Et tu ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heren, ik hou het niet bij.. Te jong enzo.. Dus hou rekening met mijn leeftijd aub
Dat zijn we hier gewend... move on.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:51 schreef GoodOldDays het volgende:
nou ja bijna dan LOL ben niet meer zo helder na al die witte wijn
Wat doe jij met witte wijn zonder mijquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:51 schreef GoodOldDays het volgende:
nou ja bijna dan LOL ben niet meer zo helder na al die witte wijn
Over de muurquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:52 schreef 99.999 het volgende:
Ben wat klein orkest aan het draaien vanavond.
Mooiquote:
Met Ien hoop ikquote:
Owh, Koos leeft dan nog welquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En over 100 jaar zijn jullie allemaal dood en Koos Werkeloos
Geweldige muziek zelfsquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:56 schreef 99.999 het volgende:
In de jaren '80 is volgens mij alleen in nederland echt fatsoenlijke muziek gemaakt.
Hij is journalist, die hebben een levensstijl die geen 100 jaar haaltquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, Koos leeft dan nog wel
Hmmm, je bedoelt de achterkleinzonen van Koos dus?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij is journalist, die hebben een levensstijl die geen 100 jaar haalt
Ik loop standaard 10 jr achter....quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:56 schreef 99.999 het volgende:
In de jaren '80 is volgens mij alleen in nederland echt fatsoenlijke muziek gemaakt.
30quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik loop standaard 10 jr achter....
quote:
Doe Maar is ook erg OK.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tsja, ken het Klein Orkest verder niet zo..
Maar Doe Maar dan weer wel
Het podium was goed gestut?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:04 schreef eriksd het volgende:
Toch weer 3 uur op een podium staan danson. Geslaagde avond.
Komt eriksd eindelijk binnen en ga jij slapenquote:
quote:
Ik was gewoon episch. Man man man. Ff douchen hoor.quote:
Neej nee en nog eens nee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff iets heel anders (en dat vinden jullie niks, maar ik wel... En is ook al niet uit de '80's)
Doe dat eerst aub...quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was gewoon episch. Man man man. Ff douchen hoor.
Joh, had ik nooit verwachtquote:
Het Wassenaar van het Noorden geplunderdquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:09 schreef eriksd het volgende:
Ah Haren is toch een teringzooi geworden. Wat een KANSLOOS volk in dat KANSLOZE gat. God wat heb je toch een kutmensen.
Mijne ook, thanksquote:
Wat heb je toch een kansloos kutvolk in dit land.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het Wassenaar van het Noorden geplunderd
Je hebt de muzikale odes an je gemist zie ik??quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat heb je toch een kansloos kutvolk in dit land.
Nogal inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat heb je toch een kansloos kutvolk in dit land.
Kost weer een burgemeester een baan. Zo kan het ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:09 schreef eriksd het volgende:
Ah Haren is toch een teringzooi geworden. Wat een KANSLOOS volk in dat KANSLOZE gat. God wat heb je toch een kutmensen.
Lijkt me niet nodig (al is het een VVD-er)quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kost weer een burgemeester een baan. Zo kan het ook.
Dat is een beetje de vraag. Die man zit er nog maar net (vanaf mei). Hoewel het ook bestuurlijk daar wel een bende is denk ik niet dat dit zijn kop hoeft te kosten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kost weer een burgemeester een baan. Zo kan het ook.
oud-raadslid hier, net als zijn vrouw overigens. Zoontje Bats is een vriend van een collega van mequote:Op zaterdag 22 september 2012 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig (al is het een VVD-er)
Ok.. Jij woont in Haren of iig in Drente toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
oud-raadslid hier, net als zijn vrouw overigens. Zoontje Bats is een vriend van een collega van me
klopt al had men best een extra peloton ME kunnen op reserve regelen en een paar traangaskanonnen. In Groningen is men best wat gewend qua b.v. hooligans. heb een beetje het idee dat deze gemeente het iets te veel op eigen houtje heeft willen regelen in plaats van de expertise van de grote broer Groningen in te schakelen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:16 schreef eriksd het volgende:
Kijk, geen enkel gat is voorbereid op een meute van die kansloze sensatiezoekers.
Meppel, Drenthe inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok.. Jij woont in Haren of iig in Drente toch?
Correct. Ook Amsterdam niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:16 schreef eriksd het volgende:
Kijk, geen enkel gat is voorbereid op een meute van die kansloze sensatiezoekers.
Meer centraal Drente dus.. Tante van me heeft decennia in Paterswolde gewoond.. Is dichter bij Haren toch??quote:
Expertise... regelen.... zzzzzzzzquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
klopt al had men best een extra peloton ME kunnen op reserve regelen en een paar traangaskanonnen. In Groningen is men best wat gewend qua b.v. hooligans. heb een beetje het idee dat deze gemeente het iets te veel op eigen houtje heeft willen regelen in plaats van de expertise van de grote broer Groningen in te schakelen.
Klopt elke huldiging van Ajax eindigt eigenlijk in een grote bende. Alleen geconcentreerd in een klein dorp valt het meer op.quote:
Uithoek van Drenthe juistquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meer centraal Drente dus.. Tante van me heeft decennia in Paterswolde gewoond.. Is dichter bij Haren toch??
Zuidlaren is er vlakbij eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:21 schreef Drugshond het volgende:
Ik weer dat alleen in Zuid Laren een leuke camping ligt.... voor de rest is het een zwart gat.
Zijn daar (Haren) ook geen (botanische) tuinen ofzo??quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uithoek van Drenthe juist. Paterswolde is een stuk meer in de buurt van Haren inderdaad. Oom van een goede vriend van me heeft een brillenzaak in Haren. Ben wel benieuwd hoe het daarmee is afgelopen.
Wat is DAT??quote:
Jazeker. Hortus Haren. Voormalige botanische tuinen van de RuG. Een beetje hoogleraar van de RuG woonde vanouds ook in Haren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn daar (Haren) ook geen (botanische) tuinen ofzo??
Museumplein heeft ook iets minder fanatieke hockeyheren die een rel veranderen in een Occupy-klassenstrijd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt elke huldiging van Ajax eindigt eigenlijk in een grote bende. Alleen geconcentreerd in een klein dorp valt het meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |