Rucky heette yerry en mijn maatje Tom.quote:
Slaap lekkerquote:
Ga nou maar. Slaap lekker.quote:Op maandag 24 september 2012 01:43 schreef DJMO het volgende:
ik ga (heel verstandig) ook maar slapen![]()
wil nog niet, mijn lichaam zegt wel gaap .. dus ik luister voor de verandering maar eens
![]()
![]()
![]()
![]()
* DJMO mompelt "slaaptrusten pappie"quote:
final destination .. the day after tomorrow .. hoe heet dat andere kreng ook al weer met will smith? oh jah. independence day!quote:Op maandag 24 september 2012 01:52 schreef Rucky het volgende:
Stik, heb ik een andere woning hoor ik net dat de wereld over een paar maanden vergaat.
Dat wordt heel gauw verhuizen dan!quote:Op maandag 24 september 2012 01:52 schreef Rucky het volgende:
Stik, heb ik een andere woning hoor ik net dat de wereld over een paar maanden vergaat.
Hee te gek man, is t ook wederzijds?quote:
quote:
*oeps*quote:Op maandag 24 september 2012 08:03 schreef Merlijn het volgende:
Goedemoggel... Nou ja goed... stond vannacht om 3u een lek in mijn dak te zoeken.... er stond water in de slaapkamer....
Ja. Al moest ik wat gipsplaten wegbreken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maak ik me nog niet zozeer zorgen over de daklekkage, maar meer om de scheur in het slaapkamerplafond..."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Zelfde plek als eerder of is dit een nieuw probleem?quote:Op maandag 24 september 2012 08:03 schreef Merlijn het volgende:
Goedemoggel... Nou ja goed... stond vannacht om 3u een lek in mijn dak te zoeken.... er stond water in de slaapkamer....
Dat is minder, heb je het lek ook gevonden?quote:Op maandag 24 september 2012 08:03 schreef Merlijn het volgende:
Oh, damnquote:Op maandag 24 september 2012 08:03 schreef Merlijn het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 08:25 schreef kwiebuske het volgende:
dit is het dak ?
belangrijkste is en blijft de lekkage oplossen
de rest volgt vanzelf
Ik wacht even de actie van de verzekeraar af, maar ontzettend bedankt alvast.quote:Op maandag 24 september 2012 08:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zelfde plek als eerder of is dit een nieuw probleem?
Ben dit weekend in de buurt en kan je misschien wel helpen.
Oh ja, dat ook nog:quote:Op maandag 24 september 2012 09:31 schreef maffemuts het volgende:
Mogguh!
En maffe zet natuurlijk koffie en thee aangezien niemand dat nog gedaan heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |