Alstu:quote:
nee hoor dan is het vandaagquote:Op zondag 23 september 2012 22:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]![]()
Nog iets meer dan een uur, dan is het mogguh!
nee, dank je ik drink niet...quote:
Ook een cola dan maar?quote:Op zondag 23 september 2012 23:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee hoor dan is het vandaag
[..]
nee, dank je ik drink niet...
zonder reden
ja lekkerquote:
Ik weet wel wat lekker is.quote:
Wat zij kan dat kan ik ook.quote:
Rucky en legerdumps zijn ook een slechte combinatie.quote:Op maandag 24 september 2012 00:56 schreef FAUSTINO het volgende:
Heb geluk dat ik compleet blut ben http://www.legerdump.com/?page_id=15 anders had ik morgenvroeg allemaal gekocht
Ook wel een beetje verliefd nu.
Zendapparatuurquote:Op maandag 24 september 2012 01:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Rucky en legerdumps zijn ook een slechte combinatie.
27 mc chatten zonder pc.quote:
Ben je gek gewoon een GC Wideye Safari op het dakquote:
Ja al een tijdje hoorquote:
Die ken ik niet.quote:Op maandag 24 september 2012 01:27 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ben je gek gewoon een GC Wideye Safari op het dak
quote:
http://www.groundcontrol.com/ Leuk speelgoedquote:Op maandag 24 september 2012 01:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Wat wel lachen was is dat je toen soms mobiele telefoons kon ontvangen.
brings back memories ..quote:
Rucky heette yerry en mijn maatje Tom.quote:
Slaap lekkerquote:
Ga nou maar. Slaap lekker.quote:Op maandag 24 september 2012 01:43 schreef DJMO het volgende:
ik ga (heel verstandig) ook maar slapen![]()
wil nog niet, mijn lichaam zegt wel gaap .. dus ik luister voor de verandering maar eens
![]()
![]()
![]()
![]()
* DJMO mompelt "slaaptrusten pappie"quote:
final destination .. the day after tomorrow .. hoe heet dat andere kreng ook al weer met will smith? oh jah. independence day!quote:Op maandag 24 september 2012 01:52 schreef Rucky het volgende:
Stik, heb ik een andere woning hoor ik net dat de wereld over een paar maanden vergaat.
Dat wordt heel gauw verhuizen dan!quote:Op maandag 24 september 2012 01:52 schreef Rucky het volgende:
Stik, heb ik een andere woning hoor ik net dat de wereld over een paar maanden vergaat.
Hee te gek man, is t ook wederzijds?quote:
quote:
*oeps*quote:Op maandag 24 september 2012 08:03 schreef Merlijn het volgende:
Goedemoggel... Nou ja goed... stond vannacht om 3u een lek in mijn dak te zoeken.... er stond water in de slaapkamer....
Ja. Al moest ik wat gipsplaten wegbreken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maak ik me nog niet zozeer zorgen over de daklekkage, maar meer om de scheur in het slaapkamerplafond..."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Zelfde plek als eerder of is dit een nieuw probleem?quote:Op maandag 24 september 2012 08:03 schreef Merlijn het volgende:
Goedemoggel... Nou ja goed... stond vannacht om 3u een lek in mijn dak te zoeken.... er stond water in de slaapkamer....
Dat is minder, heb je het lek ook gevonden?quote:Op maandag 24 september 2012 08:03 schreef Merlijn het volgende:
Oh, damnquote:Op maandag 24 september 2012 08:03 schreef Merlijn het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 08:25 schreef kwiebuske het volgende:
dit is het dak ?
belangrijkste is en blijft de lekkage oplossen
de rest volgt vanzelf
Ik wacht even de actie van de verzekeraar af, maar ontzettend bedankt alvast.quote:Op maandag 24 september 2012 08:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zelfde plek als eerder of is dit een nieuw probleem?
Ben dit weekend in de buurt en kan je misschien wel helpen.
Oh ja, dat ook nog:quote:Op maandag 24 september 2012 09:31 schreef maffemuts het volgende:
Mogguh!
En maffe zet natuurlijk koffie en thee aangezien niemand dat nog gedaan heeft![]()
Handig.... Maar die hebben toch ook een sleutel neem ik aan? Is het de wig die niet meer beweegt (dat ding wat intrekt als je de klink naar beneden drukt) of is de deur zich gaan zetten?quote:Op maandag 24 september 2012 09:33 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!
Jemig Merlijn, wat een ellende!
Hier ook een woningprobleem...
Mijn voordeur valt niet meer in het slot. Die 'tong' van het slot, valt niet meer in de slotplaat. Moet de deur nu op slot draaien om hem dicht te houden. Niet erg handig, want als ik de hond uit ga laten zitten man en kind opgesloten zeg maar. Wat zeg ik, zit zelf eigenlijk de hele dag opgesloten!
Bel ik net de woningbouw....
Ze komen langs!!! Op 4 oktober.....
quote:Op maandag 24 september 2012 09:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook nog:
[ afbeelding ]
Maar even een stukje taart er bij uitdeelt....
Ik vermoed zelf dat dat het probleem is, die wig (ik dacht dat dat een tong heettequote:Op maandag 24 september 2012 09:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Handig.... Maar die hebben toch ook een sleutel neem ik aan? Is het de wig die niet meer beweegt (dat ding wat intrekt als je de klink naar beneden drukt) of is de deur zich gaan zetten?
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben, ik roep ook maar wat.quote:Op maandag 24 september 2012 09:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vermoed zelf dat dat het probleem is, die wig (ik dacht dat dat een tong heette) valt tégen de slotplaat aan ipv er in...
Zou ook kunnen dat een "loodslab" aan de onderkant of de afwatering zij-/bovenkant niet goed aansluit met de pannen waardoor er water onder de pannen loopt.quote:Op maandag 24 september 2012 09:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht even de actie van de verzekeraar af, maar ontzettend bedankt alvast.
side info: het is precies in het verlengde van het dakraam, dus eerste optie zou inderdaad verstopping van de afwatering zijn, ware het niet dat deze helemaal is doorgespoeld.
quote:
i fixed it for youquote:Op maandag 24 september 2012 09:59 schreef Merlijn het volgende:
en dankjewel enzo.... En nu over tot de orde van de dag... Ik voel me ben oud
@ Merlijn, sla maar wij kijken wel even de andere kant op.quote:Op maandag 24 september 2012 09:59 schreef Merlijn het volgende:
en dankjewel enzo.... En nu over tot de orde van de dag... Ik voel me oud
Jou pak ik nog wel terug.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 10:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat maakt jou ehmmm bejaard gok ik PB ?
Heyquote:Op maandag 24 september 2012 10:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat maakt jou ehmmm bejaard gok ik PB ?
Oh ja en jou ehmmm een fossiel... of een dinosaurus... wat wil je zelf ?quote:
Van DJMO kan je dat verwachten die zegt vaker rare dingen. Maar van jou niet, ik ga maar weer eens op zoek naar de sleutel van het dreunenlaatje.quote:Op maandag 24 september 2012 10:41 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Oh ja en jou ehmmm een fossiel... of een dinosaurus... wat wil je zelf ?
(blame DJMO, die noemde Merlijn al oud)
Zoek maar, kun je ze gelijk in pakken voor de verhuizingquote:Op maandag 24 september 2012 10:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Van DJMO kan je dat verwachten die zegt vaker rare dingen. Maar van jou niet, ik ga maar weer eens op zoek naar de sleutel van het dreunenlaatje.
O ja mijn verhuizing, hoelaat kom je helpen?quote:Op maandag 24 september 2012 10:52 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zoek maar, kun je ze gelijk in pakken voor de verhuizing
Fijn dat de dakdekker straks al komt!!quote:Op maandag 24 september 2012 12:24 schreef Merlijn het volgende:
Ik rij iig zometeen naar huis, dakdekker komt kijken wat er speelt. hoe en wat qua verzekering zien we daarna wel, het moet eerst dicht.
Ik hoop voor je dat het meevalt.quote:Op maandag 24 september 2012 12:24 schreef Merlijn het volgende:
Ik rij iig zometeen naar huis, dakdekker komt kijken wat er speelt. hoe en wat qua verzekering zien we daarna wel, het moet eerst dicht.
Succes! Hopelijk is het snel te repareren.quote:Op maandag 24 september 2012 12:24 schreef Merlijn het volgende:
ppppffff nu al?? wacht maar tot je halverwege de 30 zit, dat doet al zeer.. laat staan als je 40 bent geweest... om nog maar niet van de 50 en de 60 te spreken.. je bent nog niet eens op de helft van je leven joh!!quote:Op maandag 24 september 2012 09:59 schreef Merlijn het volgende:
en dankjewel enzo.... En nu over tot de orde van de dag... Ik voel me oud
Maandag 31-9 heb ik wel n gaatje ;-)quote:Op maandag 24 september 2012 10:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
O ja mijn verhuizing, hoelaat kom je helpen?
vannelle heeft al aangeboden om me te komen helpen. Het is niet veel wat ik aan spullen heb maar ik hoop dat ik nog één of twee mensen kan vinden die kunnen helpen.quote:Op maandag 24 september 2012 13:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Maandag 31-9 heb ik wel n gaatje ;-)
verder niet echt van grote waarde met peuter en baby (en als je pech hebt een kleuter) en dove handen
Maar zal duimen voor goed weer tussen de buien door!
op welke dag heb je hulp nodig Rucky? Misschien dat ik wat voor je kan betekenen?quote:Op maandag 24 september 2012 13:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
vannelle heeft al aangeboden om me te komen helpen. Het is niet veel wat ik aan spullen heb maar ik hoop dat ik nog één of twee mensen kan vinden die kunnen helpen.
Dank. Maar ik heb nergens gezegd dat ik oud BEN he?quote:Op maandag 24 september 2012 12:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ppppffff nu al?? wacht maar tot je halverwege de 30 zit, dat doet al zeer.. laat staan als je 40 bent geweest... om nog maar niet van de 50 en de 60 te spreken.. je bent nog niet eens op de helft van je leven joh!!
Maaruhh gefeliciflapstraat broekkie!!
Kssssht! In je hok jij!quote:
Hier schijnt zowaar de zon een heel klein beetjequote:Op maandag 24 september 2012 13:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gefeliciteerd Merlijn!
De hemel breekt hier net open, ik duim voor je dat het alleen in Groningen is en niet bij jou!
Zaterdag wil ik gaan verhuizen.quote:Op maandag 24 september 2012 13:20 schreef espri het volgende:
Op
[..]
op welke dag heb je hulp nodig Rucky? Misschien dat ik wat voor je kan betekenen?
Schrale troost voor je: Ik moet zo weg en het zeikt van de regenquote:Op maandag 24 september 2012 13:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kssssht! In je hok jij!
Zo. We zijn weer thuis. Gelukkig hebben we een VPN verbinding en kunnen we gewoon doorwerken...
Zaterdag en zondag heb ik verjaardagen en verplichtingen maar als je op vrijdag een helpende hand nodig hebt?quote:
Balenquote:Op maandag 24 september 2012 13:30 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Schrale troost voor je: Ik moet zo weg en het zeikt van de regen. Ik heb geen paraplu/regenpak oid
Niet een klein beetje ookquote:
ik wilde het eigenlijk niet zeggen hahahahaha maar ja, ik heb paraplu'squote:Op maandag 24 september 2012 13:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Niet een klein beetje ook. Nouja, morgen maar ff op zoek naar n parapluutje. Mss heeft Yska nog wat in de winkel liggen
Mooizoquote:Op maandag 24 september 2012 13:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik wilde het eigenlijk niet zeggen hahahahaha maar ja, ik heb paraplu's
Succes dan maar.quote:
Ik weet niet of vannelle op vrijdag kan en dan heb ik geen tijd om in te pakken. Het is niet veel maar moet wel gebeuren. iig bedanktquote:Op maandag 24 september 2012 13:31 schreef espri het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag heb ik verjaardagen en verplichtingen maar als je op vrijdag een helpende hand nodig hebt?
Wat, waar, wanneer?quote:Op maandag 24 september 2012 13:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
vannelle heeft al aangeboden om me te komen helpen. Het is niet veel wat ik aan spullen heb maar ik hoop dat ik nog één of twee mensen kan vinden die kunnen helpen.
Schiet inderdaad niet op. Toch zie ik een plusje: je hebt eindelijk een reden dat stucwerk te vervangenquote:Op maandag 24 september 2012 09:33 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!
Jemig Merlijn, wat een ellende!
Nog redelijk rap eigenlijk?quote:Hier ook een woningprobleem...
Mijn voordeur valt niet meer in het slot. Die 'tong' van het slot, valt niet meer in de slotplaat. Moet de deur nu op slot draaien om hem dicht te houden. Niet erg handig, want als ik de hond uit ga laten zitten man en kind opgesloten zeg maar. Wat zeg ik, zit zelf eigenlijk de hele dag opgesloten!
Bel ik net de woningbouw....
Ze komen langs!!! Op 4 oktober.....
Dank. "stucwerk" is gelukkig gewoon behang, en zat achter het schot wat ik open heb moeten breken. Uiteraaard is het nu weer zo droog als watquote:Op maandag 24 september 2012 14:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Schiet inderdaad niet op. Toch zie ik een plusje: je hebt eindelijk een reden dat stucwerk te vervangentenzij je het mooi vond...
[..]
Nog redelijk rap eigenlijk?
Is het nu niet tijdelijk op te lossen door gewoon harder aan de deurklink te duwen/trekken zodat je 'm er gewoon geforceerd in drukt?
Oh, en Merlijn gefeliciteerd!
Komende zaterdag.quote:
Dat is ook een idee, ik zit er ook al aan te denken om vrij te nemen om in te pakken. Station zit op loopafstand. De grote meubels blijven achter in Rotterdam dus die hoeven niet meeverhuisd te worden.quote:Op maandag 24 september 2012 14:39 schreef vannelle het volgende:
Ik kan vrijdagochtend vertrekken evt.
Kom alleen wel met de trein, hoe kom ik vanaf het station bij jouw huis Rucky? En hoe doen we dat met de sleutels?
En kun je doordeweeks niet inpakken? Of vrijdagavond?
Vragen, vragen, vragen.......
In principe kan ik zaterdag wel helpen; maar ik ga niet 's ochtends vroeg mn nest ervoor uit.quote:Op maandag 24 september 2012 14:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Komende zaterdag.
[..]
Dat is ook een idee, ik zit er ook al aan te denken om vrij te nemen om in te pakken. Station zit op loopafstand. De grote meubels blijven achter in Rotterdam dus die hoeven niet meeverhuisd te worden.
Het zal wel fijn zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 14:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
In principe kan ik zaterdag wel helpen; maar ik ga niet 's ochtends vroeg mn nest ervoor uit.
fijn dat de oorzaak bekend is en dat die opgelost wordt.quote:Op maandag 24 september 2012 15:28 schreef Merlijn het volgende:
Schade valt gelukkig mee. Vannelle had toch gelijk: afwateringskanalen van dakraam volgelopen met prut. Ze zijn nu de pannen iets korter aan het slijpen zodat de rommel wegkan.
Nu alleen de slaapkamer nog oplossen
Ze zijn alweer weg... Snelle gasten.quote:Op maandag 24 september 2012 15:32 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
fijn dat de oorzaak bekend is en dat die opgelost wordt.
wel jammer dat het zo uitkomt
*gein*
zoutzuur lost veeeeel op hoor
*/gein*
Nee, noodweer momenteel. Blij dat ik binnen zit.quote:Op maandag 24 september 2012 15:59 schreef kwiebuske het volgende:
mooi zo
en nu schijnt het zonnetje zeker ??
pfffff
altijd
Eet dat niet wat lastig zo?quote:Op maandag 24 september 2012 16:08 schreef FAUSTINO het volgende:
[ afbeelding ]
Zo even de vieze bruine poepverf er vanaf en hij is weer als nieuw
Zit nog een heel tafelblad bij allemaal eiken voor slechts 15 euro. Echter tafelblad is veel te groot dus gooi ik er het oude tafelblad van mij erop.quote:
Ik moet wel anders kom ik mijn nieuwe stoelen nergens kwijtquote:Op maandag 24 september 2012 16:21 schreef espri het volgende:
Jij bent altijd bezig met opknappen hè?
Gaaf als je dat zo kan hoor.
Haha ja dat scheelt. Maar zie steeds foto's en berichten van je dat je bezig bent, leuk hoorquote:Op maandag 24 september 2012 16:42 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik moet wel anders kom ik mijn nieuwe stoelen nergens kwijt
En dan is er dadelijk nog een tafel vrij waar zal ik die is kwijt kunnen?quote:Op maandag 24 september 2012 16:45 schreef espri het volgende:
[..]
Haha ja dat scheelt. Maar zie steeds foto's en berichten van je dat je bezig bent, leuk hoor
Verkopen?quote:Op maandag 24 september 2012 16:48 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
En dan is er dadelijk nog een tafel vrij waar zal ik die is kwijt kunnen?
bahquote:Op maandag 24 september 2012 17:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
2 ziekies in 1 huis. Wat een feest
de kinderen hebben hun portie al verslonden, blijkbaar maakte het hun niet dat de patat slap en klef was, ze vielen aan op de patat alsof de hele dag nog niets hadden gegeven. en voor mezelf had ik niet zo nodig nog eens drie porties patat gehoevenquote:Op maandag 24 september 2012 17:20 schreef vannelle het volgende:
Hoezo geld terug? Je krijgt uiteindelijk toch wat je besteld hebt?
* Papabear gaat zelf maar patat bakkenquote:Op maandag 24 september 2012 17:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
de kinderen hebben hun portie al verslonden, blijkbaar maakte het hun niet dat de patat slap en klef was, ze vielen aan op de patat alsof de hele dag nog niets hadden gegeven. en voor mezelf had ik niet zo nodig nog eens drie porties patat gehoeven
Ik ben al een aantal weken flink moe en ik zei gisteren al dat ik vatbaar was.quote:Op maandag 24 september 2012 17:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
bah
1 van mijn collega's is ook ziek naar huis gegaan, ik heb wel last van m'n keel
moe je d'r een cheeseburger of blikje cola bij ?quote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear gaat zelf maar patat bakken
quote:Op maandag 24 september 2012 17:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
moe je d'r een cheeseburger of blikje cola bij ?
Pff... lijkt zo wel om eten bedelenquote:Op maandag 24 september 2012 17:17 schreef DJMO het volgende:
gatverdamme
ben je beroerd van de rugpijn, bestel je online eten. Wat krijg je .. patat één grote slappe kleffe troep, de cheeseburgers zijn lauw en éveneens een kleffe troep.
Een beetje fatsoenlijk restaurant serveert de saus aprt ipv over de patat als het bezorgd moet worden. 't enige wat er aan m'n bestelling goed was, dat de cola goed kou was![]()
Heb ze direct opgeld om te klagen, krijg ik kosteloos een nieuwe beezorgd, leuk, maar had liever m'n geld teruggehad.
Ga sporten zeggen ze... is gezond zeggen zequote:Op maandag 24 september 2012 17:17 schreef DJMO het volgende:
gatverdamme
ben je beroerd van de rugpijn, bestel je online eten. Wat krijg je .. patat één grote slappe kleffe troep, de cheeseburgers zijn lauw en éveneens een kleffe troep.
Een beetje fatsoenlijk restaurant serveert de saus aprt ipv over de patat als het bezorgd moet worden. 't enige wat er aan m'n bestelling goed was, dat de cola goed kou was![]()
Heb ze direct opgeld om te klagen, krijg ik kosteloos een nieuwe beezorgd, leuk, maar had liever m'n geld teruggehad.
hoezo om eten bedelen?quote:Op maandag 24 september 2012 18:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Pff... lijkt zo wel om eten bedelen
Nee, geld terug gaat te ver, maar nieuw eten is prima zoals het hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |