Handig.... Maar die hebben toch ook een sleutel neem ik aan? Is het de wig die niet meer beweegt (dat ding wat intrekt als je de klink naar beneden drukt) of is de deur zich gaan zetten?quote:Op maandag 24 september 2012 09:33 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!
Jemig Merlijn, wat een ellende!
Hier ook een woningprobleem...
Mijn voordeur valt niet meer in het slot. Die 'tong' van het slot, valt niet meer in de slotplaat. Moet de deur nu op slot draaien om hem dicht te houden. Niet erg handig, want als ik de hond uit ga laten zitten man en kind opgesloten zeg maar. Wat zeg ik, zit zelf eigenlijk de hele dag opgesloten!
Bel ik net de woningbouw....
Ze komen langs!!! Op 4 oktober.....
quote:Op maandag 24 september 2012 09:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook nog:
[ afbeelding ]
Maar even een stukje taart er bij uitdeelt....
Ik vermoed zelf dat dat het probleem is, die wig (ik dacht dat dat een tong heettequote:Op maandag 24 september 2012 09:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Handig.... Maar die hebben toch ook een sleutel neem ik aan? Is het de wig die niet meer beweegt (dat ding wat intrekt als je de klink naar beneden drukt) of is de deur zich gaan zetten?
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben, ik roep ook maar wat.quote:Op maandag 24 september 2012 09:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vermoed zelf dat dat het probleem is, die wig (ik dacht dat dat een tong heette) valt tégen de slotplaat aan ipv er in...
Zou ook kunnen dat een "loodslab" aan de onderkant of de afwatering zij-/bovenkant niet goed aansluit met de pannen waardoor er water onder de pannen loopt.quote:Op maandag 24 september 2012 09:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht even de actie van de verzekeraar af, maar ontzettend bedankt alvast.
side info: het is precies in het verlengde van het dakraam, dus eerste optie zou inderdaad verstopping van de afwatering zijn, ware het niet dat deze helemaal is doorgespoeld.
quote:
i fixed it for youquote:Op maandag 24 september 2012 09:59 schreef Merlijn het volgende:
en dankjewel enzo.... En nu over tot de orde van de dag... Ik voel me ben oud
@ Merlijn, sla maar wij kijken wel even de andere kant op.quote:Op maandag 24 september 2012 09:59 schreef Merlijn het volgende:
en dankjewel enzo.... En nu over tot de orde van de dag... Ik voel me oud
Jou pak ik nog wel terug.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 10:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat maakt jou ehmmm bejaard gok ik PB ?
Heyquote:Op maandag 24 september 2012 10:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat maakt jou ehmmm bejaard gok ik PB ?
Oh ja en jou ehmmm een fossiel... of een dinosaurus... wat wil je zelf ?quote:
Van DJMO kan je dat verwachten die zegt vaker rare dingen. Maar van jou niet, ik ga maar weer eens op zoek naar de sleutel van het dreunenlaatje.quote:Op maandag 24 september 2012 10:41 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Oh ja en jou ehmmm een fossiel... of een dinosaurus... wat wil je zelf ?
(blame DJMO, die noemde Merlijn al oud)
Zoek maar, kun je ze gelijk in pakken voor de verhuizingquote:Op maandag 24 september 2012 10:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Van DJMO kan je dat verwachten die zegt vaker rare dingen. Maar van jou niet, ik ga maar weer eens op zoek naar de sleutel van het dreunenlaatje.
O ja mijn verhuizing, hoelaat kom je helpen?quote:Op maandag 24 september 2012 10:52 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zoek maar, kun je ze gelijk in pakken voor de verhuizing
Fijn dat de dakdekker straks al komt!!quote:Op maandag 24 september 2012 12:24 schreef Merlijn het volgende:
Ik rij iig zometeen naar huis, dakdekker komt kijken wat er speelt. hoe en wat qua verzekering zien we daarna wel, het moet eerst dicht.
Ik hoop voor je dat het meevalt.quote:Op maandag 24 september 2012 12:24 schreef Merlijn het volgende:
Ik rij iig zometeen naar huis, dakdekker komt kijken wat er speelt. hoe en wat qua verzekering zien we daarna wel, het moet eerst dicht.
Succes! Hopelijk is het snel te repareren.quote:Op maandag 24 september 2012 12:24 schreef Merlijn het volgende:
ppppffff nu al?? wacht maar tot je halverwege de 30 zit, dat doet al zeer.. laat staan als je 40 bent geweest... om nog maar niet van de 50 en de 60 te spreken.. je bent nog niet eens op de helft van je leven joh!!quote:Op maandag 24 september 2012 09:59 schreef Merlijn het volgende:
en dankjewel enzo.... En nu over tot de orde van de dag... Ik voel me oud
Maandag 31-9 heb ik wel n gaatje ;-)quote:Op maandag 24 september 2012 10:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
O ja mijn verhuizing, hoelaat kom je helpen?
vannelle heeft al aangeboden om me te komen helpen. Het is niet veel wat ik aan spullen heb maar ik hoop dat ik nog één of twee mensen kan vinden die kunnen helpen.quote:Op maandag 24 september 2012 13:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Maandag 31-9 heb ik wel n gaatje ;-)
verder niet echt van grote waarde met peuter en baby (en als je pech hebt een kleuter) en dove handen
Maar zal duimen voor goed weer tussen de buien door!
op welke dag heb je hulp nodig Rucky? Misschien dat ik wat voor je kan betekenen?quote:Op maandag 24 september 2012 13:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
vannelle heeft al aangeboden om me te komen helpen. Het is niet veel wat ik aan spullen heb maar ik hoop dat ik nog één of twee mensen kan vinden die kunnen helpen.
Dank. Maar ik heb nergens gezegd dat ik oud BEN he?quote:Op maandag 24 september 2012 12:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ppppffff nu al?? wacht maar tot je halverwege de 30 zit, dat doet al zeer.. laat staan als je 40 bent geweest... om nog maar niet van de 50 en de 60 te spreken.. je bent nog niet eens op de helft van je leven joh!!
Maaruhh gefeliciflapstraat broekkie!!
Kssssht! In je hok jij!quote:
Hier schijnt zowaar de zon een heel klein beetjequote:Op maandag 24 september 2012 13:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gefeliciteerd Merlijn!
De hemel breekt hier net open, ik duim voor je dat het alleen in Groningen is en niet bij jou!
Zaterdag wil ik gaan verhuizen.quote:Op maandag 24 september 2012 13:20 schreef espri het volgende:
Op
[..]
op welke dag heb je hulp nodig Rucky? Misschien dat ik wat voor je kan betekenen?
Schrale troost voor je: Ik moet zo weg en het zeikt van de regenquote:Op maandag 24 september 2012 13:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kssssht! In je hok jij!
Zo. We zijn weer thuis. Gelukkig hebben we een VPN verbinding en kunnen we gewoon doorwerken...
Zaterdag en zondag heb ik verjaardagen en verplichtingen maar als je op vrijdag een helpende hand nodig hebt?quote:
Balenquote:Op maandag 24 september 2012 13:30 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Schrale troost voor je: Ik moet zo weg en het zeikt van de regen. Ik heb geen paraplu/regenpak oid
Niet een klein beetje ookquote:
ik wilde het eigenlijk niet zeggen hahahahaha maar ja, ik heb paraplu'squote:Op maandag 24 september 2012 13:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Niet een klein beetje ook. Nouja, morgen maar ff op zoek naar n parapluutje. Mss heeft Yska nog wat in de winkel liggen
Mooizoquote:Op maandag 24 september 2012 13:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik wilde het eigenlijk niet zeggen hahahahaha maar ja, ik heb paraplu's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |