twitter:Politie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:05:43pls RT Foto's of filmpjes van #Haren #projectX? Upload ze op http://t.co/mj1Ic9Bp. Help ons relschoppers te herkennen. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door yvonne op 22-09-2012 12:59:17 ]
Dus jij ziet het wel voor je, paar MEers met rubberen kogels die één voor één rustig mikken en dan jongeren uitschakelen en dat zorgt er voor dat de lieve vrede weer teruggekeerdquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:19 schreef SidiJalal het volgende: [..] Ja, die rubberen kogels doen fucked up pijn, met stokken slaan voel je niet zo veel van eigenlijk.
Krijgt het navolging? Het is een leuk idee ja, maar ben benieuwd hoe populairquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:19 schreef Franknfurter het volgende:
Ik kwam dit tegen en vind dit stiekem toch wel een leuk initiatief.
Plus het feit dat de politie gewoon op afstand kan blijven en er ontstaat geen kat en muis spel dat wanneer de politie aan komt hollen de hooligans weg holen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:19 schreef SidiJalal het volgende:
[..]
Ja, die rubberen kogels doen fucked up pijn, met stokken slaan voel je niet zo veel van eigenlijk.
Dat woord ook: "ondergedoken"quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:22 schreef Godshand het volgende:
Wat is Merthe die avond gaan doen eigenlijk? Ik las dat haar familie was ondergedoken, maar zij ook?
Niemand kan dat ontvangen man. Ja, die paar mensen in Groningen wellicht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Zometeen extra uitzending op Noord. 1230 uur
Ik kijk wel ffquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:21 schreef PoliSplash het volgende:
Ziba moet je een screenshot ofzo
Als iedereen op fok ermee begint en het op facebook zet kan het net zo makkelijk viral gaan. Gewoon met de juiste #tags werken op twitter en dan heb je het binnen 2 uur trendingquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Krijgt het navolging? Het is een leuk idee ja, maar ben benieuwd hoe populair
Ja, zo stond het op nu.nl, ik herhaal alleen wat daar staat...quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat woord ook: "ondergedoken"
http://www.rtvnoord.nl/home/home.asp#quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niemand kan dat ontvangen man. Ja, die paar mensen in Groningen wellicht.
Omggg je hebt gelijk. Fucking Facebook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:21 schreef PoliSplash het volgende:
Ziba moet je een screenshot ofzo
http://www.rtvnoord.nl/includes/livetv.aspquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omg omg je snapt het eindelijk?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omggg je hebt gelijk. Fucking Facebook.
Zucht, zoveel Facebook events staan op openbaar. Ook verjaardagsfeestjes enzo. Normaal laat je zo'n event links liggen als jet toevallig voorbij ziet komen en je diegene niet echt goed kent maar dit meisje had een vriend die blijkbaar het event ging delen met zoveel mogelijk mensen EN erbij ging vertellen dat iedereen moest komen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze heeft het gewoon zelf openbaar gezet, dat kan niet anders. Bewust ook, het is niet zomaar een verkeerd vinkje of een foutje.En ik denk dat vrienden van haar het evenement gingen sharen als grapje.
Zozo, 2.0 zeg. Had ik niet verwacht uit die hoek.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://www.rtvnoord.nl/home/home.asp#
http://www.orn.nl/televis(...)-rtv-noord-tv-streamquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoewel dit een slechte zaak is, betreft het hier toch heel wat anders. Die getuige werd sowieso al afgeluisterd toen ze naar de politie belde. Een afgeluisterd telefoongesprek kan normaliter wel gebruikt worden in een dossier. Als jij bijvoorbeeld wordt afgeluisterd en je meldt iets dat belastend is voor een verdachte dan wordt dat gewoon in het dossier opgenomen, of je dat nu wil of niet, en terecht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef gers het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)iklijn-op-straat.htm
Tegenwoordig heb je zoiets als digitale televisie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
nee is top boy hk veendam...quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jongen zit duidelijk op korfbal.
Excuseer, bedoelde dat alles behalve als een sneer naar jou. Had het ook in meerdere berichten in de media gelezen, dubieuze bewoording imoquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, zo stond het op nu.nl, ik herhaal alleen wat daar staat...
Ja, maar hij heeft geen sjaal. Dan kan het toch geen voetbalhooligan zijn?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
nee is top boy hk veendam...
4e generatie jonge
Jaaaa. Hallo d'r staat toch gewoon voor alleen vrienden dus hoezo dan vrienden van gasten. Wat gemeen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:24 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Omg omg je snapt het eindelijk?
En de 3 voorgaande generaties waren al familie voor het trouwen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
nee is top boy hk veendam...
4e generatie jonge
Wat is dat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je zoiets als digitale televisie.
Project Yquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:19 schreef Franknfurter het volgende:
Ik kwam dit tegen en vind dit stiekem toch wel een leuk initiatief.
Mensen die niet snappen hoe Facebook werkt. Ik geef toe mensen zoals Ziba kunnen snel misleid worden maar alsnogquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]damn...
Zo blij dat ik niets met die achterlijke site doe
Wanneer kunnen we komen rellenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jaaaa. Hallo d'r staat toch gewoon voor alleen vrienden dus hoezo dan vrienden van gasten. Wat gemeen.Ik was dus ook die fout begaan als ik een leuk feestje zou gaan geven.
Zo'n nieuw iets waardoor ik in Rotterdam gewoon rtv noord kan ontvangenquote:
Gozer, ik snap ook niets van die site... Maar dat komt vooral doordat ik er totaal geen tijd in steek.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:26 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen hoe Facebook werkt. Ik geef toe mensen zoals Ziba kunnen snel misleid worden maar alsnog
Dat. Simpel pechgevalquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zucht, zoveel Facebook events staan op openbaar. Ook verjaardagsfeestjes enzo. Normaal laat je zo'n event links liggen als jet toevallig voorbij ziet komen en je diegene niet echt goed kent maar dit meisje had een vriend die blijkbaar het event ging delen met zoveel mogelijk mensen EN erbij ging vertellen dat iedereen moest komen.
DAT is wat er mis ging. Niet dat ze een vinkje was vergeten ofzo. Ik zie al jaren mensen gewoon publieke events aanmaken die eigenlijk voor een prive aangelegenheid zijn.
Sinds kort kabeltelevisie!quote:
gewoon fokken via 56k modemquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Bel je ook nog in of hebben jullie inmiddels al ADSL?
Ja want als er staat 'vrienden' dan ga jij er met je muis overheen om te kijken of het wel echt voor vrienden is. Beetje vals van Facebook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:26 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen hoe Facebook werkt. Ik geef toe mensen zoals Ziba kunnen snel misleid worden maar alsnog
Verhelderend, thanks, heb zelf geen Facebook :pquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Hoewel dit een slechte zaak is, betreft het hier toch heel wat anders. Die getuige werd sowieso al afgeluisterd toen ze naar de politie belde. Een afgeluisterd telefoongesprek kan normaliter wel gebruikt worden in een dossier. Als jij bijvoorbeeld wordt afgeluisterd en je meldt iets dat belastend is voor een verdachte dan wordt dat gewoon in het dossier opgenomen, of je dat nu wil of niet, en terecht.
Hier was het echter een ander verhaal. Het telefoongesprek was uitdrukkelijk bedoeld om iets anoniem te melden en, door zo'n gesprek dan in het dossier op te nemen, straf je zo iemand voor de juiste keus.
Maar ik heb nog van geen enkel incident gehoord waardoor je als anonieme melder echt zorgen moet maken. Mensen rationaliseren hun gedrag gewoon door van deze zijdelingse incidenten op te voeren waaruit zou blijken dat je beter niet kunt helpen.
waarom denk je dat ze zoveel privacy problemen hebben ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja want als er staat 'vrienden' dan ga jij er met je muis overheen om te kijken of het wel echt voor vrienden is. Beetje vals van Facebook.
Zo sneu voor al die winkeliers ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:28 schreef Dale. het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/ge(...)p?v=20672&size=groot
Alsof mij dat een ene kont boeit dat jij het niet kan ontvangen. Het is een mededeling.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
FB Heeft geen privacy problemen hoor, die verzamelt en verkoopt al die info. De gebruikers hebben privacy problemenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze zoveel privacy problemen hebben ?
Snap het sowieso niet. Nu ineens kunnen bepaalde dingen op Facebook niet eens meer privé en staan per definitie openbaar. Raar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze zoveel privacy problemen hebben ?
Inmiddels allang niet meer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:30 schreef Loverrrr het volgende:
Kunnen we de Nederlanders ook nu tot een achterlijke volk rekenen?
Of zijn we nog steeds dat o zo beschaafde volk uit het Westen?
Nette reactie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:27 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Reactie van de NOS over hun rol:
http://weblogs.nos.nl/hoo(...)ddelpunt-van-wereld/
Veendam.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef 16meter het volgende:
ik d8 al dat t de hooligans ware
groningen of veendam??!
Profiel niet openbaar, foto's niet openbaar, vrienden niet openbaar. Huppa.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Snap het sowieso niet. Nu ineens kunnen bepaalde dingen op Facebook niet eens meer privé en staan per definitie openbaar. Raar.
Hij drinkt wel kwaliteitspilsquote:
+ dat de media dit massaal ging hypenquote:
Omslagfoto's sowieso openbaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:32 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Profiel niet openbaar, foto's niet openbaar, vrienden niet openbaar. Huppa.
Is dat geen photoshop?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:30 schreef Wokkel het volgende:
Is dit serieus Merthe en wat is er waar dat ze een paar dagen geleden twitterde date r al 3500 man op haar feestje kwamen?
Dat zou namelijk nogal tegenstrijdig zijn met het verhaal van de vader dat ze gelijk alles offline hebben geprobeerd te halen.
[ afbeelding ]
Helaas, je snapt de Finkers verwijzing niet. Jammer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Bel je ook nog in of hebben jullie inmiddels al ADSL?
Oeh dolletjes!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je mag hier wel komon kijken naar de rellertjes. Onder het genot van thee. Hihi.
Zet gewoon niet jezelf erop. Ik ken zelfs mensen die een andere achternaam of voornaam op facebook hanteren zodat ze niet gevonden kunnen wordenquote:
Ja, er zijn ergens tweets van haar te vinden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:30 schreef Wokkel het volgende:
Is dit serieus Merthe en wat is er waar dat ze een paar dagen geleden twitterde date r al 3500 man op haar feestje kwamen?
Dat zou namelijk nogal tegenstrijdig zijn met het verhaal van de vader dat ze gelijk alles offline hebben geprobeerd te halen.
[ afbeelding ]
qft.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nette reactie.
Niet meteen zeggen "Wij hebben geen schuld!", maar uitleggen wat de reden is waarom ze hebben gedaan wat ze hebben gedaan en daarbij zeggen dat ze het gaan evalueren om er eventueel lessen uit te leren.
Grappig dat wij met onze grote mond al die rellen in het midden-oosten zo veroordelen en hun bestempelen als barbaren terwijl wij in wezen dus eigenlijk niet zo veel van hun verschillen als het erop aankomt.quote:
Ik heb John Travolta. Werkt prima.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:33 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Zet gewoon niet jezelf erop. Ik ken zelfs mensen die een andere achternaam of voornaam op facebook hanteren zodat ze niet gevonden kunnen worden
Heb ik nu ook ja, achternaam beetje anders.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:33 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Zet gewoon niet jezelf erop. Ik ken zelfs mensen die een andere achternaam of voornaam op facebook hanteren zodat ze niet gevonden kunnen worden
Ik heb niet eens mijn naam opgegeven... Ik snap sowieso niet dat mensen hun echte info zetten op zo'n sitequote:Op zaterdag 22 september 2012 12:33 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Zal wel te jong zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Helaas, je snapt de Finkers verwijzing niet. Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |