Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
Lach ik me ook al de hele avond stuk om. Heb 'm al 20 keer voorbij zien komen maar blijft grappig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef BanzaiNL het volgende:
Hahaha die buxus-gast. Wat een pantoffel.
Waarom ben je dan alweer thuis? Nepheld. Lafbek.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef GrunnigsTrots het volgende: [..] ja nou, het is heus niet de eerste keer dat ik ga rellen
dan kun je klappen krijgen, so be itt
daarvoor ga je rellen, nergens anders om
![]()
Kunnen we deze held niet opsporen en vervolgens met pizza en postorder bestellingen beladen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja nou, het is heus niet de eerste keer dat ik ga rellen
Vliegt opeens je Buxusboompje voorbij.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:30 schreef kwiwi het volgende:
Denk je op vrijdagavond lekker rustig in je villa te kunnen chillen
Die is er alleen maar als er heldendaden worden verricht.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:30 schreef BanzaiNL het volgende:
Waar is Regilio Tuur als je hem nodig hebt.
omdat hij maar wat lult. Niet op in gaan joh.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom ben je dan alweer thuis? Nepheld. Lafbek.
Hoog tijd dat iemand er een gifje van maakt!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Lach ik me ook al de hele avond stuk om. Heb 'm al 20 keer voorbij zien komen maar blijft grappig.
Die gozer met zijn broek op de knietjes. Met zijn magere lijf.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Lach ik me ook al de hele avond stuk om. Heb 'm al 20 keer voorbij zien komen maar blijft grappig.
Kom je ook terug in VBL?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen die hun leven laten beïnvloeden door sociale media.
Mensen die vrijdagavond zgn. gezellig op stap moeten.
Ga net als ik met je verse Asus Ultrabook onder de wol en doe romig.²
Nu geloof ik je niet meer. Volgens mij ben je alleen een patatje wezen halen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Dank je man.quote:
gelukkig niet herkenbaar in beeldquote:
Niet zo slim neequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Frutsel het volgende:
Rijksstraatweg 69?
Nuttig om dat even te vermelden mevrouw, daar gaat het feestje vast verder
Postcode Loterij fietsjequote:
Willem-Jan! Daarrr gaat m'n boompje!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:30 schreef yavanna het volgende:
[..]
Vliegt opeens je Buxusboompje voorbij.
Wat, een sneue fantast?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
omdat hij maar wat lult. Niet op in gaan joh.
Uiter-aard, blijft 1 van de beste subfora. Kun je polsen of ik weer welkom ben?quote:
Hoe is het met je vrouw die altijd in de keuken is?quote:
Als die gast vanavond nog niet is opgepakt zullen ze komende week wel bij hem aanbellen.quote:
Hoeft er maar eentje mee te luisterenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Want ze luisteren daar allemaal mee
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Nog even en ze hebben een mooie heg.
ONGELOFELIJK DAT DE POLITIE GEWOON MEEDOET MET DE INBRAKENquote:
En je postcodeloterij fiets. 'Ja maar ik heb em toch gekregen?!'quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:30 schreef yavanna het volgende:
[..]
Vliegt opeens je Buxusboompje voorbij.
Kunnen we deze held niet opsporen en vervolgens met pizza en postorder bestellingen beladen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiter-aard, blijft 1 van de beste subfora. Kun je polsen of ik weer welkom ben?²
Gaat goed met mijn wederzijdse girl. Ze is redelijk waterpas en kookt nog steeds als de beste.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe is het met je vrouw die altijd in de keuken is?²
Over helden gesprokenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Kunnen we deze held niet opsporen en vervolgens met pizza en postorder bestellingen beladen?
Pilaar is toch niet echt random tijdens rellen als die van vandaag?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gaat goed met mijn wederzijdse girl. Ze is redelijk waterpas en kookt nog steeds als de beste.
Random woord: pilaar²
Die zie je heel vaak ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:33 schreef Stevenzenl het volgende:
Die mongool met dat grijze petje, ik hoop echt dat ze hem kapot knuppelen.
Die mogen zich volgende week bij de veldwachter meldenquote:
Het glas ligt aan de buitenkant. Hier klopt iets niet!quote:
Volgens nu.nl, die een woordvoerder van de politie quote, hadden ze 50 ME'ers paraat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:33 schreef z0rz0r het volgende:
uit hoeveel man bestaat de totale ME uberhaupt?
dit had toch wel veel grootschaliger aangepakt kunnen worden en met 500 man al die gasten de tyfus inslaan. is het voor eens en voor altijd afgelopen met zulke fratsen
Jezus... Die zijn eerst nog wat... 2 uur onderweg?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:
Uit heel NL gaat er ME naartoe, ook Haaglanden is net vertrokken.
Civilquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
Dat die ME gewoon ff met pepperspray gaat spuiten ofso.
Lamlullen in Nederland jonge, tegen de Guardia Ceville durven ze dit niet hoor.
Middernacht.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Faux. het volgende:
Ik schrik hier wel van hoorWanneer is het volgende NOS Journaal?
Ah, gezellig. Een groepsverkrachtinkje.quote:
ja, dat kreeg ik ook mee. Beetje weinig. Als het er dan echt op aankomt ga je eraan als MEquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens nu.nl, die een woordvoerder van de politie quote, hadden ze 50 ME'ers paraat.
Godver, je weet al een paar dagen dat er een kans is dat het compleet uit de hand loopt (grote menigte + geen feest = rellen), en dan 50 ME'ers paraat hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens nu.nl, die een woordvoerder van de politie quote, hadden ze 50 ME'ers paraat.
Vergeef me mijn zachtaardigheidquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt.
Met je pizza's bezorgenBoefje.
0:05 uurquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Faux. het volgende:
Ik schrik hier wel van hoorWanneer is het volgende NOS Journaal?
Feestkleding?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef BanzaiNL het volgende:
Op zich ook wel bijzonder: Ik heb werkelijk helemaal niemand op de beelden gezien die ook maar enigzins in feestkleding gekleed is.
Gas erop, moet vast wel sneller kunnen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus... Die zijn eerst nog wat... 2 uur onderweg?
jah percies Me meoten we afschafenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan aan mij liggen hoor, maar is de aanwezigheid van de ME niet juist gevaarlijk? Ik heb altijd het idee dat dat als een rode lop werkt op de spreekwoordelijke stieren.
Random metaalsoort: koper²
Waarom zou je de deur nemen als je ook door het raam kan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het glas ligt aan de buitenkant. Hier klopt iets niet!
Jah, de aanwezigheid van politie en ME zou wellicht juist voor de escalatie gezorgd kunnen hebben. Maar ja, dat is in hindsight.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan aan mij liggen hoor, maar is de aanwezigheid van de ME niet juist gevaarlijk? Ik heb altijd het idee dat dat als een rode lop werkt op de spreekwoordelijke stieren.
Het is wel duidelijk dat de gemeente totaal niet goed voorbereid is geweest.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Sautor het volgende:
[..]
Godver, je weet al een paar dagen dat er een kans is dat het compleet uit de hand loopt (grote menigte + geen feest = rellen), en dan 50 ME'ers paraat hebben![]()
Die hebben inderdaad een probleem. Naïef om zonder gezichtsbescherming iets te gaan doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mooie foto voor de politie later
Waarom vangen ze de bussen niet op?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Arcee het volgende:
Politiewoordvoerder Paul Heidanus: "Ik wil geen uitspraken doen over hoeveel ME er ingezet is. We hebben genoeg personeel opgeroepen om het allerslechtste scenario aan te kunnen en geloof me dit is het slechtst denkbare scernario."
Verder meldt de politie:
- dat de nog in Haren aanwezige relschoppers crimineel gedrag wordt aangewreven
- dat politie druk bezig is de groep uiteen te drijven terug richting Oosterweg of in bussen naar stad Groningen waar ze met treinen naar huis of elders kunnen
- dat de politie vooralsnog geen rekening houdt met voortzetting van rellen in stad Groningen
En als er geen ME was geweest dan hadden ze zich netjes gedragen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan aan mij liggen hoor, maar is de aanwezigheid van de ME niet juist gevaarlijk? Ik heb altijd het idee dat dat als een rode lap werkt op de spreekwoordelijke stieren.
echt eh wat een posertjesquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die paupers rellen voor het eerst of zo. Lekker in beeld met je kop
Yep. Zeer slecht op ingespeeld door de burgemeesterquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan aan mij liggen hoor, maar is de aanwezigheid van de ME niet juist gevaarlijk? Ik heb altijd het idee dat dat als een rode lap werkt op de spreekwoordelijke stieren.²
Dat had zeker beter gekend, maar de burgemeester heeft in een vrij vroeg stadium het feest bij het voetbalveld afgeblazen, en dat is wel de grootste vergissing. Daardoor is de menigte in de wijk gebleven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef yavanna het volgende:
Ze konden er wel heen, maar er is blijkbaar totaal geen begeleiding om die mensen naar dat onvindbare veld te krijgen. Sowieso heeft de gemeente niets georganiseerd op het veld zelf.
De gemeente heeft een alternatief aangeboden op het voetbalveld en later weer z'n keutel ingetrokken. En dat is een vergissing van jewelste.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens mij communiceert de gemeente al dagen dat er geen feestje is en dat mensen uit de buurt moeten blijven.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, de aanwezigheid van politie en ME zou wellicht juist voor de escalatie gezorgd kunnen hebben. Maar ja, dat is in hindsight.
Nee dan was het: 'kut politie was er niet daarom is het nu geescaleerd'quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
En als er geen ME was geweest dan hadden ze zich netjes gedragen?
Klinkt redelijk vochtig uit de mond van een digibeet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef -Datdus- het volgende:
"We zijn trending topic". Reden voor een feestje!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
Achja liever dit van onze belastingscenten dan Sjek en Tom tegelijkertijd in de uitzending bij de champions league.
WOHOOO!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
RTV NOORD WORLDWIDE TRENDING TOPIC
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Nope, alleen in Nederland.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je maakt er een grap van, of althans een poging daar toe. Maar ik ken dat woord serieus niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef STING het volgende:
[..]
Door die ep de betekenis van dat woord leren kennen
Mensen zijn geen beesten. Sowieso: je kunt het feit dat men je wil aanpakken als je gaat rellen niet als excuus gebruiken om te gaan rellen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan aan mij liggen hoor, maar is de aanwezigheid van de ME niet juist gevaarlijk? Ik heb altijd het idee dat dat als een rode lap werkt op de spreekwoordelijke stieren.
De gemeente zegt al de hele week dat er geen feest is. Waarom zijn er uberhaupt mensen naar Haren gekomen als het niet om rotzooi te trappen was.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef yavanna het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat de gemeente totaal niet goed voorbereid is geweest.
Faler. Lees nou eens, zij heeft het verwijderd, maar anderen zijn ermee aan de haal gegaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef donald_dick het volgende:
ik hoop dat die snol die dit op facebook heeft gezet een hele goede WA verzekering heeft...
Leugenaars op RTV Noordquote:
Die zal de nacht wel in de cel moeten doorbrengen denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef donald_dick het volgende:
ik hoop dat die snol die dit op facebook heeft gezet een hele goede WA verzekering heeft...
Ah, ik wist niet dat hij het afgeblazen had, dat was inderdaad een zeer grote fout van hem. Dit had absoluut niet zo erg uit de hand hoeven te lopen, al is wel duidelijk dat een groep alleen kwam om te rellen..quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat had zeker beter gekend, maar de burgemeester heeft in een vrij vroeg stadium het feest bij het voetbalveld afgeblazen, en dat is wel de grootste vergissing. Daardoor is de menigte in de wijk gebleven.
[..]
De gemeente heeft een alternatief aangeboden op het voetbalveld en later weer z'n keutel ingetrokken. En dat is een vergissing van jewelste.
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
De gemeente zegt al de hele week dat er geen feest is. Waarom zijn er uberhaupt mensen naar Haren gekomen als het niet om rotzooi te trappen was.
Nee hoor, wereldwijdquote:
Baasquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Op Facebook stond dat er feestje was toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
De gemeente zegt al de hele week dat er geen feest is. Waarom zijn er uberhaupt mensen naar Haren gekomen als het niet om rotzooi te trappen was.
Mensen zijn geen beesten. Wat ben je toch naïef. Doe je ogen open en zet je realiteitszin eens aan. Welkom in de wereld of world zo u wilt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Mensen zijn geen beesten. Sowieso: je kunt het feit dat men je wil aanpakken als je gaat rellen niet als excuus gebruiken om te gaan rellen.
Betekent achteraf pratenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je maakt er een grap van, of althans een poging daar toe. Maar ik ken dat woord serieus niet.²
En toch denk ik dat er een heel leger jursiten klaar staat om dit alle kanten op te buigen .quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Faler. Lees nou eens, zij heeft het verwijderd, maar anderen zijn ermee aan de haal gegaan.
quote:
Enorm trots.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zo'n grote hype afdoen met: "er is geen feestje". Komnou zeg, beetje naiefquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die paupers rellen voor het eerst of zo. Lekker in beeld met je kop
Er zou een feest zijn op een voetbalveld en een hoop mensen waren gewoon nieuwschierig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
En ook al zou het uit de hand lopen, want dat zat al aan te komen omdat supporters/hooligans hadden aangegeven te komen, dan was de schade en de menigte op een voetbalveld beter te overzien geweest.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:39 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat hij het afgeblazen had, dat was inderdaad een zeer grote fout van hem. Dit had absoluut niet zo erg uit de hand hoeven te lopen, al is wel duidelijk dat een groep alleen kwam om te rellen..
en de ns kan de mensen niet meer aanquote:
Hmm...Wat maken we hier uit op?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik kan hier uren naar luisteren.
Dat zie ik nog wel gebeuren, of dat ze vanzelf gewoon vertrekken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
Straks wordt dat gezin uit het dorp weggepest na deze situatie
Niet dat dat wat met deze situatie te maken heeft.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en de ns kan de mensen niet meer aan
Vraag mij af hoe ze ooit die mensen thuis willen krijgenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en de ns kan de mensen niet meer aan
+1quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Is Duyvis erbij? Zou wel moeten. Er is immers een fuif.
Vooral een boodschaps aan Bats, die leeft blijkbaar onder een steen met z'n 50 MEquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:40 schreef -Datdus- het volgende:
Moraal: Onderschat niet de netwerkgeneratie.
Denk het wel bij nader inzien, mijn excuses.quote:
Ja, dan verhuizen ze naar Slagharen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zie ik nog wel gebeuren, of dat ze vanzelf gewoon vertrekken.
Gelukkig zijn de straatnaambordjes wel weggehaald.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral een boodschaps aan Bats, die leeft blijkbaar onder een steen met z'n 50 ME
Gast oprotten met je pics, ga naar onzin daar loopt ook een topic.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral een boodschaps aan Bats, die leeft blijkbaar onder een steen met z'n 50 ME
twitter:dogima twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:34:34Kijkcijfers van vanavond: The Voice 100.000 RTV Noord: 4.300.000 reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef Pino112 het volgende:
twitter:dogima twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:34:34Kijkcijfers van vanavond: The Voice 100.000 RTV Noord: 4.300.000 reageer retweet
![]()
jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de straatnaambordjes wel weggehaald.
Er zou helemaal geen feest zijn op een voetbalveld.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:40 schreef yavanna het volgende:
[..]
Er zou een feest zijn op een voetbalveld en een hoop mensen waren gewoon nieuwschierig.
Ja, in mijn AT.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dit topic al trending ergens?²
Die liggen nou bij de overburen in de woonkamer?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de straatnaambordjes wel weggehaald.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Mee eens! ME wekt een agressie op denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
het trollen mag wat minderquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Jawel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er zou helemaal geen feest zijn op een voetbalveld.
en dan niet bij de scheer en foppen, nee bij de appie heijn, en ze gaan vast niet voor de luiers en de wasmiddelquote:
Volgens mij zit daar de crux. De hele week roepen dat er geen feest is blijkt achteraf de beste reclame geweest te zijn. Achteraf lullen is natuurlijk makkelijk maar het was beter geweest om radiostilte te houden. Ondertussen natuurlijk wel een noodverordening op de plank hebben ligggen en een heel leger ME op de reservebank.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
BANSHEEBOY HOE IS HET ERMEE?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ach die zullen nog wel even wat excuus brieven moeten gaan tikken denk ik ...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
Straks wordt dat gezin uit het dorp weggepest na deze situatie
URL ook echt london_riotquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef 16meter het volgende:
loopt helemaal uit de hand daar.. wat een debielen
[ afbeelding ]
Vooral dat meisje, zij heeft dit veroorzaakt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef JamFlava het volgende:
De mensen die zich als deelnemer aangemeld hebben ook aanpakken
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef kurk_droog het volgende:
Is er nog een stream of meer pics van de avond ergens?
Leuk man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef 16meter het volgende:
loopt helemaal uit de hand daar.. wat een debielen
[ afbeelding ]
Haren, niet Slagharen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef -Datdus- het volgende:
Haren daar kun je veel beleven, Haren daar is het altijd feest. Altijd feest! Gooien, rellen, vuur aansteken. Haren daar geniet je nog het meest, nog het meest.
Je hebt er gewoon geen fuck te zoeken en mensen die dat niet snappen moeten gewoon hun bek houden verder.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:40 schreef yavanna het volgende:
Er zou een feest zijn op een voetbalveld en een hoop mensen waren gewoon nieuwschierig.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef STING het volgende:
Laat de fake plaatjes a.u.b even achterwegen
wel op prive zettenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:44 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ach die zullen nog wel even wat excuus brieven moeten gaan tikken denk ik ...
Of doen ze dat dan ook weer via facebook
Echt hé wat een kneus dat mens.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Frutsel het volgende:
Rijksstraatweg 69?
Nuttig om dat even te vermelden mevrouw, daar gaat het feestje vast verder
die haalden nog ps3 en plasma's das tenminste de moeite waardquote:
kijk maar eens naar Egypte en nu die rellen over die anti moslim filmquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:40 schreef -Datdus- het volgende:
Moraal: Onderschat niet de netwerkgeneratie.
Inderdaad, vaak werken dat soort dingen ook gewoon averechts.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef quo_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar de crux. De hele week roepen dat er geen feest is blijkt achteraf de beste reclame geweest te zijn. Achteraf lullen is natuurlijk makkelijk maar het was beter geweest om radiostilte te houden. Ondertussen natuurlijk wel een noodverordening op de plank hebben ligggen en een heel leger ME op de reservebank.
Doet mij trouwens denken aan een zwartwit fragment uit de jaren 60, de tijd waarin hippies happenings organiseerden. Te zien was dat de politie overdag al met megafoons rond reed om aan te kondigen dat er beslist geen happening was op een bepaalde plaats. Drie keer raden wat er gebeurde
Nee. Mensen moesten zich daar verzamelen om zo snel mogelijk het dorp uit getrapt te kunnen worden. Dat "feestje" heb je er zelf bij verzonnen.quote:
Serieus bedankt man, ik heb er gisteren de hele dag naar lopen zoeken maar kon hem nergens vinden.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Serieus bedankt man, ik heb er gisteren de hele dag naar lopen zoeken maar kon hem nergens vinden.
Jij wil syrie praktijken hierquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef MrBaas het volgende:
Respect voor al die agenten/ME'ers dat ze niet meteen een wapen trekken en er een paar neerschieten.
Durven ze niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef MrBaas het volgende:
Respect voor al die agenten/ME'ers dat ze niet meteen een wapen trekken en er een paar neerschieten.
Heb je klappen van de ME gehad. Je bent zo chagrijnig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef sp3c het volgende:
leuke plaatjes zijn ook leuk geweest ff
arrenstantiequote:
Niet echt, verschillende mensen aldaar gaven aan dat ze daarom daarheen gingen, ook verslaggevers spraken er over.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee. Mensen moesten zich daar verzamelen om zo snel mogelijk het dorp uit getrapt te kunnen worden. Dat "feestje" heb je er zelf bij verzonnen.
bookmarks ja tog http://i51.tinypic.com/2ebvm8o.jpgquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ah kut heb je de link nog een keer? ik ben hem weer kwijt
Ik denk dat die gasten serieus geen pistolen hebben hoor. Ik had hem allang getrokken om die gasten af te schieten.quote:
Waarom niet gewoon RTV Noord aan doen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef iwantpie het volgende:
Werkende RTV Noord stream
http://www.ustream.tv/channel/rtv-noord-televisie
jawel tuurlijk heb me gewerenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik denk dat die gasten serieus geen pistolen hebben hoor. Ik had hem allang getrokken om die gasten af te schieten.
ja gedaan bedanktquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
bookmarks ja tog http://i51.tinypic.com/2ebvm8o.jpg
Nee, ik zeg toch dat ik respect voor ze heb dat de ME/politie zich rustig kunnen houden? Als ik een pistool op mijn heup zou hebben en er staat zo'n groep bavianen voor me dan...quote:
Of je krijgt onderkoelde mensen, ben je verder van huis af.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Over een half uur flinke regen, misschien helpt dat..
Sukkelquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik denk dat die gasten serieus geen pistolen hebben hoor. Ik had hem allang getrokken om die gasten af te schieten.
Laat ze maar creperen om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of je krijgt onderkoelde mensen, ben je verder van huis af.
dat zou echt erg zijn als die feestvierders het koud kregen ja!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of je krijgt onderkoelde mensen, ben je verder van huis af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |