abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117130198
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:49 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. het auteursrecht is best een gedrocht en rechthebbenden worden buitenproportioneel sterk beschermd. In mijn optiek werk van een machtige lobbyende industrie.

het punt waarin ik downloaders gelijk geef is dat de businessmodellen achterhaald zijn en door de platenbonzen krampachtig worden vastgehouden ipv gebruik te maken van nieuwe mogelijkheden.

Aan het einde is downloaden toch diefstal en is dat dus niet ok. Aan de andere kant kun je je afvragen welke idioot echt nog 20 euro zou moeten betalen voor een cd'tje als er blijkbaar een enorm aanbod is. Kortom; de industrie steekt ook wel de kop in het zand (of de hakken) ipv er slim mee om te gaan.
Alweer de uitspraak dat downloaden diefstal is :N

Artiesten hebben het liefst dat daadwerkelijk iedereen en z'n hond alles van ze downloaden. Een gedeelte hiervan gaat zich dan intereseren voor de artiest en wil dan optredens zien, gaat merchandise kopen, gaat vrijwillig geld doneren aan de artiest zelf.

Downloaden is een soort van marketing. Sta het toe, en de downloaders doe je marketing voor je. Daarmee versla je al een groot gedeelte van een platenmaatschappij en de kosten die daaraan vast zitten.
pi_117130459
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Alweer de uitspraak dat downloaden diefstal is :N

Artiesten hebben het liefst dat daadwerkelijk iedereen en z'n hond alles van ze downloaden. Een gedeelte hiervan gaat zich dan intereseren voor de artiest en wil dan optredens zien, gaat merchandise kopen, gaat vrijwillig geld doneren aan de artiest zelf.

Downloaden is een soort van marketing. Sta het toe, en de downloaders doe je marketing voor je. Daarmee versla je al een groot gedeelte van een platenmaatschappij en de kosten die daaraan vast zitten.
Een deel van de artiesten wel ja, maar zeker niet alle. Waarom wil je de artiesten die hun muziek niet gratis beschikbaar willen maken hen dat recht niet geven?
pi_117130577
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:28 schreef Refragmental het volgende:

Hoe wil je anders zo'n verbod "enforcen"?
Ik zie wel wat andere mogelijkheden, maar die zullen niet zodanig zijn dat daarmee downloaden uit te bannen is. Op zich zit daar wel een zwak punt: de incidentele downloader (die dom doet) komt eerder aan de beurt.

Maar zwakke punten... daar kun je aan werken. Mocht het echt volstrekt niet mogelijk zijn, dan moet je er wellicht van af zien, want wat je niet kan handhaven moet je niet verbieden. Dat is zinloos.

quote:
Overigens zal jouw downloadverbod voor artiesten voornamelijk nadelig uitpakken, al helemaal op het lange termijn.
Waarom? Ze kunnen zelf toch hun content vrijgeven als dat beter is voor de omzet? In die zin zou een verbod juist de weg openen voor nieuwe verdienmodellen!

quote:
Waarom wil je dan alsnog zo'n downloadverbod? Ik neem aan dat je hier probeert op te komen voor de artiesten, en niet de parasitaire diknekken?
Ik kom op voor alle rechthebbenden. Ik heb niet zoveel tegen rijkdom. Dat zou heel gek zijn zelfs...

quote:
Dus, zou je luisteren naar de artiesten zelf, dan zullen ze je allemaal vertellen dat ze liever niet zo'n gigantische laag parasieten hebben die niks toevoegen aan hun product.
Nou, nee...

quote:
Er zijn voldoende artiesten die geen problemen hebben met het downloaden. En dit is een groeiende groep. Een groep die steeds meer begrijpt dat JUIST het oude businessmodel erg nadelig is voor hun. Een business model dat jij juist in stand wilt houden met je downloadverbod. Je lijkt juist met je downloadverbod tegen de wens van de artiest in te gaan. Vooral wanneer je weet dat downloaden juist voor meer exposure zorgt en meer inkomsten voor de artiesten.
Artiesten zijn volstrekt vrij om hun content vrij te geven. Downloaden is natuurlijk alleen strafbaar indien het gaat om content die illegaal wordt aangeboden (overigens: ook daar zit momenteel nog een zwak punt: hoe weet je vooraf zeker wat illegaal is en wat niet).

quote:
Nogmaals, waarom wil jij een downloadverbod? En waarom wil jij dit iedereen opleggen?
Omdat het auteursrecht gewoon gehandhaaft moet blijven naar mijn mening.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_117130629
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:05 schreef kipknots het volgende:

Een deel van de artiesten wel ja, maar zeker niet alle. Waarom wil je de artiesten die hun muziek niet gratis beschikbaar willen maken hen dat recht niet geven?
Precies!
pi_117130994
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:05 schreef kipknots het volgende:

[..]

Er zullen niet veel artiesten zijn (behalve de door de platenmaatschappijen gemaakte artiesten) die liever een veel kleiner publiek bereiken en daarnaast een gigantisch deel van hun productnkomsten moeten afstaan aan de flinke aantallen tussenpersonen.

Zul je de echte artiesten de keuze geven tussen:
1) Het bereiken van 200mil mensen met gratis downloads en daarna zowat alle inkomsten direct naar hun laten gaan.
Of 2) 100mil mensen met een downloadverbod en een hoop productinkomsten afstaan aan platenmaatschappijen met wurgcontracten.

Dan zullen zowat alle echte artiesten kiezen voor het eerste.

Fictieve cijfers, ik weet het.
Maar die andere artiesten hebben nog steeds het recht om hun muziek flink beveiligd aan te bieden. Alleen niet ten koste van ISP's, Wetgeving, en andere artiesten.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:23:02 #256
241662 Jian
Well, well, well
pi_117131076
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat van Samsung en Apple is een verzinsel van de Telegraaf ofzo?
Dat heeft toch geen h.. met "illegaal" downloaden/kopiėren te maken ;(
pi_117131226
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:23 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat heeft toch geen h.. met "illegaal" downloaden/kopiėren te maken ;(
Niet met kopiėren? O?
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:28:47 #258
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_117131249
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:09 schreef DS4 het volgende:

Maar zwakke punten... daar kun je aan werken. Mocht het echt volstrekt niet mogelijk zijn, dan moet je er wellicht van af zien, want wat je niet kan handhaven moet je niet verbieden. Dat is zinloos.
Ik ga deze eindeloos quoten, ook in het drugs-topic >:)
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:29:48 #259
241662 Jian
Well, well, well
pi_117131288
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:28 schreef DS4 het volgende:

[..]

Niet met kopiėren? O?
:')
pi_117131299
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Ik ga deze eindeloos quoten, ook in het drugs-topic >:)
Omdat jij kennelijk niet begrijpt wat er staat...
pi_117131321
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zie wel wat andere mogelijkheden, maar die zullen niet zodanig zijn dat daarmee downloaden uit te bannen is. Op zich zit daar wel een zwak punt: de incidentele downloader (die dom doet) komt eerder aan de beurt.

Dus je wilt het eerst proberen met alle kosten van dien en het mogelijk lamleggen van een nieuwe technologie en nieuwe business modellen?

quote:
[..]

Waarom? Ze kunnen zelf toch hun content vrijgeven als dat beter is voor de omzet? In die zin zou een verbod juist de weg openen voor nieuwe verdienmodellen!
Nee, artiesten mogen dat nu juist niet. Ze mogen vaak niet platen gratis aanbieden vanwege wurgcontracten. Soms wel, maar dan met erge restricties. Grotere artiesten hebben hier vaak iet wat meer voor het zeggen. Opkomende artiesten juist helemaal niks.
Met een downloadverbod verschuif je de macht nog meer van de artiest naar de platenmaatschappij.

quote:
[..]

Ik kom op voor alle rechthebbenden. Ik heb niet zoveel tegen rijkdom. Dat zou heel gek zijn zelfs...
Ik kom op voor de artiesten. De corrupte diknekkenlaag kan wat mij betreft niet snel genoeg afsterven.

quote:
[..]

Nou, nee...
Nou, ja... :D
Hoe kun je hier uberhaupt nee zeggen? :D HAHA
Een artiest zal echt niet vrijwillig 95% van z'n productinkomsten afstaan aan parasieten die 0,0 toevoegen.

quote:
[..]

Artiesten zijn volstrekt vrij om hun content vrij te geven. Downloaden is natuurlijk alleen strafbaar indien het gaat om content die illegaal wordt aangeboden (overigens: ook daar zit momenteel nog een zwak punt: hoe weet je vooraf zeker wat illegaal is en wat niet).
Nogmaals, vaak zijn artiesten helemaal niet vrij om hun content vrij te geven zodra ze een contract aangaan met een platenmaatschappij.
En je toont inderdaad direct een zwak punt. Momenteel kun je in een cafe door de artiest vrijgegeven muziek draaien... dan nog wil BREIN dat jij betaalt. Terwijl BREIN dit recht helemaal niet heeft. Omgedraaide wereld, BREIN moet maar eerst eens aantonen dat je niet vrijgegeven muziek afspeelt.

quote:
[..]

Omdat het auteursrecht gewoon gehandhaaft moet blijven naar mijn mening.
Wow. Een antiek (bijna in de letterlijke definitie van het woord) recht wil jij in stand houden?
Ik zeg, vernieuwen het auteursrecht, het is niet meer van deze tijd en loopt hopeloos achter op de huidige technologieen.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:34:31 #262
pi_117131449
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dus je wilt het eerst proberen met alle kosten van dien en het mogelijk lamleggen van een nieuwe technologie en nieuwe business modellen?

Als een echte politicus: Het probleem negeren, iets anders een probleem noemen, precies de verkeerde oplossing kiezen en slecht uitvoeren, en daarna roepen: zie je wel dat het niet werkt!
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_117131541
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als een echte politicus: Het probleem negeren, iets anders een probleem noemen, precies de verkeerde oplossing kiezen en slecht uitvoeren, en daarna roepen: zie je wel dat het niet werkt!
Dat zie je nu wel met de wietpas inderdaad.
Laat me raden. DS4 is VOOR de wietpas en het illegaal maken van drugs? (maar geniet openlijk wel lekker van wat drank en tabak)
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:38:30 #264
pi_117131623
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:36 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Laat me raden. DS4 is VOOR de wietpas en het illegaal maken van drugs? (maar geniet openlijk wel lekker van wat drank en tabak)
Het wiet-topic! Bedankt voor de tip. :9
pi_117131759
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:30 schreef Refragmental het volgende:

Nee, je moet voordat je iets invoert er goed over nadenken.
pi_117131787
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Voor iemand die niets presteert in zijn leven weet jij verdomd goed hoe het wel moet, beste stuurman!
pi_117131813
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:36 schreef Refragmental het volgende:

Nee, ik ben voor decriminalisering van drugs.

Jammer voor je.
pi_117131864
Refragmental, check eens een service als cdbaby. Een artiest kan hier voor 50 dollar zijn muziek op de grootste digitale winkels aan laten bieden, terwijl je zelf alle rechten houdt. Zoals ik al zei, wurgcontracten zijn allang niet meer nodig voor artiesten.
pi_117131895
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het invoeren EN handhaven van een downloadverbod gaat veel economische schade opleveren behalve voor een zeer select groepje elite die er tijdelijk rijker van zal worden. Hierna zal een technologie in een wurggreep worden gehouden door dit machtiger en rijker geworden select klein groepje. En onder de streep zullen de daadwerkelijke belangenhebbenden, de artiesten, er netto op achteruit gaan.

DAT mijn heer DS4, dat is de werkelijkheid.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:45:19 #270
pi_117131896
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef DS4 het volgende:

[..]

Voor iemand die niets presteert in zijn leven weet jij verdomd goed hoe het wel moet, beste stuurman!
Wellicht heb ik dus juist veel gepresteerd in mijn leven.
pi_117131919
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jammer voor je.
Waarom jammer voor mij?
Het siert jou :)
We zijn niet allemaal perfect.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:46:54 #272
pi_117131959
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jammer voor je.
Dat weet je anders aardig te nuanceren. Of eet je van walletjes?

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:40 schreef DS4 het volgende:
Ja, "volstrekt niet mogelijk" is voor mensen die teveel snuiven kennelijk niet goed te begrijpen.
pi_117131998
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef kipknots het volgende:
Refragmental, check eens een service als cdbaby. Een artiest kan hier voor 50 dollar zijn muziek op de grootste digitale winkels aan laten bieden, terwijl je zelf alle rechten houdt. Zoals ik al zei, wurgcontracten zijn allang niet meer nodig voor artiesten.
Mooi initiatief. En dit initiatief zal waarschijnlijk alleen maar succesvoller worden wanneer gratis downloaden legaal zal blijven en de auteursrechtenwet zal worden aangepast :)
pi_117132338
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef Refragmental het volgende:

Het invoeren EN handhaven van een downloadverbod gaat veel economische schade opleveren behalve voor een zeer select groepje elite die er tijdelijk rijker van zal worden. Hierna zal een technologie in een wurggreep worden gehouden door dit machtiger en rijker geworden select klein groepje. En onder de streep zullen de daadwerkelijke belangenhebbenden, de artiesten, er netto op achteruit gaan.

DAT mijn heer DS4, dat is de werkelijkheid.
Nee, dat is hetgeen waar jij van overtuigd bent... ;)
pi_117132355
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Wellicht heb ik dus juist veel gepresteerd in mijn leven.
Tuurlijk.
pi_117132405
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Dat weet je anders aardig te nuanceren. Of eet je van walletjes?

Dat ik voor decriminalisering ben wil niet zeggen dat ik een overmatig drugsgebruik een goede zaak vind.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:59:09 #277
pi_117132476
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat ik voor decriminalisering ben wil niet zeggen dat ik een overmatig drugsgebruik een goede zaak vind.
Dat "niet volstrekt onmogelijk" slaat op handhaving. Hier lul je je weer niet uit. :N
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:59:55 #278
pi_117132500
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Ik ben blij dat we het al weer eens zijn. Je komt er nog wel.
pi_117132997
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Dat "niet volstrekt onmogelijk" slaat op handhaving. Hier lul je je weer niet uit. :N
Mijn god, jij kan echt niet lezen...

Wat daar ook van moge zijn: volstrekt onmogelijk is volstrekt onmogelijk. Dat drugsdelicten bestraft worden lijkt mij een feit van algemene bekendheid, reden waarom het kennelijk niet volstrekt onmogelijk is.
pi_117133029
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Ik ben blij dat we het al weer eens zijn. Je komt er nog wel.
Volhouden!
pi_117133308
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, dat is hetgeen waar jij van overtuigd bent... ;)
Dat is volgens mij de enige uitkomst van een downloadverbod.
Hoe denk jij anders dat het zal gaan met de macht die komt te liggen bij de platenmaatschappijen?
pi_117133458
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:19 schreef Refragmental het volgende:

Dat is volgens mij de enige uitkomst van een downloadverbod.
Hoe denk jij anders dat het zal gaan met de macht die komt te liggen bij de platenmaatschappijen?
Ik denk zelf dat er steeds meer artiesten zullen zijn die buiten de platenmaatschappijen om willen opereren en dat daarmee de macht van die maatschappijen zal worden gebroken.

Maar het moet vanuit de artiesten komen.
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:27:32 #283
pi_117133671
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Mijn god, jij kan echt niet lezen...

Wat daar ook van moge zijn: volstrekt onmogelijk is volstrekt onmogelijk. Dat drugsdelicten bestraft worden lijkt mij een feit van algemene bekendheid, reden waarom het kennelijk niet volstrekt onmogelijk is.
_O-
pi_117133934
Sterk weer!
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:36:28 #285
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117133995
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Swetsenegger rijdt meest waarschijnlijk 13 in een dozijn hoor...
Kan, ik ken zijn auto niet.
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:38:33 #286
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117134063
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dan hoeven de downloaders zich geen zorgen te maken
pi_117134236
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat er steeds meer artiesten zullen zijn die buiten de platenmaatschappijen om willen opereren en dat daarmee de macht van die maatschappijen zal worden gebroken.

Maar het moet vanuit de artiesten komen.
Dus, om de macht bij de platenmaatschappijen weg te halen geef je ze eerst ontzettend veel macht en ontneem je het de artiesten aan de mogelijkheid om hun producten zonder platenmaatschappij aan de man te brengen?

Je wilt het vanuit de artiesten laten komen door de platenmaatschappijen nog machtiger te maken?
pi_117134463
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:42 schreef Refragmental het volgende:

Dus, om de macht bij de platenmaatschappijen weg te halen geef je ze eerst ontzettend veel macht en ontneem je het de artiesten aan de mogelijkheid om hun producten zonder platenmaatschappij aan de man te brengen?

Dat recht ontneem ik ze helemaal niet. Hoe kom je erbij!
pi_117134683
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat recht ontneem ik ze helemaal niet. Hoe kom je erbij!
Het is een simpel gevolg van een downloadverbod. Meer macht bij de platenmaatschappijen, minder macht bij de individuele artiesten.
pi_117134829
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het is een simpel gevolg van een downloadverbod. Meer macht bij de platenmaatschappijen, minder macht bij de individuele artiesten.
Hoezo meer macht? Bij mijn weten verkopen ze niks anders dan een product. Overheid is prima in staat om kartelafspraken op te sporen en te beboeten. Je ziet nu al diensten zoals Hulu, Spotify opkomen.
pi_117134904
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:55 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Hoezo meer macht? Bij mijn weten verkopen ze niks anders dan een product. Overheid is prima in staat om kartelafspraken op te sporen en te beboeten. Je ziet nu al diensten zoals Hulu, Spotify opkomen.
De overheid is gekocht mbv lobbygroepen.
pi_117134995
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

De overheid is gekocht mbv lobbygroepen.
Alu hoedje... Dus die paar bedrijven kunnen de hele wereld omkopen?
pi_117135233
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:58 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Alu hoedje... Dus die paar bedrijven kunnen de hele wereld omkopen?
Alu hoedje? :D
Niks alu hoedje! Gewoon de werkelijkheid. Je maakt een grapje hoop ik. Of ben je serieus so ontzettend naief?

En nergens zeg ik de wereld. Enkel de overheid.Je hoeft enkel de mensen om te kopen die de wetten maken en er voor stemmen. Lobbygroepen bestaan niet voor niks. Je weet dat veel politici zijn gekocht om VOOR bijvoorbeeld ACTA, PIPA, etc te stemmen? Ze krijgen bakken met geld toegeschoven om dragen van wetgeving door te drukken die behoorlijk veel macht legt bij de entertainment industrie.

Ik ben overigens naar bed. Succes ermee.
pi_117135417
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 00:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Alu hoedje? :D
Niks alu hoedje! Gewoon de werkelijkheid. Je maakt een grapje hoop ik. Of ben je serieus so ontzettend naief?

En nergens zeg ik de wereld. Enkel de overheid.Je hoeft enkel de mensen om te kopen die de wetten maken en er voor stemmen. Lobbygroepen bestaan niet voor niks. Je weet dat veel politici zijn gekocht om VOOR bijvoorbeeld ACTA, PIPA, etc te stemmen? Ze krijgen bakken met geld toegeschoven om dragen van wetgeving door te drukken die behoorlijk veel macht legt bij de entertainment industrie.

Ik ben overigens naar bed. Succes ermee.
Belangen heeft iedereen en veranderen continu. Tevens heb jij het over DE overheid

Zie alleen fabrikanten die hun product willen verkopen. Ken toch aardig wat entertainment bedrijven die failliet zijn gegaan. Zoals jij het zegt dienen deze bedrijven eeuwig te bestaan, want ze hebben zoveel invloed en macht.
pi_117135632
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:52 schreef Refragmental het volgende:

Nou... nee.
  zondag 23 september 2012 @ 00:25:04 #296
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117135971
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 18:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Gedraag je eens niet als een kleuter.
ik kwam je enkel tegemoet ;(
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_117136001
Op die manier mag je dat in het vervolg laten.
  zondag 23 september 2012 @ 00:26:07 #298
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117136020
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 00:25 schreef DS4 het volgende:
Op die manier mag je dat in het vervolg laten.
nee!
pi_117136056
Laat ze het ook maar verbieden dan. En streng bestraffen. Wat mij betreft in de hele wereld. Heel benieuwd hoe vooral de film- en serie-industrie hier mee om gaat. Voor muziek is er gelukkig al een prima alternatief zoals Spotify.
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 september 2012 @ 00:29:12 #300
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117136121
nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')