dit is de eerste keer dat ik je een goeie grap zie maken.
snel naar huis gerend om dit op foks te zetten.quote:Op zondag 23 september 2012 01:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe is het afgelopen? Jij sloeg eentje en toen?
Niet veel denk ik want hij leeft nogquote:Op zondag 23 september 2012 01:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Zij waren met zijn 4en .. allemaal 30-45 jaar oud.. en ik was in mijn eentje omdat de rest wegliep.quote:Op zondag 23 september 2012 01:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat ?quote:Op zondag 23 september 2012 01:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zei waren met zijn 4en .. allemaal 30-45 jaar oud.. en ik was in mijn eentje omdat de rest wegliep.
Niks gebeurt uit eindelijk omdat ze bier gingen halen voor me.
En hoe oud ben jij?quote:Op zondag 23 september 2012 01:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zij waren met zijn 4en .. allemaal 30-45 jaar oud.. en ik was in mijn eentje omdat de rest wegliep.
Niks gebeurt uit eindelijk omdat ze bier gingen halen voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |