Merthe was nou eenmaal een Harense. Daar kon dat tuig ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:49 schreef sp3c het volgende:
regel zoiets dan gewoon in Amsterdam ofzo en niet in Schubbekutteveen, als het niets is dan ben je zo'n massa mensen snel kwijt aan iets anders wat ook leuk is
Kan je een feest organiseren met opkomst tussen de 20 en 20.000 mensen, geen idee hoeveel eigenlijk enne wel op jullie kosten uiteraard.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:51 schreef Snowballed het volgende:
Als je mensen met ervaring in grote evenementen en mensen massa's bij "de driehoek" betrekt, kun je erg snel de theorie op poten zetten, de uitvoering is dan een kwestie van uren..
http://www.metronieuws.nl(...)H035HcPig0kmRmdKiDQ/quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:49 schreef sp3c het volgende:
regel zoiets dan gewoon in Amsterdam ofzo en niet in Schubbekutteveen, als het niets is dan ben je zo'n massa mensen snel kwijt aan iets anders wat ook leuk is
En wat doe je met de inwoners die bezwaar hebben tegen je plan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als je mensen met ervaring in grote evenementen en mensen massa's bij "de driehoek" betrekt, kun je erg snel de theorie op poten zetten, de uitvoering is dan een kwestie van uren..
Opbrengsten ook? Prima deal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je een feest organiseren met opkomst tussen de 20 en 20.000 mensen, geen idee hoeveel eigenlijk enne wel op jullie kosten uiteraard.
er waren ongetwijfeld wel openbare verjaardagen op facebook die je kon kapen in de bewoonde wereldquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Merthe was nou eenmaal een Harense. Daar kon dat tuig ook niks aan doen.
Ik ben eiks best blij dat de mijne een paar dagen geleden was en dat het bijna niemand is opgevallenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
er waren ongetwijfeld wel openbare verjaardagen op facebook die je kon kapen in de bewoonde wereld
De overheid gaat hier de mist in... wij niet...quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je een feest organiseren met opkomst tussen de 20 en 20.000 mensen, geen idee hoeveel eigenlijk enne wel op jullie kosten uiteraard.
Vandaag nog niet neequote:Op zaterdag 22 september 2012 18:52 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind de discussie haske leuk of zo, maar gaan we nou serieus overwegen om gedwongen feestjes te gaan organiseren? Gaat helemaal nergens meer over.
Gewoon opbokken met die onzin. Haren heeft het helaas onderschat. Een stelletje randdebielen heeft zich niet kunnen gedragen. Schade opmaken, verantwoordelijken er aan hun haren bijslepen, terugkijken en van leren.
Zo, opgelost; over tot de orde van de dag! Iemand nog iets leuks meegemaakt?
Het kan nog; het is nog geen avondquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag nog niet neeAnders hing ik hier vast ook niet rond
Er-was-geen-feest. (!) Er hoefde dus ook helemaal niets opgetuigd te worden (afgezien van alle al genoemde argumenten die het onzinnig maken om hierover te discussiëren, zoals je niet weet hoeveel mensen er langskomen en dat dat een godsgruwelijke hoeveelheid geld kost, met de zekerheid dat het uiteindelijk toch wel misgaat)quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Deze posting was bedoelt in het anti-Islam-film-topic I assumequote:Op zaterdag 22 september 2012 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Het voelt allemaal erg onwerkelijk aan dit. Ik heb het gevoel dat ik dit droom. Dit is toch zo ontzettend bizar en absurd allemaal.
Woord met meest lettergrepen in deze post: on-wer-ke-lijk²
Lijkt me niet nee... Lijkt mij te veel op toegeven aan chanteurs of gijzelnemers. En het schept precedenten. Snap werkelijk niet dat iemand dat sowieso maar overweegt, laat staan er voor pleit..quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:52 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind de discussie haske leuk of zo, maar gaan we nou serieus overwegen om gedwongen feestjes te gaan organiseren? Gaat helemaal nergens meer over.
Gewoon opbokken met die onzin. Haren heeft het helaas onderschat. Een stelletje randdebielen heeft zich niet kunnen gedragen. Schade opmaken, verantwoordelijken er aan hun haren bijslepen, terugkijken en van leren.
Zo, opgelost; over tot de orde van de dag! Iemand nog iets leuks meegemaakt?
Hou toch eens op met je oogkleppenblik op de wereld zeg. Je kan geen feesten gaan organiseren omdat een massa op internet nu besluit er één te houden. Lekker bij bijv. je zieke oma in de achtertuin of zo. Volgens jou kan je te allen tijde en overal dit gaan doen en de gemeente moet er maar op inspringen met een heuse organisatie zonder enige inspraak van omwonenden etc. Ben je echt zo dom?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:53 schreef Snowballed het volgende:
De overheid gaat hier de mist in... wij niet...
Er was al ver van te voren duidelijk dat er sowie zo rond de 1000 man zouden komen.... (ME op scherp, weg afzetten etc)
Nog 2 nachten en dan 2 weken vakantiequote:Op zaterdag 22 september 2012 18:54 schreef ElisaB het volgende:
Het kan nog; het is nog geen avond
Of moet je wéér werken
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben eiks best blij dat de mijne een paar dagen geleden was en dat het bijna niemand is opgevallen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Er-was-geen-feest. (!) Er hoefde dus ook helemaal niets opgetuigd te worden (afgezien van alle al genoemde argumenten die het onzinnig maken om hierover te discussiëren, zoals je niet weet hoeveel mensen er langskomen en dat dat een godsgruwelijke hoeveelheid geld kost, met de zekerheid dat het uiteindelijk toch wel misgaat)
Maar had dan die feestende massa uberhaupt niet toegelaten tot de wijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je oogkleppenblik op de wereld zeg. Je kan geen feesten gaan organiseren omdat een massa op internet nu besluit er één te houden. Lekker bij bijv. je zieke oma in de achtertuin of zo. Volgens jou kan je te allen tijde en overal dit gaan doen en de gemeente moet er maar op inspringen met een heuse organisatie zonder enige inspraak van omwonenden etc. Ben je echt zo dom?
Flikker toch op man.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:53 schreef Snowballed het volgende:
De overheid gaat hier de mist in... wij niet...
Er was al ver van te voren duidelijk dat er sowiezo rond de 1000 man zouden komen.... (ME op scherp, weg afzetten etc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |