wel op prive zettenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:44 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ach die zullen nog wel even wat excuus brieven moeten gaan tikken denk ik ...
Of doen ze dat dan ook weer via facebook
Echt hé wat een kneus dat mens.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Frutsel het volgende:
Rijksstraatweg 69?
Nuttig om dat even te vermelden mevrouw, daar gaat het feestje vast verder
die haalden nog ps3 en plasma's das tenminste de moeite waardquote:
kijk maar eens naar Egypte en nu die rellen over die anti moslim filmquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:40 schreef -Datdus- het volgende:
Moraal: Onderschat niet de netwerkgeneratie.
Inderdaad, vaak werken dat soort dingen ook gewoon averechts.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef quo_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar de crux. De hele week roepen dat er geen feest is blijkt achteraf de beste reclame geweest te zijn. Achteraf lullen is natuurlijk makkelijk maar het was beter geweest om radiostilte te houden. Ondertussen natuurlijk wel een noodverordening op de plank hebben ligggen en een heel leger ME op de reservebank.
Doet mij trouwens denken aan een zwartwit fragment uit de jaren 60, de tijd waarin hippies happenings organiseerden. Te zien was dat de politie overdag al met megafoons rond reed om aan te kondigen dat er beslist geen happening was op een bepaalde plaats. Drie keer raden wat er gebeurde
Nee. Mensen moesten zich daar verzamelen om zo snel mogelijk het dorp uit getrapt te kunnen worden. Dat "feestje" heb je er zelf bij verzonnen.quote:
Serieus bedankt man, ik heb er gisteren de hele dag naar lopen zoeken maar kon hem nergens vinden.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Serieus bedankt man, ik heb er gisteren de hele dag naar lopen zoeken maar kon hem nergens vinden.
Jij wil syrie praktijken hierquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef MrBaas het volgende:
Respect voor al die agenten/ME'ers dat ze niet meteen een wapen trekken en er een paar neerschieten.
Durven ze niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef MrBaas het volgende:
Respect voor al die agenten/ME'ers dat ze niet meteen een wapen trekken en er een paar neerschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |