Ik moet wel anders kom ik mijn nieuwe stoelen nergens kwijtquote:Op maandag 24 september 2012 16:21 schreef espri het volgende:
Jij bent altijd bezig met opknappen hè?
Gaaf als je dat zo kan hoor.
Haha ja dat scheelt. Maar zie steeds foto's en berichten van je dat je bezig bent, leuk hoorquote:Op maandag 24 september 2012 16:42 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik moet wel anders kom ik mijn nieuwe stoelen nergens kwijt
En dan is er dadelijk nog een tafel vrij waar zal ik die is kwijt kunnen?quote:Op maandag 24 september 2012 16:45 schreef espri het volgende:
[..]
Haha ja dat scheelt. Maar zie steeds foto's en berichten van je dat je bezig bent, leuk hoor
Verkopen?quote:Op maandag 24 september 2012 16:48 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
En dan is er dadelijk nog een tafel vrij waar zal ik die is kwijt kunnen?
bahquote:Op maandag 24 september 2012 17:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
2 ziekies in 1 huis. Wat een feest
de kinderen hebben hun portie al verslonden, blijkbaar maakte het hun niet dat de patat slap en klef was, ze vielen aan op de patat alsof de hele dag nog niets hadden gegeven. en voor mezelf had ik niet zo nodig nog eens drie porties patat gehoevenquote:Op maandag 24 september 2012 17:20 schreef vannelle het volgende:
Hoezo geld terug? Je krijgt uiteindelijk toch wat je besteld hebt?
* Papabear gaat zelf maar patat bakkenquote:Op maandag 24 september 2012 17:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
de kinderen hebben hun portie al verslonden, blijkbaar maakte het hun niet dat de patat slap en klef was, ze vielen aan op de patat alsof de hele dag nog niets hadden gegeven. en voor mezelf had ik niet zo nodig nog eens drie porties patat gehoeven
Ik ben al een aantal weken flink moe en ik zei gisteren al dat ik vatbaar was.quote:Op maandag 24 september 2012 17:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
bah
1 van mijn collega's is ook ziek naar huis gegaan, ik heb wel last van m'n keel
moe je d'r een cheeseburger of blikje cola bij ?quote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear gaat zelf maar patat bakken
quote:Op maandag 24 september 2012 17:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
moe je d'r een cheeseburger of blikje cola bij ?
Pff... lijkt zo wel om eten bedelenquote:Op maandag 24 september 2012 17:17 schreef DJMO het volgende:
gatverdamme
ben je beroerd van de rugpijn, bestel je online eten. Wat krijg je .. patat één grote slappe kleffe troep, de cheeseburgers zijn lauw en éveneens een kleffe troep.
Een beetje fatsoenlijk restaurant serveert de saus aprt ipv over de patat als het bezorgd moet worden. 't enige wat er aan m'n bestelling goed was, dat de cola goed kou was![]()
Heb ze direct opgeld om te klagen, krijg ik kosteloos een nieuwe beezorgd, leuk, maar had liever m'n geld teruggehad.
Ga sporten zeggen ze... is gezond zeggen zequote:Op maandag 24 september 2012 17:17 schreef DJMO het volgende:
gatverdamme
ben je beroerd van de rugpijn, bestel je online eten. Wat krijg je .. patat één grote slappe kleffe troep, de cheeseburgers zijn lauw en éveneens een kleffe troep.
Een beetje fatsoenlijk restaurant serveert de saus aprt ipv over de patat als het bezorgd moet worden. 't enige wat er aan m'n bestelling goed was, dat de cola goed kou was![]()
Heb ze direct opgeld om te klagen, krijg ik kosteloos een nieuwe beezorgd, leuk, maar had liever m'n geld teruggehad.
hoezo om eten bedelen?quote:Op maandag 24 september 2012 18:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Pff... lijkt zo wel om eten bedelen
Nee, geld terug gaat te ver, maar nieuw eten is prima zoals het hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |