Zonde....quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik draai wel een nummer dat eerder gepost is
Valt mee idd (vooralsnog)quote:
Zo'n grote massa die gek gaat doen kan niemand aan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Museumplein heeft ook iets minder fanatieke hockeyheren die een rel veranderen in een Occupy-klassenstrijd.
En Londen kon de rellen ook niet aan.
Topvaardigheiden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:27 schreef Euribob het volgende:
Wel, mijn generatiegenoten hebben aangetoond dat wij over meer demonstratie- en vredige protesteervaardigheden beschikken dan de generatie Nix.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:27 schreef Euribob het volgende:
Wel, mijn generatiegenoten hebben aangetoond dat wij over meer demonstratie- en vredige protesteervaardigheden beschikken dan de generatie Nix.
Die meid die het georganisserd heeft heeft best wel wat potentie, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Nee ik *zegt verder niks*quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die meid die het georganisserd heeft heeft best wel wat potentie, als je begrijpt wat ik bedoel.
De Domme Doos van het jaar award.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die meid die het georganisserd heeft heeft best wel wat potentie, als je begrijpt wat ik bedoel.
Hm, had ik dit aan jou meedegedeeld?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hm, had ik dit aan jou meedegedeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kunnen we niet gewoon terug naar de geweldige en soms achterlijke '80's
Met Bob Leverman?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kunnen we niet gewoon terug naar de geweldige en soms achterlijke '80's
Als ze een backdoor post krijgt vraag ik me af of ze morgen wel kan lopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De Domme Doos van het jaar award.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De Domme Doos van het jaar award.
Heel duidelijk ja, met je whiskey om 7:00 uur..quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geen ambtenaar. Dat mag wel duidelijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |