quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, de aanwezigheid van politie en ME zou wellicht juist voor de escalatie gezorgd kunnen hebben. Maar ja, dat is in hindsight.
Nee dan was het: 'kut politie was er niet daarom is het nu geescaleerd'quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
En als er geen ME was geweest dan hadden ze zich netjes gedragen?
Klinkt redelijk vochtig uit de mond van een digibeet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef -Datdus- het volgende:
"We zijn trending topic". Reden voor een feestje!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
Achja liever dit van onze belastingscenten dan Sjek en Tom tegelijkertijd in de uitzending bij de champions league.
WOHOOO!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
RTV NOORD WORLDWIDE TRENDING TOPIC
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Nope, alleen in Nederland.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je maakt er een grap van, of althans een poging daar toe. Maar ik ken dat woord serieus niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef STING het volgende:
[..]
Door die ep de betekenis van dat woord leren kennen
Mensen zijn geen beesten. Sowieso: je kunt het feit dat men je wil aanpakken als je gaat rellen niet als excuus gebruiken om te gaan rellen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan aan mij liggen hoor, maar is de aanwezigheid van de ME niet juist gevaarlijk? Ik heb altijd het idee dat dat als een rode lap werkt op de spreekwoordelijke stieren.
De gemeente zegt al de hele week dat er geen feest is. Waarom zijn er uberhaupt mensen naar Haren gekomen als het niet om rotzooi te trappen was.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef yavanna het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat de gemeente totaal niet goed voorbereid is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |