Feestjuh!!quote:22:02 uur: "Relschoppers gooien geparkeerde auto met hoop gekraak op zijn dak", meldt journalist Chris Klomp. Volgens hem krijgen ook journalisten klappen van relschoppers.
Wie vond het nou ook alweer geen probleem en alle politie inzet overdreven?quote:22:06 uur: Bij een villa is een schuurtje gesloopt. De bewoners van het huis, een bejaard echtpaar, waren thuis en zaten binnen in het donker, meldt een verslaggever van het ANP.
Hopelijk zenden ze dit uit in de moslimwereld. Zoveel verschillen we niet.quote:
Ze blijven toch wel proberen.quote:BUITENLAND Drie Turkse legerofficieren zijn tot twintig jaar cel veroordeeld wegens het beramen van een staatsgreep in 2003 tegen de islamitisch georiënteerde regering. 327 andere officieren kregen celstraffen tot achttien jaar. Dat meldt persbureau AP.
Voormalig landmachtcommandant Cetin Dogan, ex-luchtmachtcommandant Ibrahim Firtina en ex-marinechef Ozden Ornek werden veroordeeld als hoofdsamenzweerders. Het zijn de zwaarste veroordelingen in een proces tegen 365 officieren dat al ruim twee jaar bezig is. 327 officieren kregen een celstraf tot achttien jaar, 34 officieren werden in het zogenoemde Sloophamer-proces vrijgesproken. Tegen een zieke verdachte werd de zaak aangehouden. Verwacht wordt dat de veroordeelden in beroep gaan.
Nee, heb in oktober verschillende schietproeven en wedstrijden, dus ben meer op kazerne's te vinden dan in biertenten.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
Ik wil geen ING. Stomme staatssteun bank
Neem gewoon twee banken die waarvan je een filiaal in de buurt hebt en klaar. Dat kleine verschil in rente loont de moeite niet tenzij je echt grote bedragen wilt wegzetten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja? Misschien dat ik wel ASN-bank kies.
Of ben ik dan een hippie?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Neem gewoon twee banken die waarvan je een filiaal in de buurt hebt en klaar. Dat kleine verschil in rente loont de moeite niet tenzij je echt grote bedragen wilt wegzetten.
http://www.rtl.nl/compone(...)elen_ME_in_Haren.xmlquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Het schijnt gezellig te zijn in Haren.
Alleen het beste nieuws bij de Telegraaf.quote:HAREN - Bewoners van villadorp Haren wapenen zich vrijdagavond met hockeysticks om de reljeugd eventueel hun tuin uit de slaan.
Ordnung muss sein, Appel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Ugh, eigenlijk kan het mij geen ruk schelen wat die kneusjes daar doen.
Internetbank.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
Spaarrekening openen, maar welke bank!? e4ongaeo4gnaeongoaeng
Ik wil geen ING. Stomme staatssteun bank
I know man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
HTML5 doet gewoon native dingen aanroepen.
Vind je dat serieus grappig?quote:
Ik wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind je dat serieus grappig?
Ja, vandaar deze emoticon: "quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind je dat serieus grappig?
Ja, GRAPPIG he??quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef Disana het volgende:
Auti is vast al naar bed. Jammer: traumaheli op weg naar Haren.
Ja joh, het is LEUK joh wat daar aan de hand is... VET man!!quote:
Doe eens niet zo raar. Auti houdt van traumaheli's en we hebben het er vaak over gehad. Dat is alles.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, GRAPPIG he??![]()
Ps Niet persoonlijk naar jou bedoeld![]()
Dat WEET ik, daarom staat de PS er ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar. Auti houdt van traumaheli's en we hebben het er vaak over gehad. Dat is alles.
Dat 'GRAPPIG' had inderdaad niets bij mijn post te zoeken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat WEET ik, daarom staat de PS er ook
Ja, hilarisch, veel schade, gewonden etc.. Echt HI-LA-RISCHquote:
Dat is nou net hetgeen wat ik niet grappig vind hieraan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, hilarisch, veel schade, gewonden etc.. Echt HI-LA-RISCH
Blij te horen dat je toch ook nog een downside ziet..quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is nou net hetgeen wat ik niet grappig vind hieraan.
Het is Groningen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, hilarisch, veel schade, gewonden etc.. Echt HI-LA-RISCH
quote:Het is een soort slagveld, zegt NOS op 3. Er staat een auto in de fik, de Albert Heijn is geplunderd, auto's zijn gesloopt, schuren in tuinen van bewoners zijn opengebroken en er is met dranghekken gegooid.
Mensen moeten er niet zo spastisch mee omgaan. Beetje rerouten naar dat veld wat ze hebben gedaan en de partygirl echt laten verschijnen en er was waarschijnlijk niets aan het handje geweest.quote:
Nummer 1 gemeente van Nederland zelfs. Volgens Elsevier.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef waht het volgende:
Het schijnt een soort villawijk te zijn. Dat maakt het beduidend erger.
Oneensquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mensen moeten er niet zo spastisch mee omgaan. Beetje rerouten naar dat veld wat ze hebben gedaan en de partygirl echt laten verschijnen en er was waarschijnlijk niets aan het handje geweest.
Haren is een rijkelui dorp met veel mooie villa's. Wel sad dat mensen meteen met bierflesjes moeten gooien en auto's moeten vernielen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef waht het volgende:
Het schijnt een soort villawijk te zijn. Dat maakt het beduidend erger.
Alwaar het plebs van Groningen een avondje uit heeft.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nummer 1 gemeente van Nederland zelfs. Volgens Elsevier.
Wel erg sneu gedrag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef waht het volgende:
Ach, zo zijn jongeren uit de onderklasse.
Het was minder erg geweest als ze dat deden in een arme wijk?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Haren is een rijkelui dorp met veel mooie villa's. Wel sad dat mensen meteen met bierflesjes moeten gooien en auto's moeten vernielen.
Ik zit gewoon thuis hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:21 schreef waht het volgende:
[..]
Alwaar het plebs van Groningen een avondje uit heeft.
Jouw nachtmerrie zo ongeveer.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:21 schreef waht het volgende:
[..]
Alwaar het plebs van Groningen een avondje uit heeft.
Lolwut?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mensen moeten er niet zo spastisch mee omgaan. Beetje rerouten naar dat veld wat ze hebben gedaan en de partygirl echt laten verschijnen en er was waarschijnlijk niets aan het handje geweest.
Nu ineens wel??quote:
Wat is dat nou voor vraag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het was minder erg geweest als ze dat deden in een arme wijk?
Mijn definitie van plebs is wellicht anders dan die van jou.quote:
In een woord geweldig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tot 21.00 uur was het gezellig in Haren. Toen sloeg de sfeer om. 'In korte tijd is een heel prettige sfeer omgeslagen in een zeer grimmige sfeer. Dat was toen het aantal jongeren in Haren was opgelopen van enkele honderden naar enkele duizenden'', aldus de woordvoerder. 'Er zijn ook zeker rake klappen gevallen. We roepen iedereen nog steeds op om te vertrekken.' 'We merken dat de sfeer omslaat', twitterde burgemeester Rob Bats van Haren eerder op de avond. Hij doet daarom een dringend beroep op iedereen om niet naar Haren te komen. 'Het is niet leuk in Haren'.
Tuinen
Verkeersborden en lantaarnpalen moesten eraan geloven in de buurt van de afgesloten Stationsweg. Ook liepen honderden jongeren door de tuinen van nabijgelegen villa's. Bij een villa aan de Jachtlaan werd een schuurtje gesloopt. De bewoners van het huis, een bejaard echtpaar, waren thuis en zaten binnen in het donker, zo meldde een verslaggever van het ANP ter plaatse.
Even verderop stond een jongere op het dak van een huis. Hij werd toegezongen door een menigte die op straat en in de tuin stond. Anderen zochten juist dekking in tuinen, uit angst voor de rellende jongeren of een mogelijk ingrijpen door de mobiele eenheid.
Vervoer
Op de Rijksstraatweg staan bussen klaar om mensen uit Haren weg te halen en naar Groningen te brengen. 'Wees slim en stap in', luidt het advies.
De treinen op het traject Groningen - Zwolle rijden met aangepaste snelheid langs het station in Haren. 'Op het station is het drukker dan normaal', meldde een woordvoerster van ProRail vrijdagavond. 'Maar we kunnen het nog prima aan.' Er zijn volgens haar nog geen treinen geschrapt.
De politie heeft op de A28 de afslag bij Haren en de afslag bij Glimmen afgezet.
Ik dacht ik test het evenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn definitie van plebs is wellicht anders dan die van jou.
Uiteraard. Prive-bezit vs corporatiebezit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het was minder erg geweest als ze dat deden in een arme wijk?
Als dat al zo was kan dat makkelijk omslaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heel hoop mensen met positieve feeststemming is geen gevaarlijke menigte.
Vooral door onvrede waar ze voor gekomen zijn en ME.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef waht het volgende:
[..]
Als dat al zo was kan dat makkelijk omslaan.
Quatschquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vooral door onvrede waar ze voor gekomen zijn en ME.
MEER BEVOEGDHEDEN.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef waht het volgende:
De nieuwe minister van Justitie krijgt meer bevoegdheden.
En waarom zouden ze moeten krijgen waarvoor ze gekomen zijn?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vooral door onvrede waar ze voor gekomen zijn en ME.
Sterker nog: ze wisten ALLEMAAL dat er geen feestje zou zijn..quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:28 schreef waht het volgende:
[..]
En waarom zouden ze moeten krijgen waarvoor ze gekomen zijn?
Natuurlijk hoeven ze dat niet, maar dat is wel iets waar je een menigte mee tevreden stelt. Ik heb er geen verstand van, maar als frequent festivalganger heb ik wel het eea. in grote ontevreden menigte's van tienduizenden meegemaakt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:28 schreef waht het volgende:
[..]
En waarom zouden ze moeten krijgen waarvoor ze gekomen zijn?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Natuurlijk hoeven ze dat niet, maar dat is wel iets waar je een menigte mee tevreden stelt. Ik heb er geen verstand van, maar als frequent festivalganger heb ik wel het eea. in grote ontevreden menigte's van tienduizenden meegemaakt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sterker nog: ze wisten ALLEMAAL dat er geen feestje zou zijn..
Dat kan wel ja, dan hadden ze het OV naar het dorp stil moeten leggen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Natuurlijk hoeven ze dat niet, maar dat is wel iets waar je een menigte mee tevreden stelt. Ik heb er geen verstand van, maar als frequent festivalganger heb ik wel het eea. in grote ontevreden menigte's van tienduizenden meegemaakt.
Wat hebben de inwoners van Haren nou weer misdaan dan??quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Boze_Appel het volgende:
In Haren verdienen ze geen vrijheid en iederen op FB castreren.
Heeft hij er internet op?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef betyar het volgende:
Zoonlief is trouwens erg blij met zijn Chinese tablet.
Ik denk dat daar niet alleen onderklasse rond is gaan hangen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef waht het volgende:
Ach, zo zijn jongeren uit de onderklasse.
De bewoners zelf hingen er al, natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik denk dat daar niet alleen onderklasse rond is gaan hangen.
Ohja dat rechtse volgevreten tuig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef waht het volgende:
De bewoners zelf hingen er al, natuurlijk.
Is het nog niet door Japan geclaimd?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef betyar het volgende:
Zoonlief is trouwens erg blij met zijn Chinese tablet.
Precies, te lui om eigen huis te beschermen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja dat rechtse volgevreten tuig..
Altijd weer rekenen op de overheid, met hun villasubsidie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef waht het volgende:
[..]
Precies, te lui om eigen huis te beschermen.
Nogal. Vreemd dat de gemeente geen alternatieve feestplaats heeft georganiseerd eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:12 schreef 99.999 het volgende:
Ze maken er wel een zooitje van in haren
Dan nog kan je zo'n grote groep nooit goed handelen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nogal. Vreemd dat de gemeente geen alternatieve feestplaats heeft georganiseerd eigenlijk.
Dat schept weer vervelende precedenten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nogal. Vreemd dat de gemeente geen alternatieve feestplaats heeft georganiseerd eigenlijk.
Oh, het is volledig de schuld van al dat volk dat er massaal heen is gegaan. Je weet dat zoiets dikke kans biedt op een hele dikke bende.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toch bizar dat er weinig mensen hier de schuld bij de "feestgangers" leggen, die al lang wisten dat er geen feest zou zijn..
Uhu, maar ook van dat domme kind.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, het is volledig de schuld van al dat volk dat er massaal heen is gegaan. Je weet dat zoiets dikke kans biedt op een hele dikke bende.
Ja, dat is het inderdaad. Ze wisten dat er geen feest was voor duizenden mensen, dat het een foutje was van dat meisje (Merthe?), dat ze niet eens thuis zou zijn en dat er politie zou zijn om die straat te beschermen..quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, het is volledig de schuld van al dat volk dat er massaal heen is gegaan. Je weet dat zoiets dikke kans biedt op een hele dikke bende.
Iemand van JOUW leeftijd die een foutje maakt op Facebook, dat netjes aan haar ouders doorgeeft en die weer aan de politie die maatregelen neemt.. Meisje is niks kwalijk te nemen en is 1 van de vele slachtoffers in deze.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhu, maar ook van dat domme kind.
Op een gegeven moment is het voorbij haar schuld wat mij betreft. Ze is heel dom geweest maar dit soort massahysterie kan je haar niet in de schoenen schuiven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhu, maar ook van dat domme kind.
Kijk je de herhaling?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:58 schreef 99.999 het volgende:
Henkje Bleker trekt commentaar op zijn vrijage met de PVV maar matig
Die hebben teveel geldquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat hebben de inwoners van Haren nou weer misdaan dan??
Ik vrees van wel, maar heb geen idee eigquote:
Ze rellen nog wel wat door voorlopig. Al verspreidt het zich nu ook richting bv Groningen en Zwolle.quote:
Brabant krijgt toch wel de schuld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze rellen nog wel wat door voorlopig. Al verspreidt het zich nu ook richting bv Groningen en Zwolle.
Dat lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Brabant krijgt toch wel de schuld.
Brabant is dan ook per definitie schuldig. Zie Guus Meeuwis.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Brabant krijgt toch wel de schuld.
Inderdaad een prachtig nummer, dank voor het postenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:20 schreef Drugshond het volgende:
Leuke links W. (3-topics terug) Had eerder deze versie verwacht.
Te machtig goed als life.
Niet geheel waar...quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:24 schreef Monolith het volgende:
Als er toch één ding niet relevant is bij metal, dan zijn het wel de vocalen
Gewoon een wingewest waar men helaas besloten heeft de inwoners enige zelfbeschikking te gunnen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Brabant is Catalonia.... te veel betalen waar ze geen invloed op hebben.
R.Plant.quote:Here’s the full list from Hit Parader.
01. Robert Plant
02. Rob Halford
03. Steven Tyler
04. Chris Cornell
05. Bon Scott
06. Freddie Mercury
07. Bruce Dickinson
08. Ozzy Osbourne
09. Paul Rodgers
10. Ronnie James Dio
11. Axl Rose
12. Sammy Hagar
13. Geddy Lee
14. Geoff Tate
15. Mick Jagger
16. Jonathan Davis
17. Roger Daltrey
18. Paul Stanley
19. David Lee Roth
20. Kurt Cobain
21. Maynard James Keenan
22. Klaus Meine
23. Eddie Vedder
24. James Hetfield
25. Trent Reznor
26. Serj Tankian
27. Layne Staley
28. Steve Perry
29. Gene Simmons
30. Joe Elliott
31. Jon Bon Jovi
32. Alice Cooper
33. Vince Neil
34. Steve Marriott
35. Lajon Witherspoon
36. Sebastian Bach
37. Philip Anselmo
38. Zack De La Rocha
39. Brian Johnson
40. Bret Michaels
41. Udo Dirkschneider
42. David Draiman
43. Ian Gillian
44. Marilyn Manson
45. Jeff Keith
46. Chester Bennington
47. Sully Erna
48. Lemmy Kilmister
49. Aaron Lewis
50. Brett Scallions
51. Chino Moreno
52. Rob Zombie
53. Anthony Kiedis
54. David Coverdale
55. Gary Cherone
56. Andrew Wood
57. Scott Weiland
58. Tom Araya
59. Phil Lynnot
60. Rod Stewart
61. Scooter Ward
62. Ray Davies
63. Sonny Sandoval
64. David Bowie
65. Joan Jett
66. Josey Scott
67. Perry Farrell
68. Scott Stapp
69. Amy Lee
70. Don Dokken
71. Fred Durst
72. Mike Shinoda
73. Pepper Keenan
74. Dez Fafara
75. Gavin Rossdale
76. Blackie Lawless
77. Dave Wyndorf
78. Ann Wilson
79. Jimi Hendrix
80. Ville Valo
81. Peter Steele
82. Dave Williams
83. Dee Snider
84. Joe Lynn Turner
85. King Diamond
86. Corey Taylor
87. Jamey Jasta
88. Justin Hawkins
89. Dave Mustaine
90. Ian Astbury
91. Stephen Pearcy
92. Phil Mogg
93. Biff Byford
94. Cristina Scabbia
95. Dani Filth
96. Wes Scantlin
97. Tim “Ripper” Owens
98. Joshua Todd
99. Kevin Dubrow
100. Ray Gillen
quote:
Erik is er nu niet hoorquote:
Nee, iedere keer als ik iemand zie van Genesis moet ik aan eriksd denkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:39 schreef GoodOldDays het volgende:
just
personeels feest weet je nog
was gezellie maar een beetje ver weg voor jou
Als ik aan ericsd denk zie ik een leeg vakje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, iedere keer als ik iemand zie van Genesis moet ik aan eriksd denken![]()
Maar het blijft een mooi lied
Is normaal, POL sluit meestal om 00:00 uurquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:43 schreef GoodOldDays het volgende:
wel; rustig hier
en the cure zegt wel iets over je leeftijd drugshond
45 ....quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:43 schreef GoodOldDays het volgende:
wel; rustig hier
Uhhh, die ken IK ook nog en ik ben jonger dan jullie allebeiquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:43 schreef GoodOldDays het volgende:
wel; rustig hier
quote:
Et tu ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heren, ik hou het niet bij.. Te jong enzo.. Dus hou rekening met mijn leeftijd aub
Dat zijn we hier gewend... move on.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:51 schreef GoodOldDays het volgende:
nou ja bijna dan LOL ben niet meer zo helder na al die witte wijn
Wat doe jij met witte wijn zonder mijquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:51 schreef GoodOldDays het volgende:
nou ja bijna dan LOL ben niet meer zo helder na al die witte wijn
Over de muurquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:52 schreef 99.999 het volgende:
Ben wat klein orkest aan het draaien vanavond.
Mooiquote:
Met Ien hoop ikquote:
Owh, Koos leeft dan nog welquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En over 100 jaar zijn jullie allemaal dood en Koos Werkeloos
Geweldige muziek zelfsquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:56 schreef 99.999 het volgende:
In de jaren '80 is volgens mij alleen in nederland echt fatsoenlijke muziek gemaakt.
Hij is journalist, die hebben een levensstijl die geen 100 jaar haaltquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, Koos leeft dan nog wel
Hmmm, je bedoelt de achterkleinzonen van Koos dus?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij is journalist, die hebben een levensstijl die geen 100 jaar haalt
Ik loop standaard 10 jr achter....quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:56 schreef 99.999 het volgende:
In de jaren '80 is volgens mij alleen in nederland echt fatsoenlijke muziek gemaakt.
30quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik loop standaard 10 jr achter....
quote:
Doe Maar is ook erg OK.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tsja, ken het Klein Orkest verder niet zo..
Maar Doe Maar dan weer wel
Het podium was goed gestut?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:04 schreef eriksd het volgende:
Toch weer 3 uur op een podium staan danson. Geslaagde avond.
Komt eriksd eindelijk binnen en ga jij slapenquote:
quote:
Ik was gewoon episch. Man man man. Ff douchen hoor.quote:
Neej nee en nog eens nee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff iets heel anders (en dat vinden jullie niks, maar ik wel... En is ook al niet uit de '80's)
Doe dat eerst aub...quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was gewoon episch. Man man man. Ff douchen hoor.
Joh, had ik nooit verwachtquote:
Het Wassenaar van het Noorden geplunderdquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:09 schreef eriksd het volgende:
Ah Haren is toch een teringzooi geworden. Wat een KANSLOOS volk in dat KANSLOZE gat. God wat heb je toch een kutmensen.
Mijne ook, thanksquote:
Wat heb je toch een kansloos kutvolk in dit land.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het Wassenaar van het Noorden geplunderd
Je hebt de muzikale odes an je gemist zie ik??quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat heb je toch een kansloos kutvolk in dit land.
Nogal inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat heb je toch een kansloos kutvolk in dit land.
Kost weer een burgemeester een baan. Zo kan het ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:09 schreef eriksd het volgende:
Ah Haren is toch een teringzooi geworden. Wat een KANSLOOS volk in dat KANSLOZE gat. God wat heb je toch een kutmensen.
Lijkt me niet nodig (al is het een VVD-er)quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kost weer een burgemeester een baan. Zo kan het ook.
Dat is een beetje de vraag. Die man zit er nog maar net (vanaf mei). Hoewel het ook bestuurlijk daar wel een bende is denk ik niet dat dit zijn kop hoeft te kosten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kost weer een burgemeester een baan. Zo kan het ook.
oud-raadslid hier, net als zijn vrouw overigens. Zoontje Bats is een vriend van een collega van mequote:Op zaterdag 22 september 2012 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig (al is het een VVD-er)
Ok.. Jij woont in Haren of iig in Drente toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
oud-raadslid hier, net als zijn vrouw overigens. Zoontje Bats is een vriend van een collega van me
klopt al had men best een extra peloton ME kunnen op reserve regelen en een paar traangaskanonnen. In Groningen is men best wat gewend qua b.v. hooligans. heb een beetje het idee dat deze gemeente het iets te veel op eigen houtje heeft willen regelen in plaats van de expertise van de grote broer Groningen in te schakelen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:16 schreef eriksd het volgende:
Kijk, geen enkel gat is voorbereid op een meute van die kansloze sensatiezoekers.
Meppel, Drenthe inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok.. Jij woont in Haren of iig in Drente toch?
Correct. Ook Amsterdam niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:16 schreef eriksd het volgende:
Kijk, geen enkel gat is voorbereid op een meute van die kansloze sensatiezoekers.
Meer centraal Drente dus.. Tante van me heeft decennia in Paterswolde gewoond.. Is dichter bij Haren toch??quote:
Expertise... regelen.... zzzzzzzzquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
klopt al had men best een extra peloton ME kunnen op reserve regelen en een paar traangaskanonnen. In Groningen is men best wat gewend qua b.v. hooligans. heb een beetje het idee dat deze gemeente het iets te veel op eigen houtje heeft willen regelen in plaats van de expertise van de grote broer Groningen in te schakelen.
Klopt elke huldiging van Ajax eindigt eigenlijk in een grote bende. Alleen geconcentreerd in een klein dorp valt het meer op.quote:
Uithoek van Drenthe juistquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meer centraal Drente dus.. Tante van me heeft decennia in Paterswolde gewoond.. Is dichter bij Haren toch??
Zuidlaren is er vlakbij eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:21 schreef Drugshond het volgende:
Ik weer dat alleen in Zuid Laren een leuke camping ligt.... voor de rest is het een zwart gat.
Zijn daar (Haren) ook geen (botanische) tuinen ofzo??quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uithoek van Drenthe juist. Paterswolde is een stuk meer in de buurt van Haren inderdaad. Oom van een goede vriend van me heeft een brillenzaak in Haren. Ben wel benieuwd hoe het daarmee is afgelopen.
Wat is DAT??quote:
Jazeker. Hortus Haren. Voormalige botanische tuinen van de RuG. Een beetje hoogleraar van de RuG woonde vanouds ook in Haren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn daar (Haren) ook geen (botanische) tuinen ofzo??
Museumplein heeft ook iets minder fanatieke hockeyheren die een rel veranderen in een Occupy-klassenstrijd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt elke huldiging van Ajax eindigt eigenlijk in een grote bende. Alleen geconcentreerd in een klein dorp valt het meer op.
Zonde....quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik draai wel een nummer dat eerder gepost is
Valt mee idd (vooralsnog)quote:
Zo'n grote massa die gek gaat doen kan niemand aan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Museumplein heeft ook iets minder fanatieke hockeyheren die een rel veranderen in een Occupy-klassenstrijd.
En Londen kon de rellen ook niet aan.
Topvaardigheiden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:27 schreef Euribob het volgende:
Wel, mijn generatiegenoten hebben aangetoond dat wij over meer demonstratie- en vredige protesteervaardigheden beschikken dan de generatie Nix.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:27 schreef Euribob het volgende:
Wel, mijn generatiegenoten hebben aangetoond dat wij over meer demonstratie- en vredige protesteervaardigheden beschikken dan de generatie Nix.
Die meid die het georganisserd heeft heeft best wel wat potentie, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Nee ik *zegt verder niks*quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die meid die het georganisserd heeft heeft best wel wat potentie, als je begrijpt wat ik bedoel.
De Domme Doos van het jaar award.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die meid die het georganisserd heeft heeft best wel wat potentie, als je begrijpt wat ik bedoel.
Hm, had ik dit aan jou meedegedeeld?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hm, had ik dit aan jou meedegedeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kunnen we niet gewoon terug naar de geweldige en soms achterlijke '80's
Met Bob Leverman?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kunnen we niet gewoon terug naar de geweldige en soms achterlijke '80's
Als ze een backdoor post krijgt vraag ik me af of ze morgen wel kan lopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De Domme Doos van het jaar award.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De Domme Doos van het jaar award.
Heel duidelijk ja, met je whiskey om 7:00 uur..quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geen ambtenaar. Dat mag wel duidelijk zijn.
Wat heb jij gezopen??quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:42 schreef Euribob het volgende:
De succesvolle terrorist moet meegaan met zijn tijd, geen bommen meer laten afgaan maar facebookfeesten organiseren.
hhaahhaah....quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel duidelijk ja, met je whiskey om 7:00 uur..![]()
Maar wat dan wel?
Duran Duranquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hhaahhaah....
Logistiek leidinggevende (nacht). Op mijn werk noemen ze mij een terrorist.
Jaren 80.... ver weg en vakantie.
Tuurlijk schatje * aait over bolletje (hoofd)*quote:
quote:
Ik dacht al, waarom zou je een wit bolletje gaan aaien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk schatje * aait over bolletje (hoofd)*
Waarom niet eig, die klagen nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom zou je een wit bolletje gaan aaien.
Kloptquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:48 schreef Drugshond het volgende:
Jawel.....Maar mijn image hier is niet zo best.
/carequote:Op zaterdag 22 september 2012 02:50 schreef Drugshond het volgende:
Digitaal ben ik wel vindbaar. In het echtje... ben ik bijna void. Bewust.
Maar dan is er ook geen reden om te aaien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom niet eig, die klagen niet
Want?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar dan is er ook geen reden om te aaien.
Waarom zou je een wit bolletje aaien als het geen negatieve gevoelens heeft en jullie er dus allebei niets mee opschieten?quote:
Ik aai alleen sesambolletjesquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom zou je een wit bolletje aaien als het geen negatieve gevoelens heeft en jullie er dus allebei niets mee opschieten?
quote:With this song, Ms. Gibson was the youngest artist to write, sing, & produce a #1 on The Billboard Hot 100!
Debbie Gibson??quote:
Of Sabrinaquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Debbie Gibson??
Die is nog meer vergeten dan Tiffany
Tiffany and Ted.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Debbie Gibson??
Die is nog meer vergeten dan Tiffany
Sabrina ken je toch nog wel *boyz, boyz, boyz"quote:
*loenst*quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:01 schreef Drugshond het volgende:
Ken ik zeker... maar tepels lagen er bijna uit het zwembad.
Dat weet ik niet meer hoor...quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:08 schreef Drugshond het volgende:
Ze kon behoorlijk ver komen... totdat ze ruzie ging maken met haar moeder op TV.
Met mijn geheugen is niks mis mee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer hoor...
http://www.dailymotion.co(...)e-re-alone-now_music
Fixedquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met mijn geheugen is niks mis mee.
Ik was inderdaad maar gaan slapen, ik zat mij teveel te ergeren aan de beelden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef Disana het volgende:
Auti is vast al naar bed. Jammer: traumaheli op weg naar Haren.
Die bean bag rounds waren nog zo'n slecht idee nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 06:25 schreef Auti het volgende:
En dan vonden mensen al die autoriteiten nog overdreven doen... Man man man, ik had om een uur of 6 al besloten om de Natres in te zetten, crowd control.
Ze bestaan gewoon echt, mensen die dit puur doen voor de lol.. rellen.. slopen.. anarchie.
Dit zag je gewoon aankomen. Ze hadden dat hele dorp dicht moeten gooien, hermetisch afsluiten.
Gewoon keihard optreden inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Die bean bag rounds waren nog zo'n slecht idee niet
Dat is nog niet eens nodig: als je daar preventief een bataljon NatRes positioneert, maken de meeste amokmakers wel rechtsomkeert. De rest kun je dan zo grijpen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:11 schreef Auti het volgende:
[..]
Gewoon keihard optreden inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |