waarom denk je dat ze zoveel privacy problemen hebben ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja want als er staat 'vrienden' dan ga jij er met je muis overheen om te kijken of het wel echt voor vrienden is. Beetje vals van Facebook.
Zo sneu voor al die winkeliers ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:28 schreef Dale. het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/ge(...)p?v=20672&size=groot
Alsof mij dat een ene kont boeit dat jij het niet kan ontvangen. Het is een mededeling.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niemand kan dat ontvangen man. Ja, die paar mensen in Groningen wellicht.
FB Heeft geen privacy problemen hoor, die verzamelt en verkoopt al die info. De gebruikers hebben privacy problemenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze zoveel privacy problemen hebben ?
Snap het sowieso niet. Nu ineens kunnen bepaalde dingen op Facebook niet eens meer privé en staan per definitie openbaar. Raar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze zoveel privacy problemen hebben ?
Inmiddels allang niet meer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:30 schreef Loverrrr het volgende:
Kunnen we de Nederlanders ook nu tot een achterlijke volk rekenen?
Of zijn we nog steeds dat o zo beschaafde volk uit het Westen?
Nette reactie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:27 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Reactie van de NOS over hun rol:
http://weblogs.nos.nl/hoo(...)ddelpunt-van-wereld/
Veendam.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef 16meter het volgende:
ik d8 al dat t de hooligans ware
groningen of veendam??!
Profiel niet openbaar, foto's niet openbaar, vrienden niet openbaar. Huppa.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Snap het sowieso niet. Nu ineens kunnen bepaalde dingen op Facebook niet eens meer privé en staan per definitie openbaar. Raar.
Hij drinkt wel kwaliteitspilsquote:
+ dat de media dit massaal ging hypenquote:
Omslagfoto's sowieso openbaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:32 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Profiel niet openbaar, foto's niet openbaar, vrienden niet openbaar. Huppa.
Is dat geen photoshop?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:30 schreef Wokkel het volgende:
Is dit serieus Merthe en wat is er waar dat ze een paar dagen geleden twitterde date r al 3500 man op haar feestje kwamen?
Dat zou namelijk nogal tegenstrijdig zijn met het verhaal van de vader dat ze gelijk alles offline hebben geprobeerd te halen.
[ afbeelding ]
Helaas, je snapt de Finkers verwijzing niet. Jammer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Bel je ook nog in of hebben jullie inmiddels al ADSL?
Oeh dolletjes!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je mag hier wel komon kijken naar de rellertjes. Onder het genot van thee. Hihi.
Zet gewoon niet jezelf erop. Ik ken zelfs mensen die een andere achternaam of voornaam op facebook hanteren zodat ze niet gevonden kunnen wordenquote:
Ja, er zijn ergens tweets van haar te vinden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:30 schreef Wokkel het volgende:
Is dit serieus Merthe en wat is er waar dat ze een paar dagen geleden twitterde date r al 3500 man op haar feestje kwamen?
Dat zou namelijk nogal tegenstrijdig zijn met het verhaal van de vader dat ze gelijk alles offline hebben geprobeerd te halen.
[ afbeelding ]
qft.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nette reactie.
Niet meteen zeggen "Wij hebben geen schuld!", maar uitleggen wat de reden is waarom ze hebben gedaan wat ze hebben gedaan en daarbij zeggen dat ze het gaan evalueren om er eventueel lessen uit te leren.
Grappig dat wij met onze grote mond al die rellen in het midden-oosten zo veroordelen en hun bestempelen als barbaren terwijl wij in wezen dus eigenlijk niet zo veel van hun verschillen als het erop aankomt.quote:
Ik heb John Travolta. Werkt prima.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:33 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Zet gewoon niet jezelf erop. Ik ken zelfs mensen die een andere achternaam of voornaam op facebook hanteren zodat ze niet gevonden kunnen worden
Heb ik nu ook ja, achternaam beetje anders.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:33 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Zet gewoon niet jezelf erop. Ik ken zelfs mensen die een andere achternaam of voornaam op facebook hanteren zodat ze niet gevonden kunnen worden
Ik heb niet eens mijn naam opgegeven... Ik snap sowieso niet dat mensen hun echte info zetten op zo'n sitequote:Op zaterdag 22 september 2012 12:33 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Zal wel te jong zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Helaas, je snapt de Finkers verwijzing niet. Jammer.
Er was geen feestje.quote:
Omdat ik het wel handig vind als mensen me kunnen vinden. Ik heb al ontzettend veel werk te danken aan social media. LinkedIn kan ook, maar werkt toch minder goed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb niet eens mijn naam opgegeven... Ik snap sowieso niet dat mensen hun echte info zetten op zo'n site
[..]
Zal wel te jong zijn
RTV Noord begint nu
Blijkbaar wel, want ze gingen rellen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als er ergens geen feest is en je wil feesten, bouw je een feest. Da's niet zo moeilijk.
Dat deden ze later dan het tijdstip van die foto. Op dat moment was het nog gezellig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:36 schreef Pek het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want ze gingen rellen.
Nederlanders zijn ook gewoon hypocriet. Midden-Oosten rellen en buitenlands nieuws is sowieso lekker ver weg natuurlijk dus makkelijk om over te oordelen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:34 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Grappig dat wij met onze grote mond al die rellen in het midden-oosten zo veroordelen en hun bestempelen als barbaren terwijl wij in wezen dus eigenlijk niet zo veel van hun verschillen als het erop aankomt.
Heel apart, als dat echt is heeft pap toch echt wel wat uit te leggen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, er zijn ergens tweets van haar te vinden.
edit: http://favstar.fm/users/merthemw
Kijk naar de data, ziet er wel echt uit. Sommige tweets zijn bijna een jaar oud.
Stoeprandenquote:
Mwa, ik zie er het kwaad niet van in. Ik sta gewoon met mijn eigen naam op facebook maar ik heb wel bijna alles afgeschermd voor mensen die niet tot mijn vrienden behoren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb niet eens mijn naam opgegeven... Ik snap sowieso niet dat mensen hun echte info zetten op zo'n site
[..]
Zal wel te jong zijn
RTV Noord begint nu
Nee, er is nadrukkelijk gezegd om niet te komen, elk normaal persoon met een IQ boven 50 komt dan ook gewoon niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als er ergens geen feest is en je wil feesten, bouw je een feest. Da's niet zo moeilijk.
Zover ik had begrepen zouden er wel diverse artiesten komen en volgens mij was ik niet de enigequote:Op zaterdag 22 september 2012 12:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, er is nadrukkelijk gezegd om niet te komen, elk normaal persoon met een IQ boven 50 komt dan ook gewoon niet.
Mijn post was bedoelt voor "in het algemeen", niet specifiek voor Harenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, er is nadrukkelijk gezegd om niet te komen, elk normaal persoon met een IQ boven 50 komt dan ook gewoon niet.
Zelfs artiesten riepen dat ze gingen komen. Dan ga je, helemaal als je in de buurt woont.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yellowclaw zou komenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer dat ze de Aldi zijn vergeten , veel goedkoper bierquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:40 schreef Godshand het volgende:
Het feestplan zag er aardig uit
[ afbeelding ]
en Papie Kraanquote:
Dat boeit facebook niets, dan vragen ze gewoon aan vrienden om de echte naam te verklikken:quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:33 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Ik ken zelfs mensen die een andere achternaam of voornaam op facebook hanteren zodat ze niet gevonden kunnen worden
Dat zegt toch al genoeg over diegene die daarheen gaan, een random tweet van een of andere b-artiest zegt niets.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:39 schreef gers het volgende:
[..]
Zover ik had begrepen zouden er wel diverse artiesten komen en volgens mij was ik niet de enige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |