Succes dan maar.quote:
Ik weet niet of vannelle op vrijdag kan en dan heb ik geen tijd om in te pakken. Het is niet veel maar moet wel gebeuren. iig bedanktquote:Op maandag 24 september 2012 13:31 schreef espri het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag heb ik verjaardagen en verplichtingen maar als je op vrijdag een helpende hand nodig hebt?
Wat, waar, wanneer?quote:Op maandag 24 september 2012 13:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
vannelle heeft al aangeboden om me te komen helpen. Het is niet veel wat ik aan spullen heb maar ik hoop dat ik nog één of twee mensen kan vinden die kunnen helpen.
Schiet inderdaad niet op. Toch zie ik een plusje: je hebt eindelijk een reden dat stucwerk te vervangenquote:Op maandag 24 september 2012 09:33 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!
Jemig Merlijn, wat een ellende!
Nog redelijk rap eigenlijk?quote:Hier ook een woningprobleem...
Mijn voordeur valt niet meer in het slot. Die 'tong' van het slot, valt niet meer in de slotplaat. Moet de deur nu op slot draaien om hem dicht te houden. Niet erg handig, want als ik de hond uit ga laten zitten man en kind opgesloten zeg maar. Wat zeg ik, zit zelf eigenlijk de hele dag opgesloten!
Bel ik net de woningbouw....
Ze komen langs!!! Op 4 oktober.....
Dank. "stucwerk" is gelukkig gewoon behang, en zat achter het schot wat ik open heb moeten breken. Uiteraaard is het nu weer zo droog als watquote:Op maandag 24 september 2012 14:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Schiet inderdaad niet op. Toch zie ik een plusje: je hebt eindelijk een reden dat stucwerk te vervangentenzij je het mooi vond...
[..]
Nog redelijk rap eigenlijk?
Is het nu niet tijdelijk op te lossen door gewoon harder aan de deurklink te duwen/trekken zodat je 'm er gewoon geforceerd in drukt?
Oh, en Merlijn gefeliciteerd!
Komende zaterdag.quote:
Dat is ook een idee, ik zit er ook al aan te denken om vrij te nemen om in te pakken. Station zit op loopafstand. De grote meubels blijven achter in Rotterdam dus die hoeven niet meeverhuisd te worden.quote:Op maandag 24 september 2012 14:39 schreef vannelle het volgende:
Ik kan vrijdagochtend vertrekken evt.
Kom alleen wel met de trein, hoe kom ik vanaf het station bij jouw huis Rucky? En hoe doen we dat met de sleutels?
En kun je doordeweeks niet inpakken? Of vrijdagavond?
Vragen, vragen, vragen.......
In principe kan ik zaterdag wel helpen; maar ik ga niet 's ochtends vroeg mn nest ervoor uit.quote:Op maandag 24 september 2012 14:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Komende zaterdag.
[..]
Dat is ook een idee, ik zit er ook al aan te denken om vrij te nemen om in te pakken. Station zit op loopafstand. De grote meubels blijven achter in Rotterdam dus die hoeven niet meeverhuisd te worden.
Het zal wel fijn zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 14:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
In principe kan ik zaterdag wel helpen; maar ik ga niet 's ochtends vroeg mn nest ervoor uit.
fijn dat de oorzaak bekend is en dat die opgelost wordt.quote:Op maandag 24 september 2012 15:28 schreef Merlijn het volgende:
Schade valt gelukkig mee. Vannelle had toch gelijk: afwateringskanalen van dakraam volgelopen met prut. Ze zijn nu de pannen iets korter aan het slijpen zodat de rommel wegkan.
Nu alleen de slaapkamer nog oplossen
Ze zijn alweer weg... Snelle gasten.quote:Op maandag 24 september 2012 15:32 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
fijn dat de oorzaak bekend is en dat die opgelost wordt.
wel jammer dat het zo uitkomt
*gein*
zoutzuur lost veeeeel op hoor
*/gein*
Nee, noodweer momenteel. Blij dat ik binnen zit.quote:Op maandag 24 september 2012 15:59 schreef kwiebuske het volgende:
mooi zo
en nu schijnt het zonnetje zeker ??
pfffff
altijd
Eet dat niet wat lastig zo?quote:Op maandag 24 september 2012 16:08 schreef FAUSTINO het volgende:
[ afbeelding ]
Zo even de vieze bruine poepverf er vanaf en hij is weer als nieuw
Zit nog een heel tafelblad bij allemaal eiken voor slechts 15 euro. Echter tafelblad is veel te groot dus gooi ik er het oude tafelblad van mij erop.quote:
Ik moet wel anders kom ik mijn nieuwe stoelen nergens kwijtquote:Op maandag 24 september 2012 16:21 schreef espri het volgende:
Jij bent altijd bezig met opknappen hè?
Gaaf als je dat zo kan hoor.
Haha ja dat scheelt. Maar zie steeds foto's en berichten van je dat je bezig bent, leuk hoorquote:Op maandag 24 september 2012 16:42 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik moet wel anders kom ik mijn nieuwe stoelen nergens kwijt
En dan is er dadelijk nog een tafel vrij waar zal ik die is kwijt kunnen?quote:Op maandag 24 september 2012 16:45 schreef espri het volgende:
[..]
Haha ja dat scheelt. Maar zie steeds foto's en berichten van je dat je bezig bent, leuk hoor
Verkopen?quote:Op maandag 24 september 2012 16:48 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
En dan is er dadelijk nog een tafel vrij waar zal ik die is kwijt kunnen?
bahquote:Op maandag 24 september 2012 17:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
2 ziekies in 1 huis. Wat een feest
de kinderen hebben hun portie al verslonden, blijkbaar maakte het hun niet dat de patat slap en klef was, ze vielen aan op de patat alsof de hele dag nog niets hadden gegeven. en voor mezelf had ik niet zo nodig nog eens drie porties patat gehoevenquote:Op maandag 24 september 2012 17:20 schreef vannelle het volgende:
Hoezo geld terug? Je krijgt uiteindelijk toch wat je besteld hebt?
* Papabear gaat zelf maar patat bakkenquote:Op maandag 24 september 2012 17:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
de kinderen hebben hun portie al verslonden, blijkbaar maakte het hun niet dat de patat slap en klef was, ze vielen aan op de patat alsof de hele dag nog niets hadden gegeven. en voor mezelf had ik niet zo nodig nog eens drie porties patat gehoeven
Ik ben al een aantal weken flink moe en ik zei gisteren al dat ik vatbaar was.quote:Op maandag 24 september 2012 17:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
bah
1 van mijn collega's is ook ziek naar huis gegaan, ik heb wel last van m'n keel
moe je d'r een cheeseburger of blikje cola bij ?quote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear gaat zelf maar patat bakken
quote:Op maandag 24 september 2012 17:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
moe je d'r een cheeseburger of blikje cola bij ?
Pff... lijkt zo wel om eten bedelenquote:Op maandag 24 september 2012 17:17 schreef DJMO het volgende:
gatverdamme
ben je beroerd van de rugpijn, bestel je online eten. Wat krijg je .. patat één grote slappe kleffe troep, de cheeseburgers zijn lauw en éveneens een kleffe troep.
Een beetje fatsoenlijk restaurant serveert de saus aprt ipv over de patat als het bezorgd moet worden. 't enige wat er aan m'n bestelling goed was, dat de cola goed kou was![]()
Heb ze direct opgeld om te klagen, krijg ik kosteloos een nieuwe beezorgd, leuk, maar had liever m'n geld teruggehad.
Ga sporten zeggen ze... is gezond zeggen zequote:Op maandag 24 september 2012 17:17 schreef DJMO het volgende:
gatverdamme
ben je beroerd van de rugpijn, bestel je online eten. Wat krijg je .. patat één grote slappe kleffe troep, de cheeseburgers zijn lauw en éveneens een kleffe troep.
Een beetje fatsoenlijk restaurant serveert de saus aprt ipv over de patat als het bezorgd moet worden. 't enige wat er aan m'n bestelling goed was, dat de cola goed kou was![]()
Heb ze direct opgeld om te klagen, krijg ik kosteloos een nieuwe beezorgd, leuk, maar had liever m'n geld teruggehad.
hoezo om eten bedelen?quote:Op maandag 24 september 2012 18:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Pff... lijkt zo wel om eten bedelen
Nee, geld terug gaat te ver, maar nieuw eten is prima zoals het hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |